Pokaż wyniki od 1 do 20 z 20
Like Tree10Likes
  • 3 Post By flying_high
  • 1 Post By armani
  • 1 Post By STYRO
  • 1 Post By armani
  • 1 Post By STYRO
  • 3 Post By flying_high

Wątek: 2013.09.14

  1. #1
    Awatar flying_high

    Dołączył
    Jun 2011
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie 2013.09.14


    Polecamy



  2. #2
    RES
    RES jest nieaktywny
    Awatar RES

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    Czyli dalej parkujemy byle jak...

    flyRZE

  3. #3

    Dołączył
    Oct 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RES Zobacz posta
    Czyli dalej parkujemy byle jak...
    Hehe, jak rano zobaczyłem to zdjęcie, pomyślałem o tym samym...

  4. #4
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    To wyglada na strategie jak stac sie synonimem burdelu. Jak nie rozklad, to plyta, jak nie plyta to parking. Ech... tam chyba nigdy nie bedzie dobrze...
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  5. #5
    Awatar armani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Jaki jest sens ustawiać samolot "w punkt" przy takim natężeniu ruchu?
    Pytam całkiem poważnie. Czas obsługi jest wtedy dłuższy i koszty większe.
    Dominix likes this.
    Pozdrawiam

  6. #6
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Widocznie inne male lotniska robia to bez sensu i strzelaja sobie w stope wydluzajac czas obslugi ustawiajac samoloty na miejscach postojowych wg linii
    sven likes this.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  7. #7
    Awatar armani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Najwidoczniej na tych małych lotniskach nie jest potrzebny pushback do wypchnięcia samolotu z miejsca postojowego.
    Pozdrawiam

  8. #8

    Dołączył
    Oct 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez armani Zobacz posta
    Najwidoczniej na tych małych lotniskach nie jest potrzebny pushback do wypchnięcia samolotu z miejsca postojowego.
    Być może nie jest potrzebny, ale te linie i miejsca postojowe po coś są(!). Przecież w poruszaniu się po płycie i DK nie ma wolnej amerykanki. Rozumiem, że może i więcej trwa obsługa samolotu, ale noż bez przesady.
    Zastanawiam się, co w przypadku jakiegoś przykrego zdarzenia się dzieje? Bo przecież nietrudno sobie wyobrazić, że pasażerowie z Ryana idą sobie po płycie, bo ktoś byle gdzie ustawił samolot, przylatuje następny i co? Jedzie o płycie i pilot tylko patrzy przez mikro szybkę, żeby kogoś nie zahaczyć?!

  9. #9
    Awatar armani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez GRUBY BENEK Zobacz posta
    Przecież w poruszaniu się po płycie i DK nie ma wolnej amerykanki.
    O wolnej amerykance nie ma mowy, samolot jest pilotowany przez koordynatora na sprawdzone wcześniej stanowisko.
    Cytat Zamieszczone przez GRUBY BENEK Zobacz posta
    Rozumiem, że może i więcej trwa obsługa samolotu, ale noż bez przesady.
    Czas od lądowania do startu w FR wynosi 25min. Dalej uważasz, że strata 5min jest bez znaczenia?
    Cytat Zamieszczone przez GRUBY BENEK Zobacz posta
    Bo przecież nietrudno sobie wyobrazić...
    Trudno, ponieważ w dni z większym natężeniem ruchu, samoloty ustawiane są zgodnie z oznaczeniem.

    Powtórzę pytanie: Jaki jest sens ustawiać samolot "w punkt" przy takim natężeniu ruchu?
    Dominio777 likes this.
    Pozdrawiam

  10. #10
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez armani Zobacz posta
    Jaki jest sens ustawiać samolot "w punkt" przy takim natężeniu ruchu?
    To moze inaczej: Jaki jest sens malowania miejsc postojowych, jesli sie nie ma zamiaru ustawiac samolotow zgodnie z namalowanymi miejcami, bo FR ma tylko 25 minut? Co bys nie powiedzial burdel pozostanie burdelem czego dowodem te i inne zdjecia...
    sven likes this.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  11. #11

    Dołączył
    Oct 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez armani Zobacz posta
    Czas od lądowania do startu w FR wynosi 25min. Dalej uważasz, że strata 5min jest bez znaczenia?
    Na zdjęciu jest LO, a nie FR. Poza tym jakoś na innych lotniskach (o zdecydowanie większym ruchu niż w RZE) dają radę.

    Cytat Zamieszczone przez armani Zobacz posta
    Powtórzę pytanie: Jaki jest sens ustawiać samolot "w punkt" przy takim natężeniu ruchu?
    Nie wiem w jakich godzinach było zrobione zdjęcie, to że na ten moment nie ma ruchu, nie znaczy, że za 10min nie będzie.

    Zresztą dyskusję można by ciągnąć w nieskończoność, a przecież nie o to chodzi. Problemem jest organizacja ruchu, nawet jak jest mało samolotów, to przynajmniej sobie poćwiczą (vide rękaw).

  12. #12
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Post

    Nie zaśmiecać wątku gdzie maja byc wstawiane tylko zdjecia i filmy - a zbędną w tym wątku dyskusje, dalej można prowadzic tu Hyde Park - post 957159

  13. #13
    Awatar armani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez STYRO Zobacz posta
    To moze inaczej: Jaki jest sens malowania miejsc postojowych, jesli sie nie ma zamiaru ustawiac samolotow zgodnie z namalowanymi miejcami, bo FR ma tylko 25 minut? Co bys nie powiedzial burdel pozostanie burdelem czego dowodem te i inne zdjecia...
    Przecież przy większym ruchu samoloty są ustawiane zgodnie z namalowanymi miejscami. Ja tylko uważam, że jeśli na płycie stoją dwie maszyny, to nie ma potrzeby ustawiania ich zgodnie z oznaczeniem. Mi osobiście mały „burdel” nie przeszkadza, przeciętnemu pasażerowi zapewne również i nie sądzę aby pracownicy portu robili sobie niedźwiedzią przysługę.

    Cytat Zamieszczone przez GRUBY BENEK Zobacz posta
    Na zdjęciu jest LO, a nie FR
    Ok, niech Ci będzie: LO 3807 przylot: 19:40, LO3808 odlot 20:00 = 20min, czyli 5min mniej niż FR.
    Cytat Zamieszczone przez GRUBY BENEK Zobacz posta
    Poza tym jakoś na innych lotniskach (o zdecydowanie większym ruchu niż w RZE) dają radę.
    Ciężko porównywać Jasionkę z dużo większymi lotniskami, nie ta liga. Zapewne mają więcej ludzi, sprzętu i kasy.
    Cytat Zamieszczone przez GRUBY BENEK Zobacz posta
    Nie wiem w jakich godzinach było zrobione zdjęcie, to że na ten moment nie ma ruchu, nie znaczy, że za 10min nie będzie.
    Myślisz, że w porcie nie widzą ile mają mieć samolotów i kiedy przylecą? Nie liczę tutaj sytuacji awaryjnych. Dodam tylko, że takie samoloty kierowane są na płytę do odladzania, więc nie ma obawy, że pilot o kogoś zahaczy przy terminalu

    Cytat Zamieszczone przez GRUBY BENEK Zobacz posta
    Zresztą dyskusję można by ciągnąć w nieskończoność, a przecież nie o to chodzi.
    Od tego jest forum


    Spokojna Twoja głowa Martin. Styro zaraz to pewnie przeniesie.
    Ostatnio edytowane przez armani ; 19-09-2013 o 20:07
    Pozdrawiam

  14. #14
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez armani Zobacz posta
    Przecież przy większym ruchu samoloty są ustawiane zgodnie z namalowanymi miejscami.
    Tak jak Cie Pawel lubie tak teraz bzdury pleciesz ... Stawiaja na przyslowiowa odpierdolke jak popadnie. Nie wazne czy 2 samoloty czy 5. Wzgledny porzadek panuje od swieta - przewaznie Chasydzkiego.

    Cytat Zamieszczone przez armani Zobacz posta
    Ja tylko uważam, że jeśli na płycie stoją dwie maszyny, to nie ma potrzeby ustawiania ich zgodnie z oznaczeniem. Mi osobiście mały „burdel” nie przeszkadza, przeciętnemu pasażerowi zapewne również i nie sądzę aby pracownicy portu robili sobie niedźwiedzią przysługę.
    Powiedz to twardoglowemu Niemcowi z LH ... jak to bylo? - Ordnung muss sein ...?

    Ps' My tu pierdu pierdu, na EPRZ i tak sie nic nie zmieni, a tymczasem Autosan oglosil upadlosc.

  15. #15
    Awatar armani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    W dniach: 31.07, 07.08, 11.08, 25.08 samoloty ustawiane były "w punkt". Wychodzi na to, że w środy i niedziele, w momencie największego natężenia ruchu. Liczę tutaj tylko samoloty, które można wypchać za pomocą lotniskowego pushbacka.
    Co by powiedział przecież Niemiec, gdyby lufe wypychano rękami
    Pozdrawiam

  16. #16
    Awatar vincentdelabeas

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Armani - po pierwsze te daty nie miały nic wspólnego z natężeniem ruchu, po prostu testowano jakby to wyglądało.
    FR ma i owszem 25 minut, ale nie na postój na płycie, a na przeładunek samolotu - a to różnica.
    Co do CRJ, E170/190 i DH8D to dalej nie ma możliwości zastosowania pushbacka (z tego co wiem specjalny łącznik jest w trakcie zakupu). Oczywiście można było przygotować stanowisko 1, 2 i 3 do powerbacku, ale ktoś w porcie musiałby pomyśleć..... o tym.
    Podczas testów przy ustawianiu na stanowiskach średnio samoloty wychodziły z płyty 3-5 minut dłużej. Oczywiście można było zrobić stanowiska jak w Trapani (tj pod kątem), ale ktoś w porcie musiałby pomyśleć .... o tym.
    Acha Armani, na EPLB, gdzie ruch póki co jest dużo mniejszy - samoloty ustawiają jak Pan Bóg przykazał - się da.
    Pozdrowionka

  17. #17
    Awatar armani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vincentdelabeas Zobacz posta
    Armani - po pierwsze te daty nie miały nic wspólnego z natężeniem ruchu, po prostu testowano jakby to wyglądało.
    Podałem tylko przykładowe daty, które jestem w stanie udowodnić zdjęciami. Dużo częściej bywasz na lotnisku, więc masz lepszą wiedzę w tym temacie.
    Cytat Zamieszczone przez vincentdelabeas Zobacz posta
    Co do CRJ, E170/190 i DH8D to dalej nie ma możliwości zastosowania pushbacka (z tego co wiem specjalny łącznik jest w trakcie zakupu). Oczywiście można było przygotować stanowisko 1, 2 i 3 do powerbacku, ale ktoś w porcie musiałby pomyśleć..... o tym.
    Podczas testów przy ustawianiu na stanowiskach średnio samoloty wychodziły z płyty 3-5 minut dłużej. Oczywiście można było zrobić stanowiska jak w Trapani (tj pod kątem), ale ktoś w porcie musiałby pomyśleć .... o tym..
    Pełna zgoda, przydałyby się 2-3 stanowiska, na których wypychanie nie jest konieczne, ale ich na tę chwilę nie ma. Jak mają zatem ustawiać embriony, crj, dashe? Nie da się uniknąć "burdelu".
    Cytat Zamieszczone przez vincentdelabeas Zobacz posta
    Acha Armani, na EPLB, gdzie ruch póki co jest dużo mniejszy - samoloty ustawiają jak Pan Bóg przykazał - się da..
    Rozumiem, że później wypychane są przez pushback? Jeśli nie, to kiepskie porównanie.
    Pozdrawiam

  18. #18
    Awatar flying_high

    Dołączył
    Jun 2011
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    I jeszcze z tego samego dnia:




  19. #19
    Awatar vincentdelabeas

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez armani Zobacz posta
    Rozumiem, że później wypychane są przez pushback? Jeśli nie, to kiepskie porównanie.
    Nie no oczywiście, tam w EPLB to do pushbacku to Pan Mietek z Panem Kaziem ręcznie zajmują się wypychaniem samolotu.
    Pewne rzeczy to chyba się rozumieją sam przez się. Jakiś poziom dyskusji to chyba prowadzimy.

  20. #20
    Awatar armani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie


    Polecamy

    W takim wypadku zwracam honor - się da Swojego zdania jednak nie zmienię.
    Pozdrawiam

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •