Wizzair i Eindhoven.
Wersja do druku
Wizzair i Eindhoven.
Loty dwa razy w tygodniu: poniedziałek, piątek
Bilety już w sprzedaży.
Kropla drąży skałę, może dorzucą z czasem jaki Oslo + coś jeszcze.
Ps' miłe zaskoczenie jeżeli chodzi o landrynkę :)
No przyznam się, że w szoku jestem. Takim pozytywnym. Pokerowa twarz, miesiące ciszy a tu buum! Nawet w zaproszeniu na konferencję nie napisali, że nowy przewoźnik, no, no.... Dokładnie tak jak powinno być. Może to dopiero początek Wizza u nas? Oby.
Trasa - nie moje klimaty, ale chyba emigracja tam jest spora? Będzie to drugi Londyn?
Piszę z paroma osobami na whatsappie i messengerze i słowo szok odmieniane jest chyba w każdym przypadku. Nikt się nie spodziewał Wizza u nas. Ale zaskoczenie...
Trochę dziwna decyzja (oczywiście dla RZE bardzo dobra),
ponieważ ostatnio rozmawiałem z osobami które obsługują Wizz-a na kilku lotniskach w Polsce i obłożenie na już istniejących trasach zwykle jest bardzo słaba a często bardzo zła.
Np. na trasach które przed COVID-em miała obłożenie 90% i więcej, obecnie wynosi np. 25-30% przy tanich biletach.
Może coś region/miasto/lotnisko dorzuciło $ by ich przyciągnąć i wtedy zaczyna się im to trochę lepiej spinać.
Można śmiało nazwać to wydarzeniem roku. Tego się nikt nie spodziewał
Kierunek hm zaskakujący, teraz wyzwanie aby to rozreklamować i byli pasażerowie.
... albo ogólnie jest tak do d. że już lepiej spróbować pochylić się nad RZE ... (?) Kiedy turystyka leży to trzeba powrócić do podstaw - kierunków robotniczo - emigracyjnych.
Powiem tak - w GDN czy WAW pustawo jak byłem na przełomie miesiąca, typuję że w takich KTW też szału nie ma. W mateczniku - BUD - wujnia z grzybnią. Zatem szukają nowych możliwości. Zaskakuje natomiast rychły start połączenia, do tego druga fala Covida też nie tworzy korzystnego "mikroklimatu".
Ps' Aby była jasność - na żadne Dubaje czy Batumi nie liczę ale takie Oslo czy (pod)Paryżewo w dłuższej perspektywie ma wieksze szanse. Z drugiej strony jak FR poczuje oddech konkurencji to może też będzie bardziej skłonny coś dorzucić. Na pewno jest to wielki dzień dla EPRZ, otwiera się nowy rozdział w historii portu. Oby tylko Covid nie zrobił kreciej przysługi.
Dodatkowo RZE jest "obstawiony" z każdej strony połączeniami do EIN.
KTW W6 x 5 week
KRK W6 x 2 week / FR x 5 week
LUZ W6 x 2 week
oczywiście każde z wymienionych straci jakąś część paxów,
na rzecz W6 w RZE ale czy to wystarczy by zadowolić linie?
To teraz zostaje czekać na reakcje FR i jego "kierunek"
Ale że to im się udało do samego końca zero przecieku, nic a tu taki news. Ale miarą sukcesu będzie jak się utrzymają z tą linią do wiosny 21
Nie wiem w jakich dokładnie regionach pracują mieszkańcy naszego regionu, ale jest ich tam sporo, dlatego ten kierunek powinien sie pojawić z 5 lat temu, jakiś czas temu pisałem na forum, że aż się dziwię, że nie rozmawiają z Wizzem by cokolwiek odpalił, bo to idealny czas na ogłaszanie nowych połączeń z "niedocenianego popytowo" rynku i ściąganie kasy potrzebnej do bieżącej działalności. Sprawdziło się, ale raczej obstawiałem start od wiosny.
Uważam, że tak samo powinien postąpić LOT i juz jesienią ogłosić wakacyjne kierunki, zawsze jakiś procencik osób zaryzykuje i kupi z dużym wyprzedzeniem, a na koncie pojawia się kasa potrzeba do bieżącej działalności operacyjnej.
To godziny już znamy, troszkę dziwne z tą zmianą dni po miesiącu.Cytat:
Loty będą dwa razy w tygodniu: w poniedziałki i piątki. Obowiązują te same godziny odlotów i przylotów. Z Jasionki wylot o 11:35, przylot do Eindhoven o 13:35, z Eindhoven wylot o 9:00, przylot do Jasionki o 11:05.
Od 5 grudnia zmienią się dni tygodnia. Z Rzeszowa do Eindhoven będzie można latać we wtorki i w soboty. Godziny bez zmian. Zimowy rozkład będzie obowiązywał do końca marca 2021 roku.
https://rzeszow-news.pl/wizz-air-wchodzi-do-jasionki-od-listopada-loty-do-eindhoven/
Ciekawe czy WIZZ wszedłby do Jasionki, gdyby nie ten cały COVID - oczywiście nie umniejsza to zasług Jasionki, że w takich czasach potrafiła go do siebie ściągnąć :) Obstawiam, że dość szybko pojawi się u nas OSLO - pytanie tylko, kto je otworzy, czy Ryan czy Wizz :)
Obiecałem sobie kiedyś że jak będą loty bezpośrednie z EIN lub AMS do Jasionki to przylecę pierwszym lotem ale chyba w dobie COVIDu odpuszczę.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Ogromne zaskoczenie jak dla mnie, oczywiście bardzo miłe zaskoczenie. I tak jak pisze Sven - sytuacja na świecie pewnie trochę wejściu W6 do RZE pomogła i przewoźnicy szukają na rynku gotówki. Mam jednak nadzieję, że połączenie wypali, bo jednak trochę ludzi z regionu tam pracuje i to będzie dopiero początek obecności przewoźnika tutaj. Nie obraziłbym się, gdyby na S21 dodali jeszcze jakiś kierunek robotniczy i jeden wakacyjny. Jak połączenie przetrzyma pandemię to chętnie się wybiorę, bo mam kilku znajomych pod Nijmegen i Genkiem.
No wreszcie odpowiedni przewoźnik z odpowiednim kierunkiem:mrgreen: Godzinowo i cenowo też nie najgorzej:). Nowa promocja, nowe połączenie, nowy przewoźnik także dla mieszkańców Podkarpacia świetna informacja dla FR już chyba nie. Myślicie, że FR jakoś zareaguje na wejście WIZZ do RZE i coś nowego uruchomi? Ja czekam z niecierpliwością na Oslo myślę, że teraz to jest cel nr 1 tylko kto WIZZ czy FR:mrgreen:
Proponuję ostygnąć, dajmy szansę w tym trudnym połączeniu się obronić. Będzie to dobry zaczyn pod kolejne kierunki jeśli pasażerowie dopiszą.
Step by step. W trochę normalniejszych czasach miałbym już kupione bilety na inaugurkę, chyba jednak teraz postoję.
Jedno jest pewne - busiarze dostaną po tyłkach, i nie pomogą odbiory spod drzwi pod drzwi.
Ps1' na jakieś nerowowe ruchy ze strony FR nie liczę
Ps2' gdzie ten nasz forumowy Kolega - Kubuś, Kubeł, Kubek czy jak mu tam było (?) - czy już po Covidzie wg Ciebie? Zapewne wypłaszcza się - ot tyle, że ostro w górę ...
Covid pomógł nowemu przewoźnikowi (W6) z nową trasą (EIN) wejść do RZE :mrgreen::lol:
Analizy Jasionkowych ekspertów nie przestaną mnie zadziwiać...
A z nowego przewoźnika (W6) w RZE ogromnie się cieszę, szkoda tylko że nie odbywa się to w normalnych warunkach...
Jaki typ samolotu będzie na pierwszym rejsie? Airbus a320Neo czy Airbus a321Neo?
3.. 2.. 1.. start! Czekamy na pierwsze składaki w promocji RZE-EIN-... od naszego forumowego Znawcy. Bagaż podręczny nadawany do luku w zasadzie lepszy od tego z przywieszką DaA, a właściwie to można lecieć z mała kabinówką jak na jedną książkę dla przedszkolaka czy małym plecaczkiem. A piwo, wino, cola i inne na pokładzie + buła Lufy są gorsze od bagietki z mikrofali po 5, 7 czy 9,90 ojro ;)
Tak jak Kolega Frutitz wspomniał - nie ma w tym nic nienormalnego iż wchodzi się na nowe lotnisko, z nową trasą i odpala takową na miesiąc przed. Normalna sprawa! Wszystko na pewno poprzedzone dogłębną analizą twardych danych ...
Ps' mogli chociaż tuż przed Halołynem polecieć - byłoby odrobinę weselej w tym smutaśnym covidowie ;)
Jak Wchodzili do Lublina to pisałeś że majstersztyk negocjacyjny ekipy z luz, a tu że "dziwnie" ;p
W takich cienkich dla lotnictwa czasach to dopiero sztuka pozyskać nowego przewoźnika
Sprawa prosta turystyka leży... A ludzie za coś chleb nadal muszą kupić. I jak pracowali tak będą pracować. Urwą pax głównie krakowskim połączeniom, trochę Katowicom trochę Lublinowi, nieco busiarzom(za wiele bym tu nie liczył klient specyficzny) i jakieś 60% być zimą powinno, na więcej podczas sezonu zimowego w czasie pandemii raczej nie ma szans
Nie mylmy systemów walutowych, a mianowicie kiedy chwaliłem LUZ to był czas gdy zupełnie nowe lotnisko pozyskała linie W6 nie tyle na jedno połączenie lecz zdecydowali się uruchomić bazę. Widzisz różnice?
Druga kwestia to że napisałem że to dla mnie "dziwna decyzja" ponieważ Wizz wchodzi do RZE w sytuacji gdy cała branża pogrążona jest w niebywałym kryzysie największym w historii. Dodatkowo wchodzą na lotnisko gdzie operuje na tej samej trasie z KRK, KTW i LUZ kanibalizuje swoje własne połączenie.
Airliner zawsze kręci nosem jak coś się dzieje w RZE, bo ma świadomość, że na danym kierunku mieszkańcy zamieszkujący tereny do 80-100 km od lotniska będą latali z Rzeszowa, a nie jak do tej pory z Krakowa.
Nie z ust na pewno nie, KRK na pewni nie martwi sie Wizzem w Rzeszowie, ale nikt tak nie śledzi naszego podwórka jak Airliner.... gdyby tak nie było Jasionki to w 2019 pewnie z pól bańki pax mogło wpaść do statystyk KRK.
Nie ma jak popołudniowa g.. burza ;)
Poleciłam ten nowy kierunek 5 znanjomym mi rodzinom z Podkarpacia pracującym w Holandii - wszyscy zadowoleni, że kierunek zaistniał i przewoźnik wiarygodny. Do tej pory, żadna z tych rodzin nie miała planów przylotu do rodzinnych stron - wiadomo COVID-19. Obecnie dwie z nich (9 pax) juz zarezerwowała sobie bilety, pozstali bedą się zastanawiać.
P.s. @Airliner, w takim przypadku jak nie masz nic do RZE, to nie bedzie Ci przeszkadzało jak W6 uruchomi jeszcze z Jasionki: Oslo, Paryż i Birmingham?:mrgreen:
Oj tam myślisz że ktoś tam się wielce zamartwia w Krakowie? Oczywiście oprócz prywatnych firm które mają biznesy na, lub wokół lotniska... Bo ja nie sądzę, publiczne posadki, jak coś wezmą kredyt.
Na inaugurację patrząc po wykupionych ekstra miejscach 23fotele przylot, 9 wylot.
Niby kanibalizm... Jednak Ryan też ma tam swoje loty a to w Rzeszowie przewoźnik pierwszego wybory. Rzucenie takiego połączenia na region w którym Wizzair jest slabo rozpoznawalny to dobra reklama. Sama kampania reklamowa przewoźnika mogła by kosztować sporo. A tak mają gratis za jedno dosyć krótkie połączenie, pewnie zniżek i innych zachęt również nie brakło.
W Holadii rekordy zakażeń we wtorek 7400, no i zapowiedź premiera do powrotu częściowego lockdownu. Oby się to nie odbiło na nowym połączeniu EIN-RZE?
https://wydarzenia.interia.pl/raport...source=special
Siemanko jestem jestem,
Dawno mnie nie bylo bo duzo pracy, kolego Sven musze ci przyznać racje wirusik jest i już z nami zostanie, ale mogę cie tez poinformować ze ja i moja rodzina miała Covid . No i cóż wszyscy żyjemy w tym 73 latka i 74 latek z cukrzyca. Jak by nie test to bym nie wiedział ze mojej dzieci były zakażone. Po nowym roku mam nadzieje ktoś mądry pokaże statystyki śmiertelności jesli bedzie smiertelnosc wyzsza o 0,1% no to faktycznie czy było warto rozj...ac gospodarkę . Nie wspomnę o turystyce i lotnictwie.
Cześć,
ale zaraz zaraz - nie odwracaj kota dupą, nie dyskutowaliśmy na wiosnę o wskaźniku śmiertelności lecz głosiłeś tutaj iż już za miesiąc, już za momencik będzie PO EPIDEMII. Czyli jednak co - przyznasz, że się myliłeś i wirus - co w sumie było wiadomo - zostanie z nami na dłużej i trzeba nauczyć się z nim żyć (?)
Ps' Co ja sobie myślę nt lockdown'ów to moja sprawa, natomiast spróbuj teraz przekonać do swoich (nowych) teorii lud aby zapełnił Airbusa w 70 i więcej procent ... czy też inne (nawet mniejsze) samoloty.
Ja tam widzę bilety do WAW i z powrotem za cirka 2 stówki bez groszy. I stawiam dolary przeciw orzechom iż Lufę zobaczymy na wiosnę przyszłego roku. Już coś Germanie miałczą nt kwarantanny dla przybyszy z niektórych regionów Polski.
Sama inaugurka EIN za sprawą obostrzeń raczej też się przesunie ... chyba, że kroplówka na miarę TLV dla LOTu to będą latać z 20 czy 30 pax'ami.
Przynajmniej samoloty coś tam będą latać, a załogi nie stracą uprawnień.
Oj, chyba chętnych wielu nie ma bo juz za 78 zł można polecieć RT, np. 9-13 listopada.