Strona 2 z 49 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 971
Like Tree691Likes

Wątek: EPRZ/RZE Informacje z ostatniej chwili/Przekierowania/Podmiany/Ciekawostki 2016

  1. #21
    Awatar letowniak

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UK/Aviation Valley

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Martinshmit Zobacz posta
    Z STN leci Learjet 45 reg. M-ABEU jako FR1 / RYR1 - mechanicy.
    No przecież w Krakowie jest duża baza Ryana, nie mają tam mechaników? części? samochodu? żeby dojechać na RZE? czy tylko taka pseudo baza żeby obniżyć sobie koszty i zyskać na dodatkowej kasie za pseudo "bazę"

  2. #22
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez letowniak Zobacz posta
    No przecież w Krakowie jest duża baza Ryana, nie mają tam mechaników? części? samochodu? żeby dojechać na RZE? czy tylko taka pseudo baza żeby obniżyć sobie koszty i zyskać na dodatkowej kasie za pseudo "bazę"

    A myślisz, że gdyby u nas zbazowali choćby 1 Benka to ktoś zadbalby o magazyn części podstawowych? Baza sąsiadom z KRK i LUZ daje iles wylotów o poranku, z RZE najwcześniej dolecisz FR gdzieś na 12 czy 13ta
    TomaszRT likes this.

  3. #23
    Awatar letowniak

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UK/Aviation Valley

    Domyślnie

    wyloty wylotami, ale co to za bazy gdzie nie ma mechaników i zaplecza technicznego, a jedynie parkuje samolot i śpi załoga...

  4. #24
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez letowniak Zobacz posta
    co to za bazy gdzie nie ma mechaników i zaplecza technicznego,
    Normalne bazy. Mechanicy są w Bazie - Centrum Obsługi Technicznej Ryanaira, coś takiego właśnie robi się we Wrocławiu.

    Swoją drogą to zastanawia mnie jakby to wyglądało jakby Linetech już u nas ostro działał. Czy wzieliby od nich część i mechanika czy gonili samolot z UK.
    sven likes this.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  5. #25
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Domyślnie

    Tymczasem do SVG startuje Cirrus SR-22T Turbo reg. N345AP

    A na płycie wczorajszy gość z nocowaniem - Aero AT-4 reg. SP-YDM

    "Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)

  6. #26
    Awatar skopcon

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Hangar

    Domyślnie

    Z PRG zniża PC-12 HB-FPC

  7. #27
    Awatar LoboV

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Martinshmit Zobacz posta
    słabo wieża motywowała by spróbowali podejść przynajmniej raz
    Ty sobie Martin aplikuj do PAŻP, przejdź całą rekrutację, kurs, egzaminy (w sumie jakieś 3-4 lata) etc. Załóż rodzinę, miej na utrzymaniu żonę i dzieci plus jeszcze kredyt hipoteczny do spłaty i wtedy sobie przyjdziesz któregoś dnia do roboty i będziesz "motywował" załogę do lądowania poniżej minimów. Chętnie to zobaczę ekspercie kanapowy.
    sven, skopcon, Airliner and 7 others like this.
    The best part about nightshift is driving home, when everybody is driving to work :>

  8. #28
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Post

    Cytat Zamieszczone przez LoboV Zobacz posta
    Ty sobie Martin aplikuj do PAŻP, przejdź całą rekrutację, kurs, egzaminy (w sumie jakieś 3-4 lata) etc. Załóż rodzinę, miej na utrzymaniu żonę i dzieci plus jeszcze kredyt hipoteczny do spłaty i wtedy sobie przyjdziesz któregoś dnia do roboty i będziesz "motywował" załogę do lądowania poniżej minimów. Chętnie to zobaczę ekspercie kanapowy.
    Tu Cię zmartwię, nie jestem juz pierwszej młodości, więc PAŻP odpada, też mam odpowiedzialną prace i chyba bardziej stresującą niż ATC, ale motywacji mi nie brakuje by zmotywować innych. Co do dzieci to mam już praktycznie odchowane, ich nauka i utrzymanie jeszcze mnie kosztuje, ale daje rade. Co do kredytów, to na szczęście mam pospłacane i szczęście, że żona pracuje - ale jeszcze czasem dołoże jej do jakiś fatałaszków


    P.s. To teraz już wiem, czyj jest ten głos taki przemęczony i znudzony życiem, który czasem słysze na liveatc. Głowa do góry jutro będzie lepszy dzień - myśl pozytywnie i uwierz w siebie, że temu wszystkiemu podołasz. Wiem, że jest trudno, ale nie trzeba się poddawać.
    "Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)

  9. #29
    Awatar LoboV

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Martinshmit Zobacz posta
    Tu Cię zmartwię, nie jestem juz pierwszej młodości(...)

    P.s. To teraz już wiem, czyj jest ten głos taki przemęczony i znudzony życiem, który czasem słysze na liveatc.
    Wcale mnie to nie martwi.

    ad P.S. Nie, nie wiesz
    ojcie_c likes this.
    The best part about nightshift is driving home, when everybody is driving to work :>

  10. #30

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    Żołynia (EPRZ) UL 981<->UN 983

    Domyślnie

    Czy szanowne grono forumowiczów wie może coś o jakimś Cargo w dniu dzisiejszym?

  11. #31
    Awatar skopcon

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Hangar

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pihis Zobacz posta
    Czy szanowne grono forumowiczów wie może coś o jakimś Cargo w dniu dzisiejszym?
    Dzisiaj nic nie jest planowane.

  12. #32
    Awatar maciekA380

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Dukla/EPKR/EPRZ

    Domyślnie

    Jedyne z Warszawy co będzie to SP-NLC Piper Malibu
    Canon EOS 7D Mark II, Tamron 150-600G2 VC USD i parę innych szkieł + Sky Watcher N-203/1200mm.
    L984, L986, M857, P746, UP27 + skróty.

  13. #33
    Awatar vincentdelabeas

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    LoboV, mój kolego - pamiętaj o gołębiach, tych o których sam mi opowiadałeś .
    Martin - taka zasada. Ja nie znam się na malarstwie - się nie wypowiadam, LoboV nie zna się na żeglarstwie oceanicznym - się nie wypowiada, Ty Martin nie znasz się na pracy ATC - się nie wypowiadaj. Taka zasada gwarantuje, że się nie ośmieszasz. Przez Twoje wpisy mam zapalenie krtani od tego nadmiaru śmiechu. Ja wiem, że śmiech to zdrowie, ale litości....
    LoboV, marcin35, 2709 and 2 others like this.

  14. #34

    Dołączył
    Jan 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vincentdelabeas Zobacz posta
    LoboV, mój kolego - pamiętaj o gołębiach, tych o których sam mi opowiadałeś .
    Martin - taka zasada. Ja nie znam się na malarstwie - się nie wypowiadam, LoboV nie zna się na żeglarstwie oceanicznym - się nie wypowiada, Ty Martin nie znasz się na pracy ATC - się nie wypowiadaj. Taka zasada gwarantuje, że się nie ośmieszasz. Przez Twoje wpisy mam zapalenie krtani od tego nadmiaru śmiechu. Ja wiem, że śmiech to zdrowie, ale litości....
    Ja dodatkowo sugeruję powściągliwość w temacie meteorologii jeśli nie do końca kolega @martin się z czymś zgadza, wcześniej ktoś napisał aby zostawić to profesjonalistom....
    Pozdrawiam

  15. #35
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Post

    No dobrze Panowie profesjonaliści, o ile są tu tacy, to przynajmniej proszę odpowiadać na pytania lub kierować do źródła wiedzy.
    Ale dziekuję za Wasze wypowiedzi, wskazane kierunki "działania" - postaram sie więcej nie popełniać wytknietych błędów.


    A tymczasem z WAW dzisiejszy LO3801 na E75 reg SP-LII - 600th E-jet Livery
    "Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)

  16. #36
    Awatar Gregor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Lotnisko dobrej pogody
    Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
    Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
    EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki


    Przewodnik po chmurach

  17. #37

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    To proszę wskazać źródło wiedzy (jak rozumiem - przepis) które nakazuje kontrolerom motywowanie załóg do lądowania w warunkach poniżej minimów, lub takich które w ich opinii uniemożliwiają bezpieczne wykonanie takiego manewru.


    Cytat Zamieszczone przez Martinshmit Zobacz posta
    No dobrze Panowie profesjonaliści, o ile są tu tacy, to przynajmniej proszę odpowiadać na pytania lub kierować do źródła wiedzy.
    Ale dziekuję za Wasze wypowiedzi, wskazane kierunki "działania" - postaram sie więcej nie popełniać wytknietych błędów.


    A tymczasem z WAW dzisiejszy LO3801 na E75 reg SP-LII - 600th E-jet Livery
    vincentdelabeas, ojcie_c and LoboV like this.

  18. #38
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Domyślnie

    Z OZH zniża Piper PA-46-350P Malibu Mirage reg. N3935Y
    "Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)

  19. #39

    Dołączył
    Dec 2014
    Mieszka w
    Głogów Małopolski/EPRZ

    Domyślnie

    Odleciał kilka minut temu

    Cytat Zamieszczone przez Martinshmit Zobacz posta
    Z OZH zniża Piper PA-46-350P Malibu Mirage reg. N3935Y

  20. #40

    Dołączył
    Mar 2015
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie


    Polecamy

    Lot FR862 z Dublina do Rzeszowa
    Flightradar24.com - Live flight tracker!

    Maszyna przekierowana (zawróciła) chyba do Londynu na jedno z lotnisk.
    Przyczyna to chyba problem zdrowotny jednego z pasażerów.

    Edit: Ląduje na Stansed

Strona 2 z 49 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •