Śmiej się, śmiej cool)
A tak w ogóle to 3:0 jestem niesamowicie pozytywnie zaskoczony...
Wersja do druku
Gwoli scislosci - nie lecialem owym rejsem. A tak poza tym to bredzisz :P Sven o chlebie, a Kolega 2709 o ... niewiadomo czym. Bylbym ostrozny z porownywaniem przelotu bezposredniego Ryana i przesiadkowego Lufa czy LO do nas.
Jakby tylko byla taka opcja to mysle, ze niejeden latalby z (pod)Brukseli do RZE.
Tak swoja szosa ... nie wiem od kiedy zagladasz na to Forum (data rejestracji na Forum nie jest tozsama z wczesniejszym zagladaniem na takowe) ale swojego czasu byla ankieta na stronie lotniska CRL - oczywiscie Jasionka byla "debest" - wsrod nowych pożądanych kierunkow bylo polaczenie CRL-RZE. Moznaby rzec zdeklasowalismy rywali ;) Ilus POslow i jedna euroPOslanka szybko podchwycili temat, nie mowiac juz o asach z J942. Wyszlo jak zawsze...
Nie za bardzo widzialem opcji na zmiane przez owa Pania klasy C w Lufie i statusu HON na FRance czy inne W6 ... nawet mi troche szkoda, ze nie wyszlo - chetnie zapytalbym przy wiekszym audytorium w poczekalni EPRZ owe osoby czemu leca Lufa zamiast bezposrednio :twisted:
To chyba jedynie Twoje pobozne zyczenie aby dojechac w godzine ... wiekszosc J942-sceptykow wlacznie ze mna mowia o ~1,5h.
Tak swoja szosa - przy transferze autobusowym robi sie 3-4h. Zanim nasi pomysla aby cos zorganizowac, zanim samolot wyladuje - po co organizowac transfer skoro nagle pogoda moze w KRK sie poprawic... Zanim cos sie podstawi, na karuzele wyjada walizki, zanim 5 razy sprawdza liste kto jedzie autobusem, a kto nie...
Powtorze: szkoda, ze nie bylo Cie na pokladzie ... Twoj punkt widzenia nagle uleglby automagicznej przemianie, a statystki EPRZ bylyby bardzo najmniej wazne. Kolega Letowniak cos moze powiedziec na ten temat. No chyba, ze z dobrobytu (latania Lufa) juz calkiem sie poprzewracalo i zapomnial ;) ;) ;)
Sven przecież ja sobie tylko żartuje, a oburzyłeś się jak nie wiem co. Zdaje sobie sprawę z tego że przekierowanie na inne lotnisko jest mało przyjemnym doświadczeniem, że podróż autokarem trwa nie godzinę a dwie lub trzy( plus organizacja) co świetnie wypunktowałeś w swojej wypowiedzi. Wiec trochę więcej luzu na przyszłość. W ankietach wszystkie kierunki mają wzięcie tyle że nie przekłada się to na otwieranie nowych połączeń.
Właśnie zakupiłem dwa grupony dedykowane dla Lufy, propaguję wśród znajomych http://lotnictwo.net.pl/images/smilies/icon_wink.gif chociaż ostatnio dostałem jedną reklamacje... nie ma gorącej czekolady w serwisie pokładowym Lufy...
K2 463 wyglada na to, ze ma konkretny wiatr od czola - predkosc 340km/h, w porywach 400. Niespecjalnie cisnąc ten samolot potrafi wiecej ;)
j.w
W nietypowym miejscu - w terminalu w Jasionce, odbędą się warsztaty lotnicze zorganizowane przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Cytat:
- Rozpoczynamy pierwsze z cyklu spotkań dla licealistów, którzy interesują się lotnictwem. Miejsce warsztatów nie jest przypadkowe. Chcemy, by młodzi ludzie, oprócz fachowej wiedzy przekazanej przez ekspertów w formie ciekawych warsztatów, mogli przyjrzeć się z bliska, jak funkcjonuje lotnisko – informuje Urszula Pasieczna, rzecznik prasowy WSIiZ.
Promocja unikatowych studiów
Warsztaty to promocja anglojęzycznej ścieżki kształcenia Aviation Management (zarządzanie lotnictwem), którą WSIiZ prowadzi od kilku lat jako jedyna uczelnia w Polsce i jedna z kilku w Europie. Dla absolwentów to szansa na znalezienie dobrej i ciekawej pracy w naziemnym sektorze lotniczym na całym świecie. Tym bardziej, że prognozy światowe przewidują znaczny wzrost zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę w tej branży.
Uczelnia pozyskała wielu partnerów z całego świata, którzy mają wpływ na program zajęć, praktyki i staże dla studentów. Patronat nad Aviation Management objęła Lufthansa, zapewniając studentom zajęcia prowadzone przez wyspecjalizowanych praktyków, a także interesujące staże w swojej sieci.
By poszerzyć kwalifikacje studentów AM i zwiększyć ich konkurencyjność na rynku pracy, WSIiZ organizuje dla nich m.in. praktyczne, profesjonalne szkolenie z oprogramowania do obsługi lotnisk, zwieńczone prestiżowym międzynarodowym certyfikatem.
Pierwsze inauguracyjne warsztaty lotnicze odbędą się w sali konferencyjnej terminala lotniczego Rzeszów-Jasionka. Kolejne spotkania 27 kwietnia i 8 czerwca.
Program:
9:00 – inauguracja, sala konferencyjna w Terminalu Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka
9:00-9:40 – „Najciekawsze lotniska świata” – Michał Nędza (PL)
9:45-10:25 – „PESTE analysis of airline industry. What influences the development of air carriers?” – Olesia Iefremova (ANG)
10:25-10:35 – przerwa kawowa
10:35-11:15 - "Linie lotnicze Cargo - czyli logistyka i lotnictwo" – Hubert Kisała, Przemek Lamers – członkowie koła naukowego Aviation Management Club (PL)
11:20-12:00 – „Aviation Management - Go in for a Career in the Aviation Industry!” – Sumeer Chakuu (ANG)
12:00-13:30 – zwiedzanie nowego terminala lotniczego
WsiZ
Czasami mam wspólne wykłady z grupami Aviation Management - większość z nich nie odróżnia nawet Boeinga od Airbusa ;-)
W styczniu LUZ ma loty do LTN codziennie i samolot wraca do Lublina o godzinie 23:50 chyba nie muszę pisać co to oznacza.
Chętnie zobaczyłbym miny Jasionkowych.....
Od stycznia to LTN jest 7 razy w tygodniu. Natomiast pierwszy powrót z LTN o 23.50 jest 14 września.
Masz racje. Jak to pisalem to w systemie rezerwacyjnym we wrzesniu bylo jeszcze 5 razy w tygodniu. Musieli pozniej zmienic. Pzdr
Tak z ciekawości wszedłem i sprawdziłem grudzień 2015 - rzeczywiście, 7x w tygodniu. "The writing's on the wall", jak mawiają radzieccy naukowcy.
Po 9:30 pewnie załadują resztę, bo o tej godzinie ma być konferencja.
O ile wczoraj nieco luzniej tak dzisiaj z poczatkiem miesiaca mam nawalke (zwlaszcza ze od jutra chce sobie zrobic wolne). Takze nie sprawdzam i zakladam, ze to nie na okolicznosc 1.04 wrzuciles ;)
Coz - Kolegom zza miedzy gratuluje, szczerze - bardzo szanuje ludzi ktorzy daja z siebie wszystko. Odwalili kawal dobrej roboty!
Nie badzmy naiwni, ze ktos bazuje samolot tylko po to aby zwiekszyc czestotliwosc LTN.
Ps' nie nie, to tylko gupi Lublyn, Koszyce tez odpadaja w przedbiegach. Rzeszow - to do J942 powinni dobijac sie i zabiegac o mozliwosc latania stad ;) ;) ;)
Ps2' i ze tak bez hangarow sie dalo, gdzie to podobnoz jest warunek niezbedny* do otwarcia bazy.
--------------
* jeszcze do niedawna wg J942.
Teraz tylko czekać na ruch ze strony FR. Dalej podtrzymuje to co napisałem w innym rzeszowskim wątku czyli Jasionka powinna na tym ruchu W6 w LUZ skorzystać. Nie wydaje mi się żeby FR konkurował z W6 kierunkami z LUZ. W/g mnie naturalnym ruchem Ryanaira to nowe kierunki (a może i baza) z/w EPRZ.
Pzdr
No i LUZ ma baze i 3 nowe kierunki: Bruksela, Glasgow i Doncaster. Naszym z J 942 mina zrzedła ;)
Widziales sie z kims z J942 "face to face" czy tez glosik po drugiej stronie w sluchawce jakis taki przybity uslyszales?
Ps' tak to jest jak zamiast ludzi z doswiadczeniem - m.in. Jarosław D. w LUZ, na pokladzie J942 mamy ludzi delikatnie rzecz ujmujac politycznie poprawnych :(
Nie wszystko sie zawsze udaje, nie kazde zrodelko nabiera wody ale widze u sasiadow determinacje i SYSTEMATYKĘ, a nie sztuka jest pojechac, odpalic prezentacje portu i ... na jednym spotkaniu zakonczyc oczekujac ze linia sama sie odezwie.
Ps2' chetnie posluchalbym angielszczyzny live "naszych" podczas rozmow z linia. Bo certyfikaty zakladam, ze wszyscy maja na piatkę z plusem.
Hmmmmm - chodzi mi cos po glowie ... tylko trzeba bedzie jakis nowy starter z nieznanym numerem w szuflady wyciagnac ;) ;) ;)