Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Tabisz potrzebuje mocnego walnięcia w sensie efektów, żeby wszyscy powiedzieli Łaaaał! Takim czymś mogłaby być baza albo nawet to nieszczęsne TATL. Lublin goni, Szczecin goni, Kraków nas przykrywa kapeluszem. My nie stoimy, my się cofamy. I nawet plecy w postaci Ortyla mu nie pomogą, bo jak się Ortylowi zacznie robić gorąco to poświeci Tabisza. A on póki co to efektów nie ma, a na stanowisku jest od czerwca jak się nie mylę...
Z drugiej strony czego oczekiwać od gościa, który ze swojego stołka chce udrażniać komunikację miedzy Lwowem a Jasionką i twierdzi, że mieszkańcy Ukrainy chcą wylatywać na zachód z portów unijnych. Nie chcą a muszą, ale kiedy Wizz czy FR zrobi bazę we LWO to będzie wielkie AŁAAA, bo jednak się okaże, że jednak Ukraińcy wolą latać od siebie. Jedna rzecz mnie u Tabisza zszokowała, zasmuciła itd... W wywiadzie na Pudelku powiedział, że:
WTF? prezes Jasionki na 1 miejscu powinien mieć firmę, której prezesuje. Na 1 miejscu rozwój Jasionki, a potem długo długo nic, bo czasu mu braknie na zajmowanie się regionem. Zresztą, od tego jest Ortyl i jego ludzie w Urzędzie Marszałkowskim, żeby się regionem zajmować, lepiej dla Jasionki byłoby jakby się Prezes Tabisz skupił jednak na rozwoju połączeń z EPRZ. Zrobienie porządku na płycie to trochę za mało jak na 8 miesięcy pracy.Reasumując, po pierwsze region. Po drugie pasażer i jego komfort. Po trzecie, podniesienie profesjonalizmu całej firmy.
I jeszcze jedno - nowe kierunki to często wynik kuluarowych rozmów, nawiązanych przyjaźni (może to zbyt wielkie słowo), bliskich kontaktów personalnych. Obecna ekipa z J942 jest pod tym względem dość hmmm... jakby to powiedzieć, oschła. Nie mogę nic więcej na ten temat napisać, ale od paru osób jeżdżących do biurowca służbowo takie zdanie, może nie tak dyplomatycznie, usłyszałem.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
STYRO ale czy on zrobił porządek na płycie? W dalszym ciągu jesteśmy ewenementem w skali światowej gdzie samoloty nakręcają 180 stopni w miejscu. Do tego ciągle informacje na www nie są aktualizowane na bieżąco, raz jest dobrze raz jest źle. Jak ktoś ma w dupie to jest źle, drugi się przyłoży i jest dobrze. Burdel na parkingu jaki był taki jest, ciężko jest zaparkować( Zastanawiam się co będzie w sytuacji jak będzie np 4 odloty w jednym czasie i duża impreza w centrum kongresowym które własnego parkingu nie ma). Wg mnie jedyny sukces nowego prezesa to strefa kiss&fly. Przynajmniej można zatrzymać się na chwile bez opieprzania SOL-u jak to miało miejsce kiedyś.
Jak najbardziej Sebastian masz rację. Też pod tym się podpisze jak ktoś to przedstawi w petycji Marszałkowi .
A do tego chce dodać cytat z komentarza z artykułu o KTW z p.com. który mnie zaskoczył i zarazem zbulwersował, że tylu pax tracimy na rzecz KRK:
@gość_d6f07 jeżeli Cię interesuje to za 2016 rok w ruchu dwustronnym do i z KRK odprawili oni z Podkarpacia circa 810 tyś. pax, jest to więcej niż sam RZE u siebie. Natomiast w KTW zaledwie circa 47 tyś. a w LUZ circa 35 tyś. Podkarpacian zostało odprawionych. Potencjał takiego RZE jest, tylko lotnisko nie umie się sprzedać, wykazać swój potencjał liniom lotniczym oraz ściagnąć nowych przewoźników. Dodatkowo dają plamę w negocjacjach nad zwiększeniem oferty kierunków u obecnych na ich lotnisku, jeszcze takiej nieporadności nie widziałam. Pozdrawiam wszystkich - Ola.
"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
Nie mam żadnych wątpliwości że sporo ludzi z Podkarpacia korzysta z usług Krakowskiego lotniska.
Ale takie wyliczenia mnie "rozwalają"
@gość_d6f07 jeżeli Cię interesuje to za 2016 rok w ruchu dwustronnym do i z KRK odprawili oni z Podkarpacia circa 810 tyś. pax, jest to więcej niż sam RZE u siebie. Natomiast w KTW zaledwie circa 47 tyś. a w LUZ circa 35 tyś. Podkarpacian zostało odprawionych.
Co więcej dane są dość precyzyjne co do KTW czy LUZ.
Nieźle się ubawiłem
Martin proszę Cie, możemy pogadać na temat artykułów na temat Jasionki, ale podpieranie się komentarzami forumowiczów jako argumentami czy faktami jest co najmniej słabe.
Airliner, kilka lat temu sam Pamuła mówił, że z Podkarpacia ponad 600 tysięcy rocznie odprawiają paxów (są tu ludzie na tym forum, co to pamietają i potwierdzą), to uznałem to za wiarygodne, że obecnie wzrosło do 800 tysięcy. I niestety ta liczba mnie bulwersuje , bo ci ludzie przy sprawnej administracji J942 mogli by latać z Jasionki i mielibyśmy wyniki na poziomie POZ. Wiem, wiem co powiesz - "marzenia ściętej głowy" - ehh.
"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
Niepotrzebnie bulwersujesz się informacjami z wątpliwych źródeł, a dodatkowo przeklejasz je na szacowne forum W komentarzach na p.com możesz też czasem przeczytać, że 30% ruchu w Balicach stanowią Ślązacy. Dodając do tego 17% które rzekomo ma przypadać na mieszkańców Podkarpacia oraz 52% obcokrajowców (co akurat jest potwierdzone) okaże się, że Małopolanie generują zaledwie 1% ruchu w Balicach
Martin, poczytaj ze zrozumieniem.
Nie wiem ile jest pasażerów z Podkarpacia w Balicach.
Jest ich na pewnie sporo, ale czy to liczba 100/300/600 tys... itd nie wiemy.
Ale jak czytam że jakaś "Ola" z forum pudelek.com ma szczegółowe dane że jest ich konkretnie 810 tys.,
a w KTW 47 tys. a w LUZ 35 tys. to ręce mi opadają.
Skąd ma takie dane???
Ma szklaną kulę, ale po prostu p... i trzy po trzy.
Czy przy odprawie w check-in jest pytanie skąd Pani/Pan jest?
Proszę cie...
Widzisz, każesz komuś czytać ze zrozumieniem, a sam tego nie robisz. Ta "Ola" nie pisze dokładnie, czy szczegółowo, a około tylu tysięcy, jak byk stoi tam słowo przed każdą liczbą CIRCA.
A skąd ma te dane, są ludzie że pracują w branży np. w ULC, są aktywni na takich pudelkach, wiele danych się sprawdza, nie zawsze wszystkie, a że się nie ujawniają - pewnie mają powody.
"Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)
Drogi Martinie,
dziękuję ci za wyjaśnienie co znaczy circa.
Naprawdę "otworzyłeś mi oczy"
Już słynna "ola" podaje dane nawet bardzo precyzyjne 47 tys. w KTW to przy ich ruchu z ub.r. stanowi mniej niż 1,5% udziału.
W LUZ to 35 tys. czyli poniżej 9%.
PS. Coś że ta Ola ma drugie imię które brzmi Martin
Pisałem to nie na p.com ale raczej na SSC Zresztą nie pisałem, że 30% ruchu w Balicach stanowią Ślązacy tylko 30% ruchu jest z/do woj. Śląskiego a to jest spora różnica Zresztą sam były prezes Pamuła się tym chwalił w TVP Kraków i podkreślał, że robi wszystko i zrobi jeszcze więcej, żeby Balice były lotniskiem pierwszego wyboru dla mieszkańców Śląskiego
j.w
potwierdzone
Polskie Linie Lotnicze LOT od czerwca tego roku uruchomią bezpośrednie loty do Tel Awiwu w Izraelu z Lublina, Gdańska, Poznania i Wrocławia, a z Warszawy liczba rejsów do tego miasta wzrośnie do 13 tygodniowo z siedmiu - poinformowała we wtorek spółka. Rejsy z Lublina do Tel Awiwu będą realizowane w każdy poniedziałek i czwartek, z Wrocławia we wtorek i piątek, z Gdańska w każdą niedzielę, a z Poznania w każdą środę.
LOT prawie podwoi też liczbę połączeń między Warszawą a Tel Awiwem. Będą dodatkowe rejsy w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki, soboty i niedziele. "Wszystkie rejsy docelowo obsługiwane będą nowoczesnymi samolotami Boeing 737-800 Next Generation, które dołączą do floty LOT-u już za kilka miesięcy" - poinformował w komunikacie LOT.
Polski przewoźnik podkreśla, że "Izrael od zawsze przyciągał Polaków, zwłaszcza tych, którzy szukali tam doznań kulturowych czy religijnych. Z każdym rokiem jest też coraz popularniejszy wśród osób poszukujących wypoczynku nad Morzem Śródziemnym".
Spółka podkreśla, że nowe połączenia do Izraela to dla LOT-u powrót na krajowe lotniska regionalne z ofertą połączeń międzynarodowych. "Do tej pory w swojej ofercie polski przewoźnik miał jedynie połączenie z Krakowa do Chicago" - napisano w komunikacie.
W ocenie przewoźnika, lotnisko w Tel Awiwie znajduje się wśród głównych atrakcji Izraela – blisko centrum, historycznej Jerozolimy, a także jest dobrym punktem wypadowym na wyjazdy nad Morze Martwe czy wybrzeże Morza Śródziemnego i Czerwonego.
W tym roku flota PLL LOT powiększy się o cztery Boeingi 737-800 NG oraz dwa zupełnie nowe Boeingi 737 MAX 8. To samoloty mogące zabrać w jednym rejsie ponad 180 pasażerów.
LOT na pokładzie każdego swojego samolotu oferuje trzy klasy podróży, klasę biznes, ekonomiczną premium i ekonomiczną.
Jak zapewnia przewoźnik, rozkład rejsów umożliwi wygodną przesiadkę i krótki czas podróży pasażerom lecącym z Izraela przez Warszawę do Nowego Jorku, Newark, Chicago, Toronto czy Los Angeles. Czas przesiadki na rejsy dalekiego zasięgu skróci się do kilkudziesięciu minut.
Rozwój siatki połączeń jest jednym z elementów strategii "rentownego wzrostu", którą LOT wdraża od początku 2016 r. W sumie polski przewoźnik uruchomił blisko 30 nowych połączeń, w tym dwa dalekiego zasięgu – do Tokio i Seulu. W tym roku LOT zwiększy swoją obecność w USA. Od kwietnia ruszą połączenia z Warszawy do Newark i Los Angeles. Razem z połączeniem z Krakowa do Chicago w 2017 r. LOT będzie obsługiwał sześć tras do Ameryki Północnej. Dzięki nowym połączeniom do Tel Awiwu LOT będzie obsługiwał 19 połączeń tygodniowo między Polską a Izraelem.
PAP
Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki
Przewodnik po chmurach
Gdyby ktoś był ciekawy dyrektywy Ministerstwa Turystyki Izraela na podstawie której linie mogą dostać dopłaty to wklejam link:
http://www.goisrael.de/sites/default...0160002437.pdf
Punkt 5 mówi:
"5 Airport Included in this Directive:
A. All airports which are included in Appendix A of this Directive.
B. Any other airport, suggested by a Flight Operator, which upholds thefollowing:
1) No direct flights are presently operating to Israel or have beenoperated at least 1 year before the publication of this Directive.
2) Located at least 120 Km (air distance) from an airport which has directflights operating to Israel.
3) Has a potential of bringing tourists to Israel, according to the Ministry'ssole discretion"
wiec tak naprawdę dopłaty nie są ograniczone do lotnisk wymienionych w załącznik, a wiec przy dobrych chęciach LOTu, determinacji portu i przy pozytywnej decyzji Ministra moglibyśmy się załapać na loty. Lot lata z 4 lotnisk a punkt 6C mówi, ze maksymalnie linia lotnicza może dostać 3 mln euro... teraz to trochę musztarda po obiedzie
j.w
w kwestii Lublina
Adrian Kubicki, rzecznik prasowy LOT-u nie komentuje też informacji, że połączenia z Lublina do Tel Awiwu będą realizowane w ramach programu rządu Izraela, który dopłaca liniom lotniczym, aby przyciągnąć do swojego kraju turystów (nawet do 150 euro do pasażera). – To wewnętrzna sprawa firmy – przeprowadziliśmy szczegółowe analizy i przy uwzględnieniu wszystkich czynników doszliśmy do wniosków, że to połączenie będzie opłacalne.
(..)
Ale jeśli okaże się, że loty będą się cieszyć powodzeniem, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby utrzymać je w rozkładach na sezon zimowy.
dziennikwschodni.pl
Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki
Przewodnik po chmurach
Tymczasem ptaszki ćwierkają, że Lublin-Kijów od 25.08 2x w tygodniu by WizzAir...
The best part about nightshift is driving home, when everybody is driving to work :>
Zakładki