Strona 20 z 71 PierwszyPierwszy ... 10 18 19 20 21 22 30 70 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 381 do 400 z 1408
Like Tree227Likes

Wątek: EPLL/LCJ Nowe / likwidowane połączenia

  1. #381
    Awatar widzew

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie


    Polecamy

    Lufthansa wizytowała ŁSSE

  2. #382

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPLL

    Domyślnie

    Ma ktoś może jakiś artykuł z prasy czy coś odnośnie tej wizytacji??

    Wiem że można dużo gdybać ale skoro EPLL tak dobrze poradziło sobie z obsługą lotów z EPWA to może jakaś Lufa albo inny przewoźnik liniowy się trafi? Mnie osobiście cieszył by nawet LOT.

    A i myślę że jeśli chodzi o Liniowców to dobry kierunek na start z EPLL to byłoby połączenie do Monachium

  3. #383
    Awatar ander

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPLL - Łódź

    Domyślnie

    Moim zdaniem korzyścią, którą zauważymy najszybciej będzie łaskawsze spojrzenie LOTu na temat przekierowań jego maszyn w przypadku złych warunków w WAW. W kwestii Wizza sprawna obsługa jego 4 maszyn tylko umacnia Naszą pozycję w oczach tej linii, chociaż Wizz już wchodząc do Łodzi z DTM miał (i ma nadal) dość dalekosiężne i poważne plany. Natomiast sprawne funkcjonowanie lotniska w ostatnie weekendy nic nie zmienia w kwestii jakiegokolwiek dużego, sieciowego przewoźnika. Lufa chce mieć należyte warunki do odprawy pasażerów klasy business więc sprawne obsłużenie potoków ludzi w podgrzewanych namiotach na pewno nie zrobiła na nich wrażenia. Lufa = zapewne jakiś CRJek czy inna maszyna tej klasy i kilkudziesięciu pasażerów w większości w garniakach, którzy będą chcieli usiąść w skórzanym fotelu czekając na swój lot do Niemiec. Nie było żadnego artykułu o wizytacji Lufthansy w ŁSSE. Po prostu sondowali potencjalne zainteresowanie przedsiębiorców pewnymi kierunkami, bez żadnych delegacji i dziennikarzy. Jestem pewien, że niemal kwestią honoru dla władz lotniska i miasta jest uroczyste uruchomienie połączenia dużego, tradycyjnego przewoźnika przy okazji oddania T3 do użytku. I niejedna osoba wręcz stanie na głowie żeby to się udało. I tak będzie

  4. #384
    Awatar Auro

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Łódź-Śródmieście

    Domyślnie

    Byłem dziś na uroczystości wmurowania aktu erekcyjnego pod budowę wieży kontroli lotów i tam marszałek Fisiak powiedział, że ustalił z prezydentem Sadzińskim, że województwo będzie dopłacało do jakichś połączeń, a po tym Sadzyński stwierdził, że rozmowy z Lufthansą zmierzają w dobrym kierunku. Zobaczymy co z tego wyniknie.

  5. #385

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPLL

    Domyślnie

    Liczące się linie lotnicze nie będą latały do Łodzi dopóki nie będzie to atrakcyjny dla nich rynek - gdzie mogą odpowiednio zarobić. Nie oszukujmy się Łódz z punktu widzenia biznesowego wypada kiepsko by nie powiedzieć żenująco na tle polski żadnych poważnych targów na skale europy, konferencje od niedawna odbywają się w zasadzie tylko w Andelsie i tak po za tym to nic się nie dzieje w ciągu roku w Łodzi. Od czasu do czasu zajrzy do łodzi delegacja zagranicznej firmy mającej w Łodzi lub pod łodzią swój odział i to tyle.. . Turystyka? o poziomie produktów turystycznych na tle polski nie wspomnę ... Największa atrakcja Łodzi według POT dziś jest Manufaktura... potem piotrkowska, Ludzie jeśli przyjezdzają do Łodzi to na targii ( które są coraz mizerniejsze) i ... imprezy w Atlas Arenie... tak tak hotele mają wtedy prawie 100 % obłożenie ( te sieciowe). Linie lotnicze pewnie niejednokrotnie wizytowały nasze miasto i wyciągneły odpowiednie wnioski. Owszem kibicuje mojemu miastu ale podchodzę do tego na chłodno bez jakiś zbędnych emocji bo gdzieś coś powiedzieli o Lufie czy innym dużym przewoźniku. Teraz liczymy że do łodzi przeniesie się jakaś linia lotnicza z Warszawy i liczymy na liczne przyjazdy Warszawiaków... Dlaczego musimy na kogoś liczyć? Na razie nie potrafimy zorganizować takiego ruchu Biznesowego i Turystycznego do Łodzi jaki jest w Poznaniu Wrocławiu Czy Krakowie... Czy Ławica Liczy na Berlińczyków ? a może Wrocław na mieszkańców Pragi? To jest błędne koło że będziemy liczyć w ślepo ze Warszawa się zjedzie do łodzi ... Uważam ze to "trochę wstyd" miasto liczące 700 tys mieszkańców z aglomeracją ok 1,5 mln niepotrafiąca wytworzyć choćby podobnego ruchu turystów biznesu co o wiele mniejszy Poznań...

  6. #386
    Awatar igor289

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Łódź/Kraków

    Domyślnie

    Żebyś się nie zdziwił... Ja ciągle mam nadzieję, że nowy przewoźnik pojawi się w Łodzi..

  7. #387
    Awatar meteo_expert

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EZG

    Domyślnie

    Igorze. Poradzenie sobie z "Okęciem" jak to napisałeś nie jest bezwzględnym warunkiem pojawienia się w Łodzi nowego przewoźnika (miejmy nadzieje flagowego)
    Polskie Stowarzyszenie Pasjonatów meteorologii - - www.pspm.org.pl


  8. #388

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    matej, zwróć uwagę na to, że Łódź jest dołowana przez pewne miasto z Polski i to nie od dzisiaj tylko od wielu lat, łatwo zobaczyć to nawet po głupim przykładzie, że Łódź w mediach jest omijana szerokim łukiem pod każdym względem o Łodzi wspomina się wtedy gdy coś złego się tutaj wydarzy - np. chuligani, jakieś morderstwo dziecka itp itd.
    W inne lotniska w kraju jest pompowana kasa z budżetu, w łódzkie tyle co miasto da i tyle co samo lotnisko zarobi to tyle będzie, a i tak się wiele dzieje na lotnisku i nie ma powodu do narzekania na temat lotniska i miasta.
    ja liczę, że z nowym terminalem jakiś przewoźnik do Łodzi zawita, taka moja cicha nadzieja

    pozdrawiam

  9. #389
    Awatar ander

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPLL - Łódź

    Domyślnie

    Dla mateja miarą atrakcyjności biznesowej miasta jest ilość organizowanych w nim targów...

    A taka ŁSSE, którą to właśnie Lufthansa sondowała to co przepraszam? PAIiIZ | Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna | Inwestycje w Polsce
    W takiej ŁSSE swoje inwestycje mają firmy z całej Europy, wśród najważniejszych i największych inwestorów strefy są m. in. BSH (Niemcy) Hearing (Niemcy) Prowell (Niemcy) Euroglas (Niemcy) - w kontekście potencjalnego połączenia Lufy do Niemiec. A biorąc pod uwagę, że znaczna część ruchu do dużego, niemieckiego portu przesiadkowego byłaby ruchem tranzytowym to z takich lotów mógłby skorzystać biznes np. amerykański (obecny w ŁSSE) - Dell, Gillette czy Procter&Gamble. A nie zapominajmy, że biznes to nie tylko molochy, słynne marki, ale też dziesiątki tysięcy średnich i małych firm, które również generują biznesowy ruch pasażerski. Już matej nie rób z Łodzi jakiegoś totalnego dna pod względem biznesu i turystyki. Poza tym Lufą do Niemiec nie latałby wyłącznie biznes. I jeszcze jedno matej - jak mamy wytworzyć ten ruch biznesowy, nie mając czym go wytworzyć? Biznes właśnie niejednokrotnie omija Łódź jako miasto zbyt słabo skomunikowane z Europą i światem. I to są środki, które mają to zacząć zmieniać. A skoro wcale tak źle z inwestorami w Łodzi nie jest, to można mieć nadzieję, że kiedy dostępność komunikacyjna Naszego miasta się poprawi (nie tylko lotnicza), zwiększy się również jeszcze bardziej ruch inwestycyjny. To wszystko system naczyń połączonych.

  10. #390

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPLL

    Domyślnie

    Myślę dokładnie tak samo jak ander

    Jestem pewny na 89% że już nie długo Lufa ulegnie i otworzy jakieś premierowe połączenie z EPLL, może nawet to być ATR nie musi być od razu 737 ale zawszę Lufa to Lufa.

  11. #391
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Obecność Lufthansy u Was to kwesta czasu, sądzę iż w ciągu roku pojawi się na Lublinku.
    Wasza infrastruktura, także terminal jest jak najbardziej wystarczający do obsługi tej linii.
    Dziwi fakt iż nie ma jej jeszcze u Was, tym bardziej iż LH operuje do Rzeszowa który jest ponad czterokrotnie mniejszy niż Łódź.
    Być może LH dlatego nie jest obecna u Was, z powodu bliskości Okęcia (podobnie było u nas na południu gdzie LH operowała przez wiele lat tylko z KTW, nie operując z KRK).
    Pozdrawiam, Airliner

  12. #392

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ander Zobacz posta
    Dla mateja miarą atrakcyjności biznesowej miasta jest ilość organizowanych w nim targów...
    Protestuje, dla rozjaśnienia podaje link co to jest Turystyka Biznesowa w dość przystepny sposób wytłumaczona Rynek Turystyczny - TURYSTYKA BIZNESOWA - Czym jest turystyka biznesowa
    Cytat Zamieszczone przez ander Zobacz posta
    A taka ŁSSE, którą to właśnie Lufthansa sondowała to co przepraszam? PAIiIZ | Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna | Inwestycje w Polsce
    W takiej ŁSSE swoje inwestycje mają firmy z całej Europy, wśród najważniejszych i największych inwestorów strefy są m. in. BSH (Niemcy) Hearing (Niemcy) Prowell (Niemcy) Euroglas (Niemcy) - w kontekście potencjalnego połączenia Lufy do Niemiec. A biorąc pod uwagę, że znaczna część ruchu do dużego, niemieckiego portu przesiadkowego byłaby ruchem tranzytowym to z takich lotów mógłby skorzystać biznes np. amerykański (obecny w ŁSSE) - Dell, Gillette czy Procter&Gamble. A nie zapominajmy, że biznes to nie tylko molochy, słynne marki, ale też dziesiątki tysięcy średnich i małych firm, które również generują biznesowy ruch pasażerski. Już matej nie rób z Łodzi jakiegoś totalnego dna pod względem biznesu i turystyki. Poza tym Lufą do Niemiec nie latałby wyłącznie biznes. I jeszcze jedno matej - jak mamy wytworzyć ten ruch biznesowy, nie mając czym go wytworzyć? Biznes właśnie niejednokrotnie omija Łódź jako miasto zbyt słabo skomunikowane z Europą i światem. I to są środki, które mają to zacząć zmieniać. A skoro wcale tak źle z inwestorami w Łodzi nie jest, to można mieć nadzieję, że kiedy dostępność komunikacyjna Naszego miasta się poprawi (nie tylko lotnicza), zwiększy się również jeszcze bardziej ruch inwestycyjny. To wszystko system naczyń połączonych.
    Chciałbym kiedyś obudzić się w łodzi w której rzeczywiscie potencjał turystyczny i biznesowy dorównuje Poznaniowi czy Gdańskowi bo Warszawa, Wrocław czy Kraków są daleko poza naszym zasięgiem i co najgorsze ta odległość ciagle wzrasta, http://www.youtube.com/watch?v=d2f4mbhASwo ten Film powstał 3 lata temu - porównując Łódź jaka była w tamtym okresie z Poznaniem z przed 3 lat wypadamy bardzo kiepsko by nie powiedzieć żenująco najwieksza sala konferencyjna na 250 osób bez wystarczającego parkingu przed nią.... dobrze że powstał Andels z pewnością wyciąga 50 % lub lepiej całego ruchu biznesowego przyjezdzajacego do naszego miasta. Łódź to moloch robotniczy i nic wielkiego się w tej materii nie zmienia od wielu lat . Zobacz obok jakich miast jest łódz stawiana tutaj: Poland Convention i porównaj to z wielkością tych miast a naszego. Kiedyś myślałem podobnie jak Ty wierząc bardzo w to miasto... Same Autostrady dobrobytu nie czynią tak samo jak lotniska... możemy mieć najlepiej wyposażone lotnisko z wielkim terminalem a mało kto bedzie korzystał... Nie chciał byś słyszeć komenatrzy od ludzi przyjezdzających w celach własnie turystyczno-bieznesowych ( to co istnieje) do Łodzi ( często pierwszy raz są w naszym miescie) że niema gdzie zaparkować, fatalny stan ulic w centrum miasta brak oznakowania turystycznego, "ogólnego syfu" i dziesiątkami innych rzeczy. Na prędce porównują to do swojego miasta z kąd przybyli..( powiedzenie Cudze chwalicie swego nieznacie tu akurat nie działa), mało kiedy spotykam się z pozytywnymi komentarzami od takich ludzi. Od kilku lat mamy doskonały moment by wrescie wyrwać sie z tego dołka i próbować szybciej gonić inne miasta w Polsce pod wieloma względami ale my ciągle spimy! Autostrady tak jak mówią ze mogą być szansą mogą sie stać naszym utrapieniem... nie bedziemy znaczącym osirodkiem by mogli sie tu zatrzymać na dłużej ludzie i zostawić pare zielonych ... Dostrzegł to kilka lat temu Poznań ze komunikacja kolejowa i coraz lepsza komunikacja drogowa sprawa ze ludzie mało nocują w hotelach i przejezdzają "tranzytem" firmy zamiast wydawać pieniądze na hotel wolą by pracownik wrócił do centrali tego samego dnia.. Ale skuteczna promocja i ciągłe inwestycje naszczęscie poprawiają ta spadkową tendencje w Poznaniu.
    Lufthansa kilka lat temu stwierdziła ze infra na lotnisku jest niewystarczająca , po wybudowaniu terminala w przyszłym roku podejrzewam ze Lufe zdowlimy pod tym względem, ale nie tylko to bierze pod uwage to tylko "dodatek" Linie lotnicze z reguły się nie chwalą jak prowadzą wyliczenia obłożenia samolotów ale wiem( tu i uwdzie zaslyszanych od ludzi którzy się z tym zetkneli) ze bardzo uważnie patrzą na to co proponuje miasto ile jest hoteli/biur jakie to firmy jakie są atrakcje turystyczne jacy ludzie zamieszkują miasto i dziesiątki innych rzeczy których mogą nam sie wydawać apstrakcyjne i tak po prostu bez mediów... Dlaczego Lufa wybrała Rze? mimo ze mają skromne warunki jak na osbługę Lufy, to Rzeszów dzieli ogromna odległość do dużych portów lotniczych.... Wawa lub Kraków , w tamtym rejonie polski tylko Rzeszów posiada lotnisko , duża rzesza emigrantów za granicą i zwłaszcza w USA pochodzi z tych własnie terenów Polski( nie bez znaczenia ma kierunek USA dla Lufy sa to bardzo dochodowe kierunki) , rozwój tego połączenia napędza tranzyt do hubu ludzie wolą podlecieć do FRA i gdzieś tam niż do RZE do WAW z WAW do FRA i dalej w swiat wygoda i mniej kosztów.. uwagę pewnie przyciągneło też to ze duża liczba pasażerów z Krakowa i Wawy to własnie mieszkańcy terenów Podkarpacia i ościennych... a Łódź? mimo ze nie jest biznesowym eldorado turystyka to prawie nie istnieje ( dobrze ze są wycieczki szkolne do manufaktury) to jeszcze blisko Wawy, Poznania Katowic.. i nawet Berlina...
    Pozdrawiam

  13. #393

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPLL

    Domyślnie

    Zgadzam się całkowicie z matejem .

    Dziwi mnie że wielu z was patrzy na ten problem tak płasko, matej udowodnił że można być obiektywnym i szczerym, taka jest prawda, zawszę to co dobre omijało Łódź i wędrowało albo do Poznania albo do Warszawy, zdecydowanie więcej do warszawy. Gdyby gospodarka nie posypała się te 2-3 lata temu mieli byśmy pewnie dziś więcej hoteli i biurowców i kto wie może i więcej kierunków z EPLL, ale nastały szybko czasy kryzysu gospodarczego, firmy poupadały biura się przeniosły do innych miast albo stoją biurowce puste, ludzie nie podróżują już tak chętnie jak kiedyś.

    Myślę że gdyby rzeczywiście jakimś cudem wybudowali Modlin do 2012 to jest już po EPLL i nie ma co marzyć w takim wypadku że kiedykolwiek wyjdziemy z lotniczego dołka.
    Dla tego myślę że priorytetem jest teraz sprowadzenie jak największej liczby przewoźników na EPLL i to zarówno stałych jak i czarterowych i zachęcanie Warszawiaków do latania od nas, w innym wypadku jesteśmy już przegrani, nie możemy siedzieć z założonymi rękami gdy istnieje groźba wyeliminowania nas przez konkurenta!
    Mam nadzieje że władze Łodzi zauważą ten fakt i zaczną w końcu na serio podchodzić do lotniska, musimy pokazać że to nam należą się tanie linie z Wawy a nie staremu powojskowemu Modlinowi.

    Powracając do kwestii miasta to myślę że powolutku zaczynamy się rozwijać ale naprawdę jest to ślimacze tępo, głównym problemem jest brak bazy hotelowej, miał być Hilton i nie ma go, pytam się więc, kiedy zamierzają wybudować coś z 4 gwiazdkami?? Musimy mieć hotele przed euro 2012!

  14. #394
    Awatar ander

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPLL - Łódź

    Domyślnie

    Tak, taak, brud, kiła i mogiła. Nic się nie dzieje i niczego nie będzie, bo nie da się. Co by nie było, będzie źle.

    Posądzacie mnie o brak obiektywizmu, a sami przeginacie w drugą stronę. Prawda jest gdzieś po środku.
    I zdaję sobie sprawę, że Lufa jak i każdy inny poważny przewoźnik bierze pod uwagę również wiele "abstrakcyjnych" czynników. Zatem kiedy wkrótce do Nas zawita, stwierdzisz, że na pewno się pomylili, to nie wypali, bo tu nic się nie dzieje... Takie dyskusje prowadziłem również kilka ładnych lat temu kiedy na lotnisku dopiero powstawał T2 i oczywiście jak to w Polsce i jak to w Łodzi, było mnóstwo malkontentów, niedowiarków i wyznawców NIEDASIZMU. Nawet Pan Marzec nie wierzył w to, że da się zapełnić samolot z Łodzi do Londynu częściej niż raz w tygodniu (przy całej sympatii do Pana Michała, po dziś dzień mnie to śmieszy). Nikt wtedy nawet nie dopuszczał myśli, że za kilka lat będziemy obsługiwać kilkaset tysięcy pasażerów, a na lotnisku będzie stać terminal na 3 miliony pasażerów. Teraz mówię - tak, jak najbardziej Łódź ma wystarczająco duży potencjał żeby w przyszłym roku pojawił się tu duży, tradycyjny przewoźnik.

    @BartekTEO - czytając Twój post stwierdzam, że to Ty patrzysz na ten problem bardzo płasko Zamierzam działać na tym forum przez długi czas i zapewniam, że za jakiś czas napiszę tu (z sympatią, nie przekąsem): "a nie mówiłem?" Proponuję nie rozmywać wątku i wrócić na ściśle lotniczy kierunek rozmowy. Poza tym życzę więcej wiary w Łódź i Nasze lotnisko. A jeśli macie niedosyt w kwestii zmian, postępu, chcecie podzielić się własnymi pomysłami i energią do pracy, zachęcam do zaangażowania się w liczne obywatelskie inicjatywy, również lotniskowe lub kierować swe propozycje, uwagi i zapytania do władz lotniska i miasta. Pozdrawiam.

  15. #395
    Awatar ander

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPLL - Łódź

    Domyślnie

    Jeszcze pozwolę sobie przytoczyć pewien fakt, wg. badania Polskiej Organizacji Turystycznej w 2008 roku województwo łódzkie odwiedziło 130 tysięcy Niemców. To daje 356 Niemców dziennie. Wszystkich turystów zagranicznych, którzy odwiedzili woj. łódzkie w 2008 roku było 600 tysięcy (1643 osoby dziennie).

  16. #396

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPLL

    Domyślnie

    Acha acha acha.. Da, Da, Da..... Dadanina i gadanina, co konkretnie chciałeś mnie przekazać?? ander??

    Powiem ci tyle bo chyba sam się nie domyślisz, na sprawę lotniska i jego rozwoju patrzę realnie, więc widzę i sukcesy i porażki lotniska-miasta. To jest obiektywizm, masz może jakiś dowód na swoje statystyki?? Bo ja szczerze nie słyszałem żeby do nas walili drzwiami i oknami turyści, no raz na rok trochę Żydów się wleje, (mam nadzieje że nie zabrzmiało to antysemicko).

    Wyrażania własnego zdania nikt nie jest w stanie mi zabronić a to że Łódź jest zasyfiała i biedna to fakt, nie jesteś w stanie tego dostrzec to spytaj się pierwszego z brzegu człowieka na ulicy.
    Być może ty mieszkasz na strzeżonym osiedlu z zadbanymi trawnikami i stałym przypływem kasy do kieszeni, co nie znaczy że wszyscy tak żyją radzę ci dobrze żebyś sobie to zapamiętał bo możesz popełnić jakieś fo-pa w rozmowie z jakimś kolesiem w dresach i złamie ci taki nos (bez uszczypliwości) ale oni są przewrażliwieni na tym punkcie.

    Nie można zaprzeczyć że Lufa jako linia biznesowa i wcale nie tania potrzebuje miasta lub lotniska z potencjałem biznesowym, ani EPLL ani Łódź według mnie na dzień dzisiejszy nie mają takich możliwości.

    Może, powtarzam może, kiedy wybudują MTŁ dla nie kumatych (międzynarodowe targi łódzkie) coś ulegnie poprawię, ale na pewno nie jakiejś diametralnej, apelował bym aby wszystkie sprawy rozpatrywać najpierw powoli w głowie a dopiero potem na forum, i patrzeć na stan rzeczy realnie a nie abstrakcyjnie, ja też mogę napisać że istnieje konieczność wybudowania 8 pasów startowych i 5 terminali oraz 3 cargo, tylko czy będzie to miało coś wspólnego z realnym stanem rzeczy i realnymi potrzebami??

    To że mamy 8 połączeń stałych, realizowanych przez 2 tanie linie lotnicze niczego nie dowodzi, jak to mówią jedna jaskółka wiosny nie czyni.
    Ja już wyraziłem swoje zdanie i swoją wizję rozwoju EPLL i bardzo proszę jak ander coś piszesz to dawaj dowody bo na takie pisanie typu/ (słyszałem, czytałem, widziałem, zdaje mi się) to raczej dużo ludzi nie uwierzy.

  17. #397

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Smile

    Czytaj zrozumiale posty innych to znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania:

    Cytat Zamieszczone przez BartekTEO1908 Zobacz posta
    Ja już wyraziłem swoje zdanie i swoją wizję rozwoju EPLL i bardzo proszę jak ander coś piszesz to dawaj dowody bo na takie pisanie typu/ (słyszałem, czytałem, widziałem, zdaje mi się) to raczej dużo ludzi nie uwierzy.
    Cytat Zamieszczone przez ander Zobacz posta
    wg. badania Polskiej Organizacji Turystycznej w 2008 roku
    A ja mam pytanie, podaj jakie firmy przeniosły swoje biura do innych miast, jak coś piszesz to dawaj dowody

    Cytat Zamieszczone przez BartekTEO1908 Zobacz posta
    biura się przeniosły do innych miast

    Cytat Zamieszczone przez BartekTEO1908 Zobacz posta
    kiedy zamierzają wybudować coś z 4 gwiazdkami??
    - Andel's ma 4 gwiazdki i jak dobrze się orientuję to jest już dość długo ,a Hilton miał mieć ich 5 :P

    btw. jeśli w zeszłym roku nie widziałeś turystów to chyba długo nie opuszczałeś TEO :P bo w mieście były setki a jak nie to tysiące chociażby Litwinów pochodź trochę po mieście i nie strasz innych bandą dresów xD

    btw2. ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=j_z4X0aK3NM też powstał jakiś czas temu i to jeden z kilku promocyjnych Łodzi, czy też źle się prezentuje ?

  18. #398

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Niestety ale też muszę się całkowicie zgodzić z matejem. Kiedyś również wierzyłem w to miasto, widziałem same plusy, autostrady, lotnisko, bliskość Warszawy (kiedyś myślałem że to zaleta), lokalizacja w centrum Polski. Teraz widzę wszędzie biedę, brud i bezsilność władz samorządowych. Do tego omija nas telewizja jak np. trasa Mam talent które odwiedza wszystkie duże i małe miasta ale Łodzi nie trafia. Za to gdy jest jakieś morderstwo to od razu pojawiamy się w Wiadomościach.

    Znam dobrze Rzeszów, o którym wspominaliście. Mają rzeczywiście niewielkie lotnisko, ale zyskują na dużym ruchu za ocean. Abstrahując od lotniska to samo miasto robi dużo lepsze wrażenie niż Łódź. Tam Prezydent Miasta rządzi już trzecią czy czwartą kadencję, tak im się dobrze żyje. Na ulicach jest bezpiecznie i przede wszystkim czysto, widać że miasto służy jego mieszkańcom.

    Żebyście nie odebrali mnie źle, cieszę się bardzo że EPLL się rozwija be pomocy władz centralnych, jestem pełen podziwu za sprawnie przeprowadzoną akcję wrzesień i ogólny profesjonalizm w działaniach portu. Nie wierzę natomiast że Lufthansa uruchomi połączenie z Łodzią i ze utrzyma się ono dłużej niż jeden sezon (obym się mylił).
    Fajnie że będzie nowy dworzec Fabryczny, szybsze połączenie z Warszawą. Szkoda tylko że obok jest ulica Kilińskiego która straszy samym widokiem. Pierwsze wrażenie robi się tylko raz, jak ktoś tam wysiądzie, to więcej chyba się u nas nie pojawi. Już lepiej jakby pociągnęli linię kolejową pod terminal na lotnisku i zrobili szybki pociąg do Warszawy.

    @BartekTEO - Hotel Andels ma chyba 4 gwiazdki, jako jedyny w Łodzi.

    @ander - Gdzie znalazłeś te dane, jak wygląda sytuacja w innych województwach, np na ścianie wschodniej, niech będzie to podkarpackie?

  19. #399

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    ja jakoś byłem w Rzeszowie kilka dni temu i czy to miasto wygląda lepiej niż Łódź to bym nie powiedział chyba, że byłem w złej części Rzeszowa lub nie ten Rzeszów

  20. #400
    Awatar ander

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPLL - Łódź

    Domyślnie


    Polecamy

    Po co ja mam z Tobą dyskutować skoro (jak pokazuje Piotr) nie czytasz tego co napisałem? Dane POTu nie są wyssane z palca, to są fakty. Proszę bardzo - http://www.pot.gov.pl/index.php?opti...612&format=raw To, że Ty nie widzisz całego ruchu turystycznego i biznesowego w swoim otoczeniu to nie znaczy, że go nie ma. W czasie kryzysu Łódź właśnie zyskała, całą swoją siedzibę przeniósł do Nas ze Szczecina Komfort, swoje centrum księgowo-rozliczeniowe otworzyło w Łodzi PZU. Z resztą naprawdę można mnożyć pozytywne informacje z dziedziny inwestycji, biznesu. Zaraz będziesz się burzył, że nie daję dowodów. No to sobie poczytaj (kilka artykułów z ostatnich miesięcy):

    Centrum księgowo-finansowe w Sterlinga Business Center
    Teofilów się zmienia: mniej przemysłu, więcej biur
    Nowi najemcy łódzkich biurowców. Ożywienie na rynku
    Centrum księgowe PZU w Łodzi. A może też centrum Ikea?
    ŁSSE w najlepszej '11' Financial Times. Będą nowe firmy
    Tam gdzie zaczynał Szatan, będą nowoczesne biura
    Technopark - szansa na łódzką Dolinę Krzemową?
    Powstanie nowoczesne centrum badania i produkcji leków
    Praca dla tysiąca marketingowców? Wielkie centrum P&G
    http://www.urbanity.pl/link6982/skan...-zdobywaja-ec1
    a to nie wszystko.

    Brak Ci nowych hoteli?
    Proszę kilka tak upragnionych przez Ciebie 4 gwiazdkowców:
    - Istniejący (otwarcie wrzesień 2010) Hotel Ambasador na Piłsudskiego 4 gwiazdki Ambasador Hotel Łódź ***- komfortowe pokoje, sale konferencyjne, basen, restauracja, conference rooms, swimming pool, hotel lodz
    - Istniejący, typowo biznesowy Hotel Borowiecki - ma duże szanse na standard 4 gwiazdek (czeka na kategoryzację) - Hotel Borowiecki - Serdecznie witamy
    - DoubleTree by Hilton 4 gwiazdki http://www.urbanity.pl/link6819/bedz...ltona-w-polsce zupełnie inna bajka niż z tym słynnym Hiltonem przy Piotrkowskiej, inwestycja pewna.
    - Hotel Novotel 4 gwiazdki Echo Investment zrealizuje Novotel w Łodzi - echo, invest, hotel, novotel, łodzi, łódź, centrum inwestycja pewna.
    - Hotel w Pasażu Rubinsteina 4 gwiazdki A jednak hotel w pasażu? Inwestor coraz bliżej celu, ale NBP nie składa broni | Gazeta Hotelarza oraz Hotel z parkingiem wielopoziomowym Łódź - ul. Piotrkowska 75, al. Kościuszki 19 | Budynek - Urbanity.pl jeśli tylko NBP nie zablokuje, inwestycja wkrótce ruszy.

    Tak więc mamy na chwilę obecną 3 hotele 4 gwiazdkowe, a 2 kolejne niemal na pewno powstaną przed 2012 rokiem.

    A teraz poproszę o dowody Twoich tez. Ja spełniłem Twoją prośbę. I dla informacji, nie mieszkam na strzeżonym osiedlu i w portfelu mi się nie przelewa, a jakie jest miasto wiem doskonale, bo bardzo dużo po nim chodzę, również w nocy i nigdy w zęby nie dostałem. A wielu dresików ze Wschodniej czy Kilińskiego zapewne przejawia więcej wiary w to miasto aniżeli Ty. Ja Łodzi nie lukruję, wiem, że jest wiele do zrobienia, ale daleki jestem od skrajnie pesymistycznych, nieobiektywnych i krzywdzących to miasto tez (które Ty stawiasz).

    I powtarzam, idź porozmawiaj z Prezesem Krawczykiem, Prezydentem Sadzyńskim, dyrektorem Łódź Art Center czy Prezesem ŁSSE. To jest do zrobienia. Sam nie raz miałem taką okazję. Czytaj codziennie łódzkie gazety. Przeglądaj portale z branży budownictwa, urbanistyki i inwestycji. I wtedy dopiero mów o obiektywizmie. Z tego co piszesz wnioskuję jedno - mało wiesz Kolego. Nie krytykuję Cię za to. Jestem zwolennikiem dyskusji na poziomie.

    I ostatnie, nie rób z tutejszych forumowiczów totalnych imbecyli, którzy nie wiedzą czym jest MTŁ... Wiele tu obecnych jest znacznie bardziej 'kumatych' niż myślisz.

    Pozdrawiam

Strona 20 z 71 PierwszyPierwszy ... 10 18 19 20 21 22 30 70 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •