^^Jest jeszcze 6 bramka "priority" i ją też wykorzystują. W czerwcu dostawiono i tak dodatkowe stanowisko.
Co do tej kumulacji wyjaśniano i od prawie pół roku są komunikaty by pasażerowie wylatujący w wieczornej fali zgłaszali się szybciej. Za parę dni odpadnie wieczorny lot do GDN i trochę się rozluźni. Od W'16 rozkład się nieco zmieni, dojdzie 3 zbazowana maszyna więc rano będą bardziej obłożone odloty a wieczorami przyloty. Część lotów odpadnie i nie powinno być takiego ścisku, ale to przejściowo...
Może jakoś i FR lepiej ułoży rozkład/będzie dodawał nowe trasy w S'17 by nie było kumulacji? Bo dla Ryanaira to też nie jest komfortowa sytuacja. Znają ograniczenia portu, wiedzą, że na pstryk nie rozbuduje się a jak chcą zarabiać jeszcze więcej w WMI to przecież z ich ogromną flotą, elastycznością mogą wrzucić loty w innych godzinach. Wówczas w przyszłym roku może odprawiać będą w najlepszych miesiącach koło 275 tys. paxów i 3 mln w skali roku(ten zapowiada się 2,85 mln).
Co ci więcej napiszę-klęska urodzaju i tyle. Niech rozbudowują czym prędzej-(strefa odlotów ma być w pierwszej kolejności z 10-11 stanowiskami kontroli bezpieczeństwa + 4 nowe gate'y).
Zakładki