Strona 33 z 44 PierwszyPierwszy ... 23 31 32 33 34 35 43 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 641 do 660 z 871
Like Tree249Likes

Wątek: Ryanair w Modlinie

  1. #641

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    WMI na FB podaje inna czestotliwosc lotow do DUB w zimie.. Czyli komu tu wierzyc? FR czy WMI?
    ---------
    Ryanair zwiększa częstotliwość lotów do Dublina. Zimą br. będzie tam można polecieć od nas aż 6 razy w tygodniu

  2. #642
    Awatar azghar

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA/EPMO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bronislaw Zobacz posta
    WMI na FB podaje inna czestotliwosc lotow do DUB w zimie.. Czyli komu tu wierzyc? FR czy WMI?
    ---------
    Ryanair zwiększa częstotliwość lotów do Dublina. Zimą br. będzie tam można polecieć od nas aż 6 razy w tygodniu
    Potwierdzone przez FR:
    Ryanair: Częściej z Polski do Dublina - Pasazer.com
    ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie

  3. #643
    Awatar Janecki

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    SO Stamsted narazie sa tylko 2 loty dziennie, niewiem czy zle wybieram czy zmniejszli czestotliwosci...

  4. #644
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    obok EPBC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez shiver Zobacz posta
    Widział ktoś MOLa w kolejce po 787? Bo ja nie.
    może wypożyczy z LOTu SP-LRF
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  5. #645

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Podpytaliśmy o frekwencję na pierwszych lotach po kraju Ryanaira. Z Wrocławia do Warszawy leciało ok. 170 osób ( w tym dużo przedstawicieli mediów). Z Warszawy do Gdańska natomiast ok. 120 (trochę się pomyliłem w liczeniu wolnych foteli). Z Gdańska do Warszawy lecieć będzie 68. A z Warszawy do Wrocławia blisko 140 - pisze Michał.

    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmias...#ixzz2xkuYgkg5

  6. #646

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    Leciałem pierwszym lotem WR0-WMI przy wyjściu pytałem szefa pokładu o liczbę pasażerów- uzyskałem odpowiedź 156(albo 155 nie pamiętam dokładnie) osób. Sprzedanych i rozdanych było 184 bilety.

  7. #647

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Jutro późnym popołudniem w Warszawie odbędzie się bardzo ważna konferencja prasowa Ryanair. Uczestnictwo w niej zapowiedział sam MOL. O przekazanych na konferencji informacjach napiszemy tuż po jej zakończeniu. Jak myślicie o czym będzie mówić MOL?
    Czyżby już baza? By pasowało, w końcu MOL mówił w tamtym roku, że warunkiem jest CAT II a ten będzie za 3 tygodnie, z resztą tych mgieł aż tak dużo nie było.

  8. #648

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    No i potwierdziło się: od jesieni baza z 1 maszyną, Madryt 4 razy w tygodniu, Shannon zostaje na zimę a WRO dojdzie lot poranny. Coś czuję, że jesienią(XI lub XII) WMI pod względem ruchu przegon WRO a w 2015 to na 100%.

  9. #649
    Behemot
    Goście

    Domyślnie

    Żeby tylko umieli innego przewoźnika zdobyć.

  10. #650
    Awatar azghar

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA/EPMO

    Domyślnie

    FR jest z jednej strony zbawieniem dla WMI ale drugiej dziala zniechęcająco na innych chętnych. Perspektywa konkurowania z gigantemniejest zachęcająca. Patrząc na mapę połączeń pozostaje przestrzen na kierunki południowe.

    Wiadomo tez ze chętnych do rozmów nie brakuje, ale chcieliby latać najlepiej za darmo. Bo wiedzą ze WMI potrzebuje dywersyfikacji klientów.
    Z tego co wiem, kwestia ILS cat II była również argumentem przewoznikow , więc może teraz negocjacje zaowocują decyzjami.
    ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie

  11. #651

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    1 maszyna- standard na początek. Jak się porówna z poprzednim sezonem zimowym to przybył już jeden DUB, 7 GDN , 7 WRO, 2 SNN, 4 MAD a podobno FR miałby zwiększać częstotliwość EMA i RYG i myślę, że jeszcze coś dorzucą do jesieni.

    Póki co razem 21 lotów więcej i wątpię by kasowali coś co było w ostatnim sezonie zimowym, bo najsłabsze trasy wypadły. No i dzięki bazie loty ,,równiej" się rozłożą. Jeśli tak to wychodzi mi koło 107 lotów tygodniowo, przy 75% LF powinno być koło 130tys paxów w miesiącach zimowych.

    Z CAT II na pewno lotnisko ma łatwiej w ewentualnych negocjacjach.

  12. #652

    Dołączył
    Jul 2012

    Domyślnie

    Onet pisze, że ma też być ranny GDN:

    Zwiększona zostanie ponadto częstotliwość rejsów do Gdańska i Wrocławia. Planowane są po dwa loty dziennie – rano i wieczorem.

    Lotnisko Modlin: będzie baza samolotów i nowe połączenia

    Ale to tylko Onet, więc średnio to wiarygodne źródło...

  13. #653
    Awatar Janecki

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Są potwierdzone 14 lotów tyg. do Wrocławia i Gdańska.

  14. #654

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Do tego MAD 4 razy w tygodniu i Shannon ma być utrzymany na sezon zimowy- 2 loty. Jak się porówna ostatni sezon zimowy-86 lotów a to co póki co już jest(a spodziewam się, że Ryanair coś jeszcze doda) od jesieni tego roku(krajówki 28,MAD-4,SNN-2,DUB-1) to wzrost jest znaczący-w dwie strony 242 operacje tygodniowo.

  15. #655
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    ILS CAT II dla 30 samolotów dziennie, a w żadnym niemazowieckim porcie lotniczym w PL się CAT II nie opłaca... W Radomiu to chyba od CAT III zaczną.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  16. #656
    Behemot
    Goście

    Domyślnie

    Samolotów to max 15 ;p

  17. #657

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Atco Zobacz posta
    ILS CAT II dla 30 samolotów dziennie, a w żadnym niemazowieckim porcie lotniczym w PL się CAT II nie opłaca... W Radomiu to chyba od CAT III zaczną.
    Niby tylko 15 maszyn na dobę, za to pasażerów już znacznie więcej niż w POZ... Nie wiem, ale czy nie uważasz, że CAT I w POZ to za mało?

    Przecież to tylko sezon zimowy, gdzie jest mniejszy ruch(a dam sobie rękę uciąć, że FR jeszcze coś dorzuci od sezonu zimowego a przynajmniej zwiększy gdzieś częstotliwość, więc to będzie może i bliżej 20 samolotów niż 15 dziennie) a CAT II nie robi się na rok czy dwa a na dłużej no i to był warunek powstania bazy...

    Z resztą oprzyrządowanie polskich lotnisk w porównaniu do większości krajów Unii wypada blado a już dawno te porty jak KRK,GDN,WRO,KTW powinny mieć CAT II a WAW CAT III a dopiero jesteśmy na etapie kiedy trwają prace na up grade'em i KRK jest blisko, w GDN projektują, we WRO działają, w RZE też i w WAW może jeszcze w tym roku podniosą. Budują ILS w IEG, DVOR/DME w RDO, także coś się zaczyna dziać a zakup ILS-a sfinansował wcześniej Modlin nie patrząc się na PAŻP i dlatego tak szybko, więc nie mów, że się nie opłaca. Jak ktoś na prawdę potrzebuje to sam zapłaci.

    Przy 242 operacjach tygodniowo to wyjdzie łącznie miesięcznie jakieś 1050 operacji( pewnie coś dorzucą, ale to pominę) a więc przy 189 miejscach i LF 75%(który już teraz jest, bo pewnie dalej będzie im systematycznie rósł) to prawie 150tys paxów, zatem jak wspominałem, w listopadzie WMI już na dobre przegoni WRO... w którym trwa instalacja CAT II i nikt tam nie zadaje głupich pytań ,,po co ajeles drugiej kategorii".

    Dzisiaj może się wydawać 150tys paxów w sezonie zimowym w Modlinie , że ,,to kosmos", no ale Panie tyle wychodzi...

  18. #658

    Dołączył
    Jul 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Atco Zobacz posta
    ILS CAT II dla 30 samolotów dziennie, a w żadnym niemazowieckim porcie lotniczym w PL się CAT II nie opłaca... W Radomiu to chyba od CAT III zaczną.
    W Modlinie jest taki ILS, bo są częste mgły spowodowane takim mikroklimatem. Podobnie lub nawet gorzej jest w KRK. Ale dlaczego oni jeszcze nie mają CAT II, to nie wiem. Wątpię w jakieś specjalne traktowane woj. mazowieckiego w tej kwestii.

  19. #659

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    co do bazy FR na WMI, to na razie ze szczątkowego rozkładu lotów na sezon zimowy wynika, że jedyny zbazowany samolot będzie obsugiwał poranne połączenie do STN (wylot z WMI ok 6.30, powrót na WMI ok. 11.45). GDN i WRO będą obsługiwane samolotami z baz w GDN i WRO. Aktualnie dostepne są rozkłady tylko na kilku kierunkach, ale wszystkie one nie będą obsługoiwane z WMI, nawet MAD bedzie z MAD. Ktoś coś wie gdzie ten jedyny samolot będzie latał? A moze jeszcze nie wszystko wiemy?

  20. #660
    Awatar azghar

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA/EPMO

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez radix49 Zobacz posta
    W Modlinie jest taki ILS, bo są częste mgły spowodowane takim mikroklimatem.
    W tym roku chyba było mniej mgieł niż na WAW
    ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie

Strona 33 z 44 PierwszyPierwszy ... 23 31 32 33 34 35 43 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •