Strona 1 z 22 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 433
Like Tree41Likes

Wątek: EPLB/LUZ Informacje prasowe

  1. #1
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie EPLB/LUZ Informacje prasowe


    Polecamy

    Jak w temacie
    no risk, no fun ;D


  2. #2
    Awatar piotrekc64

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Według prezesa lotniska we wrześniu co najmniej dwie linie ogłoszą loty z Lublina.

    Port Lotniczy Lublin ma potencjał (audio)

    Rozwój i biznes - czyli świetlana przyszłość przed powstającym lotniskiem w Świdniku. Takie wnioski płyną z zakończonego dziś seminarium, w którym uczestniczyli szefowie lotnisk z całej Polski...
    (od 2:00, wcześniej wypowiedzi prezesów innych lotnisk)
    Radio Lublin: Port Lotniczy Lublin ma potencjał

  3. #3
    Awatar piotrekc64

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    W czasopiśmie Aero, jest wywiad z Muszyńskim, dowiedzieć się z niego można, że:

    - będzie ILS cat. I, system SMS, pomocniczy system świetlny do cat. II ILS
    - ochrona ppoż na poziomie 7 z 9
    - pas dla samolotów kat. 4D ICAO
    - możliwe że jedna linia będzie miała bazę na LUZ
    - terminal do 1 mln PAX w pierwszym roku spodziewa się 300 tys.
    - wystawy multimedialne o lubelskim lotnictwie
    - fragment muru LOPP w terminalu
    - śmigłowce PZL od sm1 do Sokoła przed terminalem
    - fotoday przed otwarciem
    - i górka dla spotterów
    Informacja od użytkownika .kz z forum skyscrapercity. Jeżeli ktoś by miał dostęp do Aero, to chętne bym zobaczył ten artykuł.

  4. #4
    Awatar piotrekc64

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Wywiad o którym pisałem wcześniej:

    Port Lotniczy Lublin – tradycje i przyszłość

    Szczegóły
    Opublikowano: środa, 06, czerwiec 2012 13:08
    Rozmawiał Stanisław Powała-Niedźwiecki

    prezes-mm

    Grzegorz Muszyński – prezes PL Lublin

    Na jesień tego roku zaplanowane jest wielkie otwarcie Portu Lotniczego Lublin. Korzystając z zaproszenia rzecznika prasowego portu, Piotra Jankowskiego udaliśmy się na rozmowę z Grzegorzem Muszyńskim – prezesem PL Lublin. Rozmawialiśmy o szansach jakie dla naszego regionu stwarza posiadanie międzynarodowego lotniska oraz o tym w jaki sposób prowadzona jest promocja całego przedsięwzięcia.



    Red.: Posiadanie międzynarodowego lotniska to duży gospodarczy i ekonomiczny krok naprzód dla każdego miasta. Jakie korzyści przyniesie mieszkańcom naszego regionu Port Lotniczy Lublin?

    Należy zacząć od tego, że bez lotniska wyraźny rozwój regionu nie jest w ogóle możliwy. Województwo lubelskie stopniowo się wyludnia, a posiadanie nowoczesnego lotniska może tę tendencję zatrzymać. Tak duże miasto jak Lublin musi mieć swój port lotniczy by stać się miastem wojewódzkim na wysokim poziomie, a co za tym idzie by stać się aglomeracją przyciągającą nowych inwestorów, biznesmenów chcących założyć tu swoje firmy, a przede wszystkim mieszkańców. Lotnisko da szansę Lublinowi i Lubelszczyźnie na dołączenie do grona wysoko rozwiniętych miast europejskich.

    Red.: Lotnisko zostało wybudowane wg najnowszych procedur dotyczących bezpieczeństwa ruchu powietrznego. Jakie systemy będą je gwarantowały?

    Systemy nawigacyjne dla PLL proponuje Polska Agencja Żeglugi Powietrznej. Szczegóły dotyczące standardów nawigacyjnych oraz systemu meteorologicznego lotniska są w fazie ustaleń. Na lotnisku będzie funkcjonować system zarządzania bezpieczeństwem tzw. SMS (Safety Management System), ILS pierwszej kategorii oraz pomocniczy system świetlny przygotowany do CAT II. Kategoria ochrony ppoż w 9-stopniowej skali wyniesie 7.

    Red.: Długość pasa startowego lubelskiego lotniska to ponad 2500 metrów. Jakiej klasy samoloty będą mogły na nim lądować?

    Będą to samoloty klasyfikowane wg nomenklatury ICAO w kategorii 4D (rozpiętość skrzydeł od 36 do 52 m, rozstaw kół podwozia głównego od 9 do 14 m), a więc maszyny typu: Airbus A-320, A-318, czy Boeing 737 wszystkich wersji. Będą to zatem samoloty stanowiące podstawowe wyposażenie większości linii lotniczych.

    Red.: Czy wiadomo już jakie linie lotnicze będą korzystały z lotniska w Lublinie?

    Tak, ale firmy ogłoszą to same w odpowiednim czasie. Póki to nie nastąpi, nie możemy ujawniać, które linie będą u nas gościć.

    Red.: Czy jakaś linia lotnicza będzie miała swoją bazę na lotnisku w Lublinie?

    Tak, najprawdopodobniej jedna z linii będzie bazowała na naszym lotnisku, ale dopóki sama nie ogłosi tego oficjalnie, jesteśmy zobowiązani milczeć.

    Red.: Terminal Portu Lotniczego Lublin jest zaprojektowany bardzo nowocześnie. Ilu pasażerów rocznie będzie mógł obsłużyć?

    Terminal umożliwi bezkonfliktową obsługę do 1 mln pasażerów rocznie. Zakładamy, że po pierwszym roku funkcjonowania będzie ich około 300 tysięcy. Dodam, że będzie istniała możliwość jednoczesnej odprawy czterech samolotów klasy A-230/B-737. W terminalu będzie również końcowa stacja szynobusu łączącego Lublin z lotniskiem. Parkingi wokół lotniska będą mogły pomieścić około 1000 samochodów.

    Red.: Lubelszczyzna to region o znakomitych tradycjach lotniczych. Czy Port Lotniczy Lublin będzie je w jakiś sposób kultywował?

    Tak, tradycje lotnicze Lubelszczyzny to dla nas ważny element tożsamości. Chcemy, aby historia lotnictwa naszego regionu stała się lepiej znana w Polsce i Europie. W związku z tym planujemy wyeksponować ją w terminalu lotniska tworząc multimedialne stanowiska prezentujące historię zakładów Plage i Laśkiewicz, LWS czy PZL Świdnik. Nie zabraknie również historycznych zdjęć i fragmentów dokumentacji technicznych lubelskich samolotów, którymi chcemy ozdobić nasz terminal. Pamiętamy o szkole pilotów LOPP, otwartej na naszym lotnisku w 1939 roku, fragment muru z budynku wysadzonego przez wycofujące się wojsko niemieckie, zostanie wkomponowany w budynek terminalu. W ten sposób podróżny oczekujący na swój samolot będzie mógł dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o historii lotnictwa Lubelszczyzny. Myślimy również o wystawie statycznej na zewnątrz terminalu, która przedstawiałaby śmigłowce produkowane w sąsiadujących zakładach PZL Świdnik, począwszy od pierwszych maszyn SM-1 i SM-2, a na Sokole skończywszy. Rozmawiamy również z lubelskimi modelarzami o stworzeniu repliki Lublina R XIII, która zostałaby podwieszona pod sufitem terminalu. Jeśli projekt się powiedzie moglibyśmy powiększyć kolekcję replik o kolejne konstrukcje rodem z Lublina i nie tylko.

    Red.: Z naszego regionu pochodzi wielu znakomitych lotników. Co Pan myśli o nazwaniu Portu Lotniczego Lublin imieniem Tadeusza Góry?

    Myśleliśmy o tym, ponieważ dla miłośników lotnictwa jest to człowiek-legenda i zapewne każdy entuzjasta awiacji byłby z takiej nazwy zadowolony. Niemniej, musimy spojrzeć na to zagadnienie bardziej globalnie. Port Lotniczy musi nosić nazwę kogoś ogólnie znanego nie tylko w Polsce ale i w całej Europie. Mamy już pewną kandydaturę ale na razie nie możemy jej ujawnić. Informacji o Tadeuszu Górze, Pelagii Majewskiej czy choćby lotniczym klanie Kasperków na pewno nie zabraknie w multimedialnych punktach w terminalu, o których wspomniałem wcześniej.

    Red.: Lublinianie są świadomi potrzeby posiadania lotniska, ale co z pozostałymi mieszkańcami regionu? Jak promowano Port Lotniczy Lublin w miastach Lubelszczyzny?

    Metody promocji są różne. Stworzyliśmy wystawę objazdową, z którą odwiedziliśmy wszystkie 24 miasta powiatowe Lubelszczyzny. Zainteresowanie było spore, a odbiór pozytywny. Organizowaliśmy wycieczki podczas budowy lotniska pokazując bieżące prace i informując mieszkańców o kolejnych wprowadzanych projektach. Zaciekawienie zwiedzających podsunęło nam pomysł by zainstalować 3 kamery video, które na bieżąco relacjonują postępy z prac. Co tydzień zamieszczamy również świeżą fotogalerię pokazującą kolejne etapy zaawansowania budowy.

    Red.: Już niedługo wielkie otwarcie lotniska. Czy szykują Państwo jakieś specjalne atrakcje związane z tym wydarzeniem?

    Tak, planujemy zorganizować dzień otwarty (fotoday) tuż przed oficjalnym otwarciem lotniska, po ukończeniu budowy drogi startowej i prac w terminalu. Mieszkańcy będą mogli zwiedzić każdy zakamarek Portu Lotniczego Lublin. Będzie to niepowtarzalna szansa na eksplorację miejsc, które normalnie nie są dostępne dla zwiedzających. Liczymy na duże zainteresowanie. Drugiej takiej okazji nie będzie! Przewidujemy też coś dla tzw. „spotterów”. Poważnie myślimy o zagospodarowaniu na górkę spotterską skrawka terenu przed podejściem, gdzie miłośnicy samolotów i fotografii będą mogli realizować swoją pasję w bezpieczny sposób.

    Red.: Dziękujemy za rozmowę i życzymy samych udanych startów i lądowań.

    Dziękuję.
    Port Lotniczy Lublin – tradycje i przyszłość

  5. #5
    Awatar piotrekc64

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    PAŻP rozstrzygnęła przetarg na ILS.

    Port Lotniczy Lublin będzie miał ILS

    Port Lotniczy Lublin będzie wyposażony w specjalistyczny system nawigacyjny ILS, z którego korzystają największe lotniska na świecie. Polska Agencja Żeglugi Powietrznej w przetargu wyłoniła firmę, która dostarczy system. Dzięki temu lotnisko zapewni wysokie standardy bezpieczeństwa swoim pasażerom.

    ILS ma być wykonany przez poznańską spółka Telbud w ciągu 240 dni od daty podpisania umowy. Koszt inwestycji - czyli 3,4 mln zł - pokryje PAŻP.
    Port Lotniczy Lublin będzie miał ILS | dlapilota.pl

  6. #6
    Awatar Delta_Bravo

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Lublin

  7. #7
    Awatar violinerpl

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    A jakieś zdjęcia pasa startowego gdzie są? Bo jak narazie to żadnych jeszcze nie widziałem...

  8. #8

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    EPSW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez violinerpl Zobacz posta
    A jakieś zdjęcia pasa startowego gdzie są? Bo jak narazie to żadnych jeszcze nie widziałem...
    Zdjęcie już nieaktualne (jest sprzed miesiąca), ale ogólny zarys widać:

  9. #9
    Awatar violinerpl

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Oby nie porobili pasa startowego taką techniką jak w Modlinie, że zrobiły się dziury...

  10. #10
    Awatar Delta_Bravo

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez violinerpl Zobacz posta
    A jakieś zdjęcia pasa startowego gdzie są? Bo jak narazie to żadnych jeszcze nie widziałem...
    Zapraszam na forum
    [Lublin] Budowa Portu Lotniczego [OT=brig] - Page 447 - SkyscraperCity

  11. #11

  12. #12
    Awatar piotrekc64

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Lotnisko czeka na odbiór. Prace już tylko przy parkingu i drodze startowej

    Dodano: 7 września 2012, 0:01 Autor: Magdalena Bożko
    Lotnisko Lublin

    – Prace w we wszystkich budynkach zostały już zakończone – informuje Piotr Jankowski, rzecznik Portu Lotniczego Lublin. – Terminal, budynek techniczno-garażowy, budynek Lotniskowej Służby Ratowniczo-Gaśniczej oraz budynek techniczny terminalu są teraz sprzątane i czekają na odbiór.

    Prace trwają jeszcze na drodze startowej, gdzie wylewana jest ostatnia warstwa asfaltu. – Roboty prowadzone są także na parkingu. Od strony przylotów położono już kostkę brukową, a układana jest jeszcze od strony odlotów. Budowana jest także droga pożarowa – dodaje Jankowski.

    W październiku budowa ma zostać zakończona – wtedy też odbędzie się dzień otwarty dla mieszkańców województwa.

    – To będzie ostatnia szansa, żeby zobaczyć miejsca, które potem będę niedostępne – zapowiada rzecznik. – A w drugiej połowie listopada zaplanowaliśmy uroczyste otwarcie. Jego termin dostosujemy do kalendarza prezydenta RP Bronisława Komorowskiego, który zapowiedział swoją obecność.

    W spółce zakończyły się już rekrutacje. Zatrudnionych zostało 136 osób. – Będę jeszcze pojedyncze przyjęcia, ale dużych rekrutacji już nie będzie – mówi Jankowski. – Część osób zresztą sama rezygnuje z pracy i wtedy w pierwszej kolejności przyjmujemy tych, którzy już złożyli swoją aplikację we wcześniejszym naborze.

    Dla tych, którzy chcieliby prowadzić sklepik lub stoisko na lotnisku – ważna informacja. Dziś jest ostatni dzień, by zgłosić się do przetargu na najem powierzchni pod działalność handlową i gastronomiczną w terminalu.

    W postępowaniu ofertowym może wziąć udział osoba fizyczna lub podmiot prowadzący działalność gospodarczą. Na cele komercyjne przeznaczonych jest 7 miejsc o powierzchni od 21 do 59 mkw. Pięć z nich znajduje się w terminalu w części ogólnodostępnej, dwa w części przeznaczonej do obsługi podróżnych odlatujących z portu, za stanowiskami kontroli bezpieczeństwa, w tzw. "strefie sterylnej”.

    Każdy zainteresowany może złożyć oferty na kilka powierzchni objętych postępowaniem, ale każda z nich będzie oceniana oddzielnie. – Oferta powinna zawierać propozycję stawki gwarantowanego czynszu miesięcznego netto na poziomie nie mniejszym niż 100 zł za mkw – mówi Jankowski.
    Lublin: Lotnisko czeka na odbiór. Prace już tylko przy parkingu i drodze startowej - 7 września 2012

  13. #13

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Konferencje prasowe:

    1.Wiceprezesa Ryanair Michela Cawleya:

    O planowanych połączeniach z Portu Lotniczego Lublin poinformował w środę na konferencji prasowej w Lublinie wiceprezes Ryanair Michael Cawley. "Dwa nowe połączenia będą przewozić 70 tys. pasażerów rocznie i wpłyną na stworzenie 70 nowych miejsc pracy" - powiedział Cawley.

    Loty do Dublina będą się odbywały dwa razy w tygodniu, a do Londynu (na lotnisko Stansted) trzy razy w tygodniu. Pierwsze loty zaplanowano na 17 grudnia.

    Ryanair to kolejny przewoźnik, który uruchomi połączenia z budowanego w Świdniku Portu Lotniczego Lublin. Połączenia do Londynu (na lotnisko Luton) oraz do Oslo będzie realizować od grudnia Wizz Air. Loty czarterowe z Lublina do Egiptu ma też uruchomić biuro podróży Itaka.

    2. Wiceprezesa Portu Lotniczego Dariusza Krzowskiego:


    Na lotnisku ma być zatrudnionych w sumie ok. 140 osób. Początkowo lotnisko będzie dotowane. "Nasi właściciele o tym doskonale wiedzą i są na to zabezpieczone środki" - powiedział Krzowski.
    Lotnisko osiągnie rentowność przy 500 tys. pasażerów
    "Według naszych obliczeń przy ruchu pasażerskim na poziomie pół miliona pasażerów rocznie powinniśmy "wyjść na zero", powyżej tego Port Lotniczy zacznie zarabiać. Mamy nadzieję, że to nastąpi w 2014 roku" - dodał.
    Krzowski powiedział, że prowadzone są rozmowy z firmą Eurolot na temat uruchomienia z Portu Lotniczego Lublin połączeń regionalnych - krajowych oraz w bliskim sąsiedztwie Polski.

    Za Gazetą Prawną z 19.09.2012r

    Z nowego lotniska w Świdniku pod Lublinem polecisz trzema tanimi liniami - Transport - Gazeta Prawna - partner pracodawcy, narzędzie specjalisty

  14. #14

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    ​Lotnisko w Świdniku droższe od Chopina

    Biuro podróży Itaka już podało ceny wycieczek do Egiptu wylatujących z lotniska w Świdniku, które ruszy tej jesieni. Jak się okazuje, ze względu na wyższe opłaty lotniskowe, są one droższe niż analogiczne wycieczki z wylotem z Okęcia.
    Różnice w cenie za taką samą ofertę, w takim samym terminie dla jednej osoby, między wylotem ze Świdnika a z Warszawy, wynosi 60 zł. Kwota może się wydawać niewielka, ale kiedy na wczasy wyrusza czteroosobowa rodzina, to wylatując ze Świdnika traci już 240 zł. Według przedstawicieli Itaki, która podała ceny wycieczek, zostały one skalkulowane zgodnie z założeniami i zawierają dopłatę za wyloty z portów lokalnych. Touroperator uruchomi czarterowe loty z Lublina do Egiptu w listopadzie. Z portu w Świdniku można będzie udać się do dwóch egipskich kurortów: Sharm el-Sheikh oraz Marsa Alam. Pierwszy samolot do Sharm el-Sheikh odleci 20 listopada, natomiast do Marsa Alam cztery dni później. – Obecnie port lotniczy jest w trakcie analiz i przygotowania cennika. Więcej w tej sprawie można będzie powiedzieć we wrześniu. Jednak można zapewnić, że ceny będą bardziej przystępne niż w Warszawie – zapewniał Robert Olak z agencji Romedia, obsługującej lotnisko w Świdniku. Nie wiadomo zatem, czy taryfy, na podstawie których Itaka ustaliła swoje ceny, są już ogólnie obowiązującymi, czy nie.
    Wyższe ceny widać nie tylko w przypadku lotów czarterowych, ale także w rejsowych, oferowanych przez tanich przewoźników. Tabele lotów ze Świdnika ogłosił już węgierski WizzAir. Na stronach internetowych zostały podane taryfy lotów na lotniska Londyn-Luton i Oslo-Torp. I tak przykładowo lot z Lublina do Londynu 18 grudnia kosztuje 669 zł, podczas gdy lot z portu Warszawa Okęcie 89 zł. Jeszcze większa różnica występuje między Świdnikiem, a lotniskiem Warszawa-Modlin, z którego tego samego dnia można polecieć do Londynu już za 69 zł.
    Wyższe ceny biletów to nie jedyna rzecz, na którą w Świdniku trzeba
    być gotowym. Przez kilka pierwszych tygodni na lotnisko będzie można dojechać tylko samochodem, bo budowa linii kolejowej dla szynobusów się przedłuża

    Wiadomości Turystyczne

  15. #15
    Awatar Dominix

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Kiepskie porównanie w artykule cen W!zza na grudzień z Lublina i Okęcia skoro "landryna" na Okęcie nie lata już od połowy lipca..

  16. #16
    Awatar piotrekc64

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dominix Zobacz posta
    Kiepskie porównanie w artykule cen W!zza na grudzień z Lublina i Okęcia skoro "landryna" na Okęcie nie lata już od połowy lipca..
    W wyszukiwarce W6 jest też Okęcie, co mogło autora zmylić . Ale ciekawe skąd on wziął różnice w cenie pomiędzy Okęciem, a Modlinem.

  17. #17
    Awatar piotrekc64

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Port Lotniczy Lublin na targach lotniczych ILA 2012
    26.09.2012
    Waldemar Pawlak przy stoisku...
    Angela Merkel
    Żelazny
    autografy akrobatów z grupy...


    Orka

    Z inicjatywy Ministerstwa Gospodarki i Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych SA podczas tegorocznych targów ILA Berlin Air Show, odbywających się w dniach 11-16 września 2012, Polska jako partner wystawy, przygotowała najokazalszą z dotychczasowych ekspozycji. Wramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej w targach udział wzięło 19 firm z makroregionu - w tym Port Lotniczy Lublin. Polskie lotnictwo i astronautyka zaprezentowały się jako nowoczesne i dynamiczne branże, oferujące klientom i inwestorom doskonałe możliwości rozwoju.



    ILA Berlin Air Show (czyli International Luft und Raumfahrtausstellung - Międzynarodowa Wystawa Lotniczo-Kosmiczna) odbywa się co dwa lata, na przemian z Międzynarodowym Salonem Lotniczym w Paryżu. Dla branży lotniczej jest to jedno z najważniejszych wydarzeń, w trakcie którego można zobaczyć najnowsze osiągnięcia technologiczne, a także statki powietrzne z całego świata. Z Polski, na 800 metrach kwadratowych, zaprezentowało się 60 wystawców. Przygotowaniem do zaprezentowania polskiej oferty zajmowały się Ministerstwo Gospodarki oraz Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej. Wyjazd przedsiębiorców sfinansowano ze środków Programu Rozwój Polski Wschodniej.
    Łącznie na berlińskich targach zaprezentowało ponad 1200 wystawców z 46 krajów świata.


    Wystawa po raz pierwszy była zorganizowania w nowym miejscu – Berlin ExpoCenter Airport, nieopodal nowo wybudowanego międzynarodowego lotniska Berlin Brandenburg (BER).

    Port Lotniczy Lublin miał okazję uczestniczyć w tych prestiżowych dla branży lotniczej targach. Dzięki temu o powstaniu lubelskiego lotniska dowiedzieli się m.in. nie tylko obecni na targach w stolicy Niemiec przedstawiciele polskich władz, z wicepremierem i ministrem gospodarki Waldemarem Pawlakiem na czele, ale przede wszystkim kanclerz Niemiec Angela Merkel, minister gospodarki Brandenburgii Ralf Christoffersorazwiceprzewodniczący Komisji Europejskiej i komisarz ds. transportuSiim Kallas.

    Polskie stoisko odwiedzili również polscy i niemieccy parlamentarzyści oraz ambasadorowie z całego świata akredytowani w Berlinie.

    Wśród zwiedzających, bardzo duże zainteresowanie wzbudził samolot EM-11C Orka – czteromiejscowy, lekki dwusilnikowy samolot produkowany przez Zakłady Lotnicze Margański & Mysłowski z Bielska Białej, pomalowany w barwach Portu Lotniczego Lublin.

    Oprócz Orki na dużych stoiskach zaprezentowano samolot Czajka zakładów Aero-Kros z Krosna, szybowiec Fox firmy Margański & Mysłowski, MJ-7 Szogun czyli imitator samolotu produkowany przez mielecki Eurotech, model bezzałogowego śmigłowca ILX 27 warszawskiego Instytutu Lotnictwa oraz symulator lotu F-16 Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych, łazik marsjański oraz platformę bezzałogową

    Na zewnątrz kilkukrotnie prezentowany był w locie helikopter S-70i Black Hawk z PZL Mielec oraz polskie grupy akrobatyczne: „Biało-Czerwone Iskry" i „Żelazny".

    Tegoroczne targi w Berlinie zgromadziły 1.153 wystawców z 47 krajów świata oraz około 235.000 gości i ponad 4000 dziennikarzy.
    Port Lotniczy Lublin / aktualności / Port Lotniczy Lublin na targach lotniczych ILA 2012

  18. #18
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury

  19. #19
    Awatar piotrekc64

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Martinshmit Zobacz posta
    To już przerabialiśmy: Inicjatywa 2008 przegrała w sprawie lotniska w Świdniku
    Ja nie wiem skąd tacy ludzie się biorą. W końcu jakby nie pseudo-ekolodzy i kłótnie o lokalizacje, lotnisko by już dawno funkcjonowało.

  20. #20

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Podajesz Link do artykułu z 2010r a mamy 2012r, wyrok na razie jest nieprawomocny, co nie oznacza że jest wesoło...

Strona 1 z 22 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •