Strona 17 z 19 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 321 do 340 z 380
Like Tree32Likes

Wątek: Hyde Park EPMO 2013-2014

  1. #321
    Awatar chojnice1

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    Chojnice

    Domyślnie


    Polecamy

    Ochroniarze z pałami na lotnisku w Modlinie.

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1...html#LokWawTxt
     

  2. #322

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Chyba już lepsi są listonosze przy kontroli bezpieczeństwa.
     

  3. #323

    Dołączył
    May 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez chojnice1 Zobacz posta
    Ochroniarze z pałami na lotnisku w Modlinie.

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1...html#LokWawTxt
    Naprawdę to taka sensacja 2 lata po otwarciu lotniska? Przecież tak od początku jest.
     

  4. #324

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    Nowy Dwór Mazowiecki

    Domyślnie

    Wiecie może co dzisiaj chwilę przez 11 startowało z WMI? Na FR24 samolot opisany jest jako BLOCKED

    Flightradar24.com - Live flight tracker!

    Byłem dosyć daleko od lotniska, ale wyglądało mi to na SP-ARG. Mam rację?
     

  5. #325

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Kolega leciał z WMI do GDN 5 czerwca (czwartek) i mówi, że był komplet pasażerów, wszystkie siedzenia zajete.
    Ostatnio edytowane przez frik ; 06-06-2014 o 17:00 Powód: korekta GDA na GDN ;)
     

  6. #326
    FighterMan
    Goście

    Domyślnie

    Pytanie- 1:10 przesiadki między lotami z RYG a WRO wystarczy?
     

  7. #327

    Dołączył
    Jul 2012

    Domyślnie

    Jak się przylot nie spóźni, to powinno wystarczyć.
    bronislaw likes this.
     

  8. #328
    Awatar dupcins

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NAPAD

    Domyślnie

    Witam,
    Będąc na urlopie na półwyspie myślałem żeby zrobić małe kółeczko z Ryanairem po PL. Jest jednak jedno "ale"..
    Wnioskuję po rozkładzie FR, że ten sam samolot robi latem rotację WRO-WMI-GDN-WMI-WRO. I teraz moje pytanie, czy zdążę przesiąść się przylatując nim z WRO i lecieć dalej do GDN? Jest tylko teoretyczne 25 minut na przesiadkę. Wiem, że to mało, ale może realne do zrobienia?
     

  9. #329

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Mysle, ze sie nie da. Do smolotu wpuszczaja bardzo wczesnie i nie dasz rady.
     

  10. #330
    Awatar dupcins

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NAPAD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bronislaw Zobacz posta
    Do smolotu wpuszczaja bardzo wczesnie i nie dasz rady.
    Nawet jeśli jest to ten sam samolot?
     

  11. #331

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    To nie ma znaczenia. Musisz wyjsc z samolotu i przejsc przez wszystko jakbys byl nowym pasazerem. Chyba, ze pozwalaja zostac w samolocie, ale w tym sie nie orientuję.
     

  12. #332

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    Są relacje paru osób,że z wielkim trudem, biegiem ale udało im się przesiąść. Pierwsi wybiegli z samolotu,później sprintem do security itd.
    Jednak trzeba przyznać, że łatwo się może coś posypać.
     

  13. #333
    Awatar lcc agent

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kressendorf

    Domyślnie

    W samolocie nie ma szans zostać. Natomiast można próbować przekonać obsługę lotniska "tranzytowego", że skoro lot jest nie dość że krajowy, to jeszcze pasażer pozostaje cały czas w strefie sterylnej, to może jest możliwość aby eskortować go do gate ISO hala przylotów, która już strefą sterylną nie jest.

    I teraz tak: takie przypadki się zdarzały, ale nigdy nie słyszałem by zdarzyło się to na FR. Zazwyczaj obsługa tłumaczy to "point to point airline", a tak na prawdę to po prostu
    a) KZ SOL może nie dać się przekonać - i nie ma się co dziwić.
    b) Załoga - generalnie PIC musi być przyjaźnie nastawiony do handlingu i lotniska
    c) oznacza to oddelegowanie jednego pracownika handlingu do eskortowania PAP do gate - w dobie minimalizacji wszystkiego, a głównie ilości personelu po prostu może nie być wolnej osoby.

    Ale próbować zawsze można

    WMI jest małym lotniskiem, przejście z przylotówki na security gdy nie masz bagażu zajmie Ci minutę. Pytanie tylko jak będzie z deboardingiem po przylocie... tu jest ruletka.
    "Pozwolę sobie na szczerość już na samym początku.
    Nie polubicie mnie.
    Dżentelmeni będą zazdrośni, a damy zniesmaczone.
    Nie polubicie mnie teraz, a im dalej będziemy brnąć,tym większą niechęć w was wzbudzę."
     

  14. #334
    Awatar dupcins

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NAPAD

    Domyślnie

    To w takim razie pytanie czy jest tu ktoś z obsługi WMI tak, bym mógł się dowiedzieć na ile realna jest możliwość przesiadki 25 min?
     

  15. #335

    Dołączył
    Jun 2012
     

  16. #336
    Awatar dupcins

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NAPAD

    Domyślnie

    OK
    Poszły konie po betonie. Rezerwacja zrobiona. 15 lipca wszystko się okaże. Przy okazji pozdrawiam obsługę lotniska. Jeśli ktoś będzie to czytał - proszę o kibicowanie na WMI. Tym bardziej, ze lecę z 5-letnią córką, która też już trochę lotów ma zaliczonych
     

  17. #337

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Ktos wie dlaczego dzisiejszy (25-06-2014) lot do Barcelony (FR 6944) jest odwołany?
    W listopadzie lecę FR na Gran Canarię o tak sobie myślę, że nie chciałbym być pasażerem takiego odwołanego lotu....
     

  18. #338

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bronislaw Zobacz posta
    Ktos wie dlaczego dzisiejszy (25-06-2014) lot do Barcelony (FR 6944) jest odwołany?
    W listopadzie lecę FR na Gran Canarię o tak sobie myślę, że nie chciałbym być pasażerem takiego odwołanego lotu....
    zapewne chodzi o strajk francuskiego ATC
     

  19. #339

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    w dłuższym okresie nie jest to dobra informacja dla WMI....

    Ryanair keeps switching to primary airports; Hamburg next


    Ryanair (FR, Dublin Int'l) is planning to change its current strategy of operating out of secondary European airports in favour of more primary metropolitan facilities in a bid to lure more customers. In an interview with German tourism magazine, FVW, Chief Marketing Officer, Kenny Jacobs, said Germany would be among the first countries where the LCC would hone its new strategy.


    Among the first destinations to be affected are Lübeck which will see its operations transferred to Hamburg Fuhlsbüttel beginning winter this year. Heralding the move, Ryanair will introduce flights to Porto and Lisbon taking it into direct competition with TAP Air Portugal (TP, Lisbon). However, at this point in time, Ryanair has yet to sign any contracts with either the airport's operator, FHG Flughafen Hamburg GmbH, or resident groundhandling firms.

    Ryanair keeps switching to primary airports; Hamburg next - ch-aviation.com
     

  20. #340

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie


    Polecamy

    No niemożliwe- Ryan musiałby iść do FRA- w końcu w tej części Niemiec innych portów nie ma...

    Jak się porówna odległość WMI od centrum Warszawy to tak źle nie jest- 38km, jest pociąg, miejmy nadzieję kiedyś S7 powstanie i nie zapominajmy, że Modlin ,,ściąga" ruch nie tylko z Warszawy, ale Podlasia, Olsztyna i tych województw, gdzie nie ma lotniska i szybko nie będzie(poroniony pomysł Szyman pominę) więc ewentualne przenosiny(kiedyś tam) do WAW oznaczałoby pogorszenie dojazdu dla sporej części klientów. Wątpię, żeby poszli na to a w WMI mają super warunki, umowę długoterminową a co dobrego by ich czekało w WAW? Wyższe opłaty, ograniczenia hałasowe itd. Może kiedyś na krajówkach by przejście miało sens, ale inne trasy-zagraniczne poradzą sobie.

    Co więcej Ryanair mam wrażenie traktuje ten rejon, jak drugiej kategorii i jak już latają to bardziej na drugorzędne lotniska-jak jest wybór a np. z żadnego polskiego portu nie latają do BRU czy FIU.

    Jak się porówna odległość od centrów to inne lotniska w Europie mogą się bardziej martwić- NYO,RYG,HHN,NRN,BVA,GRO,REU itd. gdzie odległość sięga często ponad 100km. Na ich tle WMI wygląda bardzo dobrze i ma ogromne perspektywy rozwoju. Wiem, że to inna liga, ale chociażby STN to 58km od centrum Londynu, Luton koło 50 a podobna odległość to LGW.

    Z resztą, te główne lotniska dotyczą tylko części połączeń np. we Włoszech OIDP krajówki + parę zagranicznych, ale gros lata z drugorzędnego portu.
     

Strona 17 z 19 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •