Chyba nie wiesz co piszesz, przypomnę Ci twojego posta za pól roku i zobaczysz jaki będzie ruch od 16 VII do końca roku a tym bardziej za cały 2013 rok. Co do stronki to rzeczywiście wtopa, ale za kilka tygodni ma być nowa stronka. Co do dojazdu to chyba nie korzystałeś z lotnisk gdzie latają inne tanie linie- WMI jest oddalone od centrum Warszawy o 40 km, można w zasadzie podjechać pociągiem za 12 zł co zajmie mniej niż 1 h, tymczasem odległość z NYO do Sztokholmu to koło 120km, lotnisk jak TRF czy RYG to koło 100km, HHN od Frankfurtu koło 100km, wiele innych lotnisk jak CRL,STN,GIR to też minimum godzina jazdy i bilet koło 15-20€ za dojazd w jedną stronę. W porównaniu z tym 3 € w WMI i na prawdę dobry dojazd to niedużo. Poza tym wiesz ile kosztuje przejazd 12 km do Krakowa szynobusem? 19 zł(wcześniej było 12 zł, ale idioci z Przewozów REgionalnych chcą wydymać podróżnych jadących na lotnisko). Bilet do Pyrzowic to 25 zł. Również w tym wypadku dojazd pociągiem czy Transludem(8 zł ) to niewiele.
Co do operacji to na wspomnianych przez Ciebie WRO czy POZ masę operacji to ruch na mniejszych maszynach a w WMI to będzie ruch albo na B 737 albo na A320 i przy mniejszej licznie operacji mogą odprawić więcej paxów. Jak pisałem, już z samych W6 i FR w sprzedawanym rozkładzie 2012/13 ,w 2013 ma być koło 2,5 mln paxów, owszem część połączeń się wykruszy bo te 2 linie konkurują, ale pojawią się nowe, wejdą np. czartery i też dobiją do 2,5 baniek za cały 2013 a o takim wyniku to WRO a tym bardziej POZ mogą pomarzyć...
Dlatego nie pisz, że to zaspokojenie czyichś ambicji, ale realny biznes, który na starcie odniesie sukces, chociaż są wpadki na początku. Przypomnę twojego posta za 5 miesięcy
Zakładki