Strona 10 z 22 PierwszyPierwszy ... 8 9 10 11 12 20 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 200 z 433
Like Tree41Likes

Wątek: EPLB/LUZ Informacje prasowe

  1. #181
    Awatar piotrekc64

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


    Polecamy

    No całkiem podobna sytuacja jak była u Was RZE w mediach
    Powiedzmy, że troszkę dziennikarka dodała dramaturgii, ale sporo racji w tym jest. Staramy się po cichu dawać znać komu trzeba jak coś jest nie tak, ale czasami jak nic się nie dzieje to lotnisko sobie funduje taką "reklamę" na własne życzenie.
    A już wypowiedzi rzecznika, to szkoda nawet komentowac:/.

  2. #182
    Awatar Hariko

    Dołączył
    Jan 2013
    Mieszka w
    Lublin, poza krajem

    Domyślnie

    spokojnie! najpierw trzeba zepsuć, ze ktoś to mógł naprawić! klamki będą od "sasa do lasa", może kiedyś parkomat zadziała, wszak trzeba zatrudnić kolejnych fachmanów od tego typu rzeczy!...a tak na serio....to smutek i żal!

  3. #183
    Awatar piotrekc64

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Hariko Zobacz posta
    może kiedyś parkomat zadziała
    Dlatego właśnie napisałem, że troszkę dodali od siebie. Z parkometrami wszystko jest w porządku. A co do reszty to bardzo dobrze, że piszą, bo to na pewno szybciej dotrze do zarządu.

  4. #184
    Awatar Gregor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Lotnisko dobrej pogody
    Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
    Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
    EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki


    Przewodnik po chmurach

  5. #185

    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    Lublin, Poland, Poland

    Domyślnie

    Lublin: Dojazd na lotnisko Lublin będzie utrudniony - 18 kwietnia 2013
    Od poniedziałku przez kilka dni będą utrudnienia na drodze z Lublina do lotniska w Świdniku.Na ulicach Mełgiewskiej, Lotniczej i Żwirki i Wigury drogowcy będą prowadzić prace bitumiczne. Wyłączone z ruchu będą niektóre odcinki drogi.

    - Wykonawca zapewnia, że prace zostały opracowane tak, by były jak najmniej uciążliwe dla użytkowników – informuje Port Lotniczy Lublin. Utrudnienia mogą potrwać do 30 kwietnia.

    Niedługo ma być otwarty szybszy dojazd do portu przez ul. Jana III Sobieskiego w ciągu tej samej drogi wojewódzkiej nr 822. – Prace są już na ukończeniu. Najprawdopodobniej kierowcy pojadą nią od 1 czerwca – mówi Jacek Sobczak, przewodniczący Rady Nadzorczej Portu Lotniczego Lublin. W tej chwili kierowcy jadący od strony ul. Mełgiewskiej, muszą jechać okrężną drogą przez centrum Świdnika i Franciszków albo Park Przemysłowy.

    Planowany harmonogram prac:

    22 kwietnia (poniedziałek) – odcinek na rondzie V (okolice PLL) i na rondzie III (ul. Żwirki i Wigury)
    23 kwietnia (wtorek) – odcinek na rondzie IV (okolice PLL) i na rondzie II (ul. Żwirki i Wigury/ ul. Lotnicza)
    24 kwietnia (środa) – odcinek na rondzie I (ul. Mełgiewska/ul. Lotnicza) i odcinek między rondem IV i V (okolice PLL)
    25 kwietnia (czwartek) – odcinek między rondem III i IV (odcinek zamknięty)

    Prace nocne mogą potrwać od godziny 22:00 do 4:00 :


    25/26 kwietnia - ul. Żwirki i Wigury
    26/27 kwietnia – ul. Lotnicza
    27/28 kwietnia – ul. Mełgiewska

  6. #186

    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    Lublin, Poland, Poland

    Domyślnie

    I o kolejnych efektach powstania lotniska:
    Niemiecka firma ABM wyprodukuje w Lublinie silniki. Będzie praca dla 120 osób - Kurierlubelski.pl
    Niemiecka firma ABM wyprodukuje w Lublinie silniki. Będzie praca dla 120 osób

    Niemiecka firma ABM Greiffenberger, specjalizująca się w produkcji silników elektrycznych i skrzyń biegów, otworzy nowy zakład w Lublinie. Firma podpisała już umowę najmu powierzchni w kompleksie Wikana Biznes Park na Felinie. W zakładzie pracę ma znaleźć 120 osób. - Jestem przekonany, że ta inwestycja przyczyni się do rozwoju gospodarczego miasta i regionu. Firma jest renomowanym dostawcą innowacyjnych rozwiązań dla wielu istotnych firm, dlatego tym bardziej cieszymy się, że udało nam się zwrócić uwagę ABM - podkreślał Krzysztof Żuk, prezydent Lublina.

    Nowy zakład ma ruszyć do końca tego roku. - Lublin jest dla nas atrakcyjną lokalizacją ze względu na potencjał rozwojowy rynku, wykwalifikowaną kadrę oraz stale poprawiającą się infrastrukturę transportową - mówił Robert Lackermeier, dyrektor wykonawczy ABM Greiffenberger Antriebstechnik GmbH.

    Nie wiadomo jeszcze ile niemiecka spółka zainwestuje w uruchomienie linii produkcyjnych w Lublinie. Czeka ją też uzyskanie pozwolenia na działalność w podstrefie ekonomicznej, bo właśnie na jej terenie znajduje się Wikana Biznes Park.

    ABM Greiffenberger produkuje rocznie ok. 300 tys. układów napędowych wykorzystywanych w podnośnikach oraz wózkach widłowych. Dysponuje trzema zakładami. Do Lublina ma przenieść się fabryka, który obecnie działa w Niemczech.

    Spółka wchodzi w skład holdingu Greiffenberger AG, który zatrudnia ok. 970 osób na całym świecie. Przychody grupy w 2012 r. wyniosły 158 mln euro.

    Budowa Wikana Biznes Park rozpoczęła się w ub. roku. Kompleks będzie składał się z parku logistycznego oraz centrum biurowego o łącznej powierzchni ponad 28 tys. mkw.

  7. #187
    Awatar Gregor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Lotnisko dobrej pogody
    Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
    Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
    EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki


    Przewodnik po chmurach

  8. #188
    Awatar Hariko

    Dołączył
    Jan 2013
    Mieszka w
    Lublin, poza krajem

    Domyślnie

    dziwna jest polityka PAŻP, jak lotnisko może osiągnąć wymagany poziom pasażerów, skoro już niedługo, sami się przekonamy, że zainteresowani LUZ wybiorą Warszawę z obawy przed przekierowywaniem lotów, błędne koło!!!

  9. #189
    Awatar piotrekc64

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Hariko Zobacz posta
    dziwna jest polityka PAŻP, jak lotnisko może osiągnąć wymagany poziom pasażerów, skoro już niedługo, sami się przekonamy, że zainteresowani LUZ wybiorą Warszawę z obawy przed przekierowywaniem lotów, błędne koło!!!
    Myślę, że raczej dmuchają na zimne i wolą podawać pewny termin, a jak się uda wcześniej to się będą chwalić.

    Dokładnie tydzień temu we wpisie dotyczącym ILSu w Porcie Lotniczym Lublin informowałem Was o rozesłaniu zapytań dotyczących postępu prac do przyszłego właściciela systemu Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej oraz wykonawcy firmy Telbud S.A. Zgodnie z tytułem wiadomości otrzymałem odpowiedź od przedstawiciela firmy Telbud S.A. w której niestety zostałem poinformowany, iż ze względu na podpisaną umowę pomiędzy wykonawcą a PAŻP nie są oni upoważnieni do udostępniania informacji w zakresie przebiegu realizacji prac.

    W liście sygnowanym przez Pana Piotra Sawińskiego Wiceprezesa Zarządu Telbud S.A. znalazło się jednak zapewnienie, iż cytuję:

    budowa ILS przebiega bez zakłóceń, a dzięki dobrej współpracy z PAŻP oraz zaangażowaniu przedstawicieli PL Lublin, harmonogram realizacji został wyraźnie skrócony w stosunku do założonego na etapie podpisania umowy

    Po takim oświadczeniu wydawać by się mogło, iż powinniśmy być spokojni odnośnie terminu zakończenia prac – wszystko jednak zmienia się po oświadczeniu inwestora. Oto stanowisko PAŻP, które zostało zaprezentowane w dniu dzisiejszym na łamach Dziennika Wschodniego.

    System ma zostać zamontowany jesienią tego roku. Ale to nie oznacza, że zacznie on od razu działać. Wcześniej musi m.in. zostać zarejestrowany w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego i uzyskać stosowny certyfikat ULC. – Wdrożenie operacyjne zaplanowane jest na styczeń 2014 roku.

    Po tych słowach rzecznika prasowego PAŻP Pana Grzegorza Hlebowicza nie możemy być już pewni, iż zimowe warunki pod koniec 2013 roku nie doprowadzą do kolejnych przekierowań, którym mógłby zapobiec system ILS.
    Wykonawca i inwestor o ILSie | Latanie z Lublina

  10. #190

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie ILS

    Cytat Zamieszczone przez piotrekc64 Zobacz posta
    Myślę, że raczej dmuchają na zimne i wolą podawać pewny termin, a jak się uda wcześniej to się będą chwalić.
    Podejrzewam, że tak jest. Przeszukałem internet i oto parę cyfr i dat:
    (dla zainteresowanych SIWZ http://bip.pansa.pl/pl/bip/zamowieni...erdzonav.2.pdf mają wybudować spełniające ILS cat. III)
    - termin realizacji 240 dni http://bip.pansa.pl/pl/bip/zamowieni...06_mb_2012.pdf
    - data udzielenia zamówienia: 18.09.2012 http://bip.pansa.pl/pl/bip/zamowieni...24_67_2012.pdf

    czyli 240 dni + 65 dni (pozwolenie na budowę) to jest nie dłużej niż 18.07.2013 r. + sprawdzenie w PAŻP mogło trochę potrwać więc wychodzi jesień. Ale jak szybko sprawdzili dokumentację i szybko dostali pozwolenie to nawet szybciej. W 240 dni wlicza się również uruchomienie i testy. Więc ten styczeń jest z dużą rezerwą. Oby udało się szybciej.

  11. #191
    Awatar piotrekc64

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Z miesiąca na miesiąc coraz więcej połączeń biznesowych w Porcie Lotniczym Lublin
    W grudniu 2012 roku do Portu Lotniczego Lublin przyleciały 4 prywatne samoloty. W styczniu br. było ich 10, w lutym 13, w marcu 15. W kwietniu już 16 tego typu operacji.

    - To dowód na to, że lotnisko przyczyniło się do zwiększenia dostępności komunikacyjnej naszego regionu i przyciąga zagranicznych inwestorów. To dobry początek i jestem przekonany, że lotnictwo biznesowe w naszym województwie będzie rozwijało się jeszcze szybciej. Łatwa dostępność komunikacyjna dla przedsiębiorców to szansa na przyciągnięcie kapitału i rozwój Lubelszczyzny – mówi prezes Portu Lotniczego Lublin Grzegorz Muszyński.

    W ramach general aviation, (lotnictwo ogólne za wyjątkiem lotów rozkładowych i wojskowych) w Porcie Lotniczym Lublin pojawiają się nowoczesne samoloty. W miniony piątek lotnisko gościło Bombardiera BD-100-1A10 Challenger 300. Wśród innych samolotów, znalazły się jeszcze m.in.: Hawker 900, Hawker 4000, Cessna Citation 2, Cessna Mustang, Falcon 7x oraz Saab 340.
    Port Lotniczy Lublin - Aktualności

  12. #192

    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    Lublin, Poland, Poland

    Domyślnie

    Lublin: Taxi na lotnisko Lublin. Będą jeździć dwie korporacje (ceny) - 24 kwietnia 2013
    Damel Taxi i Radio Taxi Czwórki to dwie lubelskie korporacje, które będą mieć swoje stanowiska w terminalu. Dla pasażerów oznacza to gwarancję ceny za kurs z lotniska.
    Na lotnisku nie ma już tradycyjnego postoju taxi. Teraz taksówkę zamówimy w terminalu, w jednym z dwóch stanowisk rekomendowanych przez Port Lotniczy Lublin. To efekt rozstrzygniętego przez spółkę konkursu na najem powierzchni postojowych oraz zorganizowania tzw. stanowiska przywoławczego w terminalu.

    – W postępowaniu wzięły udział trzy korporacje. Wybrano dwie najlepsze oferty, które złożyły Lubelskie Stowarzyszenie Taksówkarzy w Lublinie Radio Taxi "Czwórki” oraz 1 96 26 Damel Taxi – informuje Piotr Jankowski, rzecznik PLL. – Brano pod uwagę przede wszystkim cenę za najem powierzchni postojowych i stanowiska przywoławczego, a także cenę za 1km kursu z/do Portu Lotniczego Lublin.

    Pasażerowie, którzy będą chcieli skorzystać z taksówki rekomendowanej przez lotnisko, zgłoszą się teraz do jednego z dwóch stanowisk przywoławczych w terminalu. Tam pracownicy korporacji wezwą auto.

    – Oczekiwanie na taksówkę będzie trwać od kilku do najwyżej piętnastu minut – zapewnia Tomasz Szczykutowicz, współwłaściciel Damel Taxi. – Ale przede wszystkim pasażer będzie miał gwarantowaną cenę za przejazd. Średni kurs z lotniska do Lublina zamknie się w kwocie ok. 45-60 zł. Dysponujemy także samochodem z windą dla niepełnosprawnych, a pasażerom oczekującym na przyjazd naszej taksówki chcemy oferować kawę lub herbatę w lotniskowej kawiarni na nasz koszt.

    Damel Taxi wprowadzi się do terminalu zaraz po podpisaniu umowy z portem. – Myślę, że po długim majowym weekendzie już będziemy organizować nasze stanowisko – dodaje Szczykutowicz.
    Umowy nie podpisała także jeszcze druga korporacja. – Są pewne elementy do negocjacji. Ale pasażerowie powinni być zadowoleni. Średni kurs z lotniska do Lublina wyniesie ok. 50-60 zł – mówi Zbigniew Kiciński, prezes Lubelskiego Stowarzyszenia Taksówkarzy w Lublinie Radio Taxi "Czwórki”.

    Po sfinalizowaniu formalności na teren lotniska będą wpuszczane jedynie samochody obu korporacji oraz taksówki, które zostały zamówione na własną rękę przez pasażerów. Te ostatnie podjadą jedynie na chwilę pod terminal, żeby zabrać podróżnych, nie będą mogły natomiast oczekiwać na potencjalnych klientów.

    – Wyłonienie dwóch rekomendowanych korporacji gwarantuje stałą cenę za kilometr – dodaje Jankowski. – Przyjęta procedura ma również przeciwdziałać sytuacjom, w których nieuczciwi taksówkarze mogą zawyżać cenę kursu, zwłaszcza w przypadku obcokrajowców przylatujących do Lublina. A takie przypadki już się zdarzały.

    Cennik przewozów z lotniska Lublin:

    Cena za 1km kursu
    Nazwa podmiotu TARYFA I TARYFA II TARYFA III TARYFA IV
    Lubelskie Stowarzyszenie Taksówkarzy w Lublinie Radio – Taxi "Czwórki” 2 PLN– w godz.6.00-22.00 3 PLN- w godz. 22.00-6.00 i Święta 4 PLN- poza granicami miasta 6.00-22.00 6 PLN- poza granicami miasta 22.00-6.00 i Święta
    1 96 26 Damel TAXI s.c. 1,80 PLN w dni powszednie w godz.6-22 (w strefie miejskiej objętej licencją) 2,70 PLN w godz.22.00-6.00 oraz w niedziele i dni świąteczne w godz.6-22 (w strefie miejskiej objętej licencją) 3,60 PLN w godz. 6.00-22.00 (podczas przewozu poza strefą objętą licencją) 5,40 PLN w godz. 22.00-6.00 oraz w niedziele i dni świąteczne w godz. 6.00-22.00 (poza strefą objętą licencją)

    Cena za 1km kursu

  13. #193

    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    Lublin, Poland, Poland

    Domyślnie

    Port Lotniczy Lublin: Loty biznesowe coraz popularniejsze - Kurierlubelski.pl
    Port Lotniczy Lublin przyjął już około 60 lotów biznesowych. Chętnych na przelot powietrzną taksówką było jeszcze więcej, ale klientom nie udało się zgrać z godzinami pracy lotniska. - Ostatnio mieliśmy klienta, który był zainteresowany lotem z Lublina wcześnie rano. Niestety, akurat tego dnia, o tej porze lotnisko nie pracowało - wspomina Anna Siembida z Flyjet. Firma specjalizuje się w wynajmowaniu prywatnych odrzutowców. - Innym razem w podobnej sytuacji udało nam się przekonać klienta, by nieco zmienił plany i lot doszedł do skutku - dodaje. Na podobne problemy skarżą się też inne firmy, które organizują, bądź dopiero chcą organizować loty biznesowe ze Świdnika.

    Port Lotniczy Lublin zapewnia, że chce pomóc.Wiele zależy jednak od Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, która reguluje m.in. godziny pracy kontrolerów lotu.

    - Od kwietnia sytuacja się poprawiła, mamy obsługę przez siedem dni w tygodniu. Wcześniej nie było jej w czwartki i niedziele - mówi Piotr Jankowski, rzecznik lubelskiego portu. Zaznacza przy tym, że lotnisko ma pozwolenie na wykonywanie lotów tylko między godz. 7 a 22. Tego nie da się przeskoczyć. - Kontrolerzy pracują przez około 65 godzin tygodniowo. Myślę, że to wystarczająco dużo czasu - uważa Grzegorz Hlebowicz, rzecznik prasowy PAŻP. I dodaje, że na razie nie ma powodu, by wprowadzać kolejne zmiany.

    A zainteresowanie lotami biznesowymi rośnie. W grudniu 2012 r. do Świdnika przyleciały cztery prywatne samoloty. W styczniu było ich dziesięć, w lutym 13, w marcu 15. W kwietniu już 16. Przedwczoraj lądował u nas embraer 145. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, odrzutowiec zabrał na swój pokład zarząd PZL-Świdnik. Maszyna poleciała do Mediolanu (niedaleko mieści się biuro koncernu AgustaWestland, który jest właścicielem PZL-Świdnik).

    Z lubelskiego lotniska korzystali już przedsiębiorcy z USA, Ukrainy, Niemiec oraz Rosji. Biznesowe spotkania to jednak nie wszystko. Pojawili się też klienci którzy tzw. powietrzną taksówką lecieli z Lublina na wymarzony urlop. Na taką podróż stać jednak nielicznych. Tylko na lot krajowy trzeba wydać około 2 tys. euro.

  14. #194
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    No proszę, a jednak lotnisko jest biznesowym oknem na świat.

  15. #195

    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    Lublin, Poland, Poland

    Domyślnie

    DziennikWschodni.pl: Strona Portu Lotniczego Lublin: Jest już aktywna tablica odlotów i przylotów
    Na stronie Portu Lotniczego Lublin działa już nowa, aktywna "tablica" przylotów i odlotów. Wyświetla się na niej aktualny stan lotów; faktyczna godzina lądowania i startu, godziny odpraw, na bieżąco pojawiają się informacje o ewentualnych opóźnieniach, czy odwołanych lotach.
    – Aktywna tablica była dla nas priorytetem. Już działa i jesteśmy z tego bardzo zadowoleni – mówi Piotr Jankowski, rzecznik PLL.

    To nie koniec zmian na stronie lubelskiego lotniska. Wkrótce pojawią się także informacje w języku angielskim, niemieckim i ukraińskim.

    Brak aktywnej tablicy przylotów i odlotów, aktualnej informacji na stronie i anglojęzycznej wersji to najważniejsze zarzuty, które od dłuższego czasu padały pod adresem portu. Spółka zapewnia, że cały czas pracuje nad udoskonaleniem strony.

  16. #196

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Nie jest źle, ale mapa dojazdu i mapa parkingów nie dają się powiększyć i są w bladawych kolorkach, przez co są nieczytelne, a znaki i literki są mikroskopijne. Każdy rysunek, plan, szkic powinien się dać otworzyć w osobnym oknie, dowolnie powiększyć, powinien być też w kontrastowych wyraźnych barwach i mieć ikonę drukuj. Brakuje planu samego budynku - gdzie strefa przylotów, gdzie odlotów, gdzie wc, barek. Rysunki i wskazówki na miarę intelektu dziesięciolatka. Jak nie wiedzą jak to ma wyglądać - niech spojrzą na stronę MUC, FRA.

  17. #197

    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    Lublin, Poland, Poland

    Domyślnie

    Gazeta.pl: Lotnisko będzie miało nową stronę WWW. Znowu
    Witryna ma przejść lifting graficzny, mają tam być wszystkie potrzebne informacje. Port Lotniczy Lublin pracuje nad kolejną już odsłoną swojej witryny. Tymczasem od dwóch miesięcy o lotnisku można poczytać jedynie po polsku
    PLL już raz wystartował z nową stroną. W marcu tego roku postawił na nowy wygląd utrzymany w szarej tonacji. Zamieszczono też więcej elementów graficznych. Jednak strona nie spotkała się z przychylnym przyjęciem.

    Internauci oraz eksperci z branży lotniczej skrytykowali niemal każdy jej element. Wyliczali: czcionki źle dobrane, graficznie ustępuje innym lotniskom, brakuje aktualnych informacji o opóźnieniach samolotów, a nawet najnowsze wieści z tego, co się dzieje w porcie podawane są z dużym opóźnieniem.

    Zresztą nie trzeba daleko szukać i wystarczy zajrzeć na ostatnie wpisy na forum lublin.gazeta.pl. Tam internauci regularnie przypominają, że nowa strona dostępna jest tylko w polskiej wersji językowej. Od dwóch miesięcy nie udało się wprowadzić innych wersji.

    - Pracujemy nad tym i wsłuchujemy się w opinie pasażerów oraz internautów - zapewnia Robert Olak z RO Media - firmy pracującej dla Portu Lotniczego Lublin. - Wersja angielska i ukraińska jest właśnie testowana. Wkrótce takie funkcje zostaną dodane - wyjaśnia.

    Jak się okazuje, strona przejdzie większą przebudowę. - Zmienimy wygląd graficzny, zadbamy o przekazywanie najnowszych informacji. Chcemy także udostępnić lokalną bazę hotelową i przygotować ofertę dla general aviation (nieregularne, przeważnie biznesowe loty - red.) - zapewnia Olak.

    W tym momencie na stronie lotniska jest co prawda punkt "informacja turystyczna", ale po kliknięciu na niego internauta zostaje przekierowany do witryny urzędu marszałkowskiego, gdzie są atrakcje turystyczne regionu.

    Pierwsze oznaki zmian już widać. Tuż przed majówką na stronie została uruchomiona nowa funkcja. To informacja o dokładnym statusie lotów. Czyli przy nazwie rejsu, godzinie przylotu/odlotu jest też napis, czy samolot jest oczekiwany, czy wylądował i czy rozpoczęła się odprawa. Daje to też możliwość umieszczania informacji o opóźnieniach lub przekierowaniach samolotów na inne lotniska.

  18. #198
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

    Domyślnie

    Prezes lotniska odwołany.

    Grzegorz Muszyński nie jest już prezesem Portu Lotniczego Lublin. - Nie każdy, kto buduje hutę, potrafi nią dobrze pokierować - tłumaczy członek zarządu województwa Jacek Sobczak.
    Decyzja była jednogłośna - potwierdza Jacek Sobczak, zrazem przewodniczący rady nadzorczej PLL.

    Muszyński kierował samorządowa spółką przez pięć lat, od czasu kiedy jeszcze nie było wiadomo na pewno, że port powstanie w Świdniku.

    Sobczak tłumaczy, że pracę Muszyńskiego ocenia dobrze, ale to prezes na czas budowy, a nie "typ kreatora w etapie operacyjnym"
    więcej na: Airport. Prezes lotniska odwołany. Za co?

  19. #199
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Niech mi pokażą tego cudotwórcę, który sprawi że lotnisko będzie dochodowe...
    STYRO likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  20. #200

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPLB

    Domyślnie


    Polecamy

    Styczeń 2012 - okazało się, że na lotnisku pracuje Andrzej G., oskarżony były komendant straży pożarnej. Prezes obiecał go zwolnić, ale G. zaraz potem dostał nową umowę o pracę.
    Airport. Prezes lotniska odwołany. Za co?
    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Niech mi pokażą tego cudotwórcę, który sprawi że lotnisko będzie dochodowe...
    Cóż, cudotwórcy pewnie nie znajdzie, ale Pan Jacek może przecież poszukać go w gronie własnej rodziny bądź znajomych.
    Pawelbelzyce likes this.

Strona 10 z 22 PierwszyPierwszy ... 8 9 10 11 12 20 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •