Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 109
Like Tree5Likes

Wątek: RZE-DUB (Dublin)---> FR od 24.01.2007

  1. #1
    RES
    RES jest nieaktywny
    Awatar RES

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie RZE-DUB (Dublin)---> FR od 24.01.2007


    Polecamy


  2. #2
    RZEszowiak
    Goście

    Domyślnie

    Kto w Dublinie słyszał o Rzeszowie? Teraz dzięki nam odwiedza go rocznie 50 tys. turystów.

    http://www.pasazer.com/artykul.php?lp=1816
    fragment rozmowy z prezesem rayanair-a. ciekawe kiedy tyle pasażerów zdażyło przylecieć z dublina do nas?

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NS

    Domyślnie

    Ja dodam od siebie że mamy 52 tygodnie w roku. Dwa loty tygodniowo co daje = 16640 .

    :P

  4. #4
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rafik_83
    Ja dodam od siebie że mamy 52 tygodnie w roku. Dwa loty tygodniowo co daje = 16640 .

    :P
    Ale ilosc paxow nie przeklada sie na ilosc turystow. Bo przeciez chodzi tutaj o imprezowiczow z Irlandii - ktorzy i tak nie lataja po Europie, jak ci z Anglii

  5. #5
    Awatar letowniak

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UK/Aviation Valley

    Domyślnie

    ...Jednak największe emocje budzi budowa bazy technicznej, gdzie samoloty są serwisowane. Na razie Ryanair ma tylko jedną taką bazę w Glasgow. Drugi taki obiekt ma być uruchomiony do końca tego roku. Nieoficjalnie mówi się o planach wybudowania drugiej bazy w Rzeszowie, choć równolegle rozmowy są prowadzone z przedstawicielami ponad 20 innych portów lotniczych w całej Europie.
    Ten tekst z tego wywiadu rozwalił mnie najbardziej

  6. #6
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez letowniak
    ...Jednak największe emocje budzi budowa bazy technicznej, gdzie samoloty są serwisowane. Na razie Ryanair ma tylko jedną taką bazę w Glasgow. Drugi taki obiekt ma być uruchomiony do końca tego roku. Nieoficjalnie mówi się o planach wybudowania drugiej bazy w Rzeszowie, choć równolegle rozmowy są prowadzone z przedstawicielami ponad 20 innych portów lotniczych w całej Europie.
    Ten tekst z tego wywiadu rozwalił mnie najbardziej
    Mistrzowie w sciemnianiu

  7. #7

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz/Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rafik_83
    Ja dodam od siebie że mamy 52 tygodnie w roku. Dwa loty tygodniowo co daje = 16640 .

    :P
    Chyba jeszcze razy dwa czyli 33280. (160 pasażerów na rejs)

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NS

    Domyślnie

    Raczej nie - bo turysta przylatuje i ten sam turysta odlatuje..., Więc 16 tysięcy...

    Ale nie okłamujmy się - podobno na palcach można policzyć Brytyjczyków którzy z Londynu latają do Rze.

    Z Dublinem będzie to samo

    Pozatym szefu powiedział że już przewieziono 50 tysięcy

  9. #9
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rafik_83
    Raczej nie - bo turysta przylatuje i ten sam turysta odlatuje..., Więc 16 tysięcy...

    Ale nie okłamujmy się - podobno na palcach można policzyć Brytyjczyków którzy z Londynu latają do Rze.

    Z Dublinem będzie to samo

    Pozatym szefu powiedział że już przewieziono 50 tysięcy
    Wiec nie rozumiem narzekan wladz Podkarpacia na slynna "reklame"

  10. #10
    mss
    mss jest nieaktywny
    Awatar mss

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    nie ma reklamy , to kto w ciemno przyleci ;/ miasto moglo by sie postarac o jakies reklamy w lokalnych gazetach w dublinie czy nawet na ulicy reklamy. czy w radiu - nawet wydac ten 1 mln zł - ale by sie opłacało !
    odrazu jakies reklamy , pubów , imprez , hoteli - zeby ludzie byli pewnie gdzie leca - i maja po co :/


    - reklama w podpisie skasowana - REGULAMIN

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NS

    Domyślnie

    milion poszedł do kasy Ryana :] za pseudo reklamę...

  12. #12
    Awatar Mariusz

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPML

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rafik_83
    milion poszedł do kasy Ryana :] za pseudo reklamę...
    pseudo reklama nazywa sie - obsługa marketingowa

    Ale Ryanair też jest dotowany tyle, że w inny sposób. Każecie sobie słono płacić chociażby za tzw. marketingową obsługę każdego połączenia. Bez tych pieniędzy - pochodzących od władz lokalnych będących właścicielami lotniska, czyli de facto z pieniędzy podatników - nie otwieracie nowych tras.

    MOL: Tak, ale operujemy z miejsc, gdzie nikt wcześniej nie latał, jak np. Charleroi. Przed wejściem Ryanaira praktycznie nie było tam pasażerów, bo korzystało się z niego tylko w przypadku gdy port w Zaventem był zamknięty. My negocjujemy dużą zniżkę jeśli chodzi o opłaty lotniskowe w zamian za obietnicę regularnych lotów. To nie jest dotacja, to po prostu obniżka. Korzystają wszyscy - Ryanair, lotnisko w Charleroi i 2 mln pasażerów rocznie.
    You Can Fly

  13. #13
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mariusz
    Cytat Zamieszczone przez rafik_83
    milion poszedł do kasy Ryana :] za pseudo reklamę...
    pseudo reklama nazywa sie - obsługa marketingowa

    Ale Ryanair też jest dotowany tyle, że w inny sposób. Każecie sobie słono płacić chociażby za tzw. marketingową obsługę każdego połączenia. Bez tych pieniędzy - pochodzących od władz lokalnych będących właścicielami lotniska, czyli de facto z pieniędzy podatników - nie otwieracie nowych tras.

    MOL: Tak, ale operujemy z miejsc, gdzie nikt wcześniej nie latał, jak np. Charleroi. Przed wejściem Ryanaira praktycznie nie było tam pasażerów, bo korzystało się z niego tylko w przypadku gdy port w Zaventem był zamknięty. My negocjujemy dużą zniżkę jeśli chodzi o opłaty lotniskowe w zamian za obietnicę regularnych lotów. To nie jest dotacja, to po prostu obniżka. Korzystają wszyscy - Ryanair, lotnisko w Charleroi i 2 mln pasażerów rocznie.
    obnizka, obnizka a co z dodatkowymi doplatami jak chocby tymi w Rzeszowie za "reklame"?
    no risk, no fun ;D


  14. #14
    Awatar Mariusz

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPML

    Domyślnie

    Hm... co by sie stalo jakby Urzad Marszalkowski czy Wojewodzki odmowil lub ostro negocjowal i postawil twarde warunki ?
    You Can Fly

  15. #15
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mariusz
    Hm... co by sie stalo jakby Urzad Marszalkowski czy Wojewodzki odmowil lub ostro negocjowal i postawil twarde warunki ?
    myslisz ze sie odwazy? FR by ich zniszczyl swoimi obiecankami budowy bazy technicznej
    no risk, no fun ;D


  16. #16
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    Cytat Zamieszczone przez Mariusz
    Hm... co by sie stalo jakby Urzad Marszalkowski czy Wojewodzki odmowil lub ostro negocjowal i postawil twarde warunki ?
    myslisz ze sie odwazy? FR by ich zniszczyl swoimi obiecankami budowy bazy technicznej
    Mysle, ze mozna by zapomniec o kolejnych - oprocz DUB i STN - polaczeniach. Ale nie wycofaja sie bo sami wiecie, jakie jest oblozenie na tych lotach.

  17. #17
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PanPstryk
    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    Cytat Zamieszczone przez Mariusz
    Hm... co by sie stalo jakby Urzad Marszalkowski czy Wojewodzki odmowil lub ostro negocjowal i postawil twarde warunki ?
    myslisz ze sie odwazy? FR by ich zniszczyl swoimi obiecankami budowy bazy technicznej
    Mysle, ze mozna by zapomniec o kolejnych - oprocz DUB i STN - polaczeniach. Ale nie wycofaja sie bo sami wiecie, jakie jest oblozenie na tych lotach.
    ale gdyby tak przykrecic srube FR to moze inna linia zdecydowalaby sie wejsc do Rzeszowa, moze jakies polaczenie na zachod Europy
    no risk, no fun ;D


  18. #18
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    Cytat Zamieszczone przez PanPstryk
    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    Cytat Zamieszczone przez Mariusz
    Hm... co by sie stalo jakby Urzad Marszalkowski czy Wojewodzki odmowil lub ostro negocjowal i postawil twarde warunki ?
    myslisz ze sie odwazy? FR by ich zniszczyl swoimi obiecankami budowy bazy technicznej
    Mysle, ze mozna by zapomniec o kolejnych - oprocz DUB i STN - polaczeniach. Ale nie wycofaja sie bo sami wiecie, jakie jest oblozenie na tych lotach.
    ale gdyby tak przykrecic srube FR to moze inna linia zdecydowalaby sie wejsc do Rzeszowa, moze jakies polaczenie na zachod Europy
    Rzeszow potrzebuje jeszcze jednego przewoznika. To jak woda dla kwiatow... I wladze Podkarpacia chyba zdaja sobie z tego sprawe...

  19. #19
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PanPstryk
    Rzeszow potrzebuje jeszcze jednego przewoznika. To jak woda dla kwiatow... I wladze Podkarpacia chyba zdaja sobie z tego sprawe...
    ...chyba :/
    no risk, no fun ;D


  20. #20
    Awatar Mariusz

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPML

    Domyślnie


    Polecamy

    Mysle ze napewno nie zdecyduja postawic sie FR, a z tym ze zdaja sobie sprawe ze potrzeba jeszcze jednego przewoznika to nie sadze... Klapki FRowskie maja na oczach, albo kompletnie nie maja pojecia co robia... nie wiem... brak slow...
    You Can Fly

Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •