Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki
Przewodnik po chmurach
Jeśli oni tak banalnej sprawy nie są w stanie zrobić jak należy to jak tu wymagać nowych połączeń? Ryan ogłasza nowe trasy na lato 2020 z PL u nas jak zwykle grobowa cisza. Nawet z Łodzi zwiększają częstotliwość do STN u nas nic. Po co te dopłaty? Dlaczego pieniądze z moich podatków mają iść na Ryanaira który ma nas daleko w D.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Dziś podczas lądowania na 09 EMA B738 reg. EI-FTA pozostawiał przepiekną smugę kondensacyjną na skrzydłach. Może ktoś był i uchwycił ten widok?
Jakby ktoś nie wiedział co to jest, to poniżej przykładowe foto:
foto z ytimg.com
"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
Na obecną chwilę tylko w biurze parkingu. Ale można zapytać pod adresem e-mail: parking@apcoa.pl czy mogą wysłać drogą elektroniczną.
"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
Ten adres e-mail jest nieprawidłowy ale można się skomunikować przez formularz kontaktowy na apcoa.pl.
Aby otrzymać fakturę VAT należy w trakcie dokonywania płatności na którymkolwiek urządzeniu przycisnąć przycisk PARAGON. Następnie z tym paragonem należy udać się do Biura Parkingu – fakturę otrzyma Pan na miejscu lub zostanie przesłana mailem. Jeżeli będzie to w godz. 0.00 – 4.00 (Biuro Parkingu jest wtedy zamknięte) skan paragonu proszę przesłać na ten adres mailowy (lotnisko.rzeszow@apcoa.pl) wraz z danymi do faktury.
Takie nowości na lotnisku:
https://www.facebook.com/StalRzeszow...type=2&theater
Weź, przynajmniej Ty się nie kompromituj i nie broń Tabisza, wystrzeliłeś z tym postem "jak kula z aramaty wypadająca przed lufę", jak masz jakieś "Si" do mnie, to pisz na priv!
P.s. A co do postów, to sprawdź ile w listopadzie napisałem, wszystko jest w statystykach, nawet nie wychodzi 1 dziennie za 30 dni.
"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
To co ja myślę o Panu MT to moja sprawa - w którym to niby miejscu go bronię? Niemniej nie do końca nadążam za Twoim tokiem rozumowania:
- Nowy spotkał się z W6 -> przynajmniej chłopisko coś robi...
- Stary wedle mojej wiedzy spotkał się razy kilka -> jest nierobem i sprawcą wszelkich nieszczęść EPRZ ...
Po cichu liczę na wykorzystanie starych/aktualnych kontaktów Nowego i wydreptanie czegoś w LO, biorąc pod uwagę ekspansję W6 w KRK - nie liczyłbym na prędką obecność w RZE.
Ja się obawiam że tam gdzie jet polityka brakuje logiki, LOT odpalił od nas TLV z dotacji kasa się skończyła i połączenie się skończyło.
Odpalili EWR i już na zimę został zamknięty podczas gdy grom ludzi lata ciągle na JFK- czy tutaj nie można było otworzyć kierunku na który jest popyt wśród pasażera?
Naturalnym i wygodnym połączeniem dla poloni jest lotnisko JFK a nie EWR przy czym fakt olewania pasażera przez LOT w ubiegłym sezonie zimowym odbił duże piętno na wynikach tego połączenia..
Dziwne jest również dla mnie to że RYR nie otwiera połączeń na które jest popyt w regionie, czy Podkarpacie potrzebuje 3/4 kierunków południowych od Ryanaira? Uważam że nie, potrzebujemy natomiast bezpośredniego połączenia do Francji/Holandii/Norwegii/Włoch może nie za jednym zamachem ale stopniowo można było tą siatkę rozbudowywać. Obecnie mamy tylko kilka połączeń na zmywak do UK co i tak w niedalekiej przyszłości może zostać znacząco okrojone(Brexit) plus Ateny - słabo...
Jeśli chodzi o LOT to nie ma się co spodziewać cudów. Jeden TATL sezonowo, kilka rotacji do Warszawy, może jakiś powrót TLV i raz w tygodniu charter-mix przykładowo do Grecji to raczej maksimum, co możemy ugrać. Mają za dużo na głowie, żeby bawić się w eksperymenty typu P2P z Rzeszowa.
Ja już jakiś czas temu pogodziłem się z myślą, że pod względem przewozów pasażerskich jesteśmy w trzeciej lidze i jedyną naszą szansą na zwiększenie jakiegokolwiek ruchu na tym lotnisku są przewozy cargo i techniczne (bazy serwisowe), do których mamy super warunki.
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Jeżeli chodzi o Oslo to w KRK - W6, FR i DY od S20 bedą razem oferować 26 połączeń tygodniowo - a my dla RZE chcemy tylko dwa, coś ktoś chce dodać jeszcze?
"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
Zakładki