Nie wierze w powrót regularnych połączeń C0, jednak gdyby takie miały się pojawić, to pewnie, (O! Słodka Naiwności!) nabyłbym bilet
Pozdrawiam
M..M
Nie wierze w powrót regularnych połączeń C0, jednak gdyby takie miały się pojawić, to pewnie, (O! Słodka Naiwności!) nabyłbym bilet
Pozdrawiam
M..M
No i proszę 50:50
"Podoba mi się, w jaki sposób Łódź wygląda w dzień, i jak prezentuje się w nocy. Łódź sprawiła, że zacząłem marzyć"
David Lynch
Tak, pod warunkiem, że wymienią stare 733 na 738 na przykład :-P
О прекрасная даль поглотившая небо.....
Latałem nimi kilka razy i nie miałem powodów do narzekania. Jednak następnym razem skusiłbym się tylko wtedy, jeśli działaliby już jakiś czas i nie byłoby w międzyczasie kolejnych akcji pokroju masowo odwołanych lotów. Drugie gdyby, to ceny biletów, które jak wiadomo ostatnio zaskakująco "nietanie" były.
Pewnie na wakacje sporo czarterów będzie nimi obsłużone. Chyba że firmy turystyczne wypną się i nadal będą korzystać z usług zagranicznych przedsiębiorstw
Bo mam wystarczająco dużo stresów na co dzień, żeby jeszcze fundować sobie "chwile grozy" pod tytułem niewysunięte/nieschowane podwozie, ewentualnie kilku(nasto)godzinne opóźnienia "z przyczyn technicznych".Zamieszczone przez Kaczorra
Daleki jestem od taniego populizmu i bezsensownego narzekania, ale te ich samoloty to naprawdę nie budzące zaufania wysłużone maszyny
Вот и всё
О прекрасная даль поглотившая небо.....
Niee..To taki żart, dla urozmaiceniaZamieszczone przez Stoarn
О прекрасная даль поглотившая небо.....
Z tego wynika że jednak central znowu zacznie regularne loty do RzymuLotniskowe biuro podróży, baza paliwowa i budowa nowego terminalu pasażerskiego to najważniejsze plany łódzkiego lotniska im. Reymonta na przyszły rok. Najkosztowniejszą inwestycją jest docelowy terminal, który ma kosztować około 180 mln zł.
- Trwa procedura przetargowa dla wykonawcy. Liczę, że w lutym podpiszemy umowę i wiosną ruszą już prace - mówi Wojciech Łaszkiewicz, wiceprezes łódzkiego lotniska.
Budowa terminalu ma być współfinansowana przez Unię Europejską, ale lotnisko musi znaleźć potrzebne środki, żeby ruszyć z budową. Bruksela rozlicza inwestycje i wypłaca swój udział dopiero, kiedy wszystko jest zakończone. Jeszcze nie wiadomo, w jaki sposób port zdobędzie potrzebne środki, być może będą to obligacje. Terminal ma być gotowy w 2010 roku.
Najszybciej, bo już w styczniu, ma ruszyć lotniskowe biuro podróży. Ulokuje się ono w Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Piotrkowskiej 87, będzie sprzedawać bilety lotnicze i wycieczki czarterowe. Biuro ma zachęcić pasażerów do korzystania z usług portu im. Reymonta.
W lipcu lub sierpniu port ma mieć własną bazę paliwową. Roboty budowlane ruszą wiosną, wykonawcę już wyłoniono. Własna baza ma być dodatkowym wabikiem dla przewoźników. Przy ciągle zmieniających się cenach paliwa, to może być atut, bo lotnisko zamierza oferować ceny nieco niższe niż konkurenci.
Z nowych połączeń zapowiadany jest tylko Rzym, a loty ma obsługiwać Centralwings. Kiedy będzie się pierwszy rejs - nie wiadomo, bo szczegóły z przewoźnikiem nie zostały ustalone. Duże znaczenie będzie miał tutaj kryzys na rynku. Według Łaszkiewicza, dotknął on już inne krajowe porty, Łodzi jeszcze nie.
- Samoloty na Wyspy Brytyjskie latają pełne, liczymy, że ta tendencja się utrzyma - mówi wiceprezes Łaszkiewicz.
POLSKA Dziennik Łódzki
W sumie jakiś czas temu mówiono a konkretnie mówili ludzie z Centrala,że prowadzą rozmowy z Balicami w sprawie powrotu lotów do Rzymu ale w formie Mix-czarter,było też oficjalne info na ten temat w necie ale o lotach z innych portów w tym z Łodzi nie było mowy.Łachu sobie ubzdurał coś,a teraz będzie o tym pie...ł do następnego lata.
Zakładki