Strona 3 z 11 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 219
Like Tree183Likes

Wątek: LineTech w Jasionce

  1. #41
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez tango fox Zobacz posta
    a w lotnictwie na świecie obowiązuje inny język... zgadnij jaki
    albo posłuchaj w jakim języku rozmawiają załogi lotowskie z APP lub TWR polskich lotnisk
    W słownictwie polskim używa się terminu "przeciągnięcie". Tak się składa, że trochę polatałem i trochę posiedziałem w "kwadracie", i tam korespondencja jest prowadzona po polsku.

  2. #42
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Wtrącanie anglicyzmów tam, gdzie jest polski odpowiednik to zwykłe buractwo i zakompleksienie - jakże modne w kraju xero, sex shopów, meetingów i innych stall/i. Żenada i smutek, że ustawa o języku polskim jest martwą ustawą.

    Ale to takie światowe - będziemy bardziej amerykańscy od Amerykanów.
    skopcon, ojcie_c and 12wit like this.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  3. #43
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Domyślnie

    Jednym slowem ponglisz*

    * - dla niewtajemniczonych:
    Ponglisz (od ang. Polish i English) slang polsko-angielski, którym posługują się Polacy mieszkający i pracujący na Wyspach Brytyjskich (Wielka Brytania i Irlandia) bądź w innych krajach anglojęzycznych.

    Ponglish (Ponglisz) oparty jest na języku polskim, ale zawiera wiele wyrazów, zwrotów, wyrażeń oraz konstrukcji składniowych pochodzących z języka angielskiego.
    Dla przykładu:
    wziąć sikdeja - wziąć urlop chorobowy;
    mieć ofa/dejofa - wolne w pracy;
    postaw cara na kornerze - zaparkuj samochód na rogu ulicy;
    chyba zostanę dziś na owertajma - chyba dziś zrobię nadgodziny.
    "Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)

  4. #44
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez STYRO Zobacz posta
    sex shopów,
    To akurat zły przykład, bo ten wyraz nie ma polskiego odpowiednika. Ale, co do reszty to się zgadzam.
    STYRO likes this.
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  5. #45

    Dołączył
    Mar 2015
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec Zobacz posta
    To akurat zły przykład, bo ten wyraz nie ma polskiego odpowiednika. Ale, co do reszty to się zgadzam.
    Sex shop w naszym języku to może być sklep z zabawkami i filmami erotycznymi więc i tutaj znajdzie się odpowiednik, ale to chyba nie temat do rozmowy na temat języka polskiego.

    Tak z innej beczki. Sądzicie, że Linetech ze spółkami takimi jak LOT czy inną z linii lotniczych (Lufthansa, SAS czy Travel Service) ma szansę na współpracę w RZE i serwisowanie samolotów tutaj?

  6. #46
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Feleur Zobacz posta
    Tak z innej beczki. Sądzicie, że Linetech ze spółkami takimi jak LOT czy inną z linii lotniczych (Lufthansa, SAS czy Travel Service) ma szansę na współpracę w RZE i serwisowanie samolotów tutaj?
    A po co mają serwisować w Rzeszowie, skoro mają własne bazy serwisowe.
    Mateusz Janiec likes this.
    Pozdrawiam, Airliner

  7. #47

    Dołączył
    Mar 2015
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    A po co mają serwisować w Rzeszowie, skoro mają własne bazy serwisowe.
    Zapytam pytaniem na pytanie. Po co w takim razie budowali LineTech w RZE jeśli ma z tego nie być pożytku.

  8. #48
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Feleur Zobacz posta
    Zapytam pytaniem na pytanie. Po co w takim razie budowali LineTech w RZE jeśli ma z tego nie być pożytku.
    Nie pytaj mnie, tylko LineTech to ich inwestycja.
    Pozdrawiam, Airliner

  9. #49

    Dołączył
    Mar 2015
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    Nie pytaj mnie, tylko LineTech to ich inwestycja.
    Biorę długopis i pisze list.
    STYRO and malgond like this.

  10. #50
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Feleur Zobacz posta
    Zapytam pytaniem na pytanie. Po co w takim razie budowali LineTech w RZE jeśli ma z tego nie być pożytku.
    To prywatna firma i jakby nie mieli z tego pożytku, to by nie inwestowali. Dodam, że Linetech do tej pory obsługiwał maszyny między innymi takich linii jak:
    Wizz Air, Enter Air, Air France, Norwegian, Europe Airpost, SAS, Thomas Cook Airlines, Fly Bee, Lufthansa CityLine, Travel Service.

    A dzięki przęjeciu Adria Tehnika, obsługuje maszyny takich linii jak:
    z rodziny CRJ i EMB:

    z rodziny Airbusa:
    pawel111 likes this.
    "Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)

  11. #51
    Awatar letowniak

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UK/Aviation Valley

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Feleur Zobacz posta
    Po co w takim razie budowali LineTech w RZE jeśli ma z tego nie być pożytku.
    Inwestycja długofalowa, nawet Lidla buduje się, wyposaża i kompletuje załogę w kilka miesięcy, a baza serwisowa to nie sklep spożywczy.... ostatnio AMS uszkodził Dreamlinera podczas przeglądu, a był to pierwszy przegląd C-check tego samolotu w Europie, także o dreamkach można chwilowo tylko pomarzyć, bo tu kadra będzie się szkolić latami. I pewnie przez lata ta baza serwisowa nie będzie wykorzystana w 100% bo po prostu na to trzeba czasu, brak klienteli ma tu na pewno najmniejsze znaczenie.
    To że nie widać samolotów w kolejce to nie znaczy że firma się nie rozwija, bo rozwija się i to bardzo dynamicznie.
    Może nie ma z RZE wielu połączeń ale jest dwie solidne bazy serwisowe i to się akurat udało na tym lotnisku i można być z tego dumnym.
    STYRO likes this.

  12. #52
    Awatar Gregor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Lotnisko dobrej pogody

    Domyślnie

    Dziś pierdokaszlaki*, ale w niedługim czasie Drimki, B777, A350.



    * synonim ojca
    Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
    Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
    EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki


    Przewodnik po chmurach

  13. #53
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez letowniak Zobacz posta
    Inwestycja długofalowa, nawet Lidla buduje się, wyposaża i kompletuje załogę w kilka miesięcy, a baza serwisowa to nie sklep spożywczy.... ostatnio AMS uszkodził Dreamlinera podczas przeglądu, a był to pierwszy przegląd C-check tego samolotu w Europie, także o dreamkach można chwilowo tylko pomarzyć, bo tu kadra będzie się szkolić latami. I pewnie przez lata ta baza serwisowa nie będzie wykorzystana w 100% bo po prostu na to trzeba czasu, brak klienteli ma tu na pewno najmniejsze znaczenie.
    To że nie widać samolotów w kolejce to nie znaczy że firma się nie rozwija, bo rozwija się i to bardzo dynamicznie.
    Może nie ma z RZE wielu połączeń ale jest dwie solidne bazy serwisowe i to się akurat udało na tym lotnisku i można być z tego dumnym.
    Teoria biznesowa i duma swoją drogą, a rachunek ekonomiczny swoją. Wierzę, że LineTech ma na tyle luźnego kapitału, żeby na taki okres "rozkęrania" inwestycji sobie pozwolić i mieć go z czego finansować, bo koszty prowadzenia tego typu interesu są bardzo duże. Firma się rozwija - owszem, ale to bardziej w ujęciu ogólnym. Oddział rzeszowski raczej stoi.
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  14. #54
    Awatar skopcon

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Hangar

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec Zobacz posta
    Oddział rzeszowski raczej stoi.
    Spokojnie,w styczniu zacznie się dziać

  15. #55
    RES
    RES jest nieaktywny
    Awatar RES

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec Zobacz posta
    Teoria biznesowa i duma swoją drogą, a rachunek ekonomiczny swoją. Wierzę, że LineTech ma na tyle luźnego kapitału, żeby na taki okres "rozkęrania" inwestycji sobie pozwolić i mieć go z czego finansować, bo koszty prowadzenia tego typu interesu są bardzo duże. Firma się rozwija - owszem, ale to bardziej w ujęciu ogólnym. Oddział rzeszowski raczej stoi.
    Matko jedyna przecież on na dobre wystartuje w nowym roku. Podyskutujmy o tym za rok. Będzie można wówczas podsumować działalność Linetech w Rzeszowie. Na chwile obecną jest to tylko nabijanie postów i pisanie dla samego pisania cały czas o tym samym. Był nabór, są szkolenia pewnie będą też i samoloty.
    skopcon, Martinshmit, 2709 and 4 others like this.

    flyRZE

  16. #56
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RES Zobacz posta
    Matko jedyna przecież on na dobre wystartuje w nowym roku. Podyskutujmy o tym za rok. Będzie można wówczas podsumować działalność Linetech w Rzeszowie. Na chwile obecną jest to tylko nabijanie postów i pisanie dla samego pisania cały czas o tym samym. Był nabór, są szkolenia pewnie będą też i samoloty.
    Trzymam za słowo. Jeśli macie jakieś informacje dotyczące podpisanych kontraktów, to jestem na przegranej pozycji. Czekajmy więc.
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  17. #57
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Feleur Zobacz posta
    Zapytam pytaniem na pytanie. Po co w takim razie budowali LineTech w RZE jeśli ma z tego nie być pożytku.
    LineTech nie budował hangarów na lotnisku w Jasionce. O budowie hangarów zadecydował zarząd lotniska. Zanim LineTech zdecydował się je wydzierżawić, przez długi okres czasu było to taki jasionkowy "miś na miarę naszych możliwości" - hangary stały puste i nie zanosiło się na jakiegokolwiek użytkownika.

    Cytat Zamieszczone przez Gregor Zobacz posta
    Dziś pierdokaszlaki*,
    To nie pierdokaszlaki... To odkurzacz w towarzystwie dwóch shithawków.

  18. #58
    Awatar letowniak

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UK/Aviation Valley

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec Zobacz posta
    .....a rachunek ekonomiczny swoją. Wierzę, że LineTech ma na tyle luźnego kapitału, żeby na taki okres "rozkęrania" inwestycji sobie pozwolić i mieć go z czego finansować, bo koszty prowadzenia tego typu interesu są bardzo duże. Firma się rozwija - owszem, ale to bardziej w ujęciu ogólnym. Oddział rzeszowski raczej stoi.
    nie wiedzieli co robią? To że nie widać samolotów to nie znaczy że wszystko stoi...

    Linetech rozwija skrzydła
    Zarabiają na remontach i właśnie zakończyli największą inwestycję. A jednak chcą na giełdę. Po kapitał zaufania.

    W ubiegłym roku prawie 5 mln zł zysku, w tym przez sześć miesięcy sprzedaż prawie jak przez cały 2013 r. Największe inwestycje liczący pięć lat Linetech ma za sobą, bez kredytów. Spółka właśnie wydzierżawiła dwa nowe hangary i teraz może jednocześnie remontować dziesięć maszyn typu Boeing 737, Airbus A320 czy Embraer 190. Ale to za mało.

    — Chcemy w pierwszym kwartale 2015 r. wejść na GPW. Prospekt jest na ukończeniu. Nie będzie emisji, nie szukamy kapitału. Idziemy po kapitał, ale zaufania. Pracujemy z coraz większymi partnerami, którzy oczekują większej przejrzystości — mówi Piotr Kaczor, prezes Linetech Holdingu.
    Do klientów Linetechu, największej w Polsce prywatnej firmy oferującej przewoźnikom obsługę liniową (bieżąca obsługa polegająca na utrzymaniu samolotów w ruchu) i ciężką (związana z prowadzeniem okresowych przeglądów oraz napraw), należy Enter Air, największa czarterowa linia lotnicza w Polsce, czeski Travel Service, Lufthansa, LOT czy Norwegian.
    Jedyna porównywalna z Linetech spółka, LOT AMS, nie zarabia, zatrudnia 900 osób, z czego bardzo dużo w administracji. Linetech ma tylko ośmiu pracowników biurowych.
    pb.pl

  19. #59

    Dołączył
    Feb 2013

    Domyślnie

    Poza tym podkreślam że to prywatna firma i nie musimy z jednakowym Jasionkowym defetyzmem do niej podchodzić.
    2709 likes this.

  20. #60
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez letowniak Zobacz posta
    nie wiedzieli co robią? To że nie widać samolotów to nie znaczy że wszystko stoi...
    pb.pl
    A ten wklejony przez Ciebie tekst to co konkretnie ma na celu? Artykuł sprzed ponad roku. Planowane wejście na parkiet w pierwszym kwartale '15. Tak się składa, że poświęcam około godziny dziennie na szeroko rozumianą obserwację notować GPW i jak w pierwszym kwartale '15 nie było tam LineTechu, tak nie ma go dzisiaj. Coś więc nie wyszło. Gdzieś tam mi się obiło o uszy, ze KNF nie zatwierdził prospektu emisyjnego, ale przyrodzenia za to sobie uciąć nie dam. Prezes też jest dośc zawiły w swoich wypowiedziach o powodach wejścia na GPW - między innymi przedstawia rozbieżne wartości przyszłej emisji akcji. Inna sprawa, że teraz na warszawską giełdę nie ma po co wchodzić. Trochę nietrafiony ten artykuł i wbrew pozorom wcale nie mówi o sile LineTechu. Widać jednak, że firma się rozwija w zakresie HR. To bardzo dobrze. Wykształcona kadra się przyda, jak nie im samym, to polskiej gospodarce.

    Oczywiście, wbrew obiegowej opinii, kibicuję tej całej inwestycji na Jasionce i liczę na to, że lotnisko swoje na tym zarobi i coś ciekawego zobaczymy na 27/09. Czekam na pełną moc serwisową i niech praca wre.
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

Strona 3 z 11 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •