Podchodzą nie z prostej bo na 26 jest podejście VOR z 10st offsetem. Szczegóły tutaj:
http://www.ais.pata.pl/aip/EP_AD_2_EPMO_6-2-3_en.php
Dwa ostatnie W6 podchodzące w odstępie 4 min to CRL i LTN. Ciekawostką jest, że dzisiejsze LTN po 17 wpadło w takie turbulencje, że trzeba było sprzątać po wymiotującym Paxie na płycie O szopce z przypisaniem Ryana i Wizza na jeden stand szkoda pisać...
Offset to nie punkt, a kąt odchylenia ścieżki podejścia od przedłużenia osi podłużnej pasa.
http://www.modlinairport.pl/images/u...niejszej_2.pdf
Czyżby to jednak nie Poczta Polska?
Wczoraj przyglądałem się jak leciał Ryanair i jak leciał Wizz do Modlina. Wizz Air miał podejście tuż obok Płocka (południowa jego część, na północnej jest Petrochemia), a Ryanair leciał zupełnie inaczej, dokoła Warszawy. Kilkakrotnie była podobna sytuacja
Może w końcu w okolicach Płocka będę częściej coś widywał na 3 kilometrach.
Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce
Tak, w tym przypadku schodziły na ten sam pas i Ryanair i Wizz Air
Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce
A co to W6 przyleciał na pusto czy nie wyświetla sie jaki to rejs?
LTN właśnie też siadł na 08, a CRL zaraz po nim już na 26.
no właśnie jakoś dziwnie
No dziś był ładny widok na koniec dnia a wszystko na 08, CRL a po 2min 14 sek NYO i 3min 11sek LTN bardzo fajnie na światłach z daleka widać.
Widzieliście jakiś mobilny radar przy progu 08 ??? do czego on służy ???
Zakładki