kurde nie mam szczescia zeby obleciec olowka ... ale z tego co widze po systemie to LO na trasie WAW-BEG puszcza regularnie takowy, a ze sie do Serbii na 2-3 dni wybieram, to powinno sie w koncu udac :-)
BTW: 26.06 na trasie CPH-WAW przerabiam CRJ-900 i mam nadzieje, ze nie zrobia podmiany na dezelke w postaci MD-83 :->
Ech Sven. Ja tam bym się cieszył na MD-83. Kilka razy go przerabiałem o po prostu się w nim "zakochałem". Rzęch, bo rzęch, ale ma duszę! 900'setka to dla mnie nic specjalnego. MD ma to coś.
Jeszcze miesiąc i MD-83 Alitali na FCO-PMO-FCO :-)
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
OK - coby nie ciagnac watku off-topic'znie ... siedziales kiedys w 3-5 rzedzie od ogona? Rozsiadz sie wygodnie, posiedz z godzinke i pogadamy o doznaniach ;-P
Z pozycji skrzydla i blizej w kierunku kokpitu to calkiem sympatycznie ;-)
A co do CRJ-900 - leciales wogole takowym? wowczas pogadamy
Co do MD'ka to takowych doznań nie miałem. Zawsze strałem się siadać na skrzydle.
CRJ'tkę miałem okazję przerabiać na trasie FRA-KRK (Lufthansa) i JFK-DCA (Delta Connection- Comair). A więc chyba możemy pogadać ;-)
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Zakładki