Proszę, jak się potrzebuje pieniążków, to się gwarancji dochodzi .
Nie pamiętam już i nie chce mi się szukać - czy za ten wątpliwej jakości pas startowy z początku "kariery" Modlina to jakieś w ogóle odszkodowania wpłynęły
Adam
przynosi oprócz prognoz też pozwy:
Port Lotniczy w Modlinie złożył pozew przeciwko Mostostalowi Warszawa o zapłatę 81,58 mln zł - Biznes w INTERIA.PL
Proszę, jak się potrzebuje pieniążków, to się gwarancji dochodzi .
Nie pamiętam już i nie chce mi się szukać - czy za ten wątpliwej jakości pas startowy z początku "kariery" Modlina to jakieś w ogóle odszkodowania wpłynęły
Adam
Mam nadzieję, że z tą rozbudową Radomia to żart. Kto przekona warszawiaków, do latania z Radomia? Łódź jest w podobnej odległości i jakoś to łodzianie latają z Warszawy, a nie warszawiacy z Łodzi.
Jeśli FRanca ma taką umowę z WMI, że WMI traci, to chyba zostają dwa wyjścia. Pierwsze to renegocjacja umowy z FRancą, jeśli się nie uda, to drugie to niestety bankructwo (chyba, że da się łagodniej zakończyć działalność).
Nie ma sensu dotować FRancy, jak rozbudowa bedzie generowała jeszcze większe straty. Niestety w to miejsce zanim coś powstanie, to mnie trochę czasu którego za dużo już nie ma
Mam tylko nadzieję, że te podchody do Radomia są w celu zmiękczenia pozostałych stron tego pata.
Zajrzałem do statystyk i ostatni raz czarterem to w 2010 Ale kończąc off topic,
mam nadzieję, że się jednak dogadają i Warszawa będzie miała drugie lotnisko w WMI, a nie w RDO.
Niepojęte jest dla mnie jak można ładować pieniądze w RDO jako lotnisko dla Warszawy, ale polityków i urzędasów zrozumie tylko polityk lub urzędas (nie mylić z urzędnikiem).
Niech tylko nie zapominają, że to pasażerowie wybierają skąd chcą latać. Może się przecież okazać, że nawet jak będzie drożej i w gorszych godzinach (WAW jest przepełnione, ale głównie gdy są fale LOTowskie, a nie non stop) to pasażerowie i tak wybiorą WAW, a nie RDO. I co wtedy?
Zgonie z prawem nie można przecież zakazać czarterom czy niskobudżetowym latania z WAW
Czas zamknąć prywatny folwark ( tfu lotnisko ) Ryanaira w Modlinie
https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informa...2F%2F61Q%3D%3D
To jest wszystko chore.
Znowu staliśmy się zakładnikami zielonych i ich metody faktów dokonanych - najpierw zablokowali nam rozwój Okęcia przez przebieg S2, teraz wyszło że ciężkie miliony wpompowaliśmy w port z którego nikt poza FRancą nie chce latać.
To jest tak jak o życiu w Metropolii Warszawskiej decyduje mazowiecka prowincja a nie zainteresowani.
Pocieszeniem jest dla mnie ze rozbudowują Okęciowy terminal.
Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
PiS przypiera do muru samorząd Województwa Mazowieckiego na wszystkie możliwe sposoby, bo bardzo, ale to bardzo, chce przejąć kontrolę nad WMI i administracyjnie wywalić tam LCC i czartery. Modlin niestety bardzo mu na przestrzeni ostatnich lat w tym pomógł. Gdyby nie wpadka z kruszącym sie pasem i zamknięcie lotniska WIZZ pewnie by się dalej rozwijał na WMI. A tak po zakończeniu remontu FR postawił Modlin pod ścianą i wynegocjował sobie takie warunki działania na Modlinie, które stanowią barierę nie do przejścia dla jakiegowiek innego LCC, który chciałby z tamtąd latać. Ktoś, kto chciałby być konkurencyjny wobec FR musiałby od dnia "0" wystartować z taką samą ofertą na 3mln PAX/rocznie jak FR a na to nie ma nawet fizycznie miejsca na lotnisku. WMI chce więc ucieć do przodu i się rozbudować. Jest to racjonalne, ale to musi być sukces tej władzy a nie samorządu kontrolowanego przez opozycję. Umowy z FR nie opłaca się zerwać bo oznacza to wysokie odszkodowanie dla FR i utratę jedynego klienta. PPL wyraźnie chce wypchnąć LCC i chartery gdziekowiek poza WAW. Gotowa Łódź odpada do tam rządzi PO i PiS nie będzie robić dobrze opozycji. Myślę, że PPL dopnie swego i przejmie kontrolę nad WMI (zob. manewr z wieżą kontorli lotów). Mogą nawet zbankrutować WMI, żeby się pozbyć umowy z FR. Myślę jednak, że Mazowsze podda sie wcześniej i a PiS dociągnie umowę z FR do końca jej obowiązywania. Potem zmieni zasady opłat na WMI i adminsitracyjnie zapewni sobie klientów przenosząc LCC i chartery z WAW. FR pewnie się wkurzy i ograniczy ofertę z WMI, ale to jest dodatkowy bonus za całą operację wspierania rozwoju LOT na WAW. Taki WIZZ też pewnie będzie miał mniej pasażerów na WMI niż ma na WAW.
Chartery z własnej woli w życiu nie wybiorą się ani do Modlina ani do Radomia. Ten kto zrobiłby to pierwszy traci klienta, który prawie zawsze lata z bagażem i dziećmi i nie ma ochoty (nawet jeżeli go stać) najpierw tłuc taksówką za 100-200zł (WMI) lub 400zł (RDO), gdy na WAW dostanie się za 30-50zł nie mówiąć już o różnicach o czasie dojazdu Pasażer LCC jest inny - on z założenia jest gotów ponieść niewgody dojazdu na lotnicko w zamian za niską cenę lotu i przeważnie leci bez nadawanego bagażu (bo przyjechał do Polski tylko na kilka dni z UK do rodziny) albo z małym bagażem (bo leci turystycznie na 3-4 dni). Jak wywalą wszystkie czartery z WAW to inna historia - wszyscy tuor operatorzy będą w takiej samej sytuacji i będą oferowali takie same warunki doijazdu na WMI, czy RDO.
Pytanie tylko gdzie tu jest klient tzn. mieszkaniec Warszawy i okolic. Tu się o nim wogóle nie myśli. Niech warszawski leming płaci jak go stać na wakacje i jedzie te 40 -100km na lotnisko.
Ciekawe co na to mieszkańcy Radomia? Przecież RDO to lotnisko w mieście i będą im latali nad głowami.
Co do ilości potencjalnych klientów z RDO - przy takiej emigracji z tego regionu, dlaczego żaden LCC nie lata do UK chociaż raz na tydzień z RDO? Z Łodzi lata.
Nie martwcie się, Modlin pozostanie, chodzi zapewne o to żeby wykończyć aktualnego zarządcę portu 😁 Jak upadnie, zarządzanie portem przejmie PPL, a umowa upadłego z FR wygaśnie
Chęć zarządzania Modlinem PPL wyrażał od baaardzo dawna, to nie jest żaden nowy temat.
Ale nie, zieloni musieli stołki trzymać dla siebie, bez względu na interes publiczny (tak jak przy operze kameralnej, identico - jeśli dofinansowanie ma się wiązać z utratą stołka, nie chcemy dofinansowania).
Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
Wymień jakie stołki w WMI są obsadzone przez PSL.
zieloni musieli stołki trzymać dla siebie, bez względu na interes publiczny
Bo interesem publicznym jest, żeby stołki wzięli wysoko wykwalifikowani prawi a sprawiedliwi specjaliści w rodzaju pana Misiewicza.
ups.
ZarzÄ dy Ryanair i MPL Warszawa-Modlin odpowiadajÄ LOT-owi - Logistyka
a na stronie MPL komunikat ...
Zakładki