Strona 1 z 30 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 583
Like Tree151Likes

Wątek: Wizzair w Modlinie

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie Wizzair w Modlinie


    Polecamy

    A na Loter.pl jest coś takiego:

    Na jutro na godzinę 13:00 została zapowiedziana konferencja prasowa Portu Lotniczego Modlin. Wygląda na to, że szykuje się ogłoszenie czegoś ważnego. Przedstawiciele lotniska są jednak w tej sprawie bardzo tajemniczy. Wiemy tylko, że chodzi o "milowy krok w rozwoju lotniska". Czyżby długo oczekiwane porozumienie z Ryanairem? Jutro od 13:00 na Loterze przeprowadzimy transmisję wideo na żywo z konferencji!

    Mamy nieoficjalne informacje, że chodzi o Wizz Aira. Mają podobno zostać ogłoszone przenosiny z Okęcia do Modlina.



  2. #2
    Awatar szerszen

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez migajos Zobacz posta
    A na Loter.pl jest coś takiego:

    Na jutro na godzinę 13:00 została zapowiedziana konferencja prasowa Portu Lotniczego Modlin. Wygląda na to, że szykuje się ogłoszenie czegoś ważnego. Przedstawiciele lotniska są jednak w tej sprawie bardzo tajemniczy. Wiemy tylko, że chodzi o "milowy krok w rozwoju lotniska". Czyżby długo oczekiwane porozumienie z Ryanairem? Jutro od 13:00 na Loterze przeprowadzimy transmisję wideo na żywo z konferencji!

    Mamy nieoficjalne informacje, że chodzi o Wizz Aira. Mają podobno zostać ogłoszone przenosiny z Okęcia do Modlina.



    chyba potwierdzenie Twojego posta
    Strategiczna linia lotnicza w Modlinie: jednak Wizzair?

  3. #3

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Kraków EPOK

    Domyślnie

    A jednak Od 18 lipca wszytskie loty z Okęcia Wizzair przenosi do Modlina.

  4. #4

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Znamy kod IATA, jakim posługiwać się będzie Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa/Modlin. Nowe lotnisko używać będzie trzyliterowego kodu - WMI. Skrót pochodzi od angielskiej nazwy Warsaw Modlin International.
    Kod dla Modlina - WMI - Pasazer.com

    Dziś linie lotnicze Wizz Air poinformowały o przeniesieniu bazy z Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie na uruchamiane wkrótce lotnisko Warszawa/Modlin. Zmiana nastąpi od 18 lipca tego roku.

    Siatka połączeń pozostanie bez zmian. Wizz Air zmianę uzasadnia niższymi kosztami obsługi, co ma pozwolić zaoferować pasażerom niższe ceny biletów, oraz tym, że lotnisko w Modlinie będzie otwarte całodobowo, dzięki czemu Wizz Air będzie miał możliwość opracowania bardziej elastycznego rozkładu lotów.

    W związku ze zmianą, do 3 lutego Wizz Air ogłasza promocję -20% ceny biletów na wszystkie połączenia do i z lotniska Warszawa/Modlin. Promocja powinna ruszyć niebawem, obecnie nie można jeszcze kupować biletów na loty z Warszawy po 17 lipca.
    Wizz Air przenosi się z Okęcia do Modlina
    Na stronie Wizzaira już jest zaznaczony Modlin.

    Prośba do Moderatora o przeniesienie wątku do ,,Poszczególnych lotnisk" a nie do pozostałych. Teraz rozbudowa się kończy, znamy trasy, daty itd.

  5. #5
    Awatar japas15002800

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    WMI-Modlin, Warszawa(wszystkie lotniska)-WRW. Sądzę, że pora założyć nowy temat odnośnie Modlina na głównej stronie forum! Zobaczymy czy FR spanikuje czy jednak otworzy swoją bazę.

    Edit: Czy jest szansa na przejście innych linii z WAW? np. WOWair, czy Norwegian(tutaj mniejsze szanse, bo latają przeważnie na duże lotniska)
    Poznań-Ławica&Kraków-Balice

  6. #6
    Awatar Leonidas

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Chorzów

    Domyślnie

    Na stronie wizzair'a już są ceny biletów z Modlina. Proponuję znaleźć pierwszy lot i zobaczymy czy się uda. Do Luton np 6:00, a samolot przylatuje już dzień wcześniej o 23:00.

    A na ostudzenie emocji NOTAM'y o dalszym lataniu z trawy i zamknięciu betonu, jak zawsze na kolejny miesiąc:

    B0267/12 NOTAMR B5911/11 Q) EPWW/QMRXX/IV/NBO/A /000/999/5227N02039E005 A) EPMO B) 1201310739 C) 1202292359 E) NEW TEMPORARY GRASS RWY 08L/26R ESTABLISHED NORTH OF RWY 08/26. LENGTH: 1200M WIDTH: 50M THR 08L: 522707.0N 0203857.8E (WGS-84) THR 26R: 522712.9N 0204000.7E (WGS-84) THR DAY MARKINGS PROVIDED. CREATED: 31 Jan 2012 07:42:00 SOURCE: EUECYIYN

    B0264/12 NOTAMR B5981/11 Q) EPWW/QMRLC/IV/NBO/A /000/999/5227N02039E005 A) EPMO B) 1201310727 C) 1202292359 E) RWY 08/26 CLSD DUE TO WIP. CREATED: 31 Jan 2012 07:31:00 SOURCE: EUECYIYN

  7. #7

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie Wizz Air od lipca przenosi się z Okęcia do Modlina

    Za PAP:

    "Węgierski Wizz Air przenosi się z warszawskiego Lotniska Chopina do podwarszawskiego Modlina - poinformował wiceprezes linii John Stephenson. Pierwsi pasażerowie Wizz Aira mają odlecieć z Modlina w lipcu br. Sam port ma być gotowy na Euro 2012.

    "Zdecydowaliśmy się na przeniesienie naszej bazy oraz wykonywanie połączeń z lotniska Chopina do lotniska w Modlinie w celu ograniczenia naszych kosztów. Prowadzimy działalność niskokosztową, a dzięki współpracy z Modlinem poprawimy naszą mobilność, co się przełoży na pasażera, oferując mu albo więcej połączeń, albo tańsze bilety, albo oba te rozwiązania" - powiedział na konferencji prasowej w Warszawie Stephenson. Nie ujawnił, jakie nowe kierunki zamierza w przyszłości otworzyć przewoźnik oraz kiedy. "Pracujemy nad tym" - dodał.

    Port lotniczy w Modlinie ma być oddany do użytku wiosną 2012 r., jeszcze przed Euro 2012. Lotnisko, jako wspomagające port Chopina w Warszawie, ma obsługiwać przewozy międzynarodowe na liniach krótkiego i średniego zasięgu oraz przewozy krajowe. Operacje lotnicze będą się odbywały 24 h na dobę.

    Jak zaznaczył Stephenson, przeniesienie całej bazy do Modlina pozwoli przewoźnikowi na zmniejszenie jego kosztów od 15 do 20 proc.

    "Uważamy, że lotnisko Modlin położone jest w dogodnym punkcie na północ od Warszawy" - zaznaczył Stephenson. Według założeń przewoźnika, dojazd samochodem z centrum stolicy zajmuje ok. 40 min.

    Inną opcją jest pociąg. Zgodnie z planami województwa i Kolei Mazowieckich, do terminalu będzie można bezpośrednio dojechać pociągiem w 2014 r. Władze województwa przewidują, że przebudowa i rozbudowa bocznicy kolejowej oraz budowa stacji na lotnisku w Modlinie potrwa od półtora roku do dwóch lat. Do tego czasu pasażerowie będą mogli dojechać pociągiem do stacji w Modlinie - kilka kilometrów od terminalu. Stamtąd na lotnisko ma ich dowozić autobus. "Lotniskowe" pociągi Kolei Mazowieckich na trasie Modlin-Warszawa mają kursować od 1 czerwca br. Zgodnie z nowym rozkładem jazdy na przyszły rok, z Warszawy do Modlina i z Modlina do Warszawy ma jeździć 38 par pociągów.

    "Z dniem 18 lipca przenosimy naszą bazę z Lotniska Chopina. Pasażerowie, którzy zarezerwowali już bilety na samoloty wylatujące z tego lotniska 18 lipca lub po tym terminie, zostaną poinformowani o zmianie" - powiedział Stephenson.

    Prezes portu w Modlinie Piotr Okienczyc powiedział, że to ważny dzień dla lotniska, gdyż pozyskało ono pierwszego przewoźnika. "Prowadzimy rozmowy z innymi przewoźnikami, ale nie mogę powiedzieć z jakimi i kiedy zaczną oni latać z naszego portu" - powiedział. Potwierdził, że port będzie gotowy na Euro 2012. "Nie potrafię podać oficjalnej daty otwarcia lotniska" - przyznał.

    Wizz Air w ubiegłym roku przewiózł 11 mln pasażerów. Przewoźnik ma 15 baz operacyjnych w 8 państwach, m.in. w Polsce, Bułgarii, Rumunii, Czechach, na Węgrzech i na Ukrainie. Obsługuje 222 trasy do 66 miast w 24 krajach. Flota składa się z 34 Airbusów A320. Przewoźnik zatrudnia 1450 osób, w tym w Polsce ok. 500.

    W Polsce linia oferuje połączenia z Warszawy, Katowic, Gdańska, Poznania i Wrocławia. W ub.r. linia przewiozła 4,2 mln osób. Lata na 77 trasach.

    Z Warszawy Wizz Air oferuje 18 tras plus jedną sezonową. Można polecieć m.in. do Londynu, Brukseli, Sztokholmu, Rzymu, Oslo, Mediolanu, Paryża. W 2012 r. linia planuje obsłużyć z Warszawy 1,25 mln osób.

    Zgodnie z danymi lotniska w Modlinie, terminal będzie mógł obsłużyć ok. 2 mln pasażerów rocznie.

    Lotniskiem zarządza spółka Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin. Jej udziałowcami są: Agencja Mienia Wojskowego, województwo mazowieckie, Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze oraz miasto Nowy Dwór Mazowiecki. (PAP)

    aop/ je/"

    Ciekawie!

  8. #8

    Dołączył
    Oct 2010

    Domyślnie

    Na WWW Wizz Air'a jest już Modlin na mapie i można kupić bilety po 18 lipca.

  9. #9
    prz
    prz jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    SCL/ANF/KRK

    Domyślnie

    Mam wrażenie, ale może to sposób prowadzenie polityki... W takim wypadku Ryanair zrobiłby 'szoł', ogłosił wprowadzenie kilku nowych tras, potem - wg schematu we WRO, w okresie na bukowanie tych tras - sprowadził MOLa, odbiłoby się to szerokim echem w mediach. Wizzair rzucił -20% na loty z Modlina i tyle. Jeżeli faktycznie mają zamiar otworzyć nowe trasy, mogliby poczekać z ogłoszeniem przenosin i zrobić to z większą pompą. Inna sprawa, że przy Wizzowej strategii wożenia (i to głównie emigracji zarobkowej i ich rodzin) z Europy Wschodniej (czy tam Centralno-Wschodniej) do Zachodniej, Warszawie brakuje tylko Niemiec. Jeszcze są skandynawskie destynacje Gdańska i Kijów, ale nie sądzę, żeby były one mocno dochodowe (zwłaszcza, że z WAW do Kijowa lata Aerosvit i LOT, a do KRK/KTW nikt - a Euro byłoby okazją dla wprowadzenia ich, tyle że jeszcze na Okęcie). Być może warto byłoby też uruchomić letnią Chorwację (na wzór Bourgas). Poza tym, to niespecjalnie widać nowe kierunki na horyzoncie. A tak, to Wizz powinien się chyba modlić, żeby Ryan nie wszedł na poważnie do Modlina (przynajmniej jeśli chodzi o kierunki turystyczne, ale też przecież FR może - bez problemu - zaproponować praktycznie każdy kierunek z siatki W6 z WAW-może z małymi zmianami: RYG zamiast TRF, STN zamiast LTN etc., ale nie zmieni to sytuacji bezpośredniej konkurencji z Wizz w Warszawie i okolicach), do tego cały czas jest konkurencja w postaci taniego (w First Minute/Crazy) LOTu. W porównaniu do Okęcia, mniej komfortowo dotrzeć tam Warszawiakom i emigrantom do Warszawy (a była dyskusja, że zarabiającym w EUR/GBP na emigracji nie robi większej różnicy czy zapłacą 100 czy 120 EUR za lot, który będzie im odpowiadał terminem). Odległość z centrum Warszawy jest dość spora. Choć skoro ludzie z Krakowa latają z/do KTW (a spod Spodka do Balic jest 1,5x tyle km co spod PKiN do Modlina; z Dworca w Krakowie 2,5 raza więcej) i odwrotnie, to może nie jest to najistotniejsze. Ewentualne wejście Ryanaira do Modlina (choć mówi się, że te linie w drogę sobie starają się nie wchodzić) spowoduje mocną konkurencje cenową. Pewnie dobre dla paxów (jak to że często pokrywające się kierunki z WRO czy POZ są tańsze niż te same z KRK/KTW), ale czy te linie mogą sobie na to pozwolić?



  10. #10
    Awatar Razze

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie

    Ryanair by bardzo głupio zrobił gdyby, teraz porzucił Modlin i Warszawa jako całość. Tylko dlatego, że się czaili i twardo negocjowali.

    Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk

  11. #11

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    FR jeśli nie będzie miał spełnionych swoich wymogów to nie otworzy bazy i koniec. Zresztą tak szczerze czy jest ona potrzebna? Skoro terminal ma pojemność 2mln pax to jest to robota dla ilu - ośmiu bazowanych samolotów wielkości A320? Cztery już są zaklepane (zakładając że jeden dojdzie).
    Tak sobie obserwuję poczynania władz lotniska i zaczyna mi się to podobać. Dobrze że nie poszli na łatwiznę z serii kochamy FR a o ich fochy będziemy się martwić później - póki co zupełne przeciwieństwo Rygge. Silna obecność Wizza i niewielka FR zmusi Irlandczyków do mocnych zjazdów z cen na ich potencjalnych nielicznych trasach, co niekoniecznie odbije się na zyskach W6. Wilk syty (brak tak bezsensownej konkurencji jaka ma w niektórych przypadkach miejsce we WRO) i owca cała - zadowoleni nisko-kosztowi pax posiadający kilka możliwości tanich lotów. A dzięki temu jest pole na niewielką obecność kilku innych linii, które nie będą się obawiały że w odpowiedzi dostaną bezpośrednią konkurencję FR. Może więc easyJet?
    Co do ew. kierunków, to produkt wakacyjny W6 to dla mnie cały czas zaskakująca sprawa. Permanentnie Burgas podczas gdy bliżej jest Chorwacja, Wenecja, czy nawet nieco dalej, ale bardziej popularna Grecja. No cóż, śledząc współpracę tej linii z różnymi lotniskami dochodzi się do zdania że mają oni własny plan nie łapiąc się innych - wydawać by się mogło z naszego punktu widzenia racjonalnych - rozwiązań.

  12. #12

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    ruch lowcostowy został przeniesiony w inne miejsce.
    A konkretnie to gdzie, i czemu to dobrze?

  13. #13

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    OK to jak port zostanie ponownie uruchomiony czy nastąpi otwarcie przypomnę
    Na razie węgierski przewoźnik utrzymuje w tajemnicy plany podboju rynku. Jednak John Stephenson, wiceprezes WizzAir, nie kryje, że linia pracuje nad nowymi kierunkami już od dawna. Nie przeszkadzają mu odległość portu od stolicy i trudności komunikacyjne. Podobnie jak przed miesiącem Michael Cawley, wiceprezes Ryanaira, mówi, że Modlin to wręcz idealne miejsce do zarażenia tanim lataniem warszawiaków.
    Modlin obniża ceny
    WizzAir to przez ostatnie trzy lata był jedynym, naprawdę tanim przewoźnikiem operującym z Warszawy. Ryanair zaprzestał operacji do stolicy trzy lata temu, gdy władze lotniska w Warszawie w związku z modernizacją portu zapowiedziały likwidację terminalu Etiuda. Ale Cawley twierdzi, że warto było czekać, a powrót zapamiętają wszyscy na długie lata. To możliwe, biorąc pod uwagę, że WizzAir obciął ceny o 20 proc., chcąc wyprzedzić konkurencję.
    Eksperci studzą entuzjazm pasażerów.
    – Zapowiedzi to jedno. Rzeczywistość to drugie – mówi Tomasz Dziedzic z Instytutu Turystyki.
    Przypomina, że na cenowych ruchach, także w Modlinie, zaważą przede wszystkim ważyć będą czynniki ekonomiczne, w tym m.in. kurs złotego wobec euro, cena ropy i przede wszystkim kondycja gospodarki. Nie ma natomiast wątpliwości, że Modlin przyciągnie wielu nowych pasażerów.
    Część ekspertów zwraca uwagę, że ruch WizzAir to problem dla Lotniska Chopina. PPL, które zarządza warszawskim lotniskiem, jest co prawda udziałowcem Modlina, ale szanse na objęcie w zarząd operacyjny tego lotniska stopniały niemal do zera. Warszawie ubędzie ponad 1 mln pasażerów. Władze portu trzymają fason. Przypominają, że to właśnie PPL były inicjatorem przekształcenia wojskowego lotniska nad Wisłą w cywilny port lotniczy. Z ich środków sfinansowane zostały m.in. opracowania studialne i większość dokumentacji biznesowej, projektowej i technicznej niezbędnej do rozpoczęcia inwestycji. Łączne zaangażowanie PPL w ten projekt jest wyceniane obecnie na blisko 100 mln zł.
    Pociągiem na lotnisko
    Modlin to pierwsze od kilkudziesięciu lat lotnisko komunikacyjne budowane w naszym kraju niemal od podstaw. Port lotniczy ma być oddany do użytku wiosną 2012 r., jeszcze przed Euro 2012. Lotnisko, jako wspomagające port Chopina w Warszawie, ma obsługiwać przewozy międzynarodowe na liniach krótkiego i średniego zasięgu oraz przewozy krajowe. Operacje lotnicze będą się odbywały 24 h na dobę. Według założeń portu dojazd samochodem z centrum stolicy zajmuje ok. 40 min. Inną opcją jest pociąg. Zgodnie z planami województwa i Kolei Mazowieckich do terminalu będzie można bezpośrednio dojechać pociągiem w 2014 r. Władze województwa przewidują, że przebudowa i rozbudowa bocznicy kolejowej oraz budowa stacji na lotnisku w Modlinie potrwają 1,5 roku – 2 lata. Do tego czasu pasażerowie będą mogli dojechać pociągiem do oddalonej o kilka kilometrów od terminalu stacji w Modlinie, skąd będą kursować autobusy na lotnisko. Lotniskowe pociągi Kolei Mazowieckich na trasie Modlin – Warszawa mają kursować od 1 czerwca br. Zgodnie z nowym rozkładem jazdy na przyszły rok z Warszawy do Modlina i z Modlina do Warszawy ma jeździć 38 par pociągów.
    WizzAir przenosi się do Modlina. Będzie walczył z Ryanairem o portfele pasażerów - Biznes i prawo gospodarcze - Gazeta Prawna - Partner pracodawcy, narzędzie specjalisty

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot Zobacz posta
    A konkretnie to gdzie, i czemu to dobrze?
    Gdzie? Na Mazowszu Dokąd? Do Modlina.

    Dobrze, bo pasażerowie W!ZZ Air'a będą mogli latać taniej, a pasażerowie LOTu - wygodniej Na Okęciu będą mniejsze kolejki, zwłaszcza ważne to w obliczu zamknięcia starej części na 3 lata

    Jak Wizz da dobrą cenę, chętnie polecę z Modlina Skoro ludziom nie przeszkadza jeździć 150 albo 300 kilometrów, to 35 nie przeszkodzi

  15. #15
    Awatar pprzybyl

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie

    Cieszymy się, że Modlin się rozwija - Michał Marzec, dyrektor Lotniska Chopina w TVN CNBC: Uskrzydlona twierdza - wiadomości gospodarcze, giełda, akcje, papiery wartościowe - TVN CNBC

  16. #16

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Gdzie? Na Mazowszu Dokąd? Do Modlina.

    Dobrze, bo pasażerowie W!ZZ Air'a będą mogli latać taniej, a pasażerowie LOTu - wygodniej Na Okęciu będą mniejsze kolejki, zwłaszcza ważne to w obliczu zamknięcia starej części na 3 lata

    Jak Wizz da dobrą cenę, chętnie polecę z Modlina Skoro ludziom nie przeszkadza jeździć 150 albo 300 kilometrów, to 35 nie przeszkodzi

    Kpisz czy serio?

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    pprzybyl@ Dziękuję

    Cytat Zamieszczone przez Behemot Zobacz posta
    Kpisz czy serio?
    Serio.

    Prosty przykład: jadę z Uppsali do Warszawy. LOT = śniadanie jem w jednym domu, obiad w drugim. Wizz Air = śniadanie w podróży, w domu w Warszawie jestem na kolację. Co mi za różnica, 20 minut w tę czy w tamtą, skoro i tak latanie Wizz Airem oznacza utratę całego dnia.

    I swojego zdania na temat Modlina niestety nie narzucisz mi - ja uważam Modlin za świetne rozwiązanie...

  18. #18

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Nic nikomu nie narzucam, tylko kompletnie nie zrozumiales pytania i na nie nie odpowiedziales. Zapytalem dokad zostaly wyprowadzone low costy z Warszawy, jak to byles laskaw napisac. Otoz low costy nie zostaly wyprowadzone dokadkolwiek, tylko calkiem znikly. Zaden nie zostal "wyprowadzony" do Modlina, bo zadnego low costa, ktory latal do Warszawy, tam nie ma. Co do Wizzaira, to moznaby sie spierac, czy to jeszcze LCC, natomiast poki co jeszcze sie nigdzie nie wyprowadzil. Jesli sie natomiast wyprowadzi, to ciezko zrozumiec, czemu ma to byc dobre dla lotniska. Bo nie pytalem, czemu to dobre dla ciebie jako Stoarna. Ja rozumiem, ze osobiscie mozesz miec jakas niechec do "LCC na glownych lotniskach", bo nieraz postulowales nawet zmuszenie ich sila do wyniesienia sie, choc gdy prosilem o wyjasnienie czemu, nie podales zadnego konkretnego powodu. Natomiast za kuriozum uwazam fakt, ze prezes i rzecznik lotniska, ktorego skutecznosc w sprowadzaniu operatorow jest bliska zeru, a ktore systematycznie traci linie lotnicze i polaczenia, ciesza sie z faktu, ze w koncu udalo sie pozbyc drugiego co do wielkosci operatora, co pozwoli zmniejszyc przepustowosc terminala.
    konrad777 and Canonier like this.

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot Zobacz posta
    Nic nikomu nie narzucam, tylko kompletnie nie zrozumiales pytania i na nie nie odpowiedziales. Zapytalem dokad zostaly wyprowadzone low costy z Warszawy, jak to byles laskaw napisac. Otoz low costy nie zostaly wyprowadzone dokadkolwiek, tylko calkiem znikly. Zaden nie zostal "wyprowadzony" do Modlina, bo zadnego low costa, ktory latal do Warszawy, tam nie ma. Co do Wizzaira, to moznaby sie spierac, czy to jeszcze LCC, natomiast poki co jeszcze sie nigdzie nie wyprowadzil. Jesli sie natomiast wyprowadzi, to ciezko zrozumiec, czemu ma to byc dobre dla lotniska. Bo nie pytalem, czemu to dobre dla ciebie jako Stoarna. Ja rozumiem, ze osobiscie mozesz miec jakas niechec do "LCC na glownych lotniskach", bo nieraz postulowales nawet zmuszenie ich sila do wyniesienia sie, choc gdy prosilem o wyjasnienie czemu, nie podales zadnego konkretnego powodu. Natomiast za kuriozum uwazam fakt, ze prezes i rzecznik lotniska, ktorego skutecznosc w sprowadzaniu operatorow jest bliska zeru, a ktore systematycznie traci linie lotnicze i polaczenia, ciesza sie z faktu, ze w koncu udalo sie pozbyc drugiego co do wielkosci operatora, co pozwoli zmniejszyc przepustowosc terminala.
    Też uważam że dyskusyjne jest klasyfikowanie W!ZZ Air'a jako lowcosta, choć produkt oferowany to mega lowcost W każdym razie cieszę się, że W!ZZ planuje wyprowadzkę do Modlina i mam nadzieję, że ceny spadną przy okazji.

    I cieszę się, że na Okęciu będzie luźniej, owszem

    Otoz low costy nie zostaly wyprowadzone dokadkolwiek, tylko calkiem znikly.
    Żadne lowcosty nie znikły, co najwyżej zniknęły

    kompletnie nie zrozumiales pytania i na nie nie odpowiedziales
    Na szczęście to nie moje zadanie


    Z innej beczki: czy w związku z otwarciem Modlina przedstawicieli jakiejś grupy zawodowej czeka przymusowa zmiana miejsca pracy? Oprócz pracowników W!ZZ Air'a oczywiście...


    Bo ciągłe jeżdżenie po tym Modlinie mnie śmieszy już od dawna...

  20. #20

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Może prawników.

Strona 1 z 30 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 15-03-2016, 16:55
  2. 09-04-2014, 15:36
  3. 22-03-2014, 13:47
  4. 26-02-2014, 15:07
  5. 21-01-2014, 14:52
  6. 21-01-2014, 11:46
  7. 19-01-2014, 19:12
  8. 19-01-2014, 17:42
  9. 19-01-2014, 09:48
  10. 18-01-2014, 20:37
  11. 18-01-2014, 19:31
  12. 18-01-2014, 13:58
  13. 18-01-2014, 08:43
  14. 18-01-2014, 07:08
  15. 17-01-2014, 21:42
  16. 17-01-2014, 21:06
  17. 17-01-2014, 20:47
  18. 17-01-2014, 20:41
  19. 17-01-2014, 20:18
  20. 17-01-2014, 17:40
  21. 17-01-2014, 16:54
  22. 17-01-2014, 16:48
  23. 17-01-2014, 16:14
  24. 17-01-2014, 15:32
  25. 17-01-2014, 15:16
  26. 17-01-2014, 15:14
  27. 17-01-2014, 14:57
  28. 17-01-2014, 14:57
  29. 17-01-2014, 14:46
  30. 17-01-2014, 14:20
  31. 17-01-2014, 14:01
  32. 10-06-2013, 18:57
  33. 06-04-2013, 15:12
  34. 20-01-2013, 10:52
  35. 16-01-2013, 12:53
  36. 04-09-2012, 11:35
  37. 05-06-2012, 00:04
  38. 01-06-2012, 09:07
  39. 04-04-2012, 19:26
  40. 11-03-2012, 11:47

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •