9. MUC-KRK div KTW LH 1624
10. EMA -KRK div KTW FR 1724
11. LBA - KRK div KTW FR 2332
12. EIN- KRK div KTW W6 5076
9. MUC-KRK div KTW LH 1624
10. EMA -KRK div KTW FR 1724
11. LBA - KRK div KTW FR 2332
12. EIN- KRK div KTW W6 5076
13. FRA- KRK div KTW LH 1368
16. BLQ-KRK div KTW FR 4321
Gdzie się to wszytko mieści?
Panowie (Zelek w szczególności) kurłaaa :d jeden przejrzysty długi post pod koniec dnia ze wszystkim razem, a nie 50 postów po 1/2 przekierowania dodawać przez cały dzień. Potem człowiek chce sprawdzić jaka skala zdarzenia i musi scrolować + kilka strony wątku przeglądać.
19. AMS-KRK div KTW KL 1999
21. MUC-KRK div KTW LH 1626
Odloty do AMS i MUC też od Was rano jak wyślemy paxów
Metary od kilku godzin przyzwoite, ale widzę niektórzy przewoźnicy mimo wszystko nie chcą do KRK przylecieć. Przezornie, żeby rano nie utknąć (gdyby się pogorszyło). Prorokowałem już w wakacje (gdy wszyscy w wątku krakowskim piali z zachwytu ile to samolotów będzie niebawem nocować), że dramat będzie w sezonie zimowym dla pasażerów i że lotnisko nie jest do tego w żaden sposób przygotowane. Wystarczyło nie olać w 2016 tematu II kategorii ILS pod błahym pretekstem super szybkiej budowy nowej DS, która nie nastąpiła. Fakty są takie, że winnych jak zwykle nie ma, a ponad połowę jeśli nie 3/4 dzisiejszych lądowań można było II kategorią uratować i wszystkie starty zrobić, bo jak wiadomo wtedy minima niższe.
Zakładki