Bez emota niektorzy nigdy nie dostrzega ironii.
Tak naprawdę wszystkie wątpliwości rozwieje wiosna - jej mgły i proces reanimacji drogi startowej.
Ja wierzę, że póki co tanie linie mają plan powrotu do Modlina tak szybko jak to będzie możliwe.
Co nie znaczy wcale, że będzie to za tydzień.
I wbrew temu co mówi Pani E. ILS CAT I ani nie pomoże w pracach naprawczych na pasie, ani nie rozwiąże problemu większości mgieł. Nie jestem pewien czy w dłuższym okresie nie będzie z tego powodu jakiegoś kwasu i nie okaże się, że Modlin nie spełnił oczekiwań, albo że generuje straty.
I podtrzymuję swoją wcześniejszą opinię, że na tym całym cyrku niejedna osoba zbuduje sobie karierę bohatersko walcząc z problemami, które w ogóle nie powinny się pojawić.
To już taka nowoczesna tradycja, że bardzo dużo płaci się ludziom, którzy dopiero uczą się robić to za co się im płaci.
Trevligt att träffas!
Czesc,
mysle, ze Bareja sie przerwaca w grobie. Ale to dlatego, ze nie moze wyjsc i nakrecic "Modlina wieczorowa pora".
Nie mam najmniejszej intencji obrony tej zbieraniny przypadkowych karierowiczow we wspomnianej spolce (przepraszam wyjatki, jesli oczywiscie takowe istnieja), acz popatrzmy na to z perspektywy zachodniego brata - chlopaki maja taka wtope, ze o niczym innym nie marza jak o zredukowaniu problemu do "kawalka" betonu czy braku "jakiegos" ILSa.
Berlin Airport Chronology
December 1989: Shortly after the fall of the Berlin Wall, West Berlin and East Berlin consider joint venture to build new international airport.
January 1992: Planning of new airport—Berlin Brandenburg International (BBI)—begins.
June 1996: Decision made to create BBI as expansion of Schoenefeld Airport and close Berlin Tegel and Tempelhof airports when BBI opens.
December 1999: Award of building contract to Hochtief AG is overruled by German court. A new investor group wins the contract and pledges to open the airport by 2008.
May 2003: Private investors withdraw from the project and state authorities take over.
April 2005: A court in Leipzig stops airport construction while it considers 4,000 complaints from citizens.
March 2006: The Federal Administrative Court rejects the suits and building work resumes.
October 2008: Tempelhof airport closes after 85 years.
May 8, 2012: Four years behind schedule, the June 3 airport opening is delayed because of problems with the terminal's fire-control systems.
May 17, 2012: New BBI opening date set for March 17, 2013.
Sept. 7, 2012: BBI opening delayed to Oct. 27, 2013.
Jan. 6, 2013: BBI opening delayed again until 2014 at the earliest.
--
Berlin Airport Chronologia
Grudzień 1989: Tuż po upadku muru berlińskiego, Berlin Zachodni i Wschodni Berlin uważają joint venture do budowy nowego lotniska międzynarodowego.
Styczeń 1992: Planowanie nowego lotniska Berlin-Brandenburg International (BBI)-zaczyna.
Czerwca 1996 r.: decyzja się stworzyć BBI jako rozbudowę lotniska Schoenefeld i ścisłej Berlin Tegel i Tempelhof, gdy lotniska BBI otwiera.
Grudnia 1999 r.: Nagroda budynku kontraktowego Hochtief AG jest odrzucony przez sąd niemiecki.Nowa grupa inwestorów wygrywa umowy i zobowiązuje się do otwarcia lotniska przez 2008-szy
Maj 2003: Prywatni inwestorzy wycofują się z projektu i państwowych władz przejąć.
Kwiecień 2005: Sąd w Lipsku lotniska zatrzymuje budowę 4.000 natomiast uzna skargi od obywateli.
Marzec 2006: Federalny Sąd Administracyjny odrzuca garnitury i powraca do pracy na budowę.
Październik 2008: Lotnisko Tempelhof zamyka się po 85 lat.
08 maja 2012: Cztery lata opóźnieniem, lotnisko czerwca otwarcie 3 opóźni się z powodu problemów z terminalu Systemy przeciwpożarowe.
17 maja 2012: Nowe otwarcie BBI set data 17 marca 2013th
Września 7, 2012: otwarcie BBI opóźnione do maja. 27, 2013th
John. 6, 2013: otwarcie BBI opóźnione, dopóki 2014 najwcześniej.
(za WSJ, tlumaczenie gugiel)
mfk
ps. dopiero teraz zauwazylem "sad odrzuca garnitury" - zostawie dla potomnych
Ciekawe jak szybko dzisiaj Pan Jaromir Grabowski upubliczni wyniki swoich dzisiejszych (08-01-2013) obserwacji z Modlina. Założę się, że od razu wystąpi przed kamerami TVN24 i prześle skan swojego zapewne negatywnego raportu do wszystkich mediów.
Tak są moje przewidywania. Zobaczymy co będzie.
A może jeszcze raz dać warunkowe pozwolenia albo tymczasowe?
O kurcze, gdzie on wystąpił? Podaj źródło. Facet na wyraźna parcie na szkło.
Czyli inspekcja odbyła się bardzo wczesnym rankiem? Pan Grabowski wstał z łózka o 5.00, zjadł sniadanie i o 6.00 wyruszył do Modlina? Zapewne był tam o 6.30 i o 7.00 zaczął wizytacje? Zakończył o 9.00 i od razu wystapił w TVN???
Wyluzuj chłopie ze swoimi teoriami spiskowymi. Wystarczy wejść na TVN24:
Lotnisko Modlin: dziś kontrola, decyzja za kilka dni
Rozważamy możliwość zgody na użytkowanie, mimo nie zakończenia wszystkich robót, ale jest za wcześnie, żeby o tym mówić – powiedział na antenie TVN24 Jaromir Grabowski, Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego. W Modlinie trwa kontrola naprawy pasa startowego.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Ciekawe czy też przechodził kontrolę bezpieczeństwa, szkoda, że nie stał tak jak inni budowlańcy do security to by zmienił podejście do WMI
Lotnisko w Modlinie nie będzie otwarte jeszcze przez co najmniej tydzieńPodwarszawskie lotnisko Modlin nie będzie jeszcze otwarte - dowiaduje się reporter TOK FM Dariusz Zalewski. Inspektorzy budowlani negatywnie ocenili prace remontowe wykonane na pasie startowym. Ten ciągle nie nadaje się do użycia.Dlatego mazowiecki wojewódzki inspektor nadzoru budowlanego nie wyda zgody na jego użytkowanie. A to oznacza, że linie lotnicze nieprędko zaczną znowu latać z lotniska w Modlinie i dalej będą korzystać z Okęcia.
- Nie wykonano wszystkich zalecanych przez nas prac - poinformował TOK FM Jaromir Grabowski, szef mazowieckiego WINB. - Pas miał być w całości frezowany i położona miała być nowa nawierzchnia. Naprawione są tylko fragmenty pasa - dodaje. Grabowski przyznaje, ze jest znaczna poprawa, jeśli chodzi o stan nawierzchni pasa, uzupełnione zostały ubytki betonu, ale efekt prac ciągle nie zadowala inspektorów nadzoru budowlanego na tyle, by wydać pozytywną decyzję o jego otwarciu.
WINB czeka także na rzeczową opinię ekspertów z Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych na temat remontu pasa i jego bezpiecznego użytkowania. Przygotowanie takiej opinii w ocenie wojewódzkiego inspektora nadzoru budowlanego zajmie co najmniej tydzień.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Wizz Air chce 11 mln zł od lotniska Modlin
Wizzair chce 11 milionów. A wg plotek na portalach informacyjnych lotnisko..tfu.. pas będzie zamknięty jeszcze przynajmniej tydzień.
Trevligt att träffas!
Z tego wynika, że NB naciska na gruntowny remont, czy się ugną jak wiosną? Będzie wesoło.
Ja za tydzień lecę z WMI (?) Do BGY, a wracam do WAW więc mi osobiście lot z Okęcia byłby nawet na rękę
Co jeśli ekspertyza wojskowych za tydzień będzie również negatywna? Remont należy będzie przeprowadzać jeszcze raz czy coś innego?
https://www.instagram.com/igor.k.photo/
Trochę fotograficznej twórczości własnej... ;)
http://flyinglodz.blogspot.com/
Fotograficzna działalność lotnicza
Zakładki