Ale z artykułem już tak...
Ale z artykułem już tak...
ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie
W artykule nie ma nic o nowych przewodnikach, bo o rozmowach to się gada od lat.
Juz sa konkrety terminy koniec wakacji, lato 2015... to juz jest cos. Jakiego przewoznika i z jakimi kierunkami mozna sie w takim razie spodziewac?
Czyli te same teksty co zawsze. A konkretni przewoźnicy mieli być już teraz, i dupa zbita.
Mam nadzieję, że będziesz w stanie konkretnie przejrzeć na oczy już teraz. Komunikaty w takiej formie pojawiają się w każdej rozmowie i niezmiennie oznaczają tyle, że nic nie wiadomo i że pan prezes portu będzie się tym mógł pochwalić jako ostatni.
Spokojnie Panowie...
@Behemot - Kto i kiedy mówił, że konkretni przewoźnicy mieli być już teraz - czyli wiosna/lato 2014?
Wszelkie oficjalne komunikaty informowały o trwających rozmowach oraz wyjaśniały długotrwałość tych rozmów.
@aaben Do dziś nie podawano ŻADNYCH terminów. Dziś po raz pierwszy wskazano prawdopodobny termin pojawienia się nowego przewoźnika, co wskazuje na to, że rozmowy są na finiszu i większość kwestii została już ustalona.
Ostatnio edytowane przez frik ; 10-06-2014 o 10:25
ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie
A czartery odwołane to się przysnily.
Terminy żadne nie zostały podane. Po raz enty trzeba cię prosić o zdjęcie rozowych okularów.
No dobrze... Wrócimy do tematu po wakacjach...
O powodach wycofania Itaki już pisałem... szkoda się powtarzać.
ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie
Jak juz administratow stworzyl nowy watek to mozna zaczac jakas dyskusje... wiec jakich przewoznikow/przewoznika mozemy sie realnie spodziewac. Gdzies ktos wspominal o Pegasus, ma to troche sensu, dzis zapowiedzieli loty do Budapesztu, duzo biletow tour operatorzy by wykupili zapewne.
Tylko o czym tu dyskutować? Od łaskawego powrotu FR na WMI, ja przynajmniej jestem karmiony opowieściami o nieustannych rozmowach... A wygląda na to, że każdemu, kto słyszy, że "jedynym" konkurentem ma być FR, który do tego zamierza utworzyć bazę, to się odechciewa... Zwłaszcza, że na WAW w dalszym ciągu jest promocja na nowe kierunki...
Jeśli ma być coś nowego na sezon lato 2015 to raczej do końca października należałoby się spodziewać rozpoczęcia sprzedaży...
Do oficjalnego ogłoszenia raczej trudno się spodziewać "przecieków" - takie RDO ogłosiło podpisanie umowy a też nie podali nazwy przewoźnika
Optymistyczne jest to, że Prezes ostatnio mówił o finalizacji rozmów z przewoźnikami, a więc może być nawet więcej niż jeden.
ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie
Tylko gdzie oni ich wszystkich pomieszczą jak sam Ryanair już teraz(!!!) zapowiada 2,5 mln ruchu na przyszły rok (tak wiem, że planują dostawienie namiotu do czasu zakończenia rozbudowy).
No nic, czekamy na jakąś konferencję, nie ma co pisać więcej w wątku.
O nowych przewoźnikach słyszałem jeszcze tam pracując.
O namiotach też słyszałem. Ba, nawet wspólnie handling z portem zastanawiał się jak te namioty mają być ustawione, gdzie w tych namiotach będą toalety, jak będzie wyglądała kwestia boardingu. O namiotach się mówiło, jak Ryan rozwój zaczynał a WZZ miał 4 zbazowane samoloty i 16 rotacji dziennie.
O tych rozmowach i planach było głośno w październiku...
2012 roku.
Przez te 2 lata z dwóch przewoźników przez chwilę był jeden, potem był "Kononowicz", teraz jest znowu jeden przewoźnik.
O namiotach mówi się dalej, o nowych przewoźnikach mówi się dalej.
Tyle że nic więcej się nie dzieje.
Jaki jest sens w zabawę w "a co będzie jak", skoro NIC, co zapowiadało to lotnisko się nie spełniło ? NIC.
Może warto jednak poczekać, aż ów tajemniczy przewoźnik się oficjalnie pokaże. A wtedy można snuć dalsze plany na rozwój. Mając zaplecze do snucia tych planów w postaci twardych dowodów. A nie pustych słów.
P.S. bo tak na prawdę nikt nie jest w stanie przewidzieć, co jeszcze może się stać na tym Porcie. Tak jak nikt nie przewidział remontu pasa po kilku miesiącach, braku infrastruktury dla nieregularności i samych nieregularności spowodowanych warunkami pogodowymi...
"Pozwolę sobie na szczerość już na samym początku.
Nie polubicie mnie.
Dżentelmeni będą zazdrośni, a damy zniesmaczone.
Nie polubicie mnie teraz, a im dalej będziemy brnąć,tym większą niechęć w was wzbudzę."
Chyba jakieś złe wspomnienia sprzed 2 lat nie pozwalają ci na obiektywne spojrzenie...
Rok temu, a dokładnie do 10/09/2013 wielu mówiło podobnie - że jakie rozmowy, że nie ma konkretów, że WMI zaraz padnie itd itp.
Aż negocjacje z FR się skończyły i teraz mamy po 150K paxów miesięcznie a na 2015 są widoki na 190-200K/mies.
Do tego przez rok liczba tak wyczekiwanych przekierowań poszła w ułamki promili...
Nie wiem w czym przeszkadza komuś dyskusja o nowych przewoźnikach w WMI. Prędzej czy później tacy się pojawią doceniając całościową ofertę tego lotniska. Oczywiście wielu będzie dalej wyczekiwało sypiącej się DS czy innych niespodzianek, ale chyba w końcu się poddadzą, jak Ci, którzy czekali na fakapy od października 2013 i do tej pory się nie doczekali..
ModlinLotnisko.pl - Informacje i Aktualności z Lotniska w Modlinie
Z pasem to się jeszcze mogą doczekać...
Nikomu nie przeszkadza, po prostu od dwóch lat brak konkretow. O rozmowach to nonstop wszystkie lotniska mówią. A oferta to jakąś super hiper nie jest, ot po prostu lotnisko.
Otwieranie nowej bazy i nowej siedziby handlingu w tamtym czasie, obecnie przywołują mi jedynie miłe wspomnienia, bo było to bardzo ciekawe doświadczenie.
Złe mam tylko przeczucia.
Bo po kolejnym lotnisku, jakim było WMI, na którym pracowałem i patrząc z perspektywy następnego, na którym pracuję mogę właśnie obiektywnie stwierdzić to, co napisałem powyżej.
Bo perspektywa nawet 250k paxów miesięcznie przewożonych jedną linią, to nie jest chyba to, o co "biło się" to lotnisko, zanim jeszcze wmurowano tam kamień węgielny.
"Pozwolę sobie na szczerość już na samym początku.
Nie polubicie mnie.
Dżentelmeni będą zazdrośni, a damy zniesmaczone.
Nie polubicie mnie teraz, a im dalej będziemy brnąć,tym większą niechęć w was wzbudzę."
Jak ktoś nowy miał wchodzić jak tuż po otwarciu się okazało, że ruch spory? Później zamknięto pas, nie było ILSa, wiosną dopiero CAT II, więc też by nie kupował kota w worku. Pewnie ci co chcieli woleli się przypatrzyć jak od ponownego otwarcia to działa, ale nie łudźmy się, że pstryk i od razu pojawią się chętni. Wolą chuchać na zimne i poczekać.
Zakładki