Serio? Moj ostatni lot byl na SP-LLG i wydawalo mi sie ze przenioslem sie w czasie. Samolot w srodku wygladal na zmeczony i straszny syf byl na pokladzie. Jedynie fajne co zrobili to to niebieskie swiatelko ala sky interior w samolotach NG.
Nie mialem pojecia ze tak wyglada po odnowieniu.
9 luty, LO3804: 45-50osób/Dashliner. Straciłem później rachubę w rachunkach - 2 gości czegoś zapomniało i krążyli tam i z powrotem po przylocie WAW między samolotem, a Cobusem. 1 babeczka na wózku.
Mniej więcej połowa pax podreptała na transfer, połowa poszła w kierunku taśm bagażowych/do wyjścia. pisze mniej około gdyż podjechał drugi autobus i towarzystwo zaczęło się tasować. Oczywiście brak danych czy ktoś nie podjął torby z taśmy i podreptał na górne piętro celem np. dalszej odprawy gdzieś tam.
Pomijając wczoraj: generalnie rozkłada się to +/- po połowie -> transfer/p2p. W LO doskonale wiedzą, że droga jest kiepawa toteż mogą odcinać u nas kupony. Sorry ale 1 para Pendo i to przez Kraków to żadna konkurencja. Bocian jedzie >5, Neo w nocy zasuwa, w dzień nie ma jak wieć czasy zbliżone do PB.
Jeżeli FR maiłby otworzyć u nas krajówkę to raczej p2p do "hub'u" w WMI ale segmentu biznesowego tym nie zawojują. Dopóki nie będzie RZE-WAW by FR z rozsądną częstotliwością to w LO mogą spać spokojnie
I nie ogłosili na dzisiejszej konferencji WAW/WMi - RZE
Welcome to Ryanair!
Przy szykującej się rozbudowie WMI + braku możliwości zakupu biletów na loty łączone w ramach jednej rezerwacji RZE-WMI to abstrakcja.
Po drugie wszystkie krajówki FR przeniósł z WMI do WAW ... chyba jednak nie bez powodu Nie widzę sensu aby robić wyjątek i tylko z RZE latać do WMI. Wiem - wachlarz połączeń z Mgłodlina i możliwe przesiadki ale przedsmak już mieliśmy (mamy) w SXF.
Jedyna opcja aby "dopiec" LO to WAW-RZE-WAW, wiem - wszyscy woleliby poranną rotację RZE-WAW-RZE ale zejdzmy na ziemię.
Tylko tak można przyciągnąć biznes. Owszem - Irlandczyków stać na latanie po naście złociszy przez X lat tylko po co ...
Paxa rzeszowskiego nie trzeba już uczyć latania - reszta siatki i tak już zapełniona w 90%+.
Nie wiem czym RZE podpadł, że traktują nas tak po macoszemu (?) Po głowie chodzi mi, że ktoś coś musiał głupiego palnąć podczas spotkania, a Wyspiarze mają jednak specyficzne poczucie humoru. Skoro z SZZ uruchamiają "dzikie" EDI, a u nas kłopot jest z przywróceniem (pod)Oslo to jednak musi być drugie dno w temacie.
Aha - nie zdziwię się jak FR zbazuje maszynę w LUZ - lubią rzucać rękawicę W6 (interes, nie interes ale niech się wuje z Węgier poddenerwują trochę ... )
Ps' Martina uprasza się o nie tworzenie teorii o przebazowaniu jednego A320 z POZ do RZE w świetle ostatnich cięć z Pyrlandii + uruchomienia pierwszej krajówki właśnie z RZE Jest to równie prawdopodobne jak Virgin Galaxy w RZE
Daniel, a ja się nie zdziwię jak prędzej bazę od FR i kierunek do WAW, niż któryś polski port - dostanie Lwów!
A co do RZE i zmiany w kierownictwie, która ponoć miała być dobra, to teraz widzimy efekty ale przez mgłę i jest to tak, jak z samolotem będącym w holdingu, który czeka na dobra pogodę. Będzie lądował albo nie będzie, albo się go przekieruje .
Co z tego, że maszyny parkują prostopadle do terminala, a i tak nawracają na własnym ciągu, a i często wieczorami zdarza się, że są parkowane po staremu.
Dalej idąc, tablica - skoro w dzień aktualizowana jest na bieżąco, to czemu wieczorem tego nie można zrobić? Cargo - to jeszcze temat za starej ekipy. Nowości w siatce połączeń - totalna porażka bo zero. Próbowali z czarterami i klapa, tak się chwalili PMI na lato, a PMI wyleciało z hukiem. Lepiej by wyszli przywracając Barcelonę z jakimś operatorem czarterowym (przykład LUZ), by bilety można było kupować na ich stronie i nie tylko na ten kierunek.
No i jak tu żyć panie Prezesie, SZZ już ma 2 nowe kierunki na 2017 rok od FR w tym WAW, a drugi kierunek lotnisko ogłasza samo, a my mamy czekać do marca na galę? A może, to jest specjalny zabieg zmylający i wprowadzający nas w błąd, by odsunąć porażkę rozmów z FR, bo skoro sam On - MOL mówi, że w tym roku nie planują bazy w PL i że ogłoszą całą siatkę na S17/18 do końca lutego! To po co ta zabawa i zabiegi z promocją Podkarpacia? Tu coś nie współdziała, jest niestabilne, a najbardziej boli to, że wiceprezes LO ogłasza EWR, a później rzecznik przewoźnika dementuje. No ale mamy EWR, czemu tu narzekać, ale z przesiadką w WAW. A dalej, to szkoda słów ... .
"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
RZE podpadł tym samym, co LCJ: lokalizacją.
LCJ ma Warszawę. RZE - Kraków.
Pisałem już pięć lat temu o tym, że jak się skończą remonty i rozbudowy w KRK, to Jasionkę czeka casus Lublinka. No, ale wiadomo, różni martinolodzy wtedy zaczynali, że już będzie baza, że kargo majami, że milion tuż tuż i takie inne bzdety.
Ja w dalszym ciągu jedyny ratunek widzę w ściągnięciu W!zzair do Jasionki. Innej opcji na chwilę obecną nie ma - Ryanair zostawi emigracyjne pewniaki Jasionce, a po resztę zaprosi na lotnisko Rzeszów - Balice.
A co do podobno rozpadającego się pasa na Balicach - szykują nowy. I nie, Martin, nie będą zamykać lotniska na czas jego budowy, nieważne, jak bardzo tego byś sobie życzył. W przeciwieństwie do Jasionki, tam wiedzą, jak zarządzać lotniskiem - efekty widać.
Zawsze można robić rotacje STN-->RZE-->TRF-->RZE-->STN ew z innej bazy.
Od maja do października bilety w promocji LO z RZE do WAW za 199,15 PLN RT
"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
Zakładki