Air Baltic chce częściowo wypełnić lukę w PL po K2, jak dobrze pójdzie, to jest szansa powrotu BVA i FCO z RZE.
Ziew ...
Ps' zyjesz w nieswiadomosci - to o mozliwosc latania z RZE sie zabiega, a nie RZE ma dobijac sie do przewoznikow Wolnych slotow w RZE jak na lekarstwo
Ps2' o ile cos w ogole wypali to bardziej obstawiam faktycznie KTW anizeli KRK. Z tego co pamietam to z KTW dla LO latal Cargojet ... zawsze pozostaje opcja doladowania czegos pietro nizej w Drimku + nieco wiecej pasa w zapasie.
Air Baltic chce częściowo wypełnić lukę w PL po K2, jak dobrze pójdzie, to jest szansa powrotu BVA i FCO z RZE.
Masz jakies konkretne info z konkretnego zrodla czy bazujesz na swoim dotychczasowym zrodelku w J942, ktore to raz poraz wciska Tobie glodne kawalki?
Ogarnij sie chlopie - gdyby to byl faktycznie K2 to moze i wpadliby na pomysl aby o 3 czy 4 rano startowac na pusto z RIX aby zrealizowac rejsy z RZE do BVA czy FCO ...
Aby podtrzymac paleczke po K2 musieliby zbazowac w PL conajmniej 1 samolot, niekoniecznie w RZE. Planow co do nowych baz poza VNO wg mojej wiedzy nie ma.
Ps' oczywiscie kibicuje Air Baltic, nawet zakupilem bilet na inaugurke WAW-VNO
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
A ja jestem święcie przekonany że po wejściu Air Baltic do Radomia Jasionkowi specjaliści dowiedzieli się ze taka linia istnieje i jest w stanie latać do Polski, nie wątpię że już ugadali się na rozmowy z Balticą jednak teraz to już wszystkie porty w Polsce takie rozmowy mają ugadane...Jak zwykle po nie czasie. Jednak jest jeszcze szansa że jakaś nowa polska linia zgłosi się do nich i zechce latac do dziesięciu miast europy zachodniej... oby tylko LOT nie przeszkadzał... bo znów wszystko zepsują.
Jeszcze tydzień do czerwca i będzie WIZZ
No i dodali drugi samolot w Poznaniu, Martin w jakim ty świecie żyjesz. Dwa lata żadnego nowego kierunku , same ubytki, do tego zapowiada się najgorszy sezon czarterowy od lat. To jest kpina i nic więcej.
Drugi samolot w POZ nie ma nic wspólnego z tym co pisałem wyżej. Poczekaj kilka dni jeszcze na oficjalne info W6.
P.s. A pretensje o braku rozwoju i braku nowych kierunków z RZE, kieruj pod adres J942 telefonicznie: +48 17 717 86 49 lub e-mailem: rzeszowairport@rzeszowairport.pl lub bezpośrednio do s.nowak@rzeszowairport.pl - w "kupie" siła.
Mam nadzieję że nie jesteś na tyle naiwny żeby im wysyłać wiadomości w których żalisz się że nie ma nowych połączeń. Ciekawe czy ktoś wogóle to czyta i czy odpisuje. A nawet jeśli odpisze to pewnie standardowa notka która każdy tu klepie do znudzenia: "długotrwały i skomplikowany proces" I kolego czekam cierpliwie od dwóch lat na coś nowego. Wg mnie jedyna szansa na jakieś zmiany to medialna afera ale jak wiadomo nasz marketingowy specjalista ma dupochron w lokalnych mediach.
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Nie wiem czy to prawda, ale jeżeli tak to raczej nie świadczy dobrze o ekipie z Jasionki .W najbliższą środę radni przegłosują rezolucję ws. przywórcenia lotów z krakowskiego lotniska do Chicago.
Polskie Linie Lotnicze LOT chcą przywrócić trasę z południa Polski za Atlantyk. Właśnie trwają prace nad przyszłoroczną siatką połączeń. Pod uwagę brane jest lotnisko w Balicach, ale ma ono bardzo silną konkurencję. Są nią porty lotnicze w Rzeszowie, a zwłaszcza w Katowicach. Szefowie lotniska w Balicach od kilku miesięcy prowadzą rozmowy z przedstawicielami linii na temat lotów z Krakowa do Chicago. reklama Szczegółów żadna ze stron zdradzać nie chce. - Bardzo nam zależy na przywróceniu połączeń transatlantyckich, bo jest na to duży rynek - twierdzi Jan Pamuła, prezes Kraków Airport. - Jesteśmy gotowi do negocjacji i robimy wszystko, by do nas wróciły - dodaje. W tej walce chcą pomóc miejscy radni. W środę przyjmą rezolucję zaadresowaną do Marii Wasik minister infrastruktury i rozwoju oraz Sebastiana Mikosza szefa PLL Lot. - Chcemy aby jeszcze raz rozważyli Kraków jako docelowy port, tym bardziej, że to z Balic latał najwięcej ludzi do Stanów - mówi Grzegorz Stawowy radny PO.
Balice opcja rezerwowa
Jak udało nam się nieoficjalnie dowiedzieć - stolica Małopolski traktowana jest przez władze LOT-u wyłącznie jako opcja rezerwowa. Przedstawiciele przewoźnika wypowiadają się na tem temat oszczędnie. - W tej chwili żadne decyzje nie zostały podjęte. LOT planuje intensywny rozwój już od początku 2016 roku. O nowych kierunkach poinformujemy w przeciągu najbliższych miesięcy - komentuje Małgorzata Kozieł, rzecznik firmy.
Linie prowadzą już oficjalne rozmowy w sprawie lotów do Chicago z lotniskiem Pyrzowice pod Katowicami. Jak twierdzi jego rzecznik, lotnisko nawet nie musiało się o to starać, bo przewoźnik sam się do nich zwrócił. - LOT rozpatruje nasze lotnisko ze względu na nowoczesną infrastrukturę: nowy pas startowy, halę przylotów, drogę kołowania - chwali się rzecznik portu w Pyrzowicach Cezary Orzech. - Wiem, że LOT nie podejmie teraz ryzykownych decyzji, które mogłyby narazić firmę na straty, więc lotnisko musi spełniać wszelkie wymogi. Nasze je spełnia - dodaje, odnosząc się do informacji o staraniach Krakowa, by przyciągnąć do siebie przewoźnika. Rzeszów mniej nam zagraża. Nie prowadzi na razie rozmów z LOT-em. Ale pewnie będzie, bo miasto zainteresowane jest lotami za Atlantyk, bardziej jednak do Nowego Jorku niż do Chicago. Takie połączenie funkcjonowało tam w latach 2007-2010 i cieszyło się dużą popularnością.
Link do artykułu: Kraków. Radni uchwalą rezolucję ws. lotów do Chicago - Gazetakrakowska.pl
A czy jest cokolwiek co świadczy dobrze o tej ekipie?
Zaraz Martin się odezwie, że to nieprawda, że już od września, kargo majami, drimlajner w hangarze i takie inne...
To jest odgrzewany medialny "kotlet" - pisałem o tym tu: http://lotnictwo.net.pl/5-poszczegol...ml#post1106860 - a wyżej co podaje mpiotrek, to Gazeta krakowska spóźniła się z tym o kilka dni
Zakładki