U mnie też, nawet na angielskiej.
Ok już rozumie
We wszystkich językach jest LCJ
Ale w polskiej wersji językowej nie ma
Przynajmniej u mnie
Zgierz - małe miasto, ale mające swój urok.
Skoro w topicu - wieści z płyty coraz częściej goszczą depesze METAR to może podyskutujmy o nich w tym wątku.
EPLL 161800Z 11002KT 0100 FG 03/03 Q1014
Jak widzimy widzialnośc pozioma jest nie większa niż 100 m. I tak jak ktoś napisał - "nie patrzcie za okno tylko śledźcie depesze". Przeciez to oczywiste - raz, że wolna przestrzeń, dwa, że masa wilgoci. W mieście może nie byc mgły wcale albo widzialność może być tylko nieco ograniczona, a nad EPLL nie widać na 100-300 m . Oczywiście powyższe warunki uniemożliwiły lądowanie kolejnego Benisława. Na dzisiaj to tyle. Londyn jakby był wieczorową porą także by nie wylądował. PZDR.
Dobranockowy Metar z EPLL
EPLL 162130Z 10004KT 0900 FG NSC 04/04 Q1013
Tak więc przejrzystość powietrza w poziomie wzrosła do 900m, szkoda, że już po rejsówkach.trudno...
Dobrej nocy
EPLL 291230Z 08010KT 9999 BKN036TCU BKN042 15/08 Q1007
EPLL 291300Z 08009KT 9999 BKN036TCU BKN042 15/08 Q1006
EPLL 291330Z 08011KT 9999 BKN033CB BKN047 14/08 Q1006
Konsekwencje tych metarów
JetPhotos.Net Photo ? EI-DYB (CN: 33633) Ryanair Boeing 737-8AS by Piotr Pajor
xD
EPLL 171700Z 13004KT 3500 -RA BR BKN016 11/10 Q1011
Mimo deszczu widać na prawie 4 km Cieszą warunki
P.S Chodzi mi o aktualne warunki a nie o archiwum, a wiem, że masz z tego zabawę, a miej, rób swoje . . . . . . . .
spoglądając na radar patrze jak by samolot z Londynu kierował się w strone Bydgoszczy?? i prawdopodobnie chyba Dublin też....
Teraz za Włocławkiem zaczęły zawracać. Czyżby powrót albo holding. A swoją drogą to piękny lot w parze wykonują bo w tym samym momencie zaczęły zawracać.
EDIT: Canon mnie uprzedził.
Raczej WRO
A tutaj jak zwykle cisza
http://www.lotnisko.lodz.pl/
Poznań też ma taką sytuacje jak Łódz i wszystkie rejsy kierowane na WRO.
Zakładki