Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 21
Like Tree1Likes

Wątek: SID, STAR, podejścia

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie SID, STAR, podejścia


    Polecamy

    Zostały dziś opublikowane - EP_Amdt_A_2012_125
    AIP Polska - AIP Poland

  2. #2
    JeV
    JeV jest nieaktywny

    Dołączył
    Jun 2007

    Domyślnie

    Z ciekawostek. Konfiguracja pasów aktywnych oraz obowiązujących SID/STAR EPMO będzie w pełni zależna od obowiązującej konfiguracji na EPWA.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Nie wiem dlaczego EPMO jest w kategorii "inne lotniska" ?
    To przecież "Internationale airport" - miał być chyba gotowy wcześniej ( może po cichu był ?) .
    Aż się prosiło odciążyć Okęcie na EURO .
    Ale to wojskowa , tajna agencja tam zarządzała .

  4. #4
    JeV
    JeV jest nieaktywny

    Dołączył
    Jun 2007

    Domyślnie

    To przecież "Internationale airport"


    Tak po prawdzie, to lotnisko posiada taki status od dnia dzisiejszego.

  5. #5

    Dołączył
    Apr 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JeV Zobacz posta
    Tak po prawdzie, to lotnisko posiada taki status od dnia dzisiejszego.[/COLOR]
    to kiedy będzie widoczne na fr24?

  6. #6
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Jakiś czas temu było. Teraz nie jest. Ale przepuszczam, że jak ruszą operacje to na pewno będzie.

  7. #7
    Awatar djesiu

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    POZNAŃ

    Domyślnie

    Pewnie będzie widoczne przy okazji najbliższej aktualizacji strony FR24. Napisz do nich, żeby nie zapomnieli dorzucić EPMO

  8. #8
    Awatar trabin

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPRU

    Domyślnie

    EPMO powinno być na mapie FR24 w dzień wykonywania pierwszych operacji.
    Celestron C70, Canon 600D + EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II, EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II.
    http://www.flightradar24.com/

  9. #9
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Przeglądam sobie właśnie AIP: w Modlinie nie ma ILSa na 26 czy ja go nie potrafię znaleźć?
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  10. #10
    JeV
    JeV jest nieaktywny

    Dołączył
    Jun 2007

    Domyślnie

    Nie ma i nie będzie.

    (W niedalekiej przyszłości pojawi się, ale na kierunku 08)

  11. #11
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Dziwacznie. Czemu na 08, skoro z 80% podejść będzie na 26?
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  12. #12
    JeV
    JeV jest nieaktywny

    Dołączył
    Jun 2007

    Domyślnie

    Słowa klucze: hałas & ekolodzy


  13. #13

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Atco Zobacz posta
    Dziwacznie. Czemu na 08, skoro z 80% podejść będzie na 26?
    Biorac pod uwage operatorow i lotniska startu, to chyba raczej 08.

  14. #14
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Tak w 4444 chyba nie stoi
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  15. #15

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Ale w praktyce stoi, ze taki ze taki RYR to raczej wlatujac od zachodu czy polnocy nie bedzie mial ochoty "szlajac sie po wezu" ;p. Request straight in visual bedzie w 80%.

  16. #16
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    RYR to pewnie mniej, na trawersie lotniska potrafi mieć FL140 bo mają jakąś dziwną oszczędnościową procedurę. WZZ- owszem, ale nie zawsze się da, z reguły prosi z prostej. Sam zresztą wiesz, że poproszenie o to czy owo nie oznacza, że będzie dane
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  17. #17

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Ja tam od cld to land tylko jestem ;p
    PeK likes this.

  18. #18

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    BTW zabawny tekst JeV przytoczył. Ktoś ma tezę i argumentuje "od d*py strony". Oczywiście to, że najbardziej porywiste i zmienne w kierunku wiatry wieją z zachodu, i że właśnie wtedy do dyspozycji będzie VOR ze sporym offsetem, zostało skrzętnie pominięte.

  19. #19
    Vex
    Vex jest nieaktywny

    Dołączył
    May 2011

    Domyślnie

    Sa jakies mapki jak beda odbywaly sie ladowania i starty ? W62467 minął Warszawe wschodnia strona. Tak to bedzie wygladalo ? To starty beda na zachod ?

  20. #20
    Awatar kondzior1014

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    EPMO

    Domyślnie


    Polecamy

    Jak narazie to Ryanair i Wizzair lądowali na próg pasa 26 ,a start Ryanair wykonał na 08 .To może będzie to tak wyglądało.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •