I nie tylko, widać zapanował porządek i osobno obecnie lecą komunikaty od EPRZ Del i przekazanie dalej do EPRZ Twr
I nie tylko, widać zapanował porządek i osobno obecnie lecą komunikaty od EPRZ Del i przekazanie dalej do EPRZ Twr
Martin decyzje zostaw innym
Film
Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki
Przewodnik po chmurach
^^ Powiadasz zostaw innym, jak widzę te filmiki i słyszę, że kontroler powinien mieć wyobraźnię przestrzenną i zmysł planowania, to bez obrazy ale czasem słuchając naszej ATC to tego mi brakuje, oczywiście nie u wszystkich. Ale np. dzisiejsze przyjęcie LTN i EMA z jego niepotrzebnym podwójnym holdingiem (a wystarczył jeden pełny do podejścia na 09). No i jeszcze później przytrzymanie startu EMA przed lądowaniem LH mimo, że było na tyle czasu by go wypuścić niczym LH pojawiła się na prostej 09, to ktoś miał chyba zły dzień.
Jakoś jak słucham sprowadzanie w KRK, komendy do redukcji prędkości, operowanie kierunkami by wydłużyć lot i ustawić kolejkę do podejścia, to czy nie można tak u nas? To zaledwie były 2 maszyny, a nie 4-5 jak u sąsiadów.
Skasowali moje wartościowe posty Cóż, pozostaje mi odesłać Cię, Martinie shmicie do strony
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej - Polish Air Navigation Services Agency
Aktualnie prowadzony jest nabór na KRL do Rzeszowa. Dostań się, zostań kontrolerem, i pokaż tym głąbom z wieży, jak to się robi.
Nie tylko skasowali, banem sie pochwal
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Jeżeli dobrze odczytałem poniższy NOTAM, to wygląda na to, że od 20.08-11.11.2015 będzie zmiana procedur podejścia, czyli tak długi okres może być przewidziany tylko na testowanie ILS cat. II i po tym teście zostanie włączony on na stałe. Panowie z wieżyczki - uchylcie rąbka tajemnicy - czy moje dedukcje są właściwe?
Q) EPWW/QPITT/I /BO /A /000/999/5007N02201E005
A) EPRZ B) 1508200000 C) 1509032359
E) TRIGGER NOTAM - AIP SUP 85/15(AD 2 EPRZ)
WEF 20 AUG 2015 TILL 11 NOV 2015 EST.
RESTRICTIONS ON INSTRUMENT FLIGHT PROCEDURES FOR RZESZOW/JASIONKA AD.
E4222/15 NOTAMN
Q) EPWW/QFATT/IV/BO /A /000/999/5007N02201E005
A) EPRZ B) 1508200000 C) 1509032359
E) TRIGGER NOTAM - AIP SUP 84/15(AD 2 EPRZ) AND VFR SUP 105/15(AD 4
EPRZ)
WEF 20 AUG 2015 TILL 11 NOV 2015 EST.
CHANGE OF AIR TRAFFIC ORGANIZATION AT AD.
Pytanie do obsługi wieżyczki:
Oświećcie mnie - co jest powodem takich dziwnych czasem wydłużonych tras na wyspy jak np. dziś RZE-LTN by FR, kierunek przelotu: Kraśnik - Łódź - Szczecin?
"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
Może jakieś działo testowali w Stalowej Woli, tudzież w Nowej Dębie?
Strefa Nowej Dęby jest bardzo często aktywna i musi być omijana.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Martin poczytaj
Kontroler lotu. Praca z gĹowÄ w chmurach - BiznesAby zostać kontrolerem, trzeba najpierw przejść test psychologiczny, językowy, predyspozycji i badania lekarskie.
Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki
Przewodnik po chmurach
Jest focia ze środka TWR Rzeszów:
Zostań kontrolerem ruchu lotniczego. Praca za nawet 20 tys. złotych
Zakładki