Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 101
Like Tree13Likes

Wątek: Statystyka 2012

  1. #41

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez mlodyy1985 Zobacz posta
    Dziwne, że Ryanair(słynący z szantażowania lotnisk z różnych względów) oficjalnie nie protestuje.
    Bo nie bardzo ma pole manewru. Wcześniej tak krzyczał, że Okęcie... tfu Lotnisko Chopina... jest be i drogie, że nie może straszyć, że na Okęcie się wyniesie.

    Poza tym prawdopodobnie Wizz chce wynegocjować z lotniskiem lepsze warunki niż ma i dlatego krzyczy.

  2. #42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mlodyy1985 Zobacz posta
    A no racja, mój błąd. No to z tych 30 tys, część opóźniona(chociaż wiadomo, samoloty ma obsuwę w dalszej części dnia) nie jest tak dramatycznie. Dziwne, że Ryanair(słynący z szantażowania lotnisk z różnych względów) oficjalnie nie protestuje.
    To co napisze to czysta spekulacja nie poparta dowodami:

    A moze Ryanair siedzi cicho, bo dogadali się z WMI w sprawie bazy od wiosny lub jesieni 2013 i Wizzair sie mega wkurzyl i teraz robi zadymę o byle co chcąc ugrac lepsze warunki finansowe? Dla mnie jest oczywisye, ze Wizzair coś tu próbuje ugrac (byc moze trwają negocjacje kontraktu w sprawie bazowania samolotow Wizz na WMI od wiosny lub ljesieni 2013?) i Wizz szuka absurdalnych rzeczy. Poważni partnerzy biznesowi nie rozmawiają ze soba poprzez media, ale przy stole. Chyba, że mają nieczyste intencje.

    Szkoda, ze zaden z tych "profesjonalnych dziennikarzy" z Gazety Wyborczej czy innych takich nie zapytal Ryanaira co oni sądzą o mgle w WMI.

    Z drugiej strony, zaraz zostaną opublikowane dane statystyczne za listopad i wiadomo, że Wizzair zostanie pokonany przez Ryanaira w ilości operacji i pasażerów (to jest fakt, a nie spekulacja). Sukces Ryanaira zapewne zostanie odtrąbiony wszędzie gdzie sie da. W tej sytuacji Wizzair musiał uprzedzic Ryanaira w ilości publikacji na ich temat. Byc moze jest to jeden z powodów tej dziwnej nagonki Wizzaira na WMI.

  3. #43

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Niecałe 8,5 tys pasażerów Ryanaira(4,6) i Wizzaira(3,9) odprawiono na WAW w listopadzie. Wstępnie widać kto jest tak większym przewoźnikiem co jak pisał @bronislaw było do przewidzenia. Źródło: http://logistyka.wnp.pl/mniej-pasaze...974_1_0_0.html
    Wiadomo, nieraz samoloty wyleciały puste, było parę przekierowań np. co LCJ, ale przy 170 tys to nie jest jakaś gigantyczna liczba.

  4. #44
    Awatar azghar

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA/EPMO
    ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie

  5. #45

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mlodyy1985 Zobacz posta
    Niecałe 8,5 tys pasażerów Ryanaira(4,6) i Wizzaira(3,9) odprawiono na WAW w listopadzie. Wstępnie widać kto jest tak większym przewoźnikiem co jak pisał @bronislaw było do przewidzenia. Źródło: http://logistyka.wnp.pl/mniej-pasaze...974_1_0_0.html
    Wiadomo, nieraz samoloty wyleciały puste, było parę przekierowań np. co LCJ, ale przy 170 tys to nie jest jakaś gigantyczna liczba.
    Generalnie z tego co zauważyłem, W6 częściej odwoływał w przypadku konieczności przekierowania do WAW.

  6. #46

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Są statystyki za cały rok 897 612 a XII 129 661 pasażerów. Gdyby nie mgły i zamknięcie to kto wie, może i 1 mln by był. Styczeń na pewno też rewelacyjny nie będzie, ale jeśli warunkowo uruchomią i podczas generalnego remontu port będzie działał to w 2013 ponad 2 mln i miejsce przed WRO WMI wykręci.

  7. #47
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mlodyy1985 Zobacz posta
    Styczeń na pewno też rewelacyjny nie będzie, ale jeśli warunkowo uruchomią i podczas generalnego remontu port będzie działał to w 2013 ponad 2 mln i miejsce przed WRO WMI wykręci.

    styczeń - 0 ( zero)a dalej - myślę, że wątpię...
    Rozalka likes this.
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  8. #48

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie Odp: Statystyka 2012

    Napisz cos wiecej o swoich watpliwosiach masz jakies solidne podstawy ku nim?

  9. #49
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Że poza styczniem będą jeszcze min. 2 miesiące z "0" w tym roku. Bo wygląda na to, że pas będzie bardzo mocno rozwalany (łącznie z częścią podbudowy).

  10. #50
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    @ bronislaw

    Kolega potwo-or chyba Ci wyjaśnił
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  11. #51

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie Odp: Statystyka 2012

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Że poza styczniem będą jeszcze min. 2 miesiące z "0" w tym roku. Bo wygląda na to, że pas będzie bardzo mocno rozwalany (łącznie z częścią podbudowy).
    Dzieki.

  12. #52
    Awatar darkobo

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    Dublin (EIDW/DUB) / Łódź-Rokicie (EPLL/LCJ)

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tango fox Zobacz posta
    styczeń - 0 ( zero)a dalej - myślę, że wątpię...
    Czas na wątek "Statystyka 2013" ?
    Naleva likes this.
    Każdy ma prawo do posiadania własnej opinii. Ale nikt nie ma monopolu na prawdę.

  13. #53

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez darkobo Zobacz posta
    Czas na wątek "Statystyka 2013" ?
    bardzo dobry pomysł z zalozeniem tematu statystyka 2013. zacznie sie od zer, ale moze dobrze podsumowanie roczne bedzie calkiem ok :-)

    z innej beczki. jeszcze raz dzieki dla potwo-ora za konkrene info. mam wrazenie, ze Twoj scenariusz jest bardzo prawodpodobny. oby tylko to sie dobrze skonczylo dla lotniska czyli mam nadzieje, ze na wiosne pas bedzie piekny i wyremontowany, a wszyscy przewioznicy wroca i beda szczesliwi...

  14. #54
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Ja mam tylko nadzieje, że nikt w imię politycznej decyzji nie zaryzykuje życia i zdrowia pasażerów i nie otworzy pasa do momentu, kiedy będzie on naprawdę bezpieczny (nawet jakby to miało trwać miesiącami).
    Zwłaszcza, że (oczywiście czego nikomu nie życzę) jakby na tym pasie wydarzyła się katastrofa to Ryan (czy Wizz - to akurat bez znaczenia) zrobiłby całej lotniczej Polsce taki "marketing", że PR-owcy uznali by że przy tym Tu154M to PijaRowy pikuś. A nie wierzę, że ktokolwiek by się przed tym powstrzymał (nawet jeśli miałby naciągnąć fakty)....
    Szczerze to wątpię, aby Modlin zaczął normalnie funkcjonować (zamiast "normalnie" funkcjonować) przez wakacjami.
    Ponadto wolicie nie wiedzieć jaki będzie rachunek dla Wizza i Ryana, którym Modlin obiecał pokryć wszystkie straty.

  15. #55
    Awatar azghar

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA/EPMO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Ponadto wolicie nie wiedzieć jaki będzie rachunek dla Wizza i Ryana, którym Modlin obiecał pokryć wszystkie straty.
    Obiecał???
    ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie

  16. #56

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie Odp: Statystyka 2012

    Oczywiscie, ze nikt nie zaryzykuje zycia innych ludzi. Mam jednak nadzieje, ze do maja sie uwina.
    Skad wiesz ile placi wmi ryanowi i wizzowi? Czy to jest tylko roznica miedzy oplatami wmi a waw? No i skad oni wezma te pieniadze????

  17. #57
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bronislaw Zobacz posta
    No i skad oni wezma te pieniadze????
    Naprawdę chcesz odpowiedź? Skoro pytasz to odpowiem. Live is brutal! Kasa będzie od podatnika. A może uda się coś ściągnąć od wykonawcy, ale na to zbytnio bym nie liczył.

    Cytat Zamieszczone przez bronislaw Zobacz posta
    Skad wiesz ile placi wmi ryanowi i wizzowi? Czy to jest tylko roznica miedzy oplatami wmi a waw?
    z tego co mogę zacytować tutaj to:

    "przewoźnik otrzymał zapewnienie od WMI, że lotnisko w Modlinie pokryje wszystkie straty poniesione w wyniku zamknięcia portu i to tak naprawdę zakończyło rozmowy. Ryanair stanął przed wyborem lotniska oddalonego od docelowego o trzydzieści km i zwrot kosztów gdzie połowa pasażerów będzie nawet bardziej zadowolona z miejsca lądowania. Oraz Łodzi, która nie będzie płacić za wielomilionowe straty wygenerowane przez inne lotnisko. Wybór był chyba oczywisty."

    http://lotnictwo.net.pl/5-poszczegol...achimkiem.html

  18. #58

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie Odp: Statystyka 2012

    Co znaczy od podatnika? Dostana jakas pomoc od samorzadu? To niejest takie proste, tak mi sie wydaje. Nawet LOT dostal tylko zwrotna pozyczke, bo komisja europejska mialaby duzo pytan.

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Naprawdę chcesz odpowiedź? Skoro pytasz to odpowiem. Live is brutal! Kasa będzie od podatnika. A może uda się coś ściągnąć od wykonawcy, ale na to zbytnio bym nie liczył.

  19. #59
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Podwyższenie kapitału (lub zaciągnięcie pożyczki). Tak jak dotuje się sporo nierentownych lotnisk w Polsce. Różnica między linią lotniczą a lotniskiem jest diametralna i nie można tego porównywać. Samorządy mogą w swoje lotniska łożyć do woli i KE się nie przyczepi - co innego w dotowanie przewoźników.

    A jesli zaciągną pożyczkę to w gruncie rzeczy wyjdzie to samo tylko w późniejszym terminie.

  20. #60
    Awatar azghar

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA/EPMO

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    "przewoźnik otrzymał zapewnienie od WMI, że lotnisko w Modlinie pokryje wszystkie straty poniesione w wyniku zamknięcia portu i to tak naprawdę zakończyło rozmowy. Ryanair stanął przed wyborem lotniska oddalonego od docelowego o trzydzieści km i zwrot kosztów gdzie połowa pasażerów będzie nawet bardziej zadowolona z miejsca lądowania. Oraz Łodzi, która nie będzie płacić za wielomilionowe straty wygenerowane przez inne lotnisko. Wybór był chyba oczywisty."
    A czemu to Łódź miałaby płacić FR gdyby tam mieli latać... rozumiem, że WMI obiecał pokrycie strat niezależnie od tego gdzie FR będzie przekierowany...
    Co do tej obietnicy - oddadzą jak im odda ERBUD a ten odda jak oddadzą czesi a może oddadzą ubezpieczyciele... itd. itp. Mówił o tym Prezes Okienczyc, że ten łańcuszek gdzieś prowadzi...
    ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie

Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •