Strona 192 z 345 PierwszyPierwszy ... 92 142 182 190 191 192 193 194 202 242 292 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3,821 do 3,840 z 6887
Like Tree3655Likes

Wątek: EPRZ/RZE Hyde Park

  1. #3821
    Awatar Gregor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Lotnisko dobrej pogody

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez STYRO Zobacz posta
    Gregorciu! Pojechaleś? Masz u mnie browara! A tak na serio to nie idzie zagadac z kimś z SOL-u, żebyś wszedł na taras czy gdzieś gdzie jest podobny widok i żeby to sfocić?
    Młyn do^2, przepraszam czy mogę ... ? "dziś NIE, widzi Pan co się dzieje!"
    Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
    Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
    EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki


    Przewodnik po chmurach

  2. #3822
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    ech... szkoda.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  3. #3823
    Awatar kztk

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    okolice RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez STYRO Zobacz posta
    Stawiam kasę przeciw orzechom, że nie tak jak trzeba. W końcu burdel na płycie to znak rozpoznawczy Jasionki. Nigdy, przenigdy tego nie ogarnę.


  4. #3824
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Dzięki za foto, widzę że ustawili je TRADYCYJNIE

  5. #3825
    Awatar Gregor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Lotnisko dobrej pogody

    Domyślnie

    j.w

    Rzeszów nie zgodził się na współfinansowanie przebudowy drogi prowadzącej w kierunku lotniska w Jasionce

    - Jeśli przyłączymy do Rzeszowa miejscowości na północ od Rzeszowa, to sami tę drogę przebudujemy - mówi prezydent Tadeusz Ferenc i zapowiada nowy wniosek o rozszerzenie miasta, właśnie w tamtym kierunku.

    Chodzi o drogę, która jest przedłużeniem ul. Warszawskiej. - O odcinek od granicy Rzeszowa do skrzyżowania z drogą lotniskową w Rudnej Małej - precyzuje Maciej Chłodnicki, rzecznik prezydenta Rzeszowa. Ta droga ma obecnie po jednym pasie ruchu. Plan jest taki, by przebudować ją tak, by miała na całym odcinku po dwa pasy ruchu, tak jak ul. Warszawska w Rzeszowie.

    Pomysł, który narodził się w urzędzie marszałkowskim, polegał na tym, by to przedsięwzięcie w części sfinansować z pieniędzy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego. Brakującą kwotę miałyby dołożyć: miasto Rzeszów, województwo, gminy Głogów Małopolski i Trzebownisko oraz powiat rzeszowski. Inwestycja zostałaby podzielona na dwa etapy. Pierwszy to przebudowa odcinka od skrzyżowania z drogą lotniskową do mostu na rzece Mrowla, drugi - do granicy Rzeszowa. W 2016 roku miałaby zostać opracowana dokumentacja pierwszego odcinka, jego realizacja w latach 2017-2018. Budżet został oszacowany na 22,75 mln zł. Zaproponowano, by finansowanie tego etapu wyglądało tak: 85 proc. RPO, 15 proc. samorządy. Rzeszów miałby wyłożyć najwięcej pieniędzy - milion złotych. Po pół miliona miałyby dać samorząd województwa oraz powiat rzeszowski, a gminy, przez tereny których przebiega droga - Głogów Małopolski i Trzebownisko - zaledwie po 125 tys. zł. Kontynuacja, czyli przebudowa odcinka dochodzącego do granicy miasta, miałaby się odbyć w latach 2019-2022.

    W ubiegłym tygodniu przedstawiciele samorządów spotkali się w sprawie przebudowy tej drogi. - Prezydent Rzeszowa podczas tego spotkania poinformował, że jest zainteresowany realizacją całej inwestycji, ale jedynie pod warunkiem poszerzenia granicy miasta do autostrady A-4 - mówi Tomasz Leyko, rzecznik urzędu marszałkowskiego. - Prezydent Ferenc powiedział, żebyśmy oddali część terenów gmin, to on sam tę drogę przebuduje. Dla mnie jest to niepoważne podejście do sprawy. Przecież o tym, czy dane tereny przejdą do miasta, nie decyduję ja czy wójt gminy Trzebownisko, ani tym bardziej marszałek, tylko mieszkańcy. W niedługiej przyszłości gminy i Rzeszów mają wspólnie realizować inwestycje w ramach Rzeszowskiego Obszaru Funkcjonalnego. Zastanawiam się, jak ta współpraca przy tym ważnym projekcie będzie wyglądała - mówi Paweł Baj, burmistrz Głogowa Małopolskiego. Baj dodaje, że podczas spotkania zaproponowano, aby kwotę, którą miał wyłożyć Rzeszów, podzielić pomiędzy pozostałe samorządy zainteresowane przebudową drogi. - Jesteśmy w stanie ponieść te dodatkowe koszty - mówi Baj.

    Pierwszym z powodów, dla których Rzeszów nie zdecydował się na współfinansowanie tej inwestycji, jest zaproponowany podział finansowania. - Droga jest poza granicami miasta, a Rzeszów miałby wyłożyć najwięcej pieniędzy - mówi rzecznik Chłodnicki. Druga sprawa to kolejność prac. Jako pierwszy przebudowywany miałby być odcinek położony najdalej od Rzeszowa. - Trzecią kwestią jest utrzymywanie tej drogi w należytym stanie, np. odśnieżanie, naprawy itd. Koszt tego utrzymania miałby być proporcjonalny do wkładu w przebudowę. Czyli Rzeszów wyłoży najwięcej na przebudowę i następnie najwięcej będzie płacił za jej utrzymanie. Przypominam, że droga jest poza granicami miasta. Dlaczego więc rzeszowski podatnik miałby płacić ze swoich podatków za odśnieżanie drogi gdzieś pod Mrowlą? - pyta rzecznik Chłodnicki.

    - Tereny do autostrady i drogi przy lotnisku powinny zostać włączone do Rzeszowa. Wtedy zajmiemy się nimi sami i nie będziemy wyciągać ręki do gmin po pieniądze - mówi Tadeusz Ferenc, który zapowiada, że będzie chciał rozszerzać Rzeszów w kierunku północnym. Projekt uchwały dotyczący włączenia m.in. Miłocina, Zaczernia i Rudnej Małej ma pojawić się na sesji rady miasta jeszcze w tym roku.

    Podobne wnioski były rozpatrywane przez Radę Ministrów już kilka lat temu. Efektem było przyłączenie jedynie niewielkiej części Miłocina.

    gazeta rzeszow

    Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
    Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
    EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki


    Przewodnik po chmurach

  6. #3826
    Awatar scomin

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez letowniak Zobacz posta
    To skąd w takim razie sticker na samolocie FR, skąd reklamy miasta, województwa jak również i samego portu w magazynie pokładowym? Kraków wygrał w zdrapce Maryanair Charity? (...) i to kupuje port oddzielnie miasto i województwo oddzielnie, płyną mniejsze kwoty z rożnych strony i przez różne instytucje, a wszystko od dobrych kilku lat.
    Liczyłem na konkrety, a tutaj ciągle tylko domysły i domysły... Trochę wstyd, bo żyjemy w czasach stosunkowo łatwego dostępu do informacji. Pokaż więc dowody, że miasto, lotnisko i województwo płacą Ryanairowi. Udowodnij, że ewentualna reklama jest de facto dopłatą za latanie, a nie zwykłą reklamą. W razie potrzeby skontaktuj się z odpowiednimi instytucjami i pozyskaj informacje, o które Cię wcześniej prosiłem. W przypadku Rzeszowa informacje na temat wielomilionowych dopłat dla Ryanaira można przecież wyszukać w 5 minut. A najlepiej skontaktuj się ze wszystkimi liniami, które latają do Krakowa, bo może wszystkim Kraków płaci. No bo jak to? Ryanairowi trzeba dopłacać, a easyJet, Norwegian, Lufthansa, British czy KLM latają bo im się opłaca?

    Latam FRancą regularnie, magazyn pokładowy przeglądam zawsze i niestety w pamięci nie utkwiła mi reklama Krakowa czy Małopolski, a piszesz przecież, że reklamy wykupuje jeszcze lotnisko i inne instytucje. Czyli w każdym magazynie powinno być łącznie przynajmniej kilka stron małopolskich reklam! Podkarpackie i kujawsko-pomorskie pojawiają się w magazynach pokładowych regularnie, choćby w tym dostępnym aktualnie na stronie Ryanair: https://www.ryanair.com/ie/about/inflight-experience/.

    Swoją drogą, w magazynie pokładowym Wizza informacji o Krakowie bywa więcej niż o Katowicach. Strach pomyśleć jaki z tego wyciągniesz wniosek

  7. #3827
    Awatar vincentdelabeas

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    \Wiesz co, pisanie o podawaniu dowodów to dziecinada poniżej krytyki. Skoro umowy są objęte tajemnicą handlową, to jakie dowody. To że ktoś napisał czy powiedział ile podkarpackie płaci, to też żaden dowód - tego typu dowodów Ci trzeba, proszę:

    Haracz czy reklama? Dopłaty dla linii - Pasazer.com

    Jak widzisz długo nie trzeba szukać. Ale trzeba samemu poszukać, skoro żyjemy w czasach stosunkowo łatwego dostępu do informacji a nie siać ferment. Pomijam już sprawę, że wisi mi to, czy akurat Tobie coś udowodnię, bo od tego ani KRK, ani RZE nie przybędzie. Ale gratuluje - statystyki wpisów Ci wzrosły.
    miqas, 2709 and letowniak like this.

  8. #3828
    Awatar scomin

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vincentdelabeas Zobacz posta
    Wiesz co, pisanie o podawaniu dowodów to dziecinada poniżej krytyki.
    No tak, bo najlepiej pisać co komu ślina na język przyniesie...

    Cytat Zamieszczone przez vincentdelabeas Zobacz posta
    To że ktoś napisał czy powiedział ile podkarpackie płaci, to też żaden dowód
    Dowód znaleziony w 5 minut: http://www.bip.podkarpackie.pl/attac..._-_28.10.2.pdf

    Z mojej strony EOT. Jak już znajdziecie jakiś konkret to podzielcie się w dziale dotyczącym KRK...

  9. #3829
    Awatar Gregor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Lotnisko dobrej pogody

    Domyślnie

    j.w

    Cytat Zamieszczone przez 2709 Zobacz posta
    Czy to prawda że ILS musi działać 100 dni bez awarii żeby dostać certyfikacje?
    Dopuszczenie systemu do pracy operacyjnej w kat. II musi być poprzedzone, co najmniej 3240 godzinnym (135 dniowym) testem niezawodności.
    Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
    Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
    EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki


    Przewodnik po chmurach

  10. #3830
    Awatar LoboV

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    dlatego też do wiosny pewnie nie ruszy
    The best part about nightshift is driving home, when everybody is driving to work :>

  11. #3831
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Post

    Cytat Zamieszczone przez 2709 Zobacz posta
    Czy to prawda że ILS musi działać 100 dni bez awarii żeby dostać certyfikacje?
    Nowy ILS musi działać minimum 135 dni bez awaryjnie w kategorii I, by przełączyć go do kategorii II.

    Dla ciekawostki - Jasionkowy nowy ILS ma możliwości operacyjne przystosowane do najwyższej kategori IIIc. Stary, czyli obecnie działający jest przystosowany do kategorii IIIa.

    Q) EPWW/QFATT/IV/BO /A /000/999/5007N02201E
    A) EPRZ
    B) 15/12/10 00:00 C) 15/12/23 23:59
    E) TRIGGER NOTAM - VFR SUP 156/15 (VFR AD 4 EPRZ) WEF 10 DEC 2015 TILL 27 APR 2016: - ZMIANY W POLU MANEWROWYM NA AD.

    Q) EPWW/QFATT/IV/BO /A /000/999/5007N02201E
    A) EPRZ
    B) 15/12/10 00:00 C) 15/12/23 23:59
    E) TRIGGER NOTAM - SUP 109/15 (AD 2 EPRZ) WEF 10 DEC 2015 TILL 27 APR 2016: - ZMIANY W POLU MANEWROWYM NA AD.
    Z powyższego wynika, że nowy ILS będzie testowany od 10 grudnia 2015 do 27 kwietnia 2016 (137 dni) i w wpełni zacznie dopiero działać w cat. II od 28 kwietnia 2016 r.

    Czyli w tym roku nie bedzie cat. II.
    "Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)

  12. #3832
    Awatar LoboV

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    My tu gadu gadu a tymczasem w LUZ 96% wzrost pax w październiku rok do roku O_o
    Mateusz Janiec and jarekch like this.
    The best part about nightshift is driving home, when everybody is driving to work :>

  13. #3833

    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    W RDO będzie z 1500%
    jarekch likes this.

  14. #3834
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez LoboV Zobacz posta
    My tu gadu gadu a tymczasem w LUZ 96% wzrost pax w październiku rok do roku O_o
    To się nazywa progres!
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  15. #3835
    Awatar vincentdelabeas

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez letowniak Zobacz posta
    Skoro sam się prosisz to pierwsze pytania :

    Cały system informacji wizualnej wrócił do Polski z XIVw ?? Czemu to nie używacie narzędzi z XXIw?
    Powiem Ci, że nikogo to tak nie irytuje jak mnie - taki bałagan. Ale odpowiedź jest dość banalna - CZAS. Wypychanie samolotu ze standu na TWY zabiera więcej czasu i wymaga zaangażowania sprzętu i dodatkowych ludzi. Tak zwane "standard Rzeszow non standard parking" pozwala na to, że samolot samodzielnie szybko odkołowuje - i zadowoleni są wszyscy - linia, port, pasażerowie. CZAS.
    Oczywiście zastawienie 6 stanowisk 4-oma B737 to jest mistrzostwo świata, ale jak się ma 25 stanowisk to kto bogatemu zabroni
    2709 likes this.

  16. #3836
    Awatar vincentdelabeas

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez LoboV Zobacz posta
    My tu gadu gadu a tymczasem w LUZ 96% wzrost pax w październiku rok do roku O_o
    No bo LUZ jest mało profesjonalny. Tak dobrze prosperujący port nie działa - najpierw trzeba prowadzić długie i niekończące się rozmowy i negocjacje, a nie tak od razu baza i już.
    Z drugiej strony to mnie tak zastanawia - jak dyrekcja Jasionka Airport idzie do sklepu kupić bułkę, to po ilu dniach wraca do domu? No bo prawdziwy profesjonalista to pewnie wszędzie prowadzi długotrwałe negocjacje.
    sven, LoboV, Airliner and 5 others like this.

  17. #3837

    Dołączył
    Mar 2015
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vincentdelabeas Zobacz posta
    No bo LUZ jest mało profesjonalny. Tak dobrze prosperujący port nie działa - najpierw trzeba prowadzić długie i niekończące się rozmowy i negocjacje, a nie tak od razu baza i już.
    Z drugiej strony to mnie tak zastanawia - jak dyrekcja Jasionka Airport idzie do sklepu kupić bułkę, to po ilu dniach wraca do domu? No bo prawdziwy profesjonalista to pewnie wszędzie prowadzi długotrwałe negocjacje.
    Tu się nie zgodzę. Lublin z mojej perspektywy po prostu robił to co mógł i na co miał możliwość. Ogarnął bazę, zaproponował, Wizz się zgodził i mają spokój, współpraca kwitnie i inne rzeczy.
    To, że jest to "tak dobrze prosperujący port" wynika z tego, że po prostu są młodzi i u nich dość szybko widać takie postępy a poza tym ludzie częściej odpuszczają z tamtych terenów (czy to Polski, czy Ukrainy) dojazd do Warszawy czy nawet Rzeszowa, chociaż pewnie jeździliby do Wawy i dzięki temu są takie wyniki.
    Co do dyrekcji Jasionki to my już wiele razy pisaliśmy jak to oni patrzą co robią porty obok i dalej załatwiają skomplikowane procesy, a co do bułek to wiesz, jest wiele rodzajów, nie mówiąc już o bułkach słodkich to negocjacje całym zarządem muszą iść.

  18. #3838

    Dołączył
    Mar 2015
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    A Kraków znowu łapie kolejne trasy:
    easyJet: Z Krakowa do Mediolanu - Pasazer.com
    Hehehe

  19. #3839
    Awatar vincentdelabeas

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Feleur Zobacz posta
    Tu się nie zgodzę. Lublin z mojej perspektywy po prostu robił to co mógł i na co miał możliwość. Ogarnął bazę, zaproponował, Wizz się zgodził i mają spokój, współpraca kwitnie i inne rzeczy.
    Feleur, to była ironia. Tu nie było się z czym zgadzać lub nie. Ironia
    Nowe trasy z Krakowa to raczej nie tutaj się podaje.

  20. #3840

    Dołączył
    Mar 2015
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez vincentdelabeas Zobacz posta
    Feleur, to była ironia. Tu nie było się z czym zgadzać lub nie. Ironia
    Nowe trasy z Krakowa to raczej nie tutaj się podaje.
    A to wybacz, nie odczytałem ironii w tym, za wcześnie dla mnie. :P
    Co do tego linku to wiem, że nie tutaj się podaje, ale podałem to ze względu na to, że wiele ostatnio się mówi o nowych kierunkach. :P

LinkBacks (?)

  1. 11-07-2018, 19:30
  2. 14-10-2016, 18:59
  3. 03-10-2016, 12:19
  4. 30-09-2016, 14:16
  5. 30-09-2016, 09:46
  6. 28-09-2016, 21:30
  7. 28-09-2016, 19:53
  8. 28-09-2016, 17:07
  9. 28-09-2016, 17:05
  10. 10-07-2016, 02:10
  11. 21-05-2016, 05:31
  12. 14-04-2016, 13:33
  13. 09-03-2016, 16:01
  14. 09-03-2016, 15:45
  15. 30-01-2016, 19:22
  16. 24-03-2015, 21:44
  17. 18-03-2015, 17:48
  18. 02-12-2013, 00:54
  19. 05-04-2013, 06:57
  20. 05-04-2013, 06:50
  21. 23-01-2013, 18:21
  22. 23-01-2013, 18:16
  23. 21-11-2012, 13:42
  24. 20-11-2012, 19:13
  25. 15-11-2012, 22:03
  26. 15-11-2012, 13:00
  27. 15-11-2012, 11:24
  28. 14-11-2012, 19:10
  29. 14-11-2012, 15:08
  30. 14-11-2012, 14:55
  31. 25-07-2012, 22:17
  32. 18-05-2012, 15:04
  33. 28-04-2012, 23:40
  34. 30-03-2012, 11:32
  35. 20-03-2012, 13:45
  36. 18-03-2012, 19:16
  37. 11-03-2012, 23:37
  38. 12-02-2012, 10:31
  39. 07-02-2012, 16:56
  40. 02-02-2012, 23:06
  41. 24-01-2012, 14:18
  42. 24-01-2012, 13:14
  43. 12-12-2011, 18:18
  44. 12-12-2011, 13:32
  45. 04-12-2011, 09:18
  46. 21-11-2011, 08:44
  47. 15-11-2011, 11:11
  48. 14-11-2011, 19:10
  49. 14-11-2011, 16:33
  50. 14-11-2011, 09:26

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •