Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Awatar Zelazny

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie Turysta to atrakcyjny klient


    Polecamy

    Łódzkie lotnisko jest rozchwytywane. Nie rzucają się jednak na nie linie lotnicze, ale banki i deweloperzy tak. Pasażerowie są dla nich bardzo łakomym kąskiem.

    Połączeń na łódzkim lotnisku nie przybywa. Ale nie przeszkodziło to temu, by odkryli je reklamodawcy. Każdego dnia przylatuje i odlatuje z łódzkiego portu ponad sto osób, które mogą być potencjalnym klientem. Lecącymi do Anglii i Irlandii interesują się banki. Proponują prowadzenie rachunku, reklamują tanie przelewy pieniędzy do Polski. Ostatnio w hali odlotów swój punkt zainstalował GE Money Bank. Oferuje kartę kredytową, którą można płacić za granicą. Jej właściciele mogą też zbierać punkty, za które nagrodą są loty Ryanairem. - W hali odlotów jest już cisza i spokój. To miejsce, gdzie nie ma już żegnających rodzin, wszyscy po odprawie czekają na samolot - opowiada Janek, łodzianin lecący do Irlandii.

    Właśnie tam podszedł do niego młody mężczyzna z GE Money Banku i zaproponował kartę kredytową. - Hala odpraw to miejsce, w którym klienci mają więcej czasu na zapoznanie się z ofertą. Jest to korzystne zarówno dla sprzedawcy, jak i kupującego - mówi Marta Surowiec z biura prasowego GE Money.

    Czy dużo osób decyduje się na podpisanie umowy na lotnisku? - Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, za wcześnie jednak jeszcze, by mówić o konkretnych liczbach - dodaje.

    Odlatujących kuszą też inne banki. Na lotnisku reklamy wykupiły: mBank, BRE Bank, PKO BP, Pekao SA, Bank Zachodni WBK oraz brytyjski Lloyds TSB.

    Ale firmy polują nie tylko na odlatujących. Mnóstwo reklam wita gości w hali przylotów. Tu prezentują się firmy, które liczą na przylatujących do Polski obcokrajowców oraz Polaków, którzy zarobili na wyspach niemałą gotówkę. To agencje nieruchomości i deweloperzy (Mermaid Properties, Atal, Profit Development, DSI Nieruchomości) oraz dilerzy samochodowi.

    Mermaid Properties reklamuje swe nowe bloki, które buduje w Aleksandrowie Łódzkim. - Lotnisko ma połączenia z Anglią i Irlandią. Naszą reklamę ma więc szansę zobaczyć wielu rodaków powracających z emigracji zarobkowej oraz ci, którzy przylatują odwiedzić rodzinę i przyjaciół, planując powrót za jakiś czas. Poza tym zamożni ludzie podróżujący samolotem mogą być zainteresowani zakupem mieszkania w celach inwestycyjnych - mówi Marek Kaszkowiak, dyrektor projektu Aleksandria.

    Jakub Piąstka, współwłaściciel DSI Nieruchomości, twierdzi, że zainteresowanie obcokrajowców polskimi nieruchomościami ciągle jest, choć nie tak duże jak rok temu. - Trochę wpływa na to pogorszenie sytuacji gospodarczej w kraju, a także wyższe ceny mieszkań i gruntów - komentuje. Niemniej do agencji trafiają klienci cudzoziemcy i wielu wspomina, że o firmie dowiedzieli się właśnie z reklamy na lotnisku.

    Nic więc dziwnego, że w 2007 r. przychody lotniska z wynajmowania powierzchni reklamowych wzrosły aż o 20 proc.

    Zainteresowanie reklamodawców jest tak duże, że lotnisku brakuje już powierzchni. Ale szefowie marketingu mają nowe pomysły - wzdłuż drogi dojazdowej do terminalu postawią billboardy. - Chętni na taką reklamę już są - zdradza Miłosz Wika, rzecznik lotniska im. Władysława Reymonta.

    Nowością będą promocje dilerów samochodowych. Wiosną na skwerku pod lotniskiem staną modele samochodów, zachęcając do kupna. Jeszcze nie wiadomo, jakie to będą marki, ale i tu chętnych firm jest kilka.

    Gazeta Wyborcza

  2. #2
    Awatar widzew

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Reklama Łodzi we wrześniowym magazynie EasyJet.

    easyJet Inflight Magazine

    Welcome to easyJet Inflight Magazine

    Skoro EasyJet reklamuje Łódź w swoim magazynie pokładowym, to czemu nie otworzy jakiegoś połączenia do LCJ?

  3. #3
    Awatar Nagano

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    LCJ/EPLL - Łódź

    Domyślnie

    Plany na pewno były. Najlepiej zapytać osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie nowych połączeń na łódzkim lotnisku.
    "Podoba mi się, w jaki sposób Łódź wygląda w dzień, i jak prezentuje się w nocy. Łódź sprawiła, że zacząłem marzyć"
    David Lynch

  4. #4
    Awatar widzew

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Jak wyrzucą Kropiwnickiego, to zapewne Łaszkiewicz stomatolog też zniknie, wtedy zapytamy jego następcę

    PS. plus tego artykułu jest taki, ze chociaż pamiętają, ze jest coś takiego jak LCJ w centralnej Polsce

  5. #5
    Awatar Expat

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    EGTK \ EPLL

    Domyślnie

    Poland's second-largest city..........


    Byłbym wniebowzięty ( nomen-omen ) gdyby EZY zaczęło latać do Łodzi z LTN ,choć szanse na to są bliskie zera .

  6. #6
    Awatar widzew

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    to byłoby coś
    PS. W EZY nie wiedzą, że Łódź jest 3cim największym miastem w Polsce

    z archiwum X: http://www.tur-info.pl/p/ak_id,17612...,lotnisko.html

  7. #7
    Awatar meteo_expert

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EZG

    Domyślnie

    Jak chcę kredyt włączam TVN POLSAT i przez ponad 10 min w każdej przerwie reklamowej widzę wszelkie mega cudowne instytucje kredytowe, nie potrzebne mi są buraki lądujące na EPLL, którzy nie reprezentują portu tylko "siebie".....to tyle....
    Polskie Stowarzyszenie Pasjonatów meteorologii - - www.pspm.org.pl


  8. #8
    Awatar Expat

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    EGTK \ EPLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez meteo_expert Zobacz posta
    Jak chcę kredyt włączam TVN POLSAT i przez ponad 10 min w każdej przerwie reklamowej widzę wszelkie mega cudowne instytucje kredytowe, nie potrzebne mi są buraki lądujące na EPLL, którzy nie reprezentują portu tylko "siebie".....to tyle....
    Ale OCB ?

  9. #9
    Awatar meteo_expert

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EZG

    Domyślnie


    Polecamy

    O to,że lotnisko nie będzie miało nowych przewoźników, ale nowych idiotów wciskających każdemu mniejszą składkę ubezpieczenia. Reklama w Łodzi to nie to samo co reklama lotniska.....Skoro dla pasażerów sporym kąskiem są "banki" to gdzie tu widzieć rozwój lotniska? Każda renomowana firma w Łodzi chce pozyskać nowych klientów, ale czy na pewno w ten sposób....Przecież w żadnej reklamie nie widać - "lądujemy w Łodzi" Pica na wode i wysoka prowizja, a EPLL nadal gnije i nie może się wydostać
    Polskie Stowarzyszenie Pasjonatów meteorologii - - www.pspm.org.pl


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •