Na Toyi mówili,że do Della przyleci 5 samolotów w tygodniu chyba jeszcze w kwietniu
"W połowie kwietnia 2009 lotnisko zaczyna obsługę cargo. Jeden z hangarów przerabiany jest na magazyn. Trzeba wykonać krótki odcinek drogi dojazdowej do magazynów." [...]
link do artykułu: Lotnisko:albo zainwestujemy, albo zrezygnujmy
no to czekamy...
Na Toyi mówili,że do Della przyleci 5 samolotów w tygodniu chyba jeszcze w kwietniu
eeee......tam....... troszke mi tu pachnie plotką
Do DELLA przylecą, 5 szt. w tygodniu hmmm..... daje do myślenia
Troszke dużo.
Ale Ja nawet z jednego małego samolotu CARGO będe się cieszył. Wkońcu to histoyczny moment, który cieszy BARDZO CIESZY
Zgierz - małe miasto, ale mające swój urok.
Dell przenosi przecież linie produkcyjne, wiec może będą używać samolotów do niektórych elementów. Tak samo Indesit z UK i Italii przenosi produkcję do Radomska, może też coś przeżuci przez granicę samolotem cargo.
Czekamy na pierwszy samolot...
Cargo na łódzkim lotnisku
2009-03-20
W kwietniu Port Lotniczy im. Władysława Reymonta będzie gotowy do obsługi samolotów towarowych cargo.
Taką usługę łódzkie lotnisko miało w planach, ale teraz sprawa nabrała przyspieszenia. Zgłosiła się firma transportowa Hatrans, która będzie świadczyć usługi dla fabryki Della. Lotnisko przygotowuje się już do obsługi samolotów transportowych. Przejęło od aeroklubu hangar. W nim powstanie magazyn, w którym będą składowane towary z samolotu lub czekające na transport. Teraz budynek jest ocieplany i przerabiany dla potrzeb przechowywania kontenerów. Pilnie potrzebna jest droga dojazdowa do hangaru, którą samochody ciężarowe będą odbierać i dostarczać towar. Na budowę drogi z odwodnieniem lotnisko potrzebuje około 400 tys. zł (z budżetu miasta). Nie będzie natomiast żadnego problemu z ludźmi i sprzętem do rozładunku.
To nie koniec inwestycji. Trzeba jeszcze szybko wyremontować fragment pasa startowego. To akurat nie zostało wymuszone przez cargo. Pas miał być remontowany, "jak tylko zejdą śniegi". Jednak remont wobec tych planów staje się superpilny, bo tygodniowo ma lądować i startować z Łodzi pięć samolotów ważących ponad 100 ton. Chodzi o mniej więcej 700-metrowy najstarszy odcinek pasa z czasów, gdy lotnisko służyło tylko aeroklubowi. Ekspertyza wykazała, że wytrzyma jeszcze do maja. Plan remontu pasa jest opracowany - 50-metrowe odcinki pasa będą remontowane nocami. Cargo to pewny zarobek dla lotniska, niezależnie od sezonu.
Źródło: Gazeta Wyborcza Łódź
Ostatnio edytowane przez widzew ; 20-03-2009 o 20:25
ciekawe jakie linie mają to obsługiwać i jakimi samolotami? 100ton to wychodzi na coś bardzo dużego.
Podobno Lufthansa na swoich MD11. Tak kiedyś pisano na forum EPLLSpotterów.
Łódź - miasto, do którego jestem tak bardzo przywiązany, którego tak bardzo nienawidzę.
CHOJNY
ważących ponad 100 ton - czyli np. B757
Cargo dla Della przylatywało do WAW na A300 czy A310.
"Podoba mi się, w jaki sposób Łódź wygląda w dzień, i jak prezentuje się w nocy. Łódź sprawiła, że zacząłem marzyć"
David Lynch
Zobaczymy co przyleci Bedziemy wtedy wiedzieć na 100 %
Flextronics idzie za Dellem do Łodzi
NaszeMiasto.pl : Łódź -- Gospodarka -- wiadomości gospodarcze z Łodzi, wieści z łódzkiego świata gospodarki
może kolejny klient Cargo?? zobaczymy
w połowie kwietnia miało ruszyć Cargo, jak tam idzie? wie ktoś?
pomieszczenia już gotowe?
Kaczorek, magazyn cargo to będzie ten niebieski budynek? duży on jest czy tyle co na zdjęciu widać? Dobrze, że praca w toku, opóźnienia zawsze się mogą zdążyć, najważniejsze że robota idzie
według mnie nie wygląda to na duży ten hangar góra sredni pzdr
To ma być raczej tymczasowy hangar cargo, póki nie wybudują nowego profesjonalnego. (na końcu pasa chyba wg. planów?)
Nie pamiętam nazwy, ale malowanie miał trochę podobne do TAP Portugal Ja bym jednak nie liczył na jedną konkretną linię cargo. Pewnie zobaczymy TNT, Lufę Cargo itp., ale zapewne nie raz zaskoczy nas jakaś mało znana firma
"Podoba mi się, w jaki sposób Łódź wygląda w dzień, i jak prezentuje się w nocy. Łódź sprawiła, że zacząłem marzyć"
David Lynch
Zakładki