Strona 52 z 61 PierwszyPierwszy ... 2 42 50 51 52 53 54 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,021 do 1,040 z 1217
Like Tree119Likes

Wątek: EPLL/LCJ Informacje prasowe

  1. #1021

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie


    Polecamy

    Mógł byś powiedzieć czym cie zdenerwowałem? Słowo "łapówka" w odniesieniu do postu Toloniusza :
    Dopłata jak łapówka. Mam dość tej wszechobecnej poprawności politycznej i nie nazywania wszystkiego po imieniu jak dawniej.
    . To że samolot przeleci raz na parę godzin to też prawda (nie licząc "małych"), strata lotniska wzięta z tego artykułu: Łódź straciła na działalności miejskich spółek 18 mln zł - Łódź - Naszemiasto.pl . Więc o co ci chodzi?

  2. #1022
    Awatar Tomaszi

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Łódz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomenaa Zobacz posta
    Więc o co ci chodzi?
    Czytaj post wyżej

  3. #1023

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Czytam i nie wiem.

  4. #1024

  5. #1025
    Awatar darkobo

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    Dublin (EIDW/DUB) / Łódź-Rokicie (EPLL/LCJ)
    Ostatnio edytowane przez darkobo ; 29-05-2013 o 08:03
    Każdy ma prawo do posiadania własnej opinii. Ale nikt nie ma monopolu na prawdę.

  6. #1026
    Awatar bartek.s

    Dołączył
    Jan 2013
    Mieszka w
    Łódź
    EPLL

  7. #1027
    Awatar kakulek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Pabianice
    Pozdrawiam.Darek.


  8. #1028
    Moderator
    Dołączył
    Aug 2008

    Domyślnie

    cyt:
    Łódź, 5.06.2013r.

    INFORMACJA PRASOWA

    W dniu 10 maja 2013r, Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego po raz pierwszy w historii łódzkiego lotniska przyznał certyfikat „Organizacja Obsługi Technicznej Statków Powietrznych wg przepisów EASA Part 145.”, dzięki któremu lotnisko w Łodzi uzyskało możliwość oferowania przewoźnikom dokonywanie napraw czy usuwania usterek
    w samolotach i sterowcach do 5 700 kg masy startowej.
    Certyfikat został wydany spółce Bartolini Air Maintenance, prowadzącej działalność
    na terenie łódzkiego lotniska jako spółka córka powołana przez grupę Bartolini Air
    Sp. z o.o. w 2012r. Zgodnie z zakresem zatwierdzenia, na zasadzie jednorazowych upoważnień, personel firmy może także obsługiwać samoloty większe, w tym pasażerskie bez konieczności sprowadzania do Łodzi wyspecjalizowanego personelu.
    Historia firmy Bartolini Air
    Pierwsza spółka grupy Bartolini Air Sp. z o.o. została powołana w sierpniu 2006 roku jako podmiot prowadzący działalność lotniczą. Przedmiotem prowadzonej przez firmę działalności są przede wszystkim szkolenia lotnicze oraz wynajem samolotów. Spółka dysponuje aktualnie flotą ośmiu samolotów produkcji amerykańskiej (Cessna, Piper) oraz włoskiej (Tecnam) wszystkie stacjonujące na łódzkim lotnisku. Firma ta jako pierwsza
    w Łodzi otrzymała Certyfikat FTO (Flight Training Organization) wydany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Aktualnie szkoli pilotów turystycznych, zawodowych i liniowych
    z całego świata. W roku 2012 Ośrodek wydał 97 certyfikatów ukończenia szkolenia w tym 50 obywatelom innych krajów.
    W związku z rosnącą liczebnością własnej floty oraz obserwowanym rozwojem lotnictwa
    w Polsce, spółka podjęła decyzję w roku 2012 o powołaniu podmiotu zależnego specjalizującego się w obsłudze technicznej samolotów. Równolegle przystąpiono
    do przygotowania certyfikacji tego podmiotu wg najwyższych standardów certyfikacyjnych, tj przepisów Part 145. Przepisy te określają procedury
    i metody obsługi statków powietrznych używane przede wszystkim dla przewoźników lotniczych, czyli w tej dziedzinie lotnictwa cywilnego która ma aktualnie najwyższe wymagania jakościowe i bezpieczeństwa.
    Wysokie notowania macierzystej spółki w środowisku lotniczym spowodowały, iż dwóch znaczących europejskich producentów samolotów zdecydowało się na wyznaczenie Bartolini Air Maintenance jako swojego Service Center, czyli jako regionalne centrum obsługi serwisowej. Są to największy aktualnie producent samolotów lekkich włoska firma Tecnam który tym sposobem uzyskał pierwsze

    i jedyne Service Center w Polsce oraz francuska firma Daher Socata (dawniej EADS Socata), znana aktualnie z produkcji najszybszego na świecie biznesowego samolotu turbośmigłowe TBM 850 która otwiera tym sposobem jedyne Service Center w Europie środkowej. Oznacza to, iż samoloty Socata z takich krajów jak Czechy, Rosja, Ukraina, Rumunia, Bułgaria, Słowacja i Niemcy będą od tej pory obsługiwane w Łodzi.
    Kadra Techniczna:
    Kadra firmy to najlepsi fachowcy z doświadczeniem w takich firmach jak LOT AMS (spółka serwisowa Lotu). Składa się ona z 6 osób, z czego 3 osoby to tzw personel poświadczający, czyli mechanicy o najwyższych kwalifikacjach. Szefem całego zespołu jest Pan Dariusz Zarzycki, pilot i mechanik lotniczy z ponad 20 letnim doświadczeniem. Personel techniczny przeszedł wymagane przepisami prawa specjalistyczne szkolenia, w tym także
    u producentów we Włoszech i Francji.
    Bartolini Air Maintenance Sp. z o.o.
    Ul. Pilska 4
    93-467 Łódź
    tel: 42 632 61 17
    tel. kom: 601 611 056
    fax: 42 680 05 63
    email: info@bartolini-air.com

  9. #1029
    Awatar RaR_321

    Dołączył
    Feb 2013

    Domyślnie

    Informacja poniższa wdaje mi się jednak jakoś związana tzn. tłumaczy brak połączeń do Niemiec: "Wśród gości ponad 155 tysięcy stanowili turyści zagraniczni. To niespełna 14 procent wszystkich. Było ich w sumie o 26,6 tys. więcej niż w 2011 roku. Najczęściej są to osoby na co dzień mieszkające w Niemczech (24 tysiące osób), Rosji (15,1 tys.), Włoszech (10 tys.), na Ukrainie (9,9 tys.), w Wielkiej Brytanii (8,5 tys.), na Litwie (8,1 tys.) oraz Białorusi (8 tys.)." cytat z Obcokrajowcy częściej odwiedzają Łódź - Dzienniklodzki.pl oczywiście polecam przeczytanie całości a nie wyrwanego z kontekstu akapitu (wyrwanego oczywiscie bez zrozumienia).

  10. #1030
    Awatar bartek.s

    Dołączył
    Jan 2013
    Mieszka w
    Łódź
    EPLL

  11. #1031
    Awatar Tomaszi

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Łódz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bartek.s Zobacz posta
    W Łodzi szkolą pilotów z całego świata
    Tylko Pogratulować !

  12. #1032

    Dołączył
    Feb 2013
    Mieszka w
    w domu z ogrodem-Łódź

  13. #1033
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Dzisiejsza audycja radia Łódź o LCJ dostępna tutaj jako mp3.

  14. #1034
    Awatar darkobo

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    Dublin (EIDW/DUB) / Łódź-Rokicie (EPLL/LCJ)

    Domyślnie

    W dzisiejszym (09.08.2013) Dzienniku Łódzki na całej szpalcie wywiad ze Stefanem Krajewskim, byłym szefem rady nadzorczej lotniska w Łodzi. Znamienny tytuł: "Cargo na lotnisku nie przetrwa, bo to nie ma sensu ekonomicznego".
    Każdy ma prawo do posiadania własnej opinii. Ale nikt nie ma monopolu na prawdę.

  15. #1035
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Ma ktoś skan?

  16. #1036
    Awatar darkobo

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    Dublin (EIDW/DUB) / Łódź-Rokicie (EPLL/LCJ)

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Ma ktoś skan?
    PW
    Każdy ma prawo do posiadania własnej opinii. Ale nikt nie ma monopolu na prawdę.

  17. #1037
    Awatar darkobo

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    Dublin (EIDW/DUB) / Łódź-Rokicie (EPLL/LCJ)

    Domyślnie

    Przeczytałem. I chyba się cieszę, że S.K. nie jest już przewodniczącym Rady Nadzorczej. Przy takim podejściu, to już właściwie tylko zaorać i las zasadzić.
    Wszyscy chyba mają świadomość, że Lublinek nie będzie centrum lotów cargo, ale czy to powód by nic nie robić? Poza tym, S.K. zdaje się, że dość mocno mija się z prawdą pisząc o tym, że Łodzianie wolą latać z innych lotnisk i dlatego nie ma więcej lotów z Łodzi. Chyba jest odwrotnie, ponieważ nie ma lotów z Łodzi, to muszą latać z innych lotnisk (testowane na własnej skórze).
    Każdy ma prawo do posiadania własnej opinii. Ale nikt nie ma monopolu na prawdę.

  18. #1038
    Moderator
    Dołączył
    Aug 2008

    Domyślnie

    Niczego nowego się z tej rozmowy nie dowiedziałem, niczego odkrywczego Pan aparatczyk nie powiedział. Szkoda, że w czasach kiedy miał bezpośredni wpływ na losy i rozwój zarówno lotniska jak i całego regionu nie był taki rozmowny.

    Ten artykuł wpisuje się jedynie w pewien medialny trend, dosyć mocno promowany w niektórych środowiskach. Według niego kiepskie wyniki Portu są jedynie efektem braku jakichkolwiek działań ze strony jego Zarządu, który całą swoją aktywność ogranicza do odwracania uwagi i pisania peanów na temat kołowego cargo. Winne są konkretne trzy osoby a ich zwolnienie pchnie lotnisko na odpowiednie tory. (podobnie jak prawie cztery i dwa lata temu kiedy równie chętnie zwalniano ich poprzedników)

    Najważniejsze natomiast, że pojawiły się pijarowe teksty o sukcesach człowieka SLD. Szkoda tylko, że to samo SLD nie było takie skuteczne na naszym podwórku, bo zapowiedzi mieli szumne: "Przyszedł czas na Łódź"

    btw - Czuć już wybory w powietrzu i coś mi się zdaje, że temat lotniska (obok budowy stadionu z jedną trybuną) stanie się motywem przewodnim lokalnej kampanii. Bo przecież od tego, tak naprawdę, zależy poprawa stopy życiowej łodzian.
    Ostatnio edytowane przez Naleva ; 09-08-2013 o 11:38

  19. #1039

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Ręce opadają....
    Uwielbiam ludzi, którzy hołdują zasadzie "nie znam się to się wypowiem". Idąc tokiem rozumowania Pana Krajewskiego (dyżurnego komentatora rzeczywisości łódzkiej w DŁ) - zaorajmy cargo w POZ, WRO, KRK, SZC itp bo tam odprawiają mniej cargo od nas i też RFS (na kołach)
    Rozumiem, że "rada" pana SK jest taka, że powinniśmy zlikwidować działalność cargo na lotnisku mimo, że jast dla lotniska dochodowa i przekazać ją zaprzyjaźnionej z nim firmie, której nazwa padła w artykule a wtedy .... znowu odprawimy z LCJ 200 kg cargo rocznie tak jak działo się to wtedy gdy to ta firma (a w zasadzie jej spółka córka) miała monopol na odprawianie ładunków z LCJ. Ale wtedy zawsze będzie mogła powiedzieć klientom, żeby przenieśli się ze swoimi ładunkami (i z pieniędzmi, które za tym idą) do ich siedziby na drugą stronę Łodzi. Tylko co wtedy wymyśli Pan SK, żeby udowodnić jak jest źle...
    Aha i jeszcze jedna informacja - kadłuby śmigłowców z Rzeszowa są odprawiane do LH cargo na lotnisku w ..... Łodzi ;-)

  20. #1040
    Moderator
    Dołączył
    Aug 2008

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez mjCLW Zobacz posta
    "nie znam się to się wypowiem"
    Obawiam się, że tu nie chodzi o nieznajomość tematu. Tylko o zwykłą manipulację wynikającą z chęci dopasowania rzeczywistości do własnych polityczno-biznesowych potrzeb.

Strona 52 z 61 PierwszyPierwszy ... 2 42 50 51 52 53 54 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •