Blehhh... Już Dornier Do-215 Luftwaffe ładniej wygląda...
Blehhh... Już Dornier Do-215 Luftwaffe ładniej wygląda...
Ale on jest okropny - taka pokraka - zwlaszcza jak sie od tylu robi zdjecie. Bleeee
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Canadair CL-600-2C10 CRJ-701ER / Lufthansa Regional / D-ACPO
MARIUSZ RAMS - fotografia lotnicza - Starty i lądowania/23-05-2012
Bombardier Dash 8-Q402NG / Eurolot / SP-EQA
MARIUSZ RAMS - fotografia lotnicza - Starty i lądowania/23-05-2012
Embraer ERJ-195LR 190-200LR / PLL LOT / SP-LND
MARIUSZ RAMS - fotografia lotnicza - Starty i lądowania/23-05-2012
Pozdrawiam
Pozdrawiam, Mariusz
Nie wiem - moze moja wieksza sympatia do ATR wynika z faktu, iz przecwiczylem takowe ponad 150 razy. Dashe (w zasadzie tylko spolka corka LH) razy nascie.
Kadlub w zasadzie telepie sie na kazdej nierownosci plyty/pasa - za sprawa szczudel.
Poziom halasu jak dla mnie identiko jak w ATR, rozmawiamy o porownywalnych miejscowkach - trudno porownywac rzad 20 Dash'a z rzedem 3 w AT4 ...
To co moge polecic Kolegom to miejscowki w ostatnich rzedach - widok kola, ktore dotyka pas cudny, do tego szczudlo wysuwajace sie/chowajace w gondoli silnika -> cos ciekawszego jesli porownamy z reszta maszyn.
Ps' zabokowalem wlasnie SZZ via WAW ... wszystkie 4 odcinki by Dash 8 by K2 dla LO.
EDIT: pomijajac gusta Kolegom gratuluje uwietrznienia pierwszej wizyty na EPRZ!
Chłopcy, Dash-8 jest ładny jak się zrobi zdjęcie samego kadłuba, od przodka, bez gondoli. Wygląda wtedy jakby tylko jedną goleń miał.
Co tu napisać....
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Zakładki