Zrobiłem małą literówkę na początku, nie mogę już poprawić.
Tak, pytam się, bo widzę, że kolega arturn ma dane od środka. Jak już porównujemy cargo EWR-RZE z cargo na tatlach z WAW i BUD, to dlaczego nie zapytać się także o KRK ?
Wersja do druku
Zrobiłem małą literówkę na początku, nie mogę już poprawić.
Tak, pytam się, bo widzę, że kolega arturn ma dane od środka. Jak już porównujemy cargo EWR-RZE z cargo na tatlach z WAW i BUD, to dlaczego nie zapytać się także o KRK ?
Komentowanie tak niepełnych danych mija się z celem. Widać tendencję wzrostową, nowe połączenie i wzrosty, to wszystko zostało zestawione z danymi z innych lotnisk tylko za październik.
Zostawmy w takim razie:
dane z 10/2018:
RZE-EWR 8 lotów 5 ton cargo na lot
WAW-ORD 89 lotow 8,18 tony cargo na lot
WAW-LAX 38 lotow 6,9 tony cargo na lot
WAW-JFK 87 lotow 6,7 tony na lot
WAW-EWR 26 lotow 5,4 tony na lot
BUD-JFK 34 loty 3,9 tony na lot
Napiszcie jeszcze ile było odwołanych lotów w sezonie zimowym 2018/2019 z RZE a ile z innych lotnisk. Ludzie którzy raz się nacieli już nie wrócą, Cargo jeśli było zaplanowane na dany termin i odwołali lot w ostatniej chwili również się przerzuci na bardziej pewny kierunek/linie i nie wróci. Generalnie rzecz ujmując LOT robił wszystko w zimie żeby mieć pretekst do wycięcia tego połączenia od cen po braki bagażowe i odwołania w ostatniej chwili.
Nie ma się co przyzwyczajać do TATL z Rzeszowa i innych przytoczonych w dyskusji lotnisk przez LOT niezależnie od osiąganych wyników. Jest to tymczasowa anomalia nietypowa dla linii hubowej, która zostanie skorygowana po powstaniu CPK albo uwolnieniu przepustowości Okęcia przy zmianie strategii w opcji duoportu WAW + WMI albo RDO.
Ale taki cios przed wyborami w mateczniku PIS? Tak jak ktoś napisał trzeba negocjować zamiennik...
KRK-ORD (w tym samym okresie):
7/2018 18 lotow 2,3 tony na lot
8/2018 18 lotow 2 tony na lot
9/2018 15 lotow 2 tony na lot
10/2018 12 lotow 2,4 tony na lot
PEK czy ICN to w ogole inna liga. >20 ton na lot. To jest w zasadzie full. To jakby ktos chcial zrozumiec redukcje Rzeszowa na zime na korzysc PKX. W sensie, ze to zadna zlosliwosc, uprzedzenie, glupota itd.
Oczywiscie dane sa wyrywkowe, nie obejmuja uzyskiwanych taryf itd. Pelna zgoda.
PS. Nie pracuje w Locie:)
Słaby wynik w tym KRK.
MTOW (full pax + full cargo + pół zbiornika paliwa) na trasie do Chicago z Balic dla 787 z silnikami RR to tylko 2400m przy pasie 2550m. Sami przedstawiciele LOT podkreślili w mediach podczas otwarcia, że musiałyby być anomalie pogodowe (ciśnienie + temp ekstremalna) aby redukować udźwig. Jeszcze się to chyba nie zdarzyło, ponieważ upały >30 stopni spotykane są rzadko, a cargo jak pokazują statystyki zbieramy mało, każdy ma jakaś piętę achillesową.
Może przywrócą na zimę EWR. ;)
Cytat:
Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce Georgette Mosbacher potwierdziła, że wizy do USA dla Polaków zostaną zniesione. "Potwierdzam, że do września 2019 r. wymagania dotyczące zniesienia wiz będą spełnione" - zadeklarowała. ...
Czytaj więcej na: fakty.interia.pl
Tyle linków podawanych przez ciebie i gdybania o nowych kierunkach to już dawno powinniśmy być drugimi Balicami jakby cokolwiek z twoich informacji wypaliło:twisted:
Panowie, a ma ktoś info czy LOT korzysta na tym że w Rzeszowie są podstawiane A340 tzn. czy jest w stanie zapełnić cały samolot?
PS Ładnie skubaniec uciekał przed burzą nad Rzeszowem lecąc na południe
A ilu paxów może zabrać ten samolot?
maksymalnie 257 z czego 212 w ekonomicznej
Pudelek opublikował raport, nasza trasa jest najsłabsza, średni lf to 73%.
W lecie średni lf to 74%, zimą 66%. Na trasie RZE-EWR średni lf to 81%, na trasie EWR-RZE lf 65%
Generalnie pogrąża nas zima i dobrze, że zawieszaja, bo trasa zawsze była sezonowa. 73% to i tak moim zdaniem dobry wynik jak na tak małe lotnisko.
Generalnie zgoda, niemniej niski LF to także efekt niechęci potencjalnych pax z powodu licznych odwołań ... i błędne koło -> wynik i tak niezły mając na uwadze ruletka: poleci czy nie poleci.
To co jeszcze zastanawia to w jaki sposób liczą LF. Czy system pozwala na zakup (liczby) miejsc jak w przypadku B788, a później liczą wypełnienie dla A343 czy B789 (?)