Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 4 5 6
Pokaż wyniki od 101 do 118 z 118
Like Tree18Likes

Wątek: Eurolot w Bydgoszczy

  1. #101

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Koronowo, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez HARM Zobacz posta
    A czy po wprowadzeniu CS wzrosło jakoś znacząco wypełnienie na lotach do WAW?
    Nie wiem jak było przez wprowadzeniem CS - ale wczoraj biednie, rano BZG-WAW - 15 osób, powrót WAW-BZG o 17:00 - 19 osób. Także biednie
    Pozdrawiam
    Tomek
    --------------------

  2. #102

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Wiadomo coś czy Eurolot będzie nadal operował z Bydgoszczy?
    Na stronie LOTu nie mogę kupić bieletu do Nowego Jorku z Bydgoszczy na maj.
    A z Gdańska i Poznania tak. Ktoś wie o co chodzi?

  3. #103

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie

    Umowa jest do marca dlatego nie mozesz.

  4. #104
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Poza tym lepiej i tak wybrać LH. Bo ELO raczej już długo nie polata.

  5. #105

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    tylko wtedy musisz leciec LH do NYC...

  6. #106
    Awatar kubab222

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Toruń EPTO

    Domyślnie

    Eurolot dodaje 3 rotacje WAW-BZG-WAW . Rejsy od poniedziałku do piątku. Bilety BZG-WAW można kupić na rejsy do 13 marca.

    K2 153 WAW-BZG 08:00->8:50 12345_ _
    K2 154 BZG-WAW 09:15->10:00 12345_ _

  7. #107
    Awatar eu01

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kubab222 Zobacz posta
    Eurolot dodaje 3 rotacje WAW-BZG-WAW . Rejsy od poniedziałku do piątku. Bilety BZG-WAW można kupić na rejsy do 13 marca.
    O co chodzi? Dostali tyle forsy, że muszą wszystko przetrwonić?
    Mike5 likes this.

  8. #108

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    trochę mnie dziwi, ze rejsy te nie będą po loty atlantyckie - jeśli już to spodziewałbym się wlasnie takiej fali. Pozwoli to za to na przylot do BZG na jeden dzień co do tej pory nie było mozliwe

  9. #109
    Awatar rafszym

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    BYDGOSZCZ

    Domyślnie

    Do 13 marca można kupić na stronie lotu. A na stronie eurolotu połączenie jest dalej dostępne.

  10. #110

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz/Kraków

    Domyślnie

    Hmmm... ciekawostka.
    Trzy rotacje do 13 marca
    Zero rotacji pomiędzy 14-28 marca
    Dwie rotacje od 29 marca

    EDIT:Jakie prace inwestycyjne są planowane w drugiej połowie marca?
    Ostatnio edytowane przez hornet2 ; 10-01-2015 o 13:58

  11. #111

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz/Kraków

  12. #112
    Awatar mały

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz EPBY

    Domyślnie

    Trzecia rotacja WAW-BZG-WAW


    Od 26 stycznia 2015 roku loty na trasie Warszawa-Bydgoszcz-Warszawa realizowane przez Eurolot będą się odbywać aż trzy razy dziennie. Dodatkowe połączenie, tzw. trzecia rotacja, pozwoli na wygodny poranny wylot w obydwu kierunkach i powrót samolotem tego samego dnia. Jest to atrakcyjna alternatywa dla podróży samochodem lub koleją, dedykowana pasażerom ceniącym komfort i bezpieczeństwo podróży oraz swój czas.



    Fot. Eurolot
    Przeczytaj także




    Uruchomiona trzecia rotacja to dodatkowy lot z Warszawy o godz. 08.00 oraz powrotny rejs z Bydgoszczy o godz. 09.15. Nowe połączenie uzupełnia dotychczasowy rozkład, dając do dyspozycji pasażerów szeroki wybór godzin wylotów. Zostały one dopasowane do potrzeb pasażerów podróżujących do naszego regionu, bądź też do Warszawy i planujących powrót tego samego dnia. Dogodne poranne i popołudniowe godziny połączeń, atrakcyjna cena biletów – od 99 złotych w jedną stronę – oraz krótki, 50 minutowy czas rejsu – sprawiają, że jest to bardzo korzystna alternatywa dla podróży samochodem lub koleją. Pozwalają na wygodną podróż, oszczędność czasu i to, co doceni wielu pasażerów czyli możliwość pracy na komputerze czy relaks zamiast potrzeby koncentracji „za kierownicą“.

    Decyzja o uruchomieniu dodatkowego połączenia zapadła po szczegółowych analizach ruchu podróżnych na trasie Warszawa-Bydgoszcz oraz ankietach przeprowadzanych wśród potencjalnych pasażerów. Wskazywali oni na brak dogodnych godzin połączeń porannych i popołudniowych jako jeden z głównych czynników, który sprawia, że wybierają inne środki komunikacji zamiast połączeń lotniczych.

    Nowe połączenia to odpowiedź na potrzeby pasażerów. W szczególności przedsiębiorców z regionu, którzy latają w celach zawodowych do stolicy czy też przedstawicieli firm z Warszawy, którzy odwiedzają oddziały w naszym województwie. Teraz będą mogli odbyć taką podróż powrotną w jeden dzień, w dogodnych godzinach uwzględniających specyfikę spotkań biznesowych. Mamy nadzieję, że ta oferta spotka się z zainteresowaniem pasażerów – powiedział Tomasz Moraczewski, Prezes Portu Lotniczego w Bydgoszczy.

    Nowy dodatkowy rejs to alternatywa w kontekście likwidowanych połączeń kolejowych z Bydgoszczą, a także stosunkowo długiego czasu przejazdu samochodem na trasie Bydgoszcz – Warszawa, który wynosi 3,5 godziny.

    Poranne loty do Warszawy umożliwią również podróżnym wygodną przesiadkę na połączenia do wielu portów docelowych w Europie. W ciągu 1,5 godziny od wylądowania samolotu z Bydgoszczy możliwe będzie skorzystanie z lotów do m.in. Moskwy, Kijowa, Rygi, Pragi, Budapesztu, Bukaresztu, Belgradu czy Wilna.

    Od 26 stycznia br. loty z Bydgoszczy do Warszawy będą odbywać się poniedziałku od piątku o godz. 05.40, 09.15 oraz 18.30. W soboty dostępny jest lot o 5.30, a w niedzielę o 18.30. Loty na trasie Warszawa – Bydgoszcz będą realizowane od poniedziałku do piątku o 08.00, 16.50, 22.30, natomiast w niedziele będą dostępne loty o 18.30 i 22.30. Ceny biletów zaczynają się od 99 złotych w jedną stronę. Rezerwacji można dokonywać poprzez stronę Eurolot - Bilety lotnicze. Połączenia regionalne w Polsce i Europie oraz we współpracujących biurach podróży.

    29 marca br. z lotniska w Bydgoszczy uruchomione zostaną również połączenia z Frankfurtem. Nowoczesny Embraer 190 ze 100 miejscami na pokładzie wystartuje z Bydgoszczy 4 razy w tygodniu – w każdy poniedziałek, środę, piątek i niedzielę. Rejs o numerze LH1382 opuści hub Lufthansy o 10:55, a po półtorej godziny dotrze do Bydgoszczy o 12:25. Rejsem powrotnym, LH1383, pasażerowie wylecą z Bydgoszczy o 13:15, a wylądują we Frankfurcie o 14:45.

    Źródło: Port Lotniczy Bydgoszcz
    Źródło:
    http://lotniczapolska.pl

  13. #113

  14. #114
    Awatar kubab222

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Toruń EPTO

    Domyślnie

    Eurolot do likwidacji. Na początek trasy własne - Pasazer.com

    Cytat Zamieszczone przez pasazer.com
    Połączenia międzynarodowe z portów regionalnych oraz z Warszawy do Bydgoszczy prawdopodobnie znikną na dobre.
    Loty do WAW do końca marca. Połączeń do KRK nie zobaczymy.

  15. #115
    Awatar fulcrum

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBY

    Domyślnie

    Ta umowa na 12 mln pln do kiedy obowiązuje?
    – A jeśli po drodze coś się zepsuje i będziemy musieli lądować przymusowo na morzu?
    – To byłoby bardzo niefortunne... – odezwał się Hassel chichocząc złośliwie.
    –Zaufajcie wtedy Panu Bogu i firmie Pratt &Whitney.

    Mapa pomników lotniczych w Polsce
    Moje zdjęcia na Flickr

  16. #116
    Awatar kudak

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Grudziądz

    Domyślnie

    Wczorajszy K2155, LF 19%. Jeśli tak jest na innych rejsach to słabiutko.

  17. #117
    Awatar Wit90

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    LEŻAJSK

    Domyślnie

    Na specjalnym posiedzeniu sejmowej Komisji Infrastruktury posłowie rozmawiali o konsekwencjach upadku linii lotniczych Eurolot. Te najbardziej odczuwalne będą w portach regionalnych, dla których każde połączenie jest na wagę złota.
    Posiedzenie zwołane zostało na wniosek grupy posłów PiS, którzy podkreślają, że funkcjonowanie Eurolotu było kluczowe dla polskiego systemu lotniczych przewozów pasażerskich. Linia pełniła bowiem ważną funkcję zasilania połączeń międzynarodowych LOT, dowożąc pasażerów z regionów do warszawskiego hubu.

    Straty dla polskich portów lotniczych będą widoczne nie tylko w siatce połączeń, która w niektórych przypadkach drastycznie się skurczy, ale trzeba też przypomnieć, że Eurolot korzystał z usług polskich portów, jak catering czy hangarowanie.

    Sekretarz stanu w Ministerstwie Skarbu Państwa Rafał Baniak zapowiedział, że LOT będzie wykonywał połączenia do części regionalnych portów, w tym Gdańska, Szczecina i Poznania. Prezes PLL LOT Sebastian Mikosz wskazał, że uruchomienie lotów do Bydgoszczy, która straciła właśnie trzy rotacje dziennie do Warszawy, możliwe będzie dopiero 1 stycznia 2016 r. Wcześniej bowiem linii nie wolno otwierać połączeń ze względu na obowiązek zastosowania środków kompensujących udzieloną pomoc publiczną.

    To właśnie Bydgoszcz na likwidacji Eurolotu straci najwięcej. Pomimo wejścia Lufthansy oferowanie w tym porcie lotniczym spadnie o ponad 9%. Oferowanie będzie więc niższe niż w sezonie zimowym, co jest zjawiskiem wyjątkowym w lotnictwie. W najmniejszym stopniu zmiany odczują pasażerowie podróżujący z Warszawy i Krakowa. W Lublinie oferowanie co prawda nie zmaleje, ale siatka – już tak. W podobnej sytuacji jak Bydgoszcz, jest natomiast lotnisko w Rzeszowie, ale również ze względu na zubożenie statki połączeń, a nie zmniejszenie oferowania. W przypadku tych dwóch portów: Lublina i Rzeszowa, odejście Eurolotu oznacza jednak utratę prestiżowych i ważnych z punktu widzenia lotniska i regionu tras. Ważne połączenie straci również Wrocław. W Gdańsku natomiast ruch będzie się starał przejąć Wizz Air.
    Rynek Infrastruktury: Porty, Stocznie, Lotnisko, Porty lotnicze, Autostrada, Obwodnica, Energetyka, Ciepłownictwo, Linie kolejowe, PKP PLK, Telekomunikacja, Operatorzy

  18. #118
    Awatar kudak

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Grudziądz

    Domyślnie


    Polecamy

    Wszyscy mówią o tym spadku oferowania, ale nikt jeszcze nie napisał jak to się ma do rzeczywistości. Dotychczas większość tego "oferowania" ELO latała w postaci pustych siedzeń, więc realne straty powinny być mniejsze, jeśli chodzi o ilość odprawianych pasażerów niż to miałoby wynikać z takiego dużego spadku oferowania miejsc na lotach z BZG.

Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 4 5 6

LinkBacks (?)


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •