Strona 26 z 30 PierwszyPierwszy ... 16 24 25 26 27 28 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 501 do 520 z 583
Like Tree151Likes

Wątek: Wizzair w Modlinie

  1. #501

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie


    Polecamy

    Ale tylko część tras. Z resztą to byłoby kuriozum jakby się przenieśli do RDO. Najpierw W6 głośno mówił w mediach ,,latamy z głównego lotniska" gdy później idą 100km od Warszawy zamiast 38km. To już się kupy nie trzyma(podobnie z LCJ). Na dodatek RDO nie będzie miał w tym ani raczej w 2015 ILS-a a kto jak kto, ale węgierska linia, wie, co to oznacza.

    Jak pisał @azghar- jakby Wizzowi szło tak super by podał statystyki, ale tego nie zrobili, za to Ryanair rok temu miał średni LF 70%, w tym roku już 75%.

  2. #502

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mlodyy1985 Zobacz posta
    jakby Wizzowi szło tak super by podał statystyki, ale tego nie zrobili, za to Ryanair rok temu miał średni LF 70%, w tym roku już 75%.
    Co zrobi Wizz możemy zgadywać. Przed ponownym otwarciem Modlina niektórzy pisali, że Wizz na pewno wróci bo mi się z WAW nie będzie opłacało latać... Teraz powtarzają to samo.Tylko że nie mamy na to żadnych danych. Wysoki LF nie oznacza zysku. RYR na przykład zamyka Budapeszt z Modlina, na którym to kierunku konkurował bezpośrednio z Wizz.

    To co Wizz zrobi będzie zależało od ich strategii i wyników finansowych. Przekonamy się.

  3. #503

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marekb Zobacz posta
    Co zrobi Wizz możemy zgadywać. Przed ponownym otwarciem Modlina niektórzy pisali, że Wizz na pewno wróci bo mi się z WAW nie będzie opłacało latać... Teraz powtarzają to samo.Tylko że nie mamy na to żadnych danych. Wysoki LF nie oznacza zysku. RYR na przykład zamyka Budapeszt z Modlina, na którym to kierunku konkurował bezpośrednio z Wizz.
    Dlatego teraz czekamy-przynajmniej co czasu jak będzie CAT II oraz jak zaczną się kończyć zniżki. Wiem, że było nieraz pisane, dlatego teraz wszyscy do tego podchodzą spokojniej, niemniej jeśli podejmą w ciągu np. pół roku taką decyzję to dla wielu nie będzie to zaskoczeniem. Owszem FR przegrał z W6 walkę o BUD, ale tutaj jeszcze przed zamknięciem WMI węgierska linia postanowiła przenieść ten jeden kierunek do WAW.Jak wiemy LOT też tam lata, więc konkurencja jest spora i oferta również. No i jak wiemy z Polski FR skasował sporo tras , np. z WMI nie tylko BUD, ale i HHN,NRN czy ORK, z którego rok temu ,,wykurzyli" Wizzaira.Pewnie po części brak maszyn a po części to najmniej rentowne/najbardziej deficytowe trasy z WMI.

    Zgoda, że wysoki LF nie oznacza zysku, niemniej jednak im jest lepszy tym teoretycznie powinno być lepiej a poza tym, co pisałem nieraz, mimo, że z WMI bilety są dość tanie, to nie aż tak tanie jak ponad roku temu. Pewnie chcieli ,,przebić" Wizza, zaistnieć w świadomości klientów, że latają, że są supertani i teraz stopniowo podnoszą ceny.Jakby im nie szło to raczej nie podpisywaliby 10-letniej umowy o współpracy, nie stawialiby na krajówki, potencjalną bazę czy parę nowych tras (ALC,SKG,SNN).

  4. #504

    Dołączył
    Jul 2013
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland

    Domyślnie

    Radomia w tej układance nie liczyłbym. RDO aktualnie ma takie braki merytoryczno-organizacyjne,ze wcześniej jak 2015 nie ruszą, gdyż m.in. :
    • DS posiada koleiny po lądujących na Air Show samolotach (stan na wrzesień 2013)
    • DK przystosowana pod samoloty kodu B, którą próbują przepchnąć pod kod C.
    • Strefa ograniczonego użytkowania została błędnie wyznaczona tak, aby pominąć pobliskie osiedle domków jednorodzinnych przylegające do lotniska. Dzięki temu konsultacje były znacznie krótsze. Jeżeli to wyjdzie to może być niezła zadyma.


    W aktualnej sytuacji LCJ ma nóż na gardle. SAS odchodzi z Łodzi. Bardziej racionalne jest skok w bok do Łodzi niż bezpośrednia konfrontacja z FR w Modlinie. Konfrontacja nic nie daje Wizzowi. Dzięki temu w Łodzi:
    • Może podbierać potencjalnych klientów FR z aglomeracji Łódzkiej dając nieco wyższą cene niż konkurent.
    • Może w wyniku nacisków otrzymać bardzo dobre stawki. Porównywalne z Modlinem, albo i lepsze.
    • Dojazd z Warszawy jest relatywnie dobry. Trzeba tylko ulepszyć skomunikowanie kaliskiej z lotniskiem. To raptem 10 min. samochodem.


    Wejście Wizza do Modlina powoduje prawie całkowite wypełnienie przepustowości terminala. FR zrobi 1,8 mln. W6 jest w stanie przewieść 1,1 mln w ciągu roku i do tego czartery Triada, może jeszcze Alfa Star, a takżę Enter Air z lotami do TLV. Zmiana decyzji środowiskowej nie będzie taka łatwa. Lepiej jest wepchnąć Wizza w ramiona LCJ.

  5. #505

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Przeprowadzka wiza do Lodzi jest rownie prawdopodobne jak przeprowadzka wizza na ksiezyc. To w ogole nie jest realne w jakim kolwiek scenariuszu. To samo tyczy sie Radomia.
    Rafox likes this.

  6. #506

    Dołączył
    Jul 2013
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland

    Domyślnie

    Myślę o tym, aby części lotów " prestiżowych" takich jak FCO,2 x dz LTN, TLV, BUD,CFU, HER, KUT sezonowe BOJ zostawić na WAW a resztę przerzucić do Łodzi. Nie jestem pewien gdzie ulokować w tej układance CRL,BVA, HRK Loty przerzucone doŁodzi, albo sie utrzymają, albo będą do wycięcia.

    Decydując się do Modlina Wizz tylko wydłuża swoją agonie na rynku Warszawskim. Na trasach konkurencyjnych zostaną zmiażdżeni. Zostanie im szukanie niszy poprzez takie egzotyczne kierunki jak LJU,SAW,MLH, OTP, ew. TLL,BEG. Trasy strzelałem. Landrynie będzie trudno znaleźć swoją nisze w Modlinie. I sie okaże kto jest Sprite, a kto pragnienie .

    Pytanie czy lepiej część lotów spróbować przenieść do Łodzi czy też prowadzić nierówną walke z dużo większym rywalem? Wydaje mi się, że unikanie konfrontacji ma większy sens niż walka wręcz.

  7. #507
    Awatar azghar

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA/EPMO

    Domyślnie

    Po ile musiałyby być bilety z Łodzi, aby ktoś z Warszawy chciał tam jechać zamiast do Modlina?
    Nawet przy minimalnych stawkach wynegocjowanych z przyciśniętym Zarządem LCJ to ten projekt się nie zapina.

    Wizz przelicytował. Tak to jest jak w biznesie emocje biorą górę nad kalkulacją.
    IMO wyjścia są trzy
    - Pozostanie z w WAW i dalsze kreowanie się na non low cost - Minus to koszty i otwarcie lada chwila bazy FR w Modlinie, który będzie miał równie dobre godziny wylotów.
    - Powrót do WMI. IMO jest jednak pewna grupa klientów preferujących landrynę ponad FR. FR nie pobiją ale swoje ugrają... Nawet jak zrobią tylko 700 tys. rocznie to i tak mają w kieszeni 22 bańki...
    - Wyjście z rynku warszawskiego. Jeśli stwierdzą, że tak czy tak FR ich bije to zostawią w WAW egzotyczne kierunki a z resztą się wyniosą z Warszawy.
    mlodyy1985 likes this.
    ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie

  8. #508
    Behemot
    Goście

    Domyślnie

    Ciekawe skad ty to wszystko wiesz? Szklane kule?

  9. #509
    Awatar lcc agent

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kressendorf

    Domyślnie

    Ponieważ nie operujecie na żadnych faktach a jedynie na domysłach - czego nie można mieć za złe, bo skąd niby niektóre informacje miały by ujrzeć światło dzienne wcześniej niż wymaga tego strategia - to na dobrą sprawę można dyskutować o tych 3 opcjach, które podałeś...

    Ale opcje tak na prawdę są dwie, jedna po części jest przez Ciebie podana, o drugiej nikt jeszcze otwarcie nie będzie mówił.

    Wszystko w swoim czasie
    "Pozwolę sobie na szczerość już na samym początku.
    Nie polubicie mnie.
    Dżentelmeni będą zazdrośni, a damy zniesmaczone.
    Nie polubicie mnie teraz, a im dalej będziemy brnąć,tym większą niechęć w was wzbudzę."

  10. #510

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Wizz Air mógłby tak naprawdę mieć znacznie szersze pole manewru gdyby nie podstawowa sprawa, w której zaczyna coraz bardziej odstawać od Ryanair - wizerunek! Podczas gdy Ryanair rozpoczyna coraz śmielsze proklienckie działania, Wizz Air tkwi w swoim maraźmie małego bagażu podręcznego i komplikowania kalkulacji cen (WDC). I tu jest problem. Zwyczajnie robi się WYGODNIEJ lecąc FR i odczuwa to coraz większa liczba osób. To musi się zmienić w pierwszej kolejności - potem można będzie konkurować z FR z Modlina albo przyciągnąć klientów do WAW nawet przy wyższych cenach.
    Mimis, Maciek RS and tygrysm like this.

  11. #511

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez azghar Zobacz posta
    - Pozostanie z w WAW i dalsze kreowanie się na non low cost
    Przy obecnym wizerunku i warunkach przewozu Wizza i poprawie wizerunku Ryanair, to raczej bedzie malo wykonalne. Zreszta - jak pisal przedmowca. O ile W6 czegos nie zmieni, latanie ryanem jest po prostu wygodniejsze.
    Eee tam, podpis ;)

  12. #512
    Awatar azghar

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA/EPMO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lcc agent Zobacz posta
    Ponieważ nie operujecie na żadnych faktach a jedynie na domysłach - czego nie można mieć za złe, bo skąd niby niektóre informacje miały by ujrzeć światło dzienne wcześniej niż wymaga tego strategia - to na dobrą sprawę można dyskutować o tych 3 opcjach, które podałeś...

    Ale opcje tak na prawdę są dwie, jedna po części jest przez Ciebie podana, o drugiej nikt jeszcze otwarcie nie będzie mówił.

    Wszystko w swoim czasie
    Skoro to dywagacje i jednak gdzieś ta opcja, o której mówisz istnieje w przestrzeni to po co ta tajemnica?
    ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie

  13. #513
    Awatar lcc agent

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kressendorf

    Domyślnie

    A o to już pytaj szefów Wizzair'a, po co ta tajemnica i na co czekają.

    Co do proklienckiego Ryana - pozytywna zmiana. Pytanie tylko na jak długo ? Aż im się zwróci zakup nowych benków, czy wcześniej wpadną na pomysł nowych opłat ?
    "Pozwolę sobie na szczerość już na samym początku.
    Nie polubicie mnie.
    Dżentelmeni będą zazdrośni, a damy zniesmaczone.
    Nie polubicie mnie teraz, a im dalej będziemy brnąć,tym większą niechęć w was wzbudzę."

  14. #514
    Awatar azghar

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA/EPMO

    Domyślnie

    Nie rozumiem.
    Mówisz, że możliwa jest jakaś opcja, ale w sumie to nikt o niej nie wie bo jest tajna.
    Wiadomo że jest...
    Chociaż skąd?
    ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie

  15. #515
    Awatar lcc agent

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kressendorf

    Domyślnie

    Opcje są dwie i dwie są rozważane. Po części jedną napisałeś - pozostanie w WAW. Ta druga jest rozważana na razie na poziomie decydentów Wizza, bo jej wprowadzenie trochę przewróciłoby obecną formę w jakiej Wizz działa. O tym co to jest nie wie opinia publiczna, ani szerokie grona klientów, a dowiedzą się, jeżeli panowie i panie zarządzający firmą Wizz Air Hungary Kft. zdecydują się ją wprowadzić w życie.
    "Pozwolę sobie na szczerość już na samym początku.
    Nie polubicie mnie.
    Dżentelmeni będą zazdrośni, a damy zniesmaczone.
    Nie polubicie mnie teraz, a im dalej będziemy brnąć,tym większą niechęć w was wzbudzę."

  16. #516

    Dołączył
    Aug 2013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wersatis Zobacz posta
    Myślę o tym, aby części lotów " prestiżowych" takich jak FCO,2 x dz LTN, TLV, BUD,CFU, HER, KUT sezonowe BOJ zostawić na WAW a resztę przerzucić do Łodzi. Nie jestem pewien gdzie ulokować w tej układance CRL,BVA, HRK Loty przerzucone doŁodzi, albo sie utrzymają, albo będą do wycięcia. Decydując się do Modlina Wizz tylko wydłuża swoją agonie na rynku Warszawskim. Na trasach konkurencyjnych zostaną zmiażdżeni. Zostanie im szukanie niszy poprzez takie egzotyczne kierunki jak LJU,SAW,MLH, OTP, ew. TLL,BEG. Trasy strzelałem. Landrynie będzie trudno znaleźć swoją nisze w Modlinie. I sie okaże kto jest Sprite, a kto pragnienie . Pytanie czy lepiej część lotów spróbować przenieść do Łodzi czy też prowadzić nierówną walke z dużo większym rywalem? Wydaje mi się, że unikanie konfrontacji ma większy sens niż walka wręcz.
    W takim razie nie wiem po co RDO podpisywało umowę na czartery... Natomiast LCJ w zamian za Okęcie nie przejdzie i to było już próbowane. Ryanair próbował tego wynosząc się z Okęcia jako "shocking airport" i skończyło się na tym, że jest w Modlinie... W ogóle pomysł ma jedynie szanse jak będzie Warszawa w nazwie biletu. Ale przecież nazwa lotniska na bilecie Warszawa-Łódź to bzdura na jaką nawet MOL się nie zdecydował.. A poza tym przecież W6 się wyniósł z LCJ z wielkim fochem. I po co wracać? Skoro z podobnym fochem się wyniósł z Modlina, a korzyściach Modlinach w stosunku d oŁodzi w przypadku rynku warszawskiego chyba nikogo nie trzeba przekonywać... A moim zdaniem całkowicie i tak się z Okęcia nie wyniosą.

  17. #517
    Awatar azghar

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA/EPMO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lcc agent Zobacz posta
    Ta druga jest rozważana na razie na poziomie decydentów Wizza, bo jej wprowadzenie trochę przewróciłoby obecną formę w jakiej Wizz działa. O tym co to jest nie wie opinia publiczna, ani szerokie grona klientów, a dowiedzą się, jeżeli panowie i panie zarządzający firmą Wizz Air Hungary Kft. zdecydują się ją wprowadzić w życie.
    Uwielbiam takie dyskusje...
    Wiem... ale nie powiem
    ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie

  18. #518
    Awatar lcc agent

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kressendorf

    Domyślnie

    Ja z Tobą nie dyskutuję - ja Ci daję kierunek do dalszych dywagacji :P
    To nie jest "wiem, ale nie powiem". To jest "mówię, ile mogę"
    "Pozwolę sobie na szczerość już na samym początku.
    Nie polubicie mnie.
    Dżentelmeni będą zazdrośni, a damy zniesmaczone.
    Nie polubicie mnie teraz, a im dalej będziemy brnąć,tym większą niechęć w was wzbudzę."

  19. #519
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    hmmm azghar wymienił 3 opcje, które pierwsze przychodzą do głowy(WAW, WMI, wycofanie ogólnie z Warszawy)... Jeżeli założyć, że Radom i LCJ w wykonaniu Wizza to fikcja to co pozostaje? Wycofanie się z Polski? Czy też kupienie LOTu i zmiana kompletna? Ostatnie to oczywiście żart, ale coraz mniej przychodzi mi do głowy...
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  20. #520

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    A moze wizz sprzeda sie komus? Easyjet? Airberln?

Strona 26 z 30 PierwszyPierwszy ... 16 24 25 26 27 28 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 15-03-2016, 16:55
  2. 09-04-2014, 15:36
  3. 22-03-2014, 13:47
  4. 26-02-2014, 15:07
  5. 21-01-2014, 14:52
  6. 21-01-2014, 11:46
  7. 19-01-2014, 19:12
  8. 19-01-2014, 17:42
  9. 19-01-2014, 09:48
  10. 18-01-2014, 20:37
  11. 18-01-2014, 19:31
  12. 18-01-2014, 13:58
  13. 18-01-2014, 08:43
  14. 18-01-2014, 07:08
  15. 17-01-2014, 21:42
  16. 17-01-2014, 21:06
  17. 17-01-2014, 20:47
  18. 17-01-2014, 20:41
  19. 17-01-2014, 20:18
  20. 17-01-2014, 17:40
  21. 17-01-2014, 16:54
  22. 17-01-2014, 16:48
  23. 17-01-2014, 16:14
  24. 17-01-2014, 15:32
  25. 17-01-2014, 15:16
  26. 17-01-2014, 15:14
  27. 17-01-2014, 14:57
  28. 17-01-2014, 14:57
  29. 17-01-2014, 14:46
  30. 17-01-2014, 14:20
  31. 17-01-2014, 14:01
  32. 10-06-2013, 18:57
  33. 06-04-2013, 15:12
  34. 20-01-2013, 10:52
  35. 16-01-2013, 12:53
  36. 04-09-2012, 11:35
  37. 05-06-2012, 00:04
  38. 01-06-2012, 09:07
  39. 04-04-2012, 19:26
  40. 11-03-2012, 11:47

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •