Strona 34 z 44 PierwszyPierwszy ... 24 32 33 34 35 36 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 661 do 680 z 871
Like Tree249Likes

Wątek: Ryanair w Modlinie

  1. #661

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie


    Polecamy

    Niekoniecznie- akurat jak są to w Modlinie bardziej gęste niż w WAW. Nie przypominam sobie kiedy w WAW były mgły większe niż w WMI kiedy to Modlin z powodu widzialności nie mógł przyjąć maszyn-praktycznie zawsze przekierowania szły do WAW. Niemniej jednak od stycznia mgieł było bardzo mało(10 na jakiejś 2200 operacji - dokładnie to tylko raz w lutym) co pisałem w hydeparku.

    W KRK mają najgorzej moim zdaniem-ukształtowanie powierzchni. Poczekajmy do jesieni(październik-listopad) jak bardzo pomoże CAT II, bo wtedy to będzie chwila prawdy dla ILS-a bo raczej z technicznego punktu widzenia szybko lepiej nie będzie(bo nie ma ekonomicznego sensu instalacji CAT IIIa jak w WAW bo tam jest 10 mln).

    Moim zdaniem jakby był od września to gdzieś z 20-30% byłoby mniej przekierowań, dlatego odsetek przekierowań będzie średniorocznie gdzieś mniej jak 1%- trochę więcej w sezonie jesienno-zimowym, ale to i tak będą zdarzenia sporadyczne- wkalkulowane w ryzyko.

    No i co pisano, że jest już LVTO a w kontekście zbazowania maszyny to bardzo ważne stąd nie dziwię się Ryanowi, że stawiał to jako warunek.

  2. #662

    Dołączył
    Jul 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez azghar Zobacz posta
    W tym roku chyba było mniej mgieł niż na WAW
    Zdania są w tej kwestii podzielone - pw. Jednak nie zmienia to faktu, że w Modlinie jest mikroklimat wybitnie sprzyjający mgłom.

  3. #663

    Dołączył
    Feb 2014

    Domyślnie

    Nie wiem do końca czy to tutaj (kategoria -Incydent Lotniczy ?) ... ale lot FR4041 Glasgow Prestwick - Modlin - samolot zawrócony do Prestwick (coś zapewne z maszyną)

    Powrót z Modlina już jest opóźniony - zapowiedziany na ok.21.25

  4. #664
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cześć,

    Jak po tych wszystkich zmianach we FR w duchu: "teraz jesteśmy tacy przyjaźni i w ogóle" wygląda kwestia rygorystycznego przestrzegania kwestii bagażu we WMI? Czy mierzą co do centymetra i ważą do grama - czy też pokazują ludzką stronę?

    Pozdrawiam!
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | Pytania Lotnicze PPL EASA + FAA

  5. #665
    Awatar azghar

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA/EPMO

    Domyślnie

    Podręcznego w zasadzie wcale nie sprawdzają - musiałby być znacznie ponadwymiarowy aby zwrócił uwagę.
    Rejestrowany przyjmują z tolerancją +1-2kg.
    ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie

  6. #666

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    Piątkowy Ryanair WMI-GDN 110 osób na pokładzie. LF 58%.Jeżeli weźmiemy pod uwagę, że to początek weekendu, powroty do domu i "weekendowi turyści" to na razie wygląda tak sobie.

  7. #667

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    No ale to weekend przed dlugim weekendem wiec moze ludzie raczej siedza na miejscu i czekaja z wyjazdem na srode. Tak czy siak mysle, ze te polaczenia krajowe sa dosc ryzykowne.

  8. #668
    Awatar Janecki

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Ryanair JUŻ dodał drugi lot dziennie na trasach do Gdańska i Wrocławia i to na sezon zimowy więc raczej MOL coś widzi/wie czego my nie widzimy/wiemy...

  9. #669

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janecki Zobacz posta
    Ryanair JUŻ dodał drugi lot dziennie na trasach do Gdańska i Wrocławia i to na sezon zimowy więc raczej MOL coś widzi/wie czego my nie widzimy/wiemy...
    Moze i MOL wie co robi. Mam nadzieję. Przypomina mi się jednak przypadek polaczenia BGY-CIA. Tam latali chyba 3x dziennie przez rok lub dwa i niedawno polaczenie zostalo skasowane.

  10. #670

    Dołączył
    Jul 2012

    Domyślnie

    Na razie trwa rozkręcanie ruchu. Ceny po 40 zł za lot jasno na to wskazują. WRO lepiej wypada niż GDN, bo czas podróży do WRO jest znacznie gorszy niż do GDN. Oceniać coś będzie można jak ruszą loty poranne.

  11. #671

    Dołączył
    Feb 2014

    Domyślnie

    Przypadkowo znalazłem w necie materiał dotyczący Ryana: tj. bazy w Modlinie i nowych kierunków

    RYANAIR w Modlinie - YouTube

  12. #672

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Mam pytanie odnośnie przesiadki w Modlinie. Chciałbym polecieć Ryanairem z Wrocławia do Gdańska przez Modlin. Bagaż tylko podręczny. Problem jest tylko taki, że pomiędzyl lądowaniem, a startem, mam tylko 25 minut czasu. Czy jest szansa, że ten misterny plan uda się zrealizować?

  13. #673

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Moim zdaniem nie.

  14. #674

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Tylko jeżeli pierwszy lot będzie co najmniej 20 minut przed czasem. Na takich krótkich trasach zdarza się to bardzo rzadko.

  15. #675

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    No to potwierdziliście moje obawy.

  16. #676

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Z mojego doswiadczenia: wylot z wmi do gdn byl zaplanowany na 19.20. O 1830 podzedlem do malej kolejki do skanowania. O ok 1845 wolali do samolotu. Nie wiem kiedy wyladowali z wro, ale taka przesiadka moze byc bardzo ryzykowna.

  17. #677

    Dołączył
    Jul 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grip Zobacz posta
    Mam pytanie odnośnie przesiadki w Modlinie. Chciałbym polecieć Ryanairem z Wrocławia do Gdańska przez Modlin. Bagaż tylko podręczny. Problem jest tylko taki, że pomiędzyl lądowaniem, a startem, mam tylko 25 minut czasu. Czy jest szansa, że ten misterny plan uda się zrealizować?
    Szansa jest wtedy i tylko wtedy, gdy jakoś uda Ci się nie dać skierować się do terminalu. Jak przekonasz ochronę na płycie lotniska, że masz kartę pokładową na właśnie ten samolot, z którego wysiadłeś i nie zdążysz wychodząc i wchodząc z powrotem, to się uda. Ale tego chyba jeszcze nikt nie próbował...

  18. #678

    Dołączył
    Feb 2014

    Domyślnie

    Lotnisko Modlin rozkręca się - YouTube

    Krótki dwuminutowy materiał dotyczący bazy Ryana, nowych połączeń i planowanych dalszych inwestycji związanych z lotniskiem w Modlinie

  19. #679
    Awatar vivere

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez radix49 Zobacz posta
    Szansa jest wtedy i tylko wtedy, gdy jakoś uda Ci się nie dać skierować się do terminalu. Jak przekonasz ochronę na płycie lotniska, że masz kartę pokładową na właśnie ten samolot, z którego wysiadłeś i nie zdążysz wychodząc i wchodząc z powrotem, to się uda. Ale tego chyba jeszcze nikt nie próbował...
    są tacy co próbowali i nawet im się udawało

    KrajĂłwki w Ryanair! - forum Fly4free
    Gaszpar likes this.
    vivere militare est

  20. #680

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie wiem czy ktos juz zauwazył, ale od 27.10 Charleroi bedzie 2x dziennie w dni powszednie i 1x dziennie w sob/ndz.
    To bedzie samolot z bazy Charleroi.

    Beauvais bedzie codziennie i wygląda, że będzie to samolot z WMI.

    No i Bergamo będzuie codziennie i bedzie to samolot z WMI.

    Czyli wygląda na to, że jedyny zbazowany B737 w WMI będzie rano leciał do Stansted, południu do Beauvais, a wieczorem do Bergamo. Bergamo nie bedzie w soboty więcsamolot będzie stał w WMI albo może coś wymyślą na sobotni wieczór?
    mlodyy1985 likes this.

Strona 34 z 44 PierwszyPierwszy ... 24 32 33 34 35 36 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •