Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Po wejściu do terminala po lewej stronie powstaje kolejny "boks". Co tym razem ?
Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki
Przewodnik po chmurach
I to mnie cholernie wkurza. Mielismy nowoczesny fajny terminal, przeszkolony - a teraz chca go zastawic kioskami, duperelami itd. To po kiego grzyba szklili go -mogli z pustaka wymurowac. Wg mnie tam nie powinno byc kioskow, wystarczate boksy przy wejsciu i na gorze. Tak samo jak nie powinno byc tej wielkiej, nie pasujacej do niczego reklamy w boksie na gorze. Zamiast zrobic to z klasa, ze smakiem to nawalmy reklam, placht,kioskow w kazdej wnece... ech... Zawiodlem sie.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Jeszcze dwa zdjęcia lamp na kierunku 09, czekam na dzień kiedy rozbłysną.
Może koledzy z TWR wiedzą czy lampy już oddane do codziennej pracy?
Marcin Grzebyk photos at pbase.com
Marcin Grzebyk photos at pbase.com
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Sven podaj mi przykład lotnisk nisko kosztowych które główne dochody osiąga z działalności stricte lotniczej?
Nie Styro to ty się zdecyduj! Ma być estetycznie? czy z klasą i wyszukanym smakiem? Widziałem estetyczne McDonald'sy ale nigdy w nich nie znajdziesz klasy i wyszukanych smaków.
Ja mówię o estetyce dla jasności, wolę lotnisko które będzie zarabiać niż "Zastaw się a postaw się" Na temat bilbordów i szmat reklamowych mam takie samo zdanie jak i wszyscy, więc proszę nie dokładaj mi czegoś czego nie pisałem.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Ja do tego aby stwierdzić czy coś jest estetyczne muszę widzieć to coś co zasłoniło tą piękną szklaną ścianę. Twierdząc że da się zrobić coś estetycznego wynajmując maksymalną ilość powierzchni jaką się tylko da nie twierdze że stragany będą estetyczne.
Przednia ściana też jest całkowicie przeszklona i zamknięta boksami...
Czekak czekaj - to teraz wg Ciebie jestesmy lotniskiem niskokosztowym?
Od kiedy jestem na tym Forum ... a to juz stosunkowo dlugo, slysze ze ciagle negocjujemy, juz na finishu, juz juz, lada moment.
Najpierw waskim gardlem byl terminal, tuz przed jego otwarciem otwarciem dowiedzielismy sie ze brak drogi szybkiego zjazdu blokuje dalszy rozwoj.
Proponuje oglosic konkurs pt. kto odgadnie jakie kolejne (kosztowne) waskie gardlo wymysla Wlodarze EPRZ niby blokujace
rozwoj siatki polaczen z Jasionki
Ja widze prawidlowosc: wiecej pax, wiekszy przemial, wiecej kasy z odprawy pax, kasy z pkt. uslugowych etc.
Ty widze, ze popierasz obecny model - wszystko od dupnej strony -> wydawajmy dalej ile sie da, a pozniej sie zobaczy czy jakos to bedzie ...
Ps' a moze paru osobom zalezy aby odstawic wszystko w cycus pizdeczkę, a pozniej nierentowne pol darmo wykupic ...
Sven nie odpowiedziałeś na pytanie.
Jeśli chodzi o pewne zależności to jednak widzę to trochę inaczej na lotniskach europejskich które głownie obsługują tanie linie - Nowe połączenia - więcej pax - nadal kiepskie pieniądze od linii czy nawet żadne patrz Wrocławska baza, ale zarabiają więcej na usługach dodatkowych, które są głównym źródłem dochodów większości lotnisk.
Panowie pogodzę was
Chyba zapomnieliście, że włodarze lotniska popełnili błąd, bo Baltona została najemcą całości powierzchni handlowo-usługowej w porcie lotniczym Rzeszów-Jasionka (tzw. "master concession"). Stosowne umowy zostały już podpisane. Dla tego lotnisko teraz bije się w łeb, co zrobili i powstają tzw. Kioski na pozostałych powierzchniach pobocznych, które nie utrudniały by komunikacji wewnętrznej i na które to powierzchnie nie zawiera ta jest umowa z Baltona. Zarząd chce tą drogą uzyskać dodatkowy zysk dla lotniska. Czyli podsumowując - wszelkie Cafe, Flying bistr itp. co znajdują się w strefie H-U pierw płaci Baltonie, a ona umowna kwotę z "master concession" dla lotniska. Przypominam Baltona pełni tu role pośrednika
Oj, ja Lobov dorzucę brak kontroli radarowej, a zakładając jej brak co najmniej przez następne 10 lat, to mają wymówkę na bardzo dłuuuuuugo.
Na dodatek można wszystko zwalić na kontrolerów lotów. I sprawa załatwiona
Od siebie dorzucam brak nadziemnej kolejki dowożącej pasażerów z terminala do samolotu i z powrotem oraz brak multimedialnej fontanny przed stanowiskami kontroli bezpieczeństwa, umilającej czas pasażerom nudzącym się w długich kolejkach w czasie FR-kumulacji
A do tego wszystkiego brak okrągłej kładki dla oddzielenia osób odprowadzających, udających się po odprawie na parking, od tych, którzy ruszają wtedy na taras widokowy...
Zakładki