Można? Można! Brawo! Szkoda tylko, że trzeba było palcem pokazać.
Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Teoretycznie masz rację niemniej nie zawsze tak jest, że typ maszyny idzie w parze z obłożeniem ...
Tak czy tak LO jest zadowolony z wyników w RZE, także nowe rejsy LO3809/10 są bardzo ładnie obłożone.
Z TLV mogło być inaczej ... ale tak to jest jak ktoś ma parcie na zakałużewo O NYC bez wyłożenia konkretnej gotówki możemy zapomnieć. Przez 4 sezony na B767 nie sprzedano u nas ani jednego miejsca w C! Jeżeli ktoś już leciał z przodu to wyłącznie na zasadzie overbookingu w Y, innych upgredów. Delikatnie mówiąc nowy dreamlinerowy produkt LO trochę odstaje od rynku rzeszowskiego
Pełna zgoda.
No weź się Martin! W J942 już o weekendzie myślą
Panowie ale minęło 10 lat od lotów do NY, myślę że też dostrzegacie że nastąpiła zmiana w klienteli, i są ju ludzie którzy są w stanie wydać większą na to kwotę za lot.
Już widzę te tłumy w przedziałach C i Y+ skorych do zapłaty za samą możliwość latania z RZE ... 1xW. Mimo różnych opcji jakie padały tutaj na Forum w grę wchodziło połączenie w formule 1x tygodniowo.
Owszem - rynek mocno się zmienił, my to widzimy, linie to widzą ... tylko J942 drepta w miejscu.
Ale tu nie trzeba daleko szukać jeleni. Mój sędziwy wujek ten co kiedyś opisywałem od karty "SENATOR", a obecnie "HON CIRCLE" lata do Polski 4-5x do roku z ciocią, wydaje obecnie na lot RT EWR-RZE przez MUC wcześniej FRA w klasie Business lub Pierwszej od 17-28 tyś. USD na dwie osoby. No ale LH o niego dba, taksóweczka pod dom i na lotnisko, osobisty asystent na lotnisku, menu co sobie zażyczy i nawet kilka posiłków na lot TATL, w RZE też busik klimatyzowany czeka i zawozi na miejsce. Dodatkowo, jak kiedyś lot z FRA do RZE było opóźniony kilka godzin, to dla niego i żony oraz 4 innych osób podstawiła LH swego Bizjeta.
Ale LO niestety takich klientów nie widziało wcześniej i obecnie "chyba" też, dla tego nie korzysta z narodowego przewoźnika odkąd kilka lat temu, spędził w WAW na lotnisku kilka godzin na przesiadce, bo do domu spieszył się jakiś polityk, a w BL o nim zapomniano. Lotnisko J942 też wie jakich ma pasażerów, bo pośredniczy w obsłudze takich klientów bizz i nic nie robi w tym kierunku. A wystarczy pochwalić się kogo obsługuje w negocjacjach np. TATL.
"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
Właśnie podałeś jako przykład osoby, która "mogłaby" być skłonna zapłacić za miejsce w C, osobę, która nie lata LO?
Czyli: potencjalnym klientem LO jest osoba, która LO nie lata. Ok. Nie lata, bo trochę DYKWIA się włączyła kilka lat temu. Dobrze rozumiem?
Martin, nie osłabiaj mnie. To znaczy, bardzo mnie to cieszy, że Twój wujek wydaje rocznie ponad sto kawałków na bilety lotnicze, ale pomyśl sobie tak logicznie, ile osób z potencjalnego ruchu TATL od nas jest w stanie tak często latać na tym odcinku i jest gotowa płacić choćby 4-5 tysięcy zielonej kapusty za C? Owszem, znam wiele osób, które na takie coś byłoby stać, ale dosłownie garstkę takich osób, które faktycznie byłyby w stanie to zrobić. Myślę, że jeszcze coś takiego jak Y+ byłaby szansa wypełnić, ale droższe tematy są znacznie bardziej ograniczone. Po pierwsze, kilka firm z regionu ma już klepnięte papiery z Lufthansą, a po drugie coraz mniej firm puszcza za Atlantyk swoich pracowników w biznesie. Nie wspominając już o częstotliwości, która dla biznesu jest fatalna. A nie wierzę też, że na każdy lot znalazłoby się przynajmniej 5-6 takich zarobionych "Stanley'ów Kowalskich", nawalonych amerykańskim sianem, żeby na tej podstawie było można coś sensownego tworzyć ;-)
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Co nie zmienia, że po pierwsze puszczenie w okresie letniego szczytu zwiększyłoby możliwości hubu WAW dla przesiadek spoza Polski, bo zwolniłyby sie miejsca dla nich obecnie zajmowane przez RZE, podgryzłoby rynek LH w Rzeszowie, i nawet przy 1xW sezonowo dałoby dobry podgląd na potencjał. Zawsze nie przeszkadza odcinek WAW-RZE w dogodnym czasie przesiadek pod atlantyk zgrać w celu zgarnięcia jednostkowych przypadków lotu przez RZE-WAW-NY. wiem że to brzmi śmiesznie, ale niskim kosztem zawsze jest to jakaś grupa potencjalnych klientów.
Status materialny wcale nie buduje automatycznie klasy business.
Znam dwóch bardzo zamożnych milionerów z Krakowa, których majątek przekracza mocno ponad 500 mln złotych którzy z klasy pierwszej czy business nie korzystają z zasady. Są to ludzie oszczędni.
Ba jeden nawet by się nie afiszować jeździ VW Golfem.
Natomiast znam jedną z naszych "celebrytek" która ma gigantyczne długi i jest niewypłacalna regularnie lata Business Klasą
Według moich obserwacji najczęściej z Businessu korzystają pracownicy dużych firm, bo nie płacą własnymi $.
E tam, nie trzeba byc milionerem aby latac w biznesie. Biznes nieraz kosztuje tylko kilka stowek wiecej niz klasa ekonomiczna. Lecialem tym ostatnim lotem RZE-EWR w biznesie. Tylko pozniej sie w glowe kopalem bo samolot byl Zoom-a i za taka klase biznes nie warto bylo wydac 5 groszy wiecej niz cena biletu w ekonomi. To byl tez moj ostatni lot TATL LOT-em. Teraz maja 787 i lepsza klase C. Skusil bym sie gdyby mieli loty do RZE w normalnych cenach.
A ze to jest hydepark to taka fotka z lotu linia Oman Air na trasie Muscat - Mediolan. Trzeba bylo zrobic zdjecie na pamiatke
Rafał, jest powiedzenie kto bogatemu zabroni...
moim zdaniem business class to w pierwszej kolejności nabijanie kasy linii lotniczej.
Trasa w wykonaniu LOTu WAW-LHR-WAW we wrześniu 4/11 w economy kosztuje 1154 zł natomiast w businessie 2377 zł czyli ponad 2 x tyle.
Jak zapewne wiesz ilość miejsca na takiej trasie jest taka sama, natomiast za 1223 zł dostajesz marny posiłek i darmowe napoje także % i inne drobiazgi w postaci lepszej obsługi,wstęp do lounge czy większego bagażu itd.
W tym samy terminie także w LOCIE za przelot WAW-JFK-WAW w Y płacimy 3358 zł, a w businessie już 9438 zł więc już prawie 3 x więcej.
Ja wiem że lepsze fotele i tym razem więcej miejsca ale podchodzę do tego pragmatycznie, ani na trasach europejskich ani międzykontynentalnych ani ja ani moim pracownicy latać nie będą chyba że dostanę za darmo z jakiegoś powodu takie bilety nie dopłacając do nich.
Mimo tego że są to loty służbowe, firma wie jak najlepiej wykorzystać środki w efektywniejszy sposób.
Wojtek, w zyciu bym nie zaplacil za lot w C LOTem po Europie. Nawet nie tylko w LOT-cie ale w kazdej innej lini ktora ma pseudo C, czyli normalne siedzenie i jakies tam jedzenie. LOTem w C po Europie latalem tylko za mile, wiec nie placilem za to.
Bylem w zeszlym miesiacu w Europie sluzbowo i wliczajac mojego CEO i innych VP, latalismy wylacznie w klasie ekonomicznej. LOT na trasie PRG-WAW za Y z bagazem i selekcja miejsca byl w cenie $150 za osobe. C na ten sam lot byla w cenie $400+. 11 osob (z pracy) siedzialo z tylu, a jeden bukiet lecial w C. Za te dodatkowe $250 dostal kanapke zamiast zwyklego Prince Polo Alkoholu pic nie mogl bo zaraz po wyladowaniu mielismy spotkanie A do lozy w Pradze tez nie poszedl bo siedzial z cala grupa.
Co do cen JFK, wlasnie o tym mowie. Po pierwsze, na stronie LOTu nie mozna juz kupic biletow z Waszyngtonu do Polski (nie wiem czemu???), ale za to mozna kupic bilety z Des Moines Iowa czy z Durango Texas. Po drugie, za $2500 (czyli te 9K PLN) nie bawil bym sie w przesiadki i to do tego w JFK. LOT nie ma kompetytora na tej trasie (na zadnej do Polski) i stawiaja takie ceny. Niestety LOT to nie Lufthansa czy Air France, i tylko samych siebie oszukuja. Jak raz w miesiacu kilka osob z IMF poleci do Polski w klasie biznes i zaplaca pelna cene to im (LOT) sie to oplaci?
W lecie wiekszosc ludzi w C i w PE to operational up ops. Overbooked loty i trzeba tych co zaplacili $900 gdzies umiescic.
A wracajac do tematu, jezeli by mieli normalne ceny na loty z EWR do RZE to jak najbardziej.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Kanadyjskiej lini ktora juz dawno temu padla. Samolot byl pomalowany w kolory LOTu
A tak wygladaly ekrany w tym Zoomie (oczywiscie w LOT, bo Zoom nigdy nie lecialem, a to jest zdjecie EWR-RZE), gdzie poza Adamkiem, jego zona, 2 dzieci i mna nie bylo nikogo innego w C.
Normalne ceny wedlug mnie to sa takie na ktore mogly by pozwolic sobie normalne osoby a nie tylko celebryci czy milionerzy.
Jezeli mam lot z Waszyngtonu do Rzeszowa Lufthansa przez Munich za $800, to dlaczego LOT ma na te same dni lot z JFK do Rzeszowa przez Warszawe za $900? A do tego nie moge kupic tego lotu w LOT na jednym bilecie. Tylko trzeba dokupic za ~$200 lot WAS-JFK-WAS.
Lotnisko w Jasionce, gotowe na przyjÄcie staĹych poĹÄ czeĹ cargo - rzeszow.eskainfo.pl
Gdzie ta II kat ILS? O ktorej mowa w artykule?
Zakładki