Strona 19 z 19 PierwszyPierwszy ... 9 17 18 19
Pokaż wyniki od 361 do 378 z 378
Like Tree317Likes

Wątek: Co Rzeszów myśli o Lublin-Świdnik intl? Część 2.

  1. #361
    mss
    mss jest nieaktywny
    Awatar mss

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie


    Polecamy

    Wszędzie jest ich pełno. W Rzeszowie nie są ty tylko pracownicy zarabiający najmniej ale np bogaci Ukraińcy robiący tu interesy. W Rzeszowie ukraiński developer Melnyk (z Iwano-Frankiwsk) buduje kompleks Capital Towers (wieżowiec 26 pieter) 30% mieszkań kupują ukraińcy, obok w apartamentach zamkowych Ukraińcy otwierają restauracje itd itd.


    - reklama w podpisie skasowana - REGULAMIN
     

  2. #362
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    ^^^^ ze Stanisławowa...
    Szkoda, że Niemiec na drogowskazie jest w stanie napisać Breslau i Wrocław, a nasze matoły tylko Lviv
    TomaszRT, mss and myszygon like this.
     

  3. #363
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mss Zobacz posta
    Wszędzie jest ich pełno. W Rzeszowie nie są ty tylko pracownicy zarabiający najmniej ale np bogaci Ukraińcy robiący tu interesy. W Rzeszowie ukraiński developer Melnyk (z Iwano-Frankiwsk) buduje kompleks Capital Towers (wieżowiec 26 pieter) 30% mieszkań kupują ukraińcy, obok w apartamentach zamkowych Ukraińcy otwierają restauracje itd itd.
    Przy takiej reklamie nie dziwić się, że kupują. W coś muszą inwestować, a Polski rynek mieszkaniowy jest stabilny.
    Strona www UA: Запрошуємо відвідати сайт житлового комплексу Capital Towers ŤСтоличні вежіť м. Жешув (Польща)
    Strona www PL: Capital Towers MGroup Development Sp. z o.o.

    Właśnie Sven ma racje, to było kiedyś Polskie miasto - Stanisławów!!!
    "Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
     

  4. #364
    Awatar letowniak

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UK/Aviation Valley

    Domyślnie

    Były zachwyt i w jednej chwili wszystko się skończyło...
    Strategia dywersyfikacji usług lotniczych okazała się mocno nie trafiona, za biedny i za mały rynek na takie cuda, co prawda byłem sceptycznie nastawiony do dublowania tras przez dwóch przewoźników szczególnie egzotyków jak TLV, czy Kijów jednak sam się nie spodziewałem aż takiej wycinki...
    Jakie teraz pomysły i rady na Rzeszów?
    RWA likes this.
     

  5. #365
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez letowniak Zobacz posta
    Były zachwyt i w jednej chwili wszystko się skończyło...
    ...
    Jakie teraz pomysły i rady na Rzeszów?
    I tak LUZ ma więcej połączeń do LONDYNU w W18 bo 10 a my 8. W S19 jak na razie mają tylko 10 i tylko W6 (ale za to na A321), FR prawdopodobnie zrezygnuje z 4 lotów tygodniowo do STN (wynika z rozkładu obecnie), to będziemy mieli 12, a jak FR nie zrezygnuję to LUZ będzie mieć 14 połączeń tygodniowo. Ale nasi z RZE nic nie robią by zwiększyć LONDYN w S19 mimo, że samoloty latają na full co roku. Dodatkowo LUZ ma wzmocnione OSLO (3x na A321), a my tylko nieaktualną obietnice prezesa Tabisza o powrocie tego kierunku od S18. A ja będę się śmiał, jak w 2019 FR wróci do RYG, a w ofercie nie będzie RZE.

    Ostatnio prezes LUZ mówił w TV Lublin, że już niedługo będą mieć dobrą wiadomość dla lubelskich pasażerów w sprawie nowych połączeń, a nasz prezes w wywiadzie w TV Rzeszów trochę wcześniej mówił o nowym kierunku który linia X ma ogłosić we wrześniu, a wrzesień już mija i cisza. Na obecną chwilę jest nie moc w RZE na trasach europejskich, tracimy PIK, CFU, BUC i nowego nic nie dostaliśmy w stosunku do innych lotnisk regionalnych.

    Prezes, to tylko chyba jest już u nas z nazwy, dużo mówi, obiecuje, a wyniki wiadomo - "udrożniona Korczowa, latamy do Oslo, mamy bazę FR i w 2020 milion pax" - no i ręce opadają, bo nic nie wynegocjowane, tylko czekają co im FR da, a na jesień przypominam kończy się umowa promocyjna z FR.
    "Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
     

  6. #366

    Dołączył
    Sep 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Martinshmit Zobacz posta
    Dodatkowo LUZ ma wzmocnione OSLO (3x na A321)
    Chyba TRF mają 2x na A321. A z Ryanem rozmawiają o STN.
     

  7. #367
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Mimo tego że ostatnio w LUZ mają pod górkę, podziwiam ich z jaką łatwością pozyskują nowe połączenia.
    Może tym razem się im uda.
    https://www.pasazer.com/news/39628/t...antwerpii.html
    Mateusz Janiec, STYRO and sven like this.
    Pozdrawiam, Airliner
     

  8. #368

    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Tam przynajmniej próbują coś zrobić. Wyjdzie czy nie wyjdzie mniejsza z tym. U nas jedynie liczą na to aż marszałek sypnie kasą. Będzie dopłata to może łaskawie Ryan coś dołoży. Ciekawe też jak długo TLV będzie latał. Na przyszły rok zapowiadają się cięcia w siatce ryanaiara a nic nie słychać o nowościach, dramat... Brawo Lublin!!
    STYRO likes this.
     

  9. #369
    Awatar Wit90

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPRZ/LEŻAJSK

    Domyślnie

    Mimo tego że ostatnio w LUZ mają pod górkę, podziwiam ich z jaką łatwością pozyskują nowe połączenia.
    Jak Wizz Air nie poradził sobie z Brukselą to TUIfly też szybko się zwinie.
    Tam przynajmniej próbują coś zrobić.
    Tak np. Brawo Airways, Carpatair, Small Planet
    U nas też próbowali: OLT Express,4YOU,Adria Airways,Czech Airlines

    I co z tego wyszło?
    RWA and yareq like this.
     

  10. #370

    Dołączył
    Sep 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Wit90 Zobacz posta
    Jak Wizz Air nie poradził sobie z Brukselą to TUIfly też szybko się zwinie.
    Bruksela miała bardzo dobre wypełnienie,ale przenieśli się do Eindhoven i teraz lata na A321 wypełnione po dach.
    Szanse mają spore bardzo dużo lubelaków w okolicach Brukseli pracuje.
     

  11. #371
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Post

    I co z tego, jak nasz "management" z J942 kolejny rok walczy z OSLO, nie mówiąc już o kierunkach do Beneluxu, gdzie ludzie z Podkarpacia wypychają te maszyny w LUZ i KRK po dach. Dalej brakuje północy Włoch, Szwecji, Hiszpanii, Francji. I o czym my tu mówimy, jak obecnie nasi usiedli po laurach TLV i EWR i nic nie słychać.

    Prezes publicznie w TV Rzeszów obiecał nowy kierunek we wrześniu, a tu cisza. Prezes LUZ też obiecał i masz ci los - kierunek jest. No nie może być, znów w LUZ dotrzymują słowa, a nasza "dobra zmiana" - szkoda gadać. I tym się różnią oba te porty, że tam cały czas starają się, coś robią, szukają, a nasi szlifują "niedasizm".


    P.s. Jeden kierunek letni FR może wróci od S19 - CFU, obecnie w systemie rezerwacji dla RZE można przeglądać rok 2019 lecz bez dat lotów, wcześniej było tylko to możliwe do końca października 2018 roku.
    "Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
     

  12. #372

    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Wit90 Zobacz posta
    Jak Wizz Air nie poradził sobie z Brukselą to TUIfly też szybko się zwinie.

    Tak np. Brawo Airways, Carpatair, Small Planet
    U nas też próbowali: OLT Express,4YOU,Adria Airways,Czech Airlines

    I co z tego wyszło?
    Wyszło tyle że mają Wizzaira, Ryanaira , easyJeta, LOT a teraz dochodzi kolejna linia. U nas jeden lowcost który trzyma za jaja całe Podkarpacie. Lufthansa która lata dla biznesu z doliny lotniczej i Lot który wykorzystuje potencjał emigrantów z USA i biznesu do WAW, zasługa zarządu w tym żadna. Na prawdę nie widzicie różnicy?
     

  13. #373
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Ooooooo! Conajmniej ciekawy news. Ja tam po ciężkim dniu za kółkiem patrzę optymistycznie na temat:
    - tego lotniska jeszcze nie ćwiczyłem,
    - trochę dni niefortunne ale będzie okazja aby odwiedzić starych znajomych z branży i odświeżyć kontakt... przynajmniej OW, a z powrotem zrzucą mnie do BRU czy (pod)BRU.
    Martinshmit likes this.
     

  14. #374
    Awatar letowniak

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UK/Aviation Valley

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 2709 Zobacz posta
    Na prawdę nie widzicie różnicy?
    Naprawdę nie widzisz różnicy? Lublin walczy o życie, jak walczysz o życie to działasz intensywnie ale czy mądrze?

    Latałem z Lublina, chociażby ostatni zawoziłem klientów na to lotnisko, parking praktycznie pusty, terminal mimo że duży jak na start, to kompletnie źle rozplanowany, i już na tym etapie widzę że jest robiona dobudówka.... wydano kupę kasy na kolej która przy tej ilości pasażerów jest jak kwiatek do kożucha, u nas może to wyjść podobnie bezsensownie.
    Nie uważam aby nasi byli wybitnymi fachowcami od lotnictwa cywilnego, jednak ja już wolę żeby nic nie robili, niż pakowali się w coś byle tylko było lub powielali te same połączenia... Na małym lotnisku dublowanie połączeń typu Kijów, Tel Aviv, Doncaster i Liverpool to przecież też regiony które się zazębiają widać jak się skończyło. A teraz Antwerpia by Tui kontra Eindhoven i Wizz... Połączenie ciekawe nie można temu zaprzeczyć jednak znów jest ten zgrzyt, oba lotniska przecież są praktycznie rzut beretem obok siebie. Kolejny raz bawimy się z wujkiem Wizarem zamiast go klepać po plecach i mówić jaki jest piękny i młody. Podobnie z Bmi wydaje się kasę żeby coś latało zamiast Lufthansy a później ładuje się mu konkurencję w postaci LOT... nie potrafię zrozumieć tej strategii.

    Nie znam się może, jednak widzę że jest to działanie na wielkim ryzyku z przekonaniem jesteśmy wielcy damy radę, bo jeśli się zamawia TUi z Embraerami 112 miejsc na trasie Antwerpii to trzeba być takim polskim Zurychem .....chociaż linia która stamtąd latała min do Zurychu ostatnio padła...
    Marek. and Martinshmit like this.
     

  15. #375
    Awatar letowniak

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UK/Aviation Valley

    Domyślnie

    - Spadająca frekwencja to efekt kryzysu w branży lotniczej. Branża złapała zadyszkę i mierzy się dziś z trzema problemami. Linie lotnicze mają kłopoty z jednej strony z załogami, a z drugiej z maszynami. Po prostu jednych i drugich jest w tej chwili za mało. Do tego dochodzi drożejące paliwo - tłumaczy prezes PLL Krzysztof Wójtowicz,
    źródło i całość
    Wyborcza.pl

    Kryzys w branży lotniczej?? jest kryzys czy nie ma kryzysu?

    Wybaczcie ale twierdzenie że ma się problemy z załogami i maszynami wzajemnie przeczy sobie... bo jeśli nie dysponuje się odpowiednią ilością załóg to znaczy że są jakieś wolne maszyny... natomiast jeśli linia lotnicza mimo nieustannego rozwoju nadal potrzebuje maszyn i załóg to raczej potwierdza to nieustający rozwój i koniunkturę w branży..
    Martinshmit and 2709 like this.
     

  16. #376

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Stalowa Wola

    Domyślnie

    Ten temat powinno się zamknąć. Lubelskie lotnisko ma swój wątek na forum i tam się powinno o nim pisać. To nawet nie fajnie wygląda.
    letowniak and dymiks like this.
     

  17. #377
    Awatar letowniak

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UK/Aviation Valley

    Domyślnie

    ^^ Popieram. Ewentualnie przemianować na "konkurencyjne porty" czy coś w ten deseń
     

  18. #378
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie


    Polecamy

    Zamykam. Posty dotyczące Lublina w wątku Lublina, posty dotyczące wpływów LUZ na RZE i odwrotnie w Hyde Parku.
    2709, jarekch and bakwola like this.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
     

Strona 19 z 19 PierwszyPierwszy ... 9 17 18 19

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •