Strona 1 z 19 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 380
Like Tree32Likes

Wątek: Hyde Park EPMO 2013-2014

  1. #1

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPMO

    Domyślnie Hyde Park EPMO 2013-2014


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez maciej30 Zobacz posta
    Gdyby inwestycje na okęciu byłyby zakończone pozostanie Wizza na okęciu nie nastarczałoby aż tak wielu problemów, teraz to jest problem i to spory a rzecznik mówiąc o tym, że nie zamierzają stosować żadnych zniżek dla LCC miał m.in. na myśli to, że nie na ręke im w tym okresie są LCC w WAW, trzeba umieć czytać miedzy wierszami, że to dotyczyło głównie Wizza.
    A'propo niechęci Okęcia do obsługi większej ilości kierunków - czemu w takim razie 15 grudnia ub. roku obniżone zostały opłaty lotniskowe (dokładniej - zwiększono zniżki)?
    Ostatnio edytowane przez frik ; 19-01-2015 o 12:45
     

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Weaver Zobacz posta
    A'propo niechęci Okęcia do obsługi większej ilości kierunków - czemu w takim razie 15 grudnia ub. roku obniżone zostały opłaty lotniskowe (dokładniej - zwiększono zniżki)?

    Nie wiem chłopie, pytaj rzecznika czemu to, czemu tamto, ja nie jestem rzecznikiem okęcia. Wiem tylko, że w sąsiednim temacie w wątku o EPWA rzecznik wyraźnie pisze, że dla LCC nie będzie żadnych upustów i zniżek żeby ich nie zachęcać do pozostania na okęciu. Zniżki zapewne dotyczą głównie tradycyjnych linii nie LCC.
     

  3. #3

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Cennik jest jeden, pomijając fakt że rozroznienie LCC i tradycyjne jest czysto umowne.
     

  4. #4

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPMO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciej30 Zobacz posta
    Nie wiem chłopie, pytaj rzecznika czemu to, czemu tamto, ja nie jestem rzecznikiem okęcia. Wiem tylko, że w sąsiednim temacie w wątku o EPWA rzecznik wyraźnie pisze, że dla LCC nie będzie żadnych upustów i zniżek żeby ich nie zachęcać do pozostania na okęciu. Zniżki zapewne dotyczą głównie tradycyjnych linii nie LCC.
    Rzecznicy, podobnie jak doradcy zarządu mówią to, co akurat im pasuje do prezentowanego stanowiska. Informację prasową sygnuje Piotr Nalej, dyrektor Biura Handlowego. Cennik zatwierdził ULC i nigdzie w nim nie ma zdania "* nie dotyczy WizzAir, Ryanair" ani podobnego. Jest natomiast:

    - wyższą wartość zniżki od opłaty za lądowanie dla nowej trasy europejskiej w pierwszych dwóch latach od otwarcia połączenia na nowej trasie - z 75 proc. do 85 proc. w pierwszym i z 50 proc. do 75 proc. w drugim roku;
    za: Serwis Logistyka, Dz. Urz. ULC

    Z informacji prasowej dyrektora handlowego nijak nie wynika, żeby lotnisko starało się kogokolwiek pozbyć, a wręcz:
    Lotnisko Chopina wprowadziło natomiast wiele nowych zniżek od opłat podstawowych, które mają zachęcać przewoźników do uruchamiania nowych tras z/do Warszawy i zwiększania częstotliwości połączeń na trasach istniejących.
    Skoro Okęcie zachęca - to spokojnie można realizować operacje z WAW do czasu porządnego naprawienia Modlina, a nie "zaszpachlowania".
     

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Weaver Zobacz posta
    Rzecznicy, podobnie jak doradcy zarządu mówią to, co akurat im pasuje do prezentowanego stanowiska. Informację prasową sygnuje Piotr Nalej, dyrektor Biura Handlowego. Cennik zatwierdził ULC i nigdzie w nim nie ma zdania "* nie dotyczy WizzAir, Ryanair" ani podobnego. Jest natomiast:


    za: Serwis Logistyka, Dz. Urz. ULC

    Z informacji prasowej dyrektora handlowego nijak nie wynika, żeby lotnisko starało się kogokolwiek pozbyć, a wręcz:


    Skoro Okęcie zachęca - to spokojnie można realizować operacje z WAW do czasu porządnego naprawienia Modlina, a nie "zaszpachlowania".
    Nowe stawki były zaakceptowane 15 grudnia, awaria na pasie w modlinie 22 grudnia. Oczywistym jest fakt, że gdyby nie uszkodzony pas w modlinie LCC do WAW ponownie by nie zawitały. Mogę Cie zapewnić, że stosowane zniżki na okęciu nie są wdrożone z myślą o Ryainair czy Wizzair, tylko z myśla o przewoźnikach tradycyjnych głównie tych którzy to przewoźnicy mogliby otworzyć swoje trasy do WAW. Tak więc Twoje myślenie jest kuriozalne, że zarząd lotniska chopina stosuje zniżki ze względy na LCC i po to je stosuje aby przyciągać je do WAW. LCC w WAW znalazły sie w tym okresie przez przypadek, więc nie probuj czarować, że ktos stosuje zniżki na okęciu bo czeka z otwartymi ramionami na LCC. Te linie zupełnie nie są okęciu potrzebne, gwarantuje Ci, ale prawdopodobnie nigdy tego nie zrozumiesz. Natomiast obawiam się, że finał może być tego taki, że przeciągająca sie naprawa pasa startowego w modlinie sprawi, że Ryainair zawiesi swoją siatkę połączen z Okęcia. Wizz dotrwa do konca remontu pasa w WMI i potem obaj przewoźnicy zagoszczą ponownie na tym podwarszawskim lotnisku.
     

  6. #6
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciej30 Zobacz posta
    Tak więc Twoje myślenie jest kuriozalne, że zarząd lotniska chopina stosuje zniżki ze względy na LCC i po to je stosuje aby przyciągać je do WAW. LCC w WAW znalazły sie w tym okresie przez przypadek, więc nie probuj czarować, że ktos stosuje zniżki na okęciu bo czeka z otwartymi ramionami na LCC.
    Czytaj ze zrozumieniem. Chodziło raczej o prostowanie Twoich sugestii, jakoby zniżki dla nowootwieranych połączeń nie dotyczyły Wizza i Ryana.
    Cytat Zamieszczone przez maciej30 Zobacz posta
    Natomiast obawiam się, że finał może być tego taki, że przeciągająca sie naprawa pasa startowego w modlinie sprawi, że Ryainair zawiesi swoją siatkę połączen z Okęcia.
    A to nie będziesz skakał z radości, jak wreszcie ten przebrzydły LCC przestanie latać z Okęcia?
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.

     

  7. #7

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Maciej30, kuriozalne to sa twoje autorytatywne wypowiedzi o Szopenciu i LCC. Fakt jest taki, ze gdyby RYR wymyslil sobie otwarcie teraz na stale nowych kierunkow z WAW, to zgodnie z opublikowanym info przypada mu znizka. I jak wyzej, nie ma zapisow "nie dotyczy", a podzial na LCC i tradycyjne to tylko pewie opis, a nie konkret.
     

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    mieszkaniu

    Domyślnie Odp: Lotnisko Modlin zamkniete do konca roku.

    Cytat Zamieszczone przez maciej30 Zobacz posta
    Te linie zupełnie nie są okęciu potrzebne
    A jak jest w kwestii czarterow,
    czy zostaną przeniesione karnie do WMI? Bo też się średnio wpasowuja w Twoją wizję Okęcia lansowaną w większości wypowiedzi.
     

  9. #9
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot Zobacz posta
    Maciej30, kuriozalne to sa twoje autorytatywne wypowiedzi o Szopenciu i LCC. Fakt jest taki, ze gdyby RYR wymyslil sobie otwarcie teraz na stale nowych kierunkow z WAW, to zgodnie z opublikowanym info przypada mu znizka. I jak wyzej, nie ma zapisow "nie dotyczy", a podzial na LCC i tradycyjne to tylko pewie opis, a nie konkret.
    RYR nie otworzy żadnych nowych kierunków z okęcia, po co pisać co by było gdyby było. Natomiast rozróżnienie na LCC i tradycyjne nie jest czysto umowne. To jest zupełnie inny model linii lotniczej i adresowany do innego typu pasażera. Podział na LCC i tradycyjne linie lotnicze był, jest i będzie żeby nie wiem jak ktoś krzyczał. Natomiast nie od dziś wiadomo, że FR i Wizz to najgorsze barachło jakie kiedykolwiek powstało przynajmniej dla mnie. Wiem, że niektórzy są aż czerwoni ze wściekłości, ze chopinowi udało się w koncu pozyskać jakieś porządne linie lotnicze mowa tu o Emirates i Qatar i że lotnisko to ma tyle porządną siatkę połączen iż nie musi przyciągać zadnych przewoźników typu RYR czy Wizzair, dlatego ci nigdy tego nie zrozumieja, że te linie na okeciu nie są nikomu potrzebne bo po to powstał modlin aby przejął właśnie te funkcje od okecia. Najczęsciej to sa jednak zakompleksieni forumowicze z lotnisk regionalnych, którzy muszą bazować na siatce połaczeń tych pseudoprzewoźników bo nikt poza nimi nie chce do nich latać, a więc gdyby nie RYR i fioletowy prawdopodobnie lotniska te świeciłyby pustkami. Przykre to ale prawdziwe.
     

  10. #10

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Maciej30, podaj kryteria wg ktorych rozdzielamy LCC i tradycyjne. Bo to co "przynajmniej dla ciebie" malo kogo interesuje.
     

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot Zobacz posta
    Maciej30, podaj kryteria wg ktorych rozdzielamy LCC i tradycyjne. Bo to co "przynajmniej dla ciebie" malo kogo interesuje.
    Kolejny wściekły? No coż kryteriów sobie poszukaj w internecie. Nie zadawaj prowokacyjnych pytań bo dobrze wiesz jakie są to kryteria. A ja jeszcze raz napiszę, EPWA to nie EPBY czy EPWR, że musi bazować na siatce połączen takiego barachła jak RYR.
     

  12. #12

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Nie, nie "poszukaj w internecie". Powolujesz sie na cos jako pewnik, to poprzyj to komkretami. Bo poki co wscieklym baracjlem to sa twoje posty.
     

  13. #13
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot Zobacz posta
    Nie, nie "poszukaj w internecie". Powolujesz sie na cos jako pewnik, to poprzyj to komkretami. Bo poki co wscieklym baracjlem to sa twoje posty.
    Nie podają posiłków, płatny bagaż, dużo mniejsze odstępy pomiędzy fotelami, do benka RYR wchodzi 190 osób. Latają na lotniska drugorzędne, często oddalone od miast. To podstawowe różnice między LCC a tradycyjnymi liniami lotniczami. Natomiast ja rozumiem atak wściekłych, bo chcą latać za 100 złotych z okęcia tanimi liniami, uff jak to dobrze, że ten scenariusz nigdy się nie spełni a LCC na okęciu są tylko tymczasowo. No i co jeszcze wymyślisz, jaki argument dla pozostowanie LCC na okęciu. Popsuty pas w modlinie to troche za mało, bo ten zostanie naprawiony i co wtedy? Wtedy wymyslisz odległość, że modlin jest be bo daleko a hrabia chciałby dojechać szybciutko w ciagu 15 minut na lotnisko. No niestety w miastach gdzie powstały oddzielne lotniska z gorszą infrastrukturą dla LCC zawsze tak było jest i będzie i to jest kolejny dowód na istnienie LCC i tradycyjnych linii lotniczych. Ten podział jest tak wyraźny i oczywisty, że az bije po oczach.
     

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    mieszkaniu

    Domyślnie Odp: Lotnisko Modlin zamkniete do konca roku.

    A co jeszcze Norwegian robi na EPWA? Czy ktoś mu pokaże miejsce w szeregu pod Nowym Dworem Mazowieckim, czy może to jednak nie LCC?
     

  15. #15

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Kabaret.
     

  16. #16
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sawi Zobacz posta
    Alien z całym szacunkiem, ale czy pamiętasz walkę o fotel ?? Czy pamiętasz jej uczestników ?? I czy pamiętasz kto miał szansę oprócz "elektryka" ????
    Ale w 1989 roku były wybory parlamentarne, w czerwcu. A prezydenckie, o których piszesz, odbyły się w listopadzie/grudniu 1990.

    Cytat Zamieszczone przez maciej30 Zobacz posta
    Wiem, że niektórzy są aż czerwoni ze wściekłości, ze chopinowi udało się w koncu pozyskać jakieś porządne linie lotnicze mowa tu o Emirates i Qatar i że lotnisko to ma tyle porządną siatkę połączen iż nie musi przyciągać zadnych przewoźników typu RYR czy Wizzair, dlatego ci nigdy tego nie zrozumieja, że te linie na okeciu nie są nikomu potrzebne bo po to powstał modlin aby przejął właśnie te funkcje od okecia. Najczęsciej to sa jednak zakompleksieni forumowicze z lotnisk regionalnych, którzy muszą bazować na siatce połaczeń tych pseudoprzewoźników bo nikt poza nimi nie chce do nich latać, ...
    Różne idiotyzmy już widziałem na tym forum, ale ty nad poziomy wylatujesz, naprawdę. Z zadziwiającą łatwością.

    Mam nadzieję, że jesteś schlany - to przynajmniej daje szansę, że rano ci przejdzie.
    For every solution there is a problem.
     

  17. #17
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciej30 Zobacz posta
    [...]do benka RYR wchodzi 190 osób.[...]
    Poprawka, 189 pasażerów, a jak policzyć załogę to będzie więcej niż 190.

    To jak byś nazwał takiego Air Baltic -tradycyjny, czy LCC?
     

  18. #18

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciej30 Zobacz posta
    iem, że niektórzy są aż czerwoni ze wściekłości, ze chopinowi udało się w koncu pozyskać jakieś porządne linie lotnicze mowa tu o Emirates i Qatar i że lotnisko to ma tyle porządną siatkę połączen iż nie musi przyciągać zadnych przewoźników typu RYR czy Wizzair
    Z tego, że na Okęcie lata Qatar i będą latać Emiraty zadowoleni są chyba wszyscy. Pełna też zgoda, co do tego, że lotnisko nie musi kusić RYR czy WZZ super ofertami - jak chcą latać na Okęcie, niech płacą według takich samych zasad jak inni.

    Rozumiem, że modernizacja terminalu ogranicza liczbę stanowisk check-in i, jednocześnie, liczbę linii/kierunków które na raz lotnisko może obsłużyć. Natomiast kompletnie nie rozumiem Twojej zajadłości, że WIZ i RYR to barachło i muszą latać z Modlina. Prawdopodobnie będą (o ile Modlin będzie czynny), bo tam będą płacili mniej opłat a dla tych linii to ważniejsze niż latanie na główne lotnisko. Ale jeśli Modlina szybko nie otworzą (a tak będzie jeśli to co napisali w Gazecie Prawnej jest prawdą: http://lotnictwo.net.pl/5-poszczegol...tml#post855644) to Wizz pewnie na Okęciu zostanie a FR albo zostawi kilka najlepszych kierunków (na których zarabia) albo całkowicie odleci do Łodzi Lublina może Radomia.

    A czemu RYR i WZZ to barachło? Mają inny model biznesowy niże LH czy QR, oferują inny produkt, ale jak komuś ten produkt odpowiada, to niech leci. A z różnych dyskusji (i moich obserwacji też) wynika, że nie zawsze najtaniej wychodzi WIZ czy RYR (szczególnie jak chcesz lecieć z bagażem nie tylko podręcznym).
     

  19. #19
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Poprawka, 189 pasażerów, a jak policzyć załogę to będzie więcej niż 190.

    To jak byś nazwał takiego Air Baltic -tradycyjny, czy LCC?
    Air Baltic to taki model mieszany coś pomiędzy.
     

  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    mieszkaniu

    Domyślnie


    Polecamy

    Czyżby to maciej30 był pracownikiem odpowiedzialnym za prowadzenie @ChopinAirport?



    Cytat Zamieszczone przez marekb Zobacz posta
    Z tego, że na Okęcie lata Qatar i będą latać Emiraty zadowoleni są chyba wszyscy. Pełna też zgoda, co do tego, że lotnisko nie musi kusić RYR czy WZZ super ofertami - jak chcą latać na Okęcie, niech płacą według takich samych zasad jak inni.
    Wypowiedzi maciej30 są raczej w tonie "Nie będą do nas latać nawet gdy zapłacą podwójną stawkę bo nie pasują nam ideologicznie do naszej bajki"
     

Strona 1 z 19 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •