Jak macie go gdzie postawić to reszta to nie problem. Potrzebny sprzęt można ściągnąć z Okęcia.
Fragment wywiadu z z Seanem Corkery, wiceprezesem ds. produkcji Della, a także dyrektorem łódzkiej montowni.
A jaką rolę w logistyce Della odegra łódzkie lotnisko?
- Odwiedziliśmy łódzki port i przestawiliśmy swoje oczekiwania. Usłyszeliśmy,
że z obsługą samolotów towarowych nie będzie kłopotu. To dla nas ważne, bo
gdy szybko potrzeba jakichś części, to po prostu zamawiamy z Chin boeinga 747
z dostawą. Częściej będziemy opierać się na transporcie drogowym. Dlatego mam
nadzieję, że wszystkie planowane wokół Łodzi drogi faktycznie powstaną.
Zastanawiam się czy rzeczywiście jesteśmy w stanie obsłużyć 747 i to w wersji cargo...
Głównie chodzi mi o brak drogi kołowania. Po wylądowaniu trzeba zrobić backtrack i zastanawiam się czy 747 zawróci na tych 60 m. Na płycie jakoś się go upchnie.
na płycie się go gdzieś upchnie, ale nie wykołuje, raczej nie zawróci. Wg mnie, moge sie mylić
Mydlenie oczu Dellowi :/ No chyba że mają w planach stworzenie zatoczek
"Podoba mi się, w jaki sposób Łódź wygląda w dzień, i jak prezentuje się w nocy. Łódź sprawiła, że zacząłem marzyć"
David Lynch
no chyba nie.Zamieszczone przez Witek
Wystarczy poszukać:Zamieszczone przez whatsup
http://www.boeing.com/commercial/air...s/7474sec4.pdf
Dzięki Witek!
Faktycznie wygląda na to, że da radę. Zatem... tylko czekać na jesień i transport z Chin!
Zamieszczam tu jeszcze post dot. tematu z forum gazety:
http://www.aerospace-technology.com/...747/specs.html
Minimalny promień zakrętu na ziemi
27,73 metra, liczone jako promień zataczany przez koło podwozia przedniego
48,46 metra, liczone jako pormień zataczany przez końcówkę skrzydła.
Pas w EPLL ma 45 metrów szerokości plus 15 metrów pobocza dla zabezpieczenia końcówek skrzydeł właśnie.
Chyba to rozwiewa Wasze wątpliwości
Pewnie że zawróciZamieszczone przez ander
/edit/ ale sam i tak to już znalazłeś
najwyżej go po brzuszku po giglają i sie przykula - a na serio to on z full paliwem do tych Chin zaleci z tego pasa?
Pas 2500 mamy. Nawet jak będzie dość mocno załadowany to powinien wylądować, a do startu byłby przecież już puściutki po rozładunku więc też powinno wystarczyć pasa.
Weź pod uwagę wysokość nad poziome morza - Rzeszów jest sporo wyżej więc pas musi być dluższy.
A.
Owszem załadowany nie wystartuje, ale przepraszam co on ma wieźć z Łodzi do Chin?? Przecież rozładunek towaru byłby w Łodzi i już pusty wróciłby do Azji więc problemem tylko mogłaby być duża ilość paliwa konieczna do tak dalekiego lotu.
Jedną z inwestycji przeprowadzanych w przyszłości na lotnisku to własna baza paliwowa. Ta inwestycja ma być przeprowadzona chyba w tym albo przyszłym roku
"Podoba mi się, w jaki sposób Łódź wygląda w dzień, i jak prezentuje się w nocy. Łódź sprawiła, że zacząłem marzyć"
David Lynch
Może towar do reklamacji, hihihi..................Zamieszczone przez ander
О прекрасная даль поглотившая небо.....
Zakładki