Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 2 10 11 12
Pokaż wyniki od 221 do 232 z 232
Like Tree191Likes

Wątek: RZE-EWR(Newark)---> LO od 30.04.2018

  1. #221

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie


    Polecamy

    Zrobiłem małą literówkę na początku, nie mogę już poprawić.
    Tak, pytam się, bo widzę, że kolega arturn ma dane od środka. Jak już porównujemy cargo EWR-RZE z cargo na tatlach z WAW i BUD, to dlaczego nie zapytać się także o KRK ?

  2. #222
    RES
    RES jest nieaktywny
    Awatar RES

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    Nikt z nas tego nie wie poza LOTem Cargo, ale dane przedstawione są obiektywne.
    Można pokusić się na podstawie przedstawionych danych na porównanie, choć uśredniając nie ma jakiegoś szczególnego powodu by pisać że RZE jest wyjątkowy na tle WAW czy BUD i przewożą duże gabaryty w niskiej wadze.

    Na tle z innych lotnisk, RZE (poza październikiem 2018) wygląda bardzo słabo.
    Komentowanie tak niepełnych danych mija się z celem. Widać tendencję wzrostową, nowe połączenie i wzrosty, to wszystko zostało zestawione z danymi z innych lotnisk tylko za październik.

    Zostawmy w takim razie:

    dane z 10/2018:

    RZE-EWR 8 lotów 5 ton cargo na lot
    WAW-ORD 89 lotow 8,18 tony cargo na lot
    WAW-LAX 38 lotow 6,9 tony cargo na lot
    WAW-JFK 87 lotow 6,7 tony na lot
    WAW-EWR 26 lotow 5,4 tony na lot
    BUD-JFK 34 loty 3,9 tony na lot

    flyRZE

  3. #223
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RES Zobacz posta
    Komentowanie tak niepełnych danych mija się z celem. Widać tendencję wzrostową, nowe połączenie i wzrosty, to wszystko zostało zestawione z danymi z innych lotnisk tylko za październik.

    Zostawmy w takim razie:

    dane z 10/2018:

    RZE-EWR 8 lotów 5 ton cargo na lot
    WAW-ORD 89 lotow 8,18 tony cargo na lot
    WAW-LAX 38 lotow 6,9 tony cargo na lot
    WAW-JFK 87 lotow 6,7 tony na lot
    WAW-EWR 26 lotow 5,4 tony na lot
    BUD-JFK 34 loty 3,9 tony na lot
    Loty z BUD to "nieporozumienie" kiedyś już porównywaliśmy dodatkowo LF rejsów które wyglądały tragicznie,
    wiec poza BUD i tak RZE wychodzi najsłabiej.
    Pozdrawiam, Airliner

  4. #224

    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Napiszcie jeszcze ile było odwołanych lotów w sezonie zimowym 2018/2019 z RZE a ile z innych lotnisk. Ludzie którzy raz się nacieli już nie wrócą, Cargo jeśli było zaplanowane na dany termin i odwołali lot w ostatniej chwili również się przerzuci na bardziej pewny kierunek/linie i nie wróci. Generalnie rzecz ujmując LOT robił wszystko w zimie żeby mieć pretekst do wycięcia tego połączenia od cen po braki bagażowe i odwołania w ostatniej chwili.

  5. #225

    Dołączył
    Aug 2013
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Nie ma się co przyzwyczajać do TATL z Rzeszowa i innych przytoczonych w dyskusji lotnisk przez LOT niezależnie od osiąganych wyników. Jest to tymczasowa anomalia nietypowa dla linii hubowej, która zostanie skorygowana po powstaniu CPK albo uwolnieniu przepustowości Okęcia przy zmianie strategii w opcji duoportu WAW + WMI albo RDO.

  6. #226

    Dołączył
    Jul 2014

    Domyślnie

    Ale taki cios przed wyborami w mateczniku PIS? Tak jak ktoś napisał trzeba negocjować zamiennik...

  7. #227

    Dołączył
    Apr 2018
    Mieszka w
    Warszawa

  8. #228

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    KRK-ORD (w tym samym okresie):

    7/2018 18 lotow 2,3 tony na lot
    8/2018 18 lotow 2 tony na lot
    9/2018 15 lotow 2 tony na lot
    10/2018 12 lotow 2,4 tony na lot

    PEK czy ICN to w ogole inna liga. >20 ton na lot. To jest w zasadzie full. To jakby ktos chcial zrozumiec redukcje Rzeszowa na zime na korzysc PKX. W sensie, ze to zadna zlosliwosc, uprzedzenie, glupota itd.

    Oczywiscie dane sa wyrywkowe, nie obejmuja uzyskiwanych taryf itd. Pelna zgoda.

    PS. Nie pracuje w Locie
    STYRO, sven and Marek. like this.

  9. #229
    RES
    RES jest nieaktywny
    Awatar RES

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    Słaby wynik w tym KRK.
    Marek., amnesia and Marcin.78 like this.

    flyRZE

  10. #230
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RES Zobacz posta
    Słaby wynik w tym KRK.
    Bo oprócz kiełbasy krakowskiej i oscypków nie ma sensu nic wysyłać do Czikago
    Krakowiak27 and mcxmcx like this.
    Pozdrawiam, Airliner

  11. #231
    Awatar piotrekc64

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RES Zobacz posta
    Słaby wynik w tym KRK.
    Tylko ciekawe ile przy pasie 2,5 km i pełnym obłożeniu mogą zabrać..

  12. #232

    Dołączył
    Aug 2013
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    MTOW (full pax + full cargo + pół zbiornika paliwa) na trasie do Chicago z Balic dla 787 z silnikami RR to tylko 2400m przy pasie 2550m. Sami przedstawiciele LOT podkreślili w mediach podczas otwarcia, że musiałyby być anomalie pogodowe (ciśnienie + temp ekstremalna) aby redukować udźwig. Jeszcze się to chyba nie zdarzyło, ponieważ upały >30 stopni spotykane są rzadko, a cargo jak pokazują statystyki zbieramy mało, każdy ma jakaś piętę achillesową.
    STYRO, Marek., piotrekc64 and 1 others like this.

Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 2 10 11 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •