787 Dreamtour »   Zbiera się ekipa na 787 Dreamtour   

Strona 1 z 43 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 858
Like Tree247Likes

Wątek: Ryanair w Modlinie

  1. #1

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie Ryanair w Modlinie


    Polecamy

    Tanie linie lotnicze Ryanair ogłosiły uruchomienie nowych tras z Warszawy/Modlina oraz Krakowa do Budapesztu.Loty z Krakowa do Budapesztu rozpoczną się jeszcze w lutym 2012 roku, natomiast rejsy z Modlina wystartują w lipcu.


    Więcej szczegółów podamy już wkrótce.
    http://pasazer.com/in-9418-z,krakowa...budapesztu.php
    Zatem zapowiada się niezła rywalizacja, Irlandczycy nie oddają łatwo pola Wizzowi. Pora zacząć myśleć też o rozbudowie portu jak wypali wejście FR z kilkunastoma połączeniami.

  2. #2
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Przecież Ryanair jeszcze nigdzie nie wszedł a Ty już chcesz Modlin rozbudowywać? Bo będzie latać 3 razy w tygodniu do Budapesztu?
    pbciderek, lucasmadi and Witek like this.
    "Proszę nie domniemywać, że ludzie w PLL LOT nie umieją używać Excela"
    - Sebastian Mikosz, Prezes PLL LOT SA, 21.02.2013, Komisja Infrastruktury

  3. #3

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Skoro otwierają do takiego Budapesztu, to kwestia czasu aż otworzą na wiele innych kierunków bo wątpię by skończyło się na tym jednym kierunku i dojdzie to do niezłej konfrontacji--sporo nowych połączeń czyli wzrost ruchu no i za rok może się okazać, że 1,8-2 mln przepustowości(sam Wizz daje 1 mln) za mało, zwłaszcza jak Ryan się rozkręci i dojdą czartery.

  4. #4
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Otworzą albo nie otworzą.
    "Proszę nie domniemywać, że ludzie w PLL LOT nie umieją używać Excela"
    - Sebastian Mikosz, Prezes PLL LOT SA, 21.02.2013, Komisja Infrastruktury

  5. #5
    Awatar avda

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Spokojnie, w tym miesiącu Ryanair ogłosi baze w Modlinie.

  6. #6

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie

    Póki co wrzucili ten Budapeszt by tylko przesunąć szum medialny z przenosin Wizzaira na ich wejście z Budapesztem.

  7. #7

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mlodyy1985 Zobacz posta
    Skoro otwierają do takiego Budapesztu, to kwestia czasu aż otworzą na wiele innych kierunków bo wątpię by skończyło się na tym jednym kierunku ...
    Skoro otworzyli taki Budapeszt to oznacza że mieli taką "zachciankę" i nic więcej. Poza tym nawet jeśli z W6 wypełnią od razu 100% przepustowości Modlina to po roku latania i niskich cen w wyniku weryfikacji finansowej będą cięcia i dołek w liczbie połączeń. Podpisujesz się jako osoba z Wrocławia - powinieneś to rozumieć na przykładzie takiej samej konkurencji tutaj latem '10.

  8. #8
    Moderator Photo Screener
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPMM/EPBC/EPWA

    Domyślnie

    Przede wszystkim to weszli do BUD po padzie Maleva i m.in. ogłosili połączenia do WAW i KRK. Więc na tej podstawie to bym się nie napalał na mega ekspansję Ryana w Modlinie.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  9. #9
    ModTeam
    Awatar dyziojr

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    BTM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mlodyy1985 Zobacz posta
    Z Krakowa i Warszawy do Budapesztu - Pasazer.com
    Zatem zapowiada się niezła rywalizacja, Irlandczycy nie oddają łatwo pola Wizzowi. Pora zacząć myśleć też o rozbudowie portu jak wypali wejście FR z kilkunastoma połączeniami.
    Odrobinę opanowania życzę.

    Cytat Zamieszczone przez mlodyy1985 Zobacz posta
    Skoro otwierają do takiego Budapesztu, to kwestia czasu aż otworzą na wiele innych kierunków bo wątpię by skończyło się na tym jednym kierunku i dojdzie to do niezłej konfrontacji--sporo nowych połączeń czyli wzrost ruchu no i za rok może się okazać, że 1,8-2 mln przepustowości(sam Wizz daje 1 mln) za mało, zwłaszcza jak Ryan się rozkręci i dojdą czartery.
    "Do takiego Budapesztu"
    Nie doceniasz miasta i nie widzisz zwiazku przyczynowo skutkowego. Ryanair jako rasowy padlinożerca nie mógł poprostu nie wykorzystać okazji. ŚP Malev dostarczył mu materiału i tyle.
    Co do kierunków podzielam zdanie Atco albo albo. Powinieneś już wiedzieć że różnica pomiędzy W6 a FR jest taka że Ryanair jest mistrzem medialnych deklaracji i zamieszania Wizzair zaś nie tylko mówi ale i robi. Efekt tego widzimy już teraz. Po bliskim być może dla Ciebie porcie powinieneś doskonale wiedzieć że od słów do czynów droga daleka. Ile lat Ryanair się "macał" z WRO by otworzyć bazę...
    Co zaś sie tyczy nowych inwestycji to proszę Cię... to jeszcze nie czas na takie deklaracje.
    Pozdrawiam
    dyziojr


  10. #10

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Wiem, że to nie ten wątek, ale dodam, że we WRO znacznie wcześniej zanim FR ogłosił bazę Wizz wstrzymał rozwój-najpierw samolot wykonywał rotację jeden dzień dla innych portów, później stał jeden dzien bezczynnie no a są jeszcze takie połączenia, gdzie mogli spokojnie wchodzić a nie dawać pole FR np. do MAD czy BCN. Jeśli chodzi o WMI to poczekamy na reakcję FR, ale wątpię by na BUD się skończyło-raczej rozwiną sieć połączeń podobną do tej jaką mają np. z KRK czy WRO co może też skutkować kilkunastoma połączeniami-część zbieżna z tym co oferuje W6. Spokojnie, panowie, jak na jeden tydzień to sporo i tak się działo.

  11. #11
    Awatar avda

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Jutro MOL będzie w Warszawie więc pewnie ogłoszenie bazy dla WMI.

  12. #12

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez avda Zobacz posta
    pewnie ogłoszenie bazy dla WMI.
    Bardzo bym się zdziwił, gdyby ogłosili bazę. Jak napisał konrad777 w wątku Ryanair - fakty, mity, ciekawostki.
    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Myślę, że Ryanair "wejdzie" do Modlina ale tylko w postaci kilku połączeń z innych swoich lotnisk. Być może były lub są negocjacje z Modlinem o założenie bazy, jednak nie wyobrażam sobie aby miasto Warszawa czy województwo mazowieckie miały dopłacić FR za wejście do Modlina. Warszawa (w odróżnieniu od innych miast) ma LOT oraz Wizz Air więc nie musi ściągać FR na siłę. Mając kilka połączeń z innych baz FR będzie miał czas rozejrzeć się jakie ceny można uzyskać za loty do/z WMI, skontroluje jak po przenosinach powodzi się W6 i wtedy podejmą decyzję o ewentualnej bazie.

  13. #13

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Irlandzki Ryanair uruchomi 7 kierunków z podwarszawskiego Modlina.
    Z lotniska w Modlinie polecimy Ryanairem do Brukseli (Charleroi), Dublina, Londyn (Stansted), Mediolanu (Bergamo), Oslo (Rygge), Rzymu (Ciampino), Sztokholmu (Skavsta). Loty na nowych trasach rozpoczną się od 16 lipca.

    Tak jak pisaliśmy przewoźnik nie ogłosił uruchomienia bazy operacyjnej na lotnisku w Modlinie.

    - Nadal prowadzone są rozmowy. Do porozumienia jeszcze nie doszło - mówiła wczoraj Edyta Mikołajczyk z lotniska w Modlinie w rozmowie z Pasazer.com

    Kilka dni temu przewoźnik ogłosił również uruchomienie połączeń z Modlina do Budapesztu. Łącznie Irlandczycy zaoferują 8 tras.

    Na konferencji w Warszawie obecny był Micheal O’Leary, szef irlandzkiego przewoźnika, Stephen Mcnamara, rzecznik prasowy oraz Katarzyna Gaborec, dyrektor d/s marketingu i sprzedaży na Europę Centralną .
    Ryanair: 7 tras z Modlina. Bez bazy - Pasazer.com

    A nie mówiłem-na reakcję nie trzeba było czekać za długo, planują z tych 8 lotów( 7 nowych+od tygodnia jest Budapeszt) rocznie 700k pasażerów(info z konferencji)-zatem z W6 wychodzi ponad 1,7 mln+ czartery- a sami mnie zjechaliście jak pisałem, że już trzeba się zastanawiać nad opcją rozbudowy.

  14. #14
    mss
    mss jest nieaktywny
    Awatar mss

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    Ładnie ładnie Myślicie, że w przyszłym roku 2013 Modlin przegoni Poznań? Jak FR otworzy baze, dojdą pewnie jeszcze czartery ...


    - reklama w podpisie skasowana - REGULAMIN

  15. #15

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mlodyy1985 Zobacz posta
    Ryanair: 7 tras z Modlina. Bez bazy - Pasazer.com
    Ładnie.

    Dwie uwagi:
    - Napis na samolocie "bye, bye LOT" szybko nabierze aktualnego znaczenia - przeczuwam kłopoty dla "narodowego", swoją drogą pewnie zobaczycie ten samolot w Modlinie, MOL sobie nie odpuści.
    - Ruch na Okęciu trochę podupadnie, nie wiem czy nie trochę bardziej niż było zakładane dla sprawnej przebudowy środkowej części terminala.

  16. #16

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie FR w WAW

    Cytat Zamieszczone przez grucha_e46 Zobacz posta
    Taka mała ciekawostka na 11:55 jest wpisany w rozkładzie Ryanair - FR 1088 P z Dublina.


    I mniejsza ciekawostka to taka, że przyleciał z 3 pasażerami, prawdopodobnie guru FRa sprawdzić obsługę i ewentualne podpisanie umowy handlingowej, raczej chodzi o Modlin.

  17. #17
    fly
    fly jest nieaktywny
    Awatar fly

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    - Napis na samolocie "bye, bye LOT" szybko nabierze aktualnego znaczenia - przeczuwam kłopoty dla "narodowego"
    Może i tak, ale na pewno nie przy tych cenach, które ogłosili. Lot OW za 99zł i to tylko w czwartki to nie jest jakaś super propozycja. I jeszcze dojazd gorszy.

  18. #18
    Awatar pprzybyl

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sarkowsky Zobacz posta
    I mniejsza ciekawostka to taka, że przyleciał z 3 pasażerami, prawdopodobnie guru FRa sprawdzić obsługę i ewentualne podpisanie umowy handlingowej, raczej chodzi o Modlin.
    Prezes Ryanaira Michael O'Leary przyleciał do Warszawy na konferencję prasową. W Modlinie jeszcze nie da się lądować takim samolotem.

  19. #19

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mlodyy1985 Zobacz posta
    A nie mówiłem-na reakcję nie trzeba było czekać za długo, planują z tych 8 lotów( 7 nowych+od tygodnia jest Budapeszt) rocznie 700k pasażerów(info z konferencji)-zatem z W6 wychodzi ponad 1,7 mln+ czartery- a sami mnie zjechaliście jak pisałem, że już trzeba się zastanawiać nad opcją rozbudowy.
    Tylko, że prawie wszystkie trasy FR to duble W6, więc nie dodawałbym 1 mln + 700k.

    MOL najpierw zapowiadał wielką bazę z ponad 20-oma połączeniami. Mapka destynacji wyglądała imponująco. A wyszło tak, że wchodzą do WMI bez bazy i tylko po to, by zabierać $ Wizzairowi. Niektórzy się cieszą, bo niby wojna cenowa będzie korzystna dla paxów. Ale raczej będzie tak, że W6 się z części tras wycofa, a FR podniesie ceny, oferując przy tym gorszy produkt (takie jest moje zdanie co do produktu Ryanaira). Myślę, że nie jest na korzyść pasażerów, a na pewno nie na dłuższą metę.

    Ogólnie ofertą Ryanaira z Modlina jestem rozczarowany, same oklepane trasy.

    Moim zdaniem Bye Bye LOT będzie tak samo na wyrost jak niegdyś Auf Wiedersehen Lufthansa. Ryan lata na prowincjonalne lotniska, LO i LH na główne - te ostatnie oferują przesiadki codeshare itd. Moim zdaniem FR nie zagrozi ani LO ani LH. Natomiast zagrozi Wizzairowi. Wolałbym by FR zaproponował zupełnie inne połączenia, poszerzając tym samym siatkę z Modlina, urozmaicając ją. A tak - nuda. A korzyści cenowe dla paxów tylko chwilowe.

  20. #20

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    - Napis na samolocie "bye, bye LOT" szybko nabierze aktualnego znaczenia - przeczuwam kłopoty dla "narodowego", swoją drogą pewnie zobaczycie ten samolot w Modlinie, MOL sobie nie odpuści.
    Wiesz co? Gdybym mieszkał w Warszawie i zarabiał na tamtejszym poziomie, to wolałbym poszukać First Minute w locie. Cena niewiele wyższa a produkt dużo wygodniejszy i nie muszę się męczyć z dojazdem do Modlina a potem z Bergamo (zakładając za cel Mediolan a nie okolice tego skądinąd miłego małego miasteczka) czy Charleroi.

    Z wypowiedzią kasjanka nie da się nie zgodzić. Gdyby FRowi zależało na interesujących połączeniach i rozwoju potencjału, to by się spróbowali z Barceloną, Majorką, Madrytem, Maltą, Sardynią, Portugalią. Tak to zagranie bardzo przypominające sytuację w Wilnie.

Strona 1 z 43 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •