No przecież pisał, że kolega z LH mu mówił :)
Wersja do druku
Zatem jak jest? Wszyscy mają info u źródła, z pierwszej ręki, pewniaki itd. ...
Na chwilę obecną w systemie są obydwa rejsy LH do FRA, przy sprawdzaniu wylotu na koniec maja 2016.
Co ciekawe: Monachium nie pojawia się w systemie jako rejs nonstop z RZE.
w systemie pojawił sie MUC, FRA nie ma niestety.
Nie spodziewałem się takiego obrotu sprawy. Ogromna strata, krok w tył tak jakbyśmy wrócili się do roku 2009 i zaczynali od początku. Co z tego, że lotnisko przyjazne, jak ma mimo wszystko mniejsze możliwości przesiadkowe i jak sprawdzam to i oferty lotów, które mnie interesują cenowo wyższe niż przez FRA. Porażka na całej linii. Brak możliwości powrotu późnym wieczorem by złapać ostatnią europejska falę to jakaś bzdura.
Mi niestety odpadają połączenia po Niemczech - mogę zapomnieć o FDH czy STR. Pozostaje wspólny bilet LH na RZE-MUC i dalej Deutsche Bahn.
Do Niemiec rzadko kiedy latam tylko z podręcznym. Tam przeważnie wiozę materiał na próby, z powrotem zakupy ... a tarabanienie się z walizką po peronach nawet w .DE jest upierdliwe.
LO sorry - nie daje mi takich możliwości przesiadkowych po Niemczech. Jeszcze nie spotkaliśmy się ale sąsiedzi pewnie podskakują pod sufit - będą mieć p2p do córki ;)
Jeżeli faktycznie poranne wieczorny rejs do FRA nie wróci w ogóle do systemu, to całą tą zamianę z FRA na MUC uważam za porażkę dziesiecialecia, ba stulecia, zarządu lotniska wiążącą się z jego nieuchronną dymisją.
Korekta - ortografia, interpunkcja:_W poście została wykonana korekta ortograficzna/interpunkcyjna. Kolejne posty z błędami mogą zostać usunięte, a piszący może otrzymać ostrzeżenie.
Chyba to pierwsze nowe połączenie które daje tak negatywne odczucia zaraz po uruchomieniu. LH też liczy ze klienci się ślepo podporządkują.
Fakt miało być po ogłoszeniu
Wszystko w zasadie składa sie w logicza całość. Mamy LOT, ktory u nas trzyma sie mocno i jest poważną konkurencją dla LH. Tak wiec tylko czekać jak oglosza dodatkowe loty do FRA z LUZ czy BZG gdzie niema tradycyjnego przewoźnika i moga sie tam bezstresowo rozwijać.
Gdyby ktoś miał wątpliwości co tracimy, a co zyskujemy to proponuję ok 5 rano otworzyć FR24 i porównać liczbę wide body podchodzących do lądowania we FRA i w MUC ...
^^Nikt przecież tutaj nie udostępni takich danych. Z moich wyliczeń całościowych odnośnie LF wynika, że w wakacje LF był na poziomie ok 90%, a później 70-80%. Zdarza się więcej jak np w tym tygodniu drugi raz przylatuje E190 zamiast CRJ.
Po za tym chwalony tutaj nie raz pan Dylczyk nie raz pisał o dobrej strukturze pasażerskiej dla LH, czyli sporo ruchu międzykontynentalnego z dobrą grypą wyższych taryf. Myślę, że bajek nie odpowiada.
Mogę Cię zapewnić że w sezonie letnim LH z RZE miała na tranzyty masę ludzi(2x dziennie), a nie przeszkodziło im to w wycięciu FRA.
^^Ja przecież wcale tego nie neguje i nie wiem jakie będą następne kroki LH w LUZ. To była odpowiedź bardziej na to co napisał:
Chyba większość osób zdziwiła decyzja LH w RZE. Tym bardziej ciężko powiedzieć co się u nas będzie działo.Cytat:
Zamieszczone przez olekorlo