Szkoda, że efektywność naszych nie jest taka.
Szkoda, że efektywność naszych nie jest taka.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Nie w tym wydaniu. Teraz za sprawą godzin chyba wiedzą, pod kogo uderzają. - raczej nie pod p2p.
Chodzi o coś innego - o determinację Lokalesów i konsekwencje w działaniu. I za to ich szanuje!
Można biadolić, że to pod wybory etc. Daj Boże niech nasi załatwią przed wyborami Paryżewo czy Oslo i będą w stanie wykorzystać TEN moment. Sorry - uwarunkowania polityczne są idealne aby coś nowego przepchać, lepiej być nie może.
Zasłyszane na SSC:
Gdańsk z LUZ się szykuje panowie. Co na to J942?Jeszcze jedna dobra medialna wiadomość dla LUZ, PLL LOT po za bezpośrednimi lotami do WAW, motywowany przez zarząd lotniska, myśli o kolejnym kierunku i to być może też krajowym. Rozmowy trwają.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Czyli wychodzi na to, że STN i LTN także są bliskie granic możliwości. Pewnie do tego w Southend mają dodatkowe benefity. Może nie bezpośrednia dotacja ale np. zwolnienie z opłat na x lat...
Kropla drąży skałę, wypali jeden kierunek, to dorzucą im z czasem DUB. Niech no jeszcze dostosują rozkład pod naszego 'atlantyckiego" busa do KSC ...
Od lat słyszałem na forum o wielkim potencjale w RZE na loty na Ukrainę.
Mijają lata i nic...
Natomiast chylę czoła przed ekipą z LUZ bo lekko nie mają i nie mieli startowali od 0,
a dziś mają dwie linie na trasach na Ukrainę Wizz-a do IEV, Bravo do Charkowa, Chersonia i na IEV.
Wiem że zaraz zapytacie "what the hell is this" ale kto wie jakiś kierunek może się utrzyma.
A teraz ma do LUZ wybiera się kolejna UA linia, Ugra Air z połączeniem do Równego.
Zobaczcie jak te mróweczki w LUZ pracują/próbują a w RZE dalej 0 połączeń na wschód...
Oczywiście taki Kijów 2x tydzień przydałby się, ale nie do końca jestem przekonany, że w Rzeszowie jest aż tylu Ukraińców z tamtych rejonów, jak już to są z zachodniej Ukrainy, a połączenie ze Lwowem chyba sensu nie ma.
Osobiście uważam, że takich eksperymentów i to bardziej znanymi liniami na bardziej obleganych kierunkach mieliśmy wystarczająco i nie ma sensu wchodzić w takie tematy.
Ja czytam info z FPW i ilości pax ostatnio do Kijowa z Bravo odleciał jeden pax to na prawdę nie jest to nam potrzebne, ale doceniam starania.
Wizzair raczej pusty nie lata, natomiast UA linie szukają paxów głównie pasażerów na swoim lokalnym rynku.
Moim zdaniem takie próby lokalnych linii nie psują rynku w LUZ, akurat na Ukrainie.
A jest szansa że coś się utrzyma.
W niedalekiej przyszłości (moim zdaniem) FR zadomowi się na Ukrainie i sądzę że wykażą większe wtedy zainteresowanie lotami do LUZ niż RZE.
Ja tylko zapytam. Kto ma latać z RZE na Ukrainę? Studenci wsiz-u. Zadna Ukraina nam nie potrzebna, Holandia, Norwegia, Francja,Włochy, Hiszpania tu są rynki na które byłoby zapotrzebowanie.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Lub WiZZ..
^^^^ Zgadza się, linia 'krzak', wystarczy nam już OLT czy inne 4you. Ale podtrzymuję - chylę czoła jak Załoga LUZ zasuwa aby coś ściągnąć. Ciekawi mnie jak W6 sobie radzi ... (?) W przypadku Bravo sąsiedzi mają ten sam problem co my ze wspomnianym 4You czy Adria. Poraz pierwszy o 'jakims' Bravo usłyszałem za sprawą planów względem LUZ...
Bravo miało parę dni temu lądowanie na brzuchu w IEV... Zawsze 1 maszyna mniej...
Przed chwilą dzwonił do mnie szwagier, który zawoził do LUZ na EIN 4 osoby z Jarosławia - ku jego zdziwieniu nie był jedyny z Podkarpacia, przed terminalem stały już dwa busy z rejestracją RLU i RPZ, po chwili dojechał trzeci z rejestracją RP.
Patrzę na FR24, a do LUZ leci z EIN A321 W6 - czyli duże musi być obłożenie, a nasi w biurowcu śpią - Holandia potrzebna jest "na cito", nie mówiąc o Norwegii.
"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
A321 nie jest oznaką (edit: inaczej - może gwarantem) dobrego obłożenia tylko likwidacji bazy i obsługi eindhoveńską maszyną.
Zakładki