Strona 2 z 19 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 378
Like Tree317Likes

Wątek: Co Rzeszów myśli o Lublin-Świdnik intl? Część 2.

  1. #21
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Post


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez PKPfan Zobacz posta
    Wizzaira to chyba straciliśmy w momencie wejścia do Jasionki Ryanaira. Co do Oslo - taki pasażer moim zdaniem na 99% wybierze Balice - może nawet Pyrzowice - a nie Lublin. Wydaje mi się, że większość osób nawet nie będzie przez długi czas wiedziała, że w Lublinie funkcjonuje lotnisko...

    .... Zobaczymy jak rozwinie się siatka z Lublina na wiosnę i w ciągu najbliższych 2-3 lat i wtedy będzie można ocenić efektywność pracy tamtejszych włodarzy. Ale w kościach coś czuję, że będziemy im zazdrościć...
    Ja myślę, że nie będziemy im zazdrościć i jestem pewny i w kościach coś czuje, że na wiosnę 2013 będziemy mieć upragnione kierunki Paryż, Rzym, Oslo oraz Zadar bo nasi włodarze się o to postarają, gdyż nie mogą już ścierpieć i w oczy ich kuje to, co my tu na nich psioczymy
     

  2. #22
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Domyślnie

    A miejscowi w LUZ psioczą:

    No i za przeproszeniem d...a panowie
    Nadzieja umiera ostatnia i właśnie dzisiaj umarła
    Przed chwilą wróciłem z lotniska i to co wczoraj podejrzewałem za kolejną wycieczkę po terminalem to nie była wycieczka tylko brygada brukarzy.
    Możemy zapomnieć i ładnych estetycznych płytach przed samym terminalem - od wczoraj będzie słychać tyr tyr tyr kółeczek walizek podróżnych - mamy świeżo położoną H-kostkę, i to frezem do wierzchu :/
    więcej tu: [Lublin] Budowa Portu Lotniczego [OT=brig] - Page 476 - SkyscraperCity
     

  3. #23
    Awatar Gargamel

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    Nienacko

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Martinshmit Zobacz posta
    Ja myślę, że nie będziemy im zazdrościć i jestem pewny i w kościach coś czuje, że na wiosnę 2013 będziemy mieć upragnione kierunki Paryż, Rzym, Oslo oraz Zadar bo nasi włodarze się o to postarają, gdyż nie mogą już ścierpieć i w oczy ich kuje to, co my tu na nich psioczymy
    "Upragnione kierunki"? Przez kogo? Człowieku, zejdź na ziemię. Wszystkich którzy są przy korycie g..uzik obchodzi co tu piszemy - oni uważają że jest to garstka zapaleńców i gówniarzy co się do internetu dorwali. Co myślą ludzie, jakie kierunki to "pewniaki"? Co to kogo obchodzi? Kawka, papierosek.. świat poczeka.. świat jest na salonach, a nie na jakimś forum czy w terminalu czy w domu przeciętnego Nowaka czy Kowalskiego.
    Śmiem twierdzić, że nawet cały ten dział "marketingu" rzadko tu zagląda (ew z nudów w pracy). Bo jak inaczej wytłumaczyć takie olewactwo, już nie tematów nowych połączeń, ale np. słynnej płytki na tarasie widokowym? Jeśliby im minimalnie zależało na opinii kogokoliwek spoza "urzędu nadrzędnego" to by ją wymienili w ciągu kilku godzin.
    Czy ktoś na prawdę myśli że dzień w biurze na lotnisku zaczyna się od lektury "pasażer.com", "lotnictwo.net.pl" itd.. i późniejszej burzy mózgów: "co dziś zrobimy"?
    STYRO and sven like this.
     

  4. #24
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Gargamel Zobacz posta
    "Upragnione kierunki"? Przez kogo? Człowieku, zejdź na ziemię. Wszystkich którzy są przy korycie g..uzik obchodzi co tu piszemy - oni uważają że jest to garstka zapaleńców i gówniarzy co się do internetu dorwali. Co myślą ludzie, jakie kierunki to "pewniaki"? Co to kogo obchodzi? Kawka, papierosek.. świat poczeka.. świat jest na salonach, a nie na jakimś forum czy w terminalu czy w domu przeciętnego Nowaka czy Kowalskiego.
    Śmiem twierdzić, że nawet cały ten dział "marketingu" rzadko tu zagląda (ew z nudów w pracy). Bo jak inaczej wytłumaczyć takie olewactwo, już nie tematów nowych połączeń, ale np. słynnej płytki na tarasie widokowym? Jeśliby im minimalnie zależało na opinii kogokoliwek spoza "urzędu nadrzędnego" to by ją wymienili w ciągu kilku godzin.
    Czy ktoś na prawdę myśli że dzień w biurze na lotnisku zaczyna się od lektury "pasażer.com", "lotnictwo.net.pl" itd.. i późniejszej burzy mózgów: "co dziś zrobimy"?
    A to się mylisz :P zaglądają, zaglądają i się interesują

    A i ciekawostka - pani Ania ostatnio na Anna Kubik-Nieckarz | Facebook dodała do ulubionych Wizz - z sympatii do tej linii czy może coś się ruszyło .... ?
     

  5. #25
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Martin - nie było mnie miesiąc na forum, a Ty jak byłeś, tak jesteś - naiwny.
    sven likes this.
    Audi RS7 '16 4.0 TFSI 720KM/800NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!
     

  6. #26
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec Zobacz posta
    Martin - nie było mnie miesiąc na forum, a Ty jak byłeś, tak jesteś - naiwny.
    Mateusz - ktoś czasem musi być taki, ktoś musi mieć złudne nadzieje, ale też komuś takiemu musi zależeć na rozwoju RZE i regionu
     

  7. #27
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Martinshmit Zobacz posta
    Mateusz - ktoś czasem musi być taki, ktoś musi mieć złudne nadzieje, ale też komuś takiemu musi zależeć na rozwoju RZE i regionu
    Skoro sie nie łudze - to wg Ciebie nie zalezy mi na rozwoju Regionu i EPRZ? Ciekawa konkluzja ...
    burus likes this.
     

  8. #28
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Skoro sie nie łudze - to wg Ciebie nie zalezy mi na rozwoju Regionu i EPRZ? Ciekawa konkluzja ...
    Powiązane przesłanki i konkluzje, racje i następstwa ich, jest to rozumowanie w sensie logicznym, inaczej: wniosek w konsekwencji następstw i nie koniecznie oparty na ściśle określonych zasadach funkcjonowania poszczególnych jednostek ludzkich - "Jeżeli się nie łudzę, to mi nie zależy" - Właśnie może być na odwrót: "Nie widzę tego, ale zależy mi na tym jak najbardziej"
     

  9. #29
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Tylko, że Ty nie wyciągasz wniosków z konkluzji i racji na tym forum, tylko dalej naiwnie wierzysz internetowym szmatławcom, jakimś tanim artykulikom i innym bzdetom.
    Audi RS7 '16 4.0 TFSI 720KM/800NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!
     

  10. #30

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PKPfan Zobacz posta
    Co do Oslo - taki pasażer moim zdaniem na 99% wybierze Balice - może nawet Pyrzowice - a nie Lublin.
    Z Lublinem jest znakomite połączenie prywatnymi busami. Za dwadzieścia parę złotych. Jak otworzy się lotnisko to i do lotniska będą te busy dojeżdżać. Za parę złotych więcej. Podróż więcej jak trzy godziny nie potrwa.
    Do Krakowa Głównego pociąg jedzie (jak nie jest spóźniony) ca cztery godziny. Kosztuje trzydzieści parę złotych. Pociąg z Krakowa Głównego do Balic niewiele mniej niż bus do Lublina.
    Najszybszy pociąg do Katowic jedzie 7 godzin. Ile on kosztuje, w jakich się jedzie warunkach, późniejszą kwestię dojazdu do Pyrzowic itd. z litości pominę.
    sven and STYRO like this.
     

  11. #31
    mss
    mss jest nieaktywny
    Awatar mss

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    ^^ Kolego tylko zauwaz, ze trwa remont torow na calym odcinku do Krakowa - za rok dojedziesz do Krakowa w max 1,5h. A do Balica dojedziesz A4 w podobnym czasie.
    Nie ma sie co jarac odplywem paxow i prognozowac - rotacje paxow z obu wojewodztw beda ciagle trwaly. Pax ktory patrzy na cene przyjedzie do Rzeszowa z Lubelskiego i podobnie ten z Podkarpackiego.


    - reklama w podpisie skasowana - REGULAMIN
     

  12. #32

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    ^^ Kolego, jak za rok dojadę pociągiem do Krakowa w max 1.5h to Ci postawię najlepszą whisky single malt jaką znajdę w Rzeszowie.


    Ani za rok, ani za dwa. Być może za trzy lata, niemniej mając na uwadze terminowość państwowych inwestycji w RP byłbym ostrożny. Aha i w międzyczasie PKP będą musiały pozyskać składy pozwalające jechać >120km/h. Jeśli ten scenariusz się ziści to faktycznie Balice będą dla Jasionki jeszcze większą konkurencją.

    A o autostradzie wcześniej jak za dwa lata też nie masz co marzyć.
    sven and burus like this.
     

  13. #33
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Domyślnie

    No to jeżeli LUZ jest tak drogie jak piszą, to życzę im tam powodzenia

    więcej na: http://lotnictwo.net.pl/5-poszczegol...tml#post816346
     

  14. #34
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Panowie, proszę trzymać sie tematu. O autostradach na SSC, o LUZ w dziale poświęconym temu lotnisku, a w tym wątku o ewentualnym wpływie lotniska w Lublinie na Jasionkę. Dziękuję.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
     

  15. #35
    mss
    mss jest nieaktywny
    Awatar mss

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    W mediach pojawily sie informacje (plotki) o planach zbazowania samolotu w Lublinie ... oj szefostwo naszego portu dostaloby chyba goraczki.

    Baza Wizz Air w Lublinie? Plotka - Pasazer.com


    - reklama w podpisie skasowana - REGULAMIN
     

  16. #36
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Akurat o bazę w Lublinie (na razie) nie martwiłbym się. Ale za 10 - 15 lat to kto wie...
     

  17. #37
    mss
    mss jest nieaktywny
    Awatar mss

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    Patrzac na rynek lotniczy w Polsce plotka o bazie w Lublinie moze wydawac sie malo realna - ale kto wie, jeszcze kilka miesiecy temu malo kto uwazal ze bedzie tam Wizz i Ryan a wielu glosilo wielka klape. Pojawilo sie informacje o wejsciu LH do Lublina od przyszlego roku ... jeszcze dojdzie do tego Eurolot i lotnisko w pierwszym roku funkcjonowania bedzie mialo tylu przewoznikow co my po wielu latach ...
    Ciekawe jak tam negocjacje pana LS - pewnie juz na finiszu ...


    - reklama w podpisie skasowana - REGULAMIN
     

  18. #38

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Niemniej K2 w Lublinie to mi pachnie scenariuszem RZE-SZZ i RZE-WRO.
     

  19. #39
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Dobra, dobra.. Panowie. Hola, hola! Po pierwsze - informacje o bazie W6 w Lublinie to kompletne plotki, w perspektywie najbliższych 3-5* lat nie brałbym ich na poważnie. Mówi się o Lufthansie i Eurolocie. No właśnie - mówi się.. U Nas już od kilku lat się mówi, powiem więcej - zapewnia się - o nowych połączeniach, przewoźnikach i perspektywach rozwoju.. Jak jest, chyba każdy widzi. Nie dramatyzujmy, że od razu Świdnik zje Jasionkę. Owszem, może powoli się dobierać do tyłka i podbierać "swoich" pasażerów, ale bez przesady.. Jeśli chodzi o kierunki robotnicze, to miejsca starczy zarówno dla LUZ, jak i RZE. O Lufthansę nie mamy się co obawiać, to u Nas pewniak. Nie dramatyzujmy, a obserwujmy rozwój sytuacji.

    *- zależnie od tempa rozwoju.
    Martinshmit likes this.
    Audi RS7 '16 4.0 TFSI 720KM/800NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!
     

  20. #40
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec Zobacz posta
    Dobra, dobra.. Panowie. Hola, hola! Po pierwsze - informacje o bazie W6 w Lublinie to kompletne plotki, w perspektywie najbliższych 3-5* lat nie brałbym ich na poważnie. Mówi się o Lufthansie i Eurolocie. No właśnie - mówi się.. U Nas już od kilku lat się mówi, powiem więcej - zapewnia się - o nowych połączeniach, przewoźnikach i perspektywach rozwoju.. Jak jest, chyba każdy widzi. /.../
    Tyle, ze w przypadku LUZ nie tylko mowi sie ale widac jakies efekty. W6 - nie nie oni na pewno skoncentruja sie na Modlinie, a jednak weszli. Ryan - nie nie, przeciez sa nieopodal w Jasionce, teraz bedzie walka o WMI z W6, a jednak cos odpalili. Wiem - na poczatek niezbyt wiele ale powolutku draza. Bedzie jak w przypadku RZE - STN czy DUB oblozny w 90paru % i ceny po 400zl OW. Kwestia czasu.

    Wniosek: jezeli Pany z Jasionka 942 nie wezma sie do roboty, miotla nie zrobi porzadku to 0,5mln w 2013 moze okazac sie bardzo ambitnym wyzwaniem.

    O LH z RZE jestem spokojny - ceny na MIESIAC do przodu sa mocno sufitowe ale wchodzac do LUZ mozemy na jakis czas zapomniec o podmianie A320/B737 czy o drugim polaczeniu LH z RZE. Zwyczajnie odcinaja teraz kupony ... i wcale mnie to nie dziwi.

    Ps' stan i policz sobie ilosc busow jezdzacych z EPRZ z/do Lublina w ciagu dnia... Zjesc nas nie zjedza ale beda skutecznie podgryzac. Na wejscie beda niezle ceny FR czy W6 z LUZ, busiarze jezdzacy do Rzeszowa juz sie ciesza ...

    Ps2' obym sie mylil ale w 2013 nie bedzie GRO z RZE. Po tym jak odpalili z KRK byloby to bardzo logiczne posuniecie FR.

    Ps3' pomijajac wszystko mysle, ze ktos ostrzy sobie zabki na EPRZ i bardzo chcialby wejsc jako udzialowiec (najlepiej strategoczny) - wowczas nagle wszystko zacznie sie oplacac, a tematy rusza z kopyta. Ale wowczas skonczy sie babci sranie i co niektorym zawodnikom nawet zwiazki zawodowe nie pomoga.

    AMEN!
    TomaszRT, Dominix and Marcin.78 like this.
     

Strona 2 z 19 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •