Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 139
Like Tree35Likes

Wątek: Statystyki / obłożenie 2012 - 2013

  1. #1
    mss
    mss jest nieaktywny
    Awatar mss

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie Statystyki / obłożenie 2012 - 2013


    Polecamy

    Porponuje temat "Statystyki/LF". Może ma ktoś informacje na temat oblożenia?!


    - reklama w podpisie skasowana - REGULAMIN
     

  2. #2

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    W pierwszym przylocie ze STN był praktycznie komplet, trochę mniej ludzi odlatywało(ponad 100 osób), ale wiadomo, po świętach będzie na odwrót. Z kolei w 4 lotach Wizzaira było wg słów z konferencji prasowej 550 pasażerów czyli przy 180-osobowych A320 wychodzi średnio 76% LF.Ogólnie te kierunki to pewniaki, emigranckie, ceny są takie, że obie linie się obłowią. Z tego co liczyłem(loty) to do końca roku powinno być z 6-7 tys pasażerów a w 2013 to sporo może dojść(np. STN na sezon letni jest 4 razy a zaczynał od dwóch) i jak będzie 250tys nie będę zaskoczony.
     

  3. #3

    Dołączył
    Dec 2012

    Domyślnie

    Sobotni LTN - LUZ wykupiony w 100%. To samo z DUB - LUZ tego samego dnia.
     

  4. #4
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    Panowie, gdyby w przeddzień Wigilii było inaczej, oznaczałoby to, że nie ma żadnej nadziei. W pierwszy dzień po Świętach można byłoby zacząć zaorywać pas.
    For every solution there is a problem.
     

  5. #5
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Zobaczymy po świętach..
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!
     

  6. #6
    Awatar piotrekc64

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec Zobacz posta
    Zobaczymy po świętach..
    Po świętach, to pewnie będzie ta sama sytuacja, co przed świętami...a jak chodzi o wiosnę, to wszystko na razie wygląda bardzo dobrze, ale lepiej poczekać na oficjalne dane. Z resztą jak napisał mlodyy1985 te kierunki to pewniaki. Zobaczymy co będzie z innymi...
    alien likes this.
     

  7. #7

    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    Lublin, Poland, Poland

    Domyślnie

    Do tej pory port obsłużył ponad 2500 podróżnych. Średnie obłożenie w samolotach rejsowych to 150 osób – to dużo biorąc pod uwagę, że boeingi i airbusy, które lądują w Świdniku zabierają na pokład ok. 180 pasażerów.
    Źródło: Lublin: Powietrzna taksówka na lotnisku Lublin (zdjęcia, wideo) - 21 grudnia 2012
     

  8. #8

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Obsłużono w ciągu 2 tygodni 5,3 tys pasażerów.
     

  9. #9
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    Dużo, dużo za mało. Z jednej strony to dopiero rozruch (i parę dni wolnych), ale z drugiej to jednak absolutny pik w segmencie VFR.

    Gdyby zbliżony przeciętny wynik miał się utrzymać, prognozy Brukseli (140 tys. rocznie) trafiłyby w punkt. No good.
    For every solution there is a problem.
     

  10. #10

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Też myślałem, że będzie lepiej, ale wiesz, teraz jest mała częstotliwość, będzie więcej lotów od wiosny, czartery, LPL i LUZ dojdzie bliżej 200tys.
     

  11. #11

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Lublin/Warszawa

    Domyślnie

    a ja powtórzę jak mantrę, - potrzebujemy TRADYCYJNYCH linii, dziś z LUZ nikt nigdzie biznesowo nie poleci ! najgorsze to że LOT olewa regiony, K2 - nie wiadomo, więc potrzebujemy na pewno LH no i fajnie by było mieć BA lub - i AF/KLM, wtedy statystyki by podskoczyły - mam nadzieję.
    Dziś sam jadę pociągiem do WAW po to by polecieć do GDN. W tym roku robię ok 15-20 służbowych lotów i latam z ..... WAW. Myślę, że takich jak ja znalazło by się sporo - o czym mówią statystyki osób zameldowanych na lubelszczyźnie odprawianych z WAW.
     

  12. #12
    Awatar Rozbrykany Kucyk

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kubaja74 Zobacz posta
    fajnie by było mieć BA lub - i AF/KLM
    Pewnie, że fajnie. Tylko kto i gdzie by tymi liniami latał? Do KRK nie latają, a do LUZ będą? Przecież lubelskie to jeden z najbiedniejszych regionów w kraju.
    Jeśli w ciągu najbliższych dwóch lat wejdą LH i K2 to będzie bardzo dobrze, ale nie liczyłbym na więcej.
    Dobrze sobie czasem pohasać.
     

  13. #13
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    I jak zauważył jeden z kolegów na forum - naprawdę nie powinniśmy zakładać, że w lotnictwie pracują sami idioci. Jeżeli gdzieś są pieniądze do zarobienia, spokojnie można się spodziewać, że ktoś się po nie zgłosi. (Nawiasem mówiąc, Lufthansa akurat wycofuje się z short haul. )

    I nie dowiemy się łatwo, jaka część z tych zameldowanych na Lubelszczyźnie, a latających z WAW, to - nie obrażając nikogo - klasyczne "słoiki". Czyli ludzie, którzy na Lubelszczyźnie są tylko zameldowani.
    For every solution there is a problem.
     

  14. #14
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alien Zobacz posta
    I jak zauważył jeden z kolegów na forum - naprawdę nie powinniśmy zakładać, że w lotnictwie pracują sami idioci. Jeżeli gdzieś są pieniądze do zarobienia, spokojnie można się spodziewać, że ktoś się po nie zgłosi. (Nawiasem mówiąc, Lufthansa akurat wycofuje się z short haul. )
    A cóż to za rewelacje dotyczące Lufthansy? Oni po prostu reorganizują short-haul, absolutnie się z niego nie wycofują. Poza tym zmiany nie dotyczą hubów we FRA i MUC. Czym byłyby te huby, gdyby LH nie miała short-haulu?

    Cytat Zamieszczone przez alien Zobacz posta
    I nie dowiemy się łatwo, jaka część z tych zameldowanych na Lubelszczyźnie, a latających z WAW, to - nie obrażając nikogo - klasyczne "słoiki". Czyli ludzie, którzy na Lubelszczyźnie są tylko zameldowani.
    Błagam, rozwiń tą myśl. Ciekawi mnie o co Ci chodzi, bo na razie to trochę takie masło maślane...
     

  15. #15
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez E-Jet KRK Zobacz posta
    A cóż to za rewelacje dotyczące Lufthansy? Oni po prostu reorganizują short-haul, absolutnie się z niego nie wycofują. Poza tym zmiany nie dotyczą hubów we FRA i MUC. Czym byłyby te huby, gdyby LH nie miała short-haulu?
    Daónsajzują.

    Błagam, rozwiń tą myśl. Ciekawi mnie o co Ci chodzi, bo na razie to trochę takie masło maślane...
    Skup się.
    For every solution there is a problem.
     

  16. #16
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alien Zobacz posta
    Daónsajzują.

    Skup się.
    No comment.
     

  17. #17

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Lublin/Warszawa

    Domyślnie

    Zdaję sobie sprawę, że BA czy AF/KLM to pobożne życzenia, ale cóż, jeśli nie LH to nie będziemy mieli żadnej szansy na wyrwanie się z LUZ no a przy okazji statystyki będą jakie .... będą.
     

  18. #18

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Stalowa Wola

    Domyślnie

    Z tradycyjnymi przewoźnikami nie jest sprawa prosta,np. Rzeszów kilka lat starał się o LH, a miał argumenty w postaci niemieckich inwestorów mających firmy w Jasionce, a Łódź dopiero w tym roku dostała SAS i jeszcze nie wiadomo jak będzie dalej bo wypełnienie samolotów jest takie sobie, Bydgoszcz na razie ma tylko LOT tak jak Szczecin, a dodam jeszcze że Rzeszów czeka już kilka lat na drugi lot dziennie do FRA i na razie chyba nic z tego.
     

  19. #19

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Z FB lotniska
    5371 odprawionych pasażerów w 2012 roku. 3073 przylatujących i 2298 odlatujących z Portu Lotniczego Lublin. To dobry start lubelskiego lotniska.
    Od 17 grudnia, czyli od lądowania pierwszego samolotu z Londynu, w całym pierwszym „roku” funkcjonowania lotniska przez terminal przewinęło się prawie 5,5 tys pasażerów. Samoloty do Dublina, Londynu i Oslo startowały z ponad 80 % zapełnieniem.
    Od kwietnia nowe połączenia. Ryanair będzie latał dwa razy w tygodniu do Liverpoolu. Obecnie cena biletu 155 złotych.
    Wkrótce ruszają Touroperatorzy. Alfa Star, Itaka, Rainbow Tours, TUI proponują swoje wycieczki z wylotem z Lublina.
    Lotnisko obsługuje także samoloty dyspozycyjne. Na lotnisku rozpoczęły działalność trzy firmy obsługujące transport dyspozycyjny: Flyjet, Flyaway.aero oraz Heliseco. Pierwsza powietrzna taksówka z Wrocławia już wylądowała.
    Rok 2013 dla Portu Lotniczego Lublin zapowiada się niezwykle obiecując
     

  20. #20
    Awatar Pawelbelzyce

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Bełżyce

    Domyślnie


    Polecamy

    Czyli Heliseco ze śmigłowcami (ex LPR) przeniosło się z Radawca do Świdnika ?
     

Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •