Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 80 z 118
Like Tree18Likes

Wątek: Eurolot w Bydgoszczy

  1. #61

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie Eurolot w Bydgoszczy


    Polecamy

    Dzisiejsza wizyta w PLB

    Popołudniowa WAW

    Przylot: 13 pax
    Odlot: 28 pax

    Miłego wieczoru.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 21-05-2014 o 19:45

  2. #62
    Awatar dupcins

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NAPAD

    Domyślnie

    Na stronie Eurolotu jest możliwość wyboru lotu BZG-HDF, jednakże po wybraniu tego kierunku system pokazuje brak lotów. Niestety z HDF nie ma możliwości wyboru BZG.

  3. #63

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz/Kraków

  4. #64
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Za info prasowym Eurolotu:

    Jutro, w niedzielę (13 lipca), w godzinach przedpołudniowych, w porcie w Bydgoszczy, piloci Eurolotu będą ćwiczyć - na samolocie Bombardier Q400 NextGen - procedurę startów i lądowań, z których część będzie wykonana jako „touch and go”.

    W lotach wezmą udział oficerowie Eurolotu oraz kapitan-instruktor Mateusz Szyguła. Załoga wystartuje z lotniska Chopina w Warszawie ok. godz. 10:30, następnie poleci do portu w Bydgoszczy, gdzie wykona 10 podejść w ramach procedury “touch and go”.

    Ćwiczenia procedury podejścia do lądowania to element szkoleniowy wszystkich pilotów. Z pewnością dla pasjonatów lotnictwa, spotterów, ale także osób niezwiązanych z awiacją takie ćwiczenia są widowiskowe oraz wzbudzają zainteresowanie. Dla nas to po prostu dobre ćwiczenie, dzięki któremu jesteśmy profesjonalnie wyszkoleni i przygotowani na każdą sytuację - mówi Mateusz Szyguła, kapitan-instruktor Bombardiera Q400 NextGen w Eurolocie.

    „Touch-and-go” (TAG) to jeden z manewrów w lotnictwie, który pozwala załodze samolotu na dotknięcie pasa startowego przez koła maszyny, a następnie natychmiastowe poderwanie jej do lotu. Ćwiczenia te są jednymi ze standardowych szkoleń pilotów we wszystkich liniach lotniczych.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #65
    Awatar kubab222

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Toruń EPTO

    Domyślnie

    Jest code-share między LOTem, a eurolotem na prawie wszystkich trasach więc BZG-WAW raczej się załapie

  6. #66

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kubab222 Zobacz posta
    Jest code-share między LOTem, a eurolotem na prawie wszystkich trasach więc BZG-WAW raczej się załapie
    ???

  7. #67
    Awatar kubab222

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Toruń EPTO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    ???
    LOT i Eurolot na jednym bilecie - Pasazer.com

  8. #68

    Dołączył
    Jul 2014
    Mieszka w
    GDN/BZG

    Domyślnie

    Umowa code-share dotyczy współpracy obu polskich linii na prawie wszystkich trasach obsługiwanych przez Eurolot.
    Myślę, że podkreślony fragment jest tutaj istotny ...

  9. #69

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    To będzie w koncu code share z LOTem czy nie?

    Tego właśnie Bydgoszczy brakuje. Myśle ze CS pozwolił by spokojnie zwiększyć obecne zapełnienie w samolocie o dobre 30-40%

  10. #70
    Awatar kubab222

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Toruń EPTO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Franciszek K Zobacz posta
    To będzie w koncu code share z LOTem czy nie?

    Tego właśnie Bydgoszczy brakuje. Myśle ze CS pozwolił by spokojnie zwiększyć obecne zapełnienie w samolocie o dobre 30-40%
    Bydgoszcz raczej na pewno będzie miała CSa, bo to jednak dla LOTu sam zysk tym bardziej ze to tranzyt i jedyna regionalna trasa Eurolotu do WAW.

  11. #71

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Kolejny cios dla lotniska. Teraz marginalizuje je LOT

    Polskie Linie Lotnicze LOT nie zgodziły się na umieszczenie połączeń Bydgoszcz-Warszawa w specjalnej umowie z Eurolotem, dzięki której z naszego miasta można by podróżować w świat na jednym bilecie. To oznacza, że samoloty do stolicy wciąż będą latały puste.
    We wtorek obaj przewoźnicy poinformowali o podpisaniu umowy code-share. Oznacza to, że na stronie internetowej i w innych kanałach dystrybucji LOT-u pasażerowie zyskali możliwość kupowania biletów na połączenia realizowane przez Eurolot. Dzięki temu, korzystając z usług obu linii i przesiadając się z samolotu jednej do maszyny drugiej, mogą nabyć jeden bilet na całą trasę i nie muszą martwić się o bagaż na lotnisku tranzytowym.

    Niestety, połączenie Eurolotu na trasie Bydgoszcz-Warszawa nie zostało objęte umową. - Code-share mógł być ratunkiem dla tych rejsów, a przede wszystkim bardzo korzystnym rozwiązaniem dla mieszkańców regionu. Umożliwiałby rezerwację biletu np. do Nowego Jorku przez system LOT-u - komentuje Maciej Wojewoda, bydgoski podróżnik i ekspert branży lotniczej. - Co więcej, podróż odbywałaby się na jednym bilecie z gwarancją bezpłatnego przebukowania w przypadku opóźnienia lub odwołania lotu do Warszawy.

    Przedstawiciele lotniska od początku uruchomienia połączenia ze stolicą podkreślali, że zainteresowanie lotami zwiększy się, gdy Eurolot będzie miał umowę code-share z LOT-em. Teraz samoloty latają prawie puste. Eurolot nie chce podawać informacji o wypełnieniu, zasłaniając się tajemnicą handlową, ale wiadomo, że średnia liczba podróżnych nie przekracza kilkunastu osób. Brak umieszczenia Bydgoszczy w umowie powoduje, że na radykalną poprawę wyników połączenia, do którego marszałek województwa dopłaca rocznie 12 mln zł, nie ma co liczyć.

    - Decyzję, żeby nie umieszczać Bydgoszczy w umowie, podjął LOT - podkreśla Karolina Bursa, rzeczniczka Eurolotu. - Trasa Warszawa-Bydgoszcz jest jedną z nielicznych, których nie uwzględnił w porozumieniu. Bardzo nad tym ubolewamy, ale nie potrafię wyjaśnić, dlaczego tak się stało.

    Przedstawiciele narodowego przewoźnika przekonują, że na przeszkodzie stanęły przepisy unijne. "Na tym etapie połączenie z Warszawy do Bydgoszczy nie zostało objęte umową code-share ze względu na trwającą analizę zgodności współpracy na tym kierunku z regulacjami antymonopolowymi Unii Europejskiej" - wyjaśniło nam biuro prasowe LOT-u.

    Łukasz Szudrowicz, redaktor naczelny portalu Aerogrupa.pl przypomina, że LOT w ubiegłym roku zlikwidował połączenie z Bydgoszczą w ramach restrukturyzacji, ubiegając się o pomoc od państwa w celu wyjścia z trudnej sytuacji finansowej. Zamykanie tras było wymogiem Komisji Europejskiej. - Wejście w code-share z innym przewoźnikiem na dokładnie takiej samej trasie mogłoby być postrzegane jako pozorowana likwidacja - wyjaśnia.

    Bydgoski port lotniczy nabrał wody w usta. Prezes nie odbiera telefonów, a rzeczniczka jest na urlopie. Sekretarka wyjaśniła, że przez dwa tygodnie na lotnisku nie będzie nikogo do kontaktów z mediami.



  12. #72
    Awatar dupcins

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NAPAD

    Domyślnie

    Trzecia środa z rzędu i Eurolot popołudniowy WAW-BZG-WAW opóźniony, tym razem o lekko ponad 4 godziny. Ciekawe co jest powodem takiego opóźnienia. Jeśli tak jest co tydzień to może warto kupić bilety na następną środę i próbować walczyć o odszkodowanie (jeśli się należy na tak krótkim odcinku). Z BZG do WAW bilety na następną środę za 99 zł jeszcze są


    Edit: Przy takim opóźnieniu szykuje się ładny ruch/widok na płycie po godzinie 21:00.

  13. #73

    Dołączył
    May 2010

  14. #74
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Jest takie powiedzenie: czepiło się g**** okrętu i mówi 'płyniemy'. Pasuje jak ulał. To odnośnie tego że 'Marszałek walczył'.
    adamsc, Corsarz and uminus like this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  15. #75
    Awatar Corsarz

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Jest takie powiedzenie: czepiło się g**** okrętu i mówi 'płyniemy'. Pasuje jak ulał. To odnośnie tego że 'Marszałek walczył'.
    Zgadzam się w 100% Odnośnie gówna, okrętu a przede wszystkim "płyniemy"!!!

    Mój tweet z wczoraj:

    Parafrazując @KurskiPL oblałem się piwem jak przeczytałem, że marszałek #Całbecki załatwił #LOT codeshare dla #BZG Tylko idiota w to uwierzy


    egon.olsen and tartal like this.
    „Amator martwi się o sprzęt, profesjonalista o kompozycje, a artysta o światło.”

  16. #76

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Od dzisiaj (06.08.2014r.) Port Lotniczy Bydgoszcz został objęty umową na zasadach code-share zawartą pomiędzy PLL LOT i Eurolot. Dla pasażerów oznacza to przede wszystkim możliwość korzystania z bogatej siatki połączeń narodowego przewoźnika na „jednym bilecie” i większą wygodę podróżowania.
    Polskie Linie Lotnicze LOT i Eurolot podpisały umowę o współpracy na zasadach code-share w połowie lipca 2014 r. Dzięki temu pasażerowie obydwu linii mają szansę na łatwiejsze podróżowanie i dostępność szerokiego wachlarza kierunków podróży. Ogromną korzyścią jest podróż na „jednym bilecie”, co przekłada się na komfort i oszczędność czasu.
    - Dostęp do lotów w formule code-share to bardzo pozytywna zmiana dla naszych pasażerów, dzięki której podróżowanie z Bydgoszczy nabierze nowego wymiaru – mówi Tomasz Moraczewski, Prezes Zarządu Portu Lotniczego Bydgoszcz – Dzięki temu poprawi się także dostępność komunikacyjna Bydgoszczy i całego Regionu, co ma kluczowe znaczenie dla biznesu i rozwoju gospodarczego naszego Województwa.
    Zyskamy także możliwość lotu z Bydgoszczy do największych miast na całym świecie, znajdujących się w siatce połączeń PLL LOT: m.in. Nowy Jork, Chicago, Pekin, Toronto czy Moskwa. Przedsiębiorcy podróżujący w interesach będą mogli w ciągu jednego dnia odbyć spotkania biznesowe w Londynie, Brukseli czy Paryżu i wieczorem wrócić do Bydgoszczy. Dla przykładu połączenie z Bydgoszczy przez Warszawę do Paryża to wylot o 5.45 z Bydgoszczy, przylot do Paryża na 10.05, powrotny lot o 19.30 do Warszawy i o 22.40 do Bydgoszczy. W przypadku podróży do Brukseli wylatując z Bydgoszczy o 5.45 już na 9.20 jesteśmy w stolicy Belgii, powrotny samolot zabierze nas do Warszawy o 19.20, aby o 23.30 dolecieć do Bydgoszczy.
    - Loty w formule code-share to świetna wiadomość dla pasażerów lotniska w Bydgoszczy. Dzięki temu połączenie Eurolotu to nie tylko loty do Warszawy, a także na całą Europę, a nawet świat. 2 lata temu korzystałem z lotów w tej formule kupując tani bilet do Pekinu i cieszę się, że znowu pojawia się taka możliwość. Z całą pewność wzrośnie znaczenie tego połączenia i mam nadzieję, że będzie cieszyło się coraz większą popularnością wśród mieszkańców naszego regionu – podkreśla Mateusz Machulski, pasjonat lotnictwa i podróżnik.
    W praktyce pasażer będzie miał dużo szersze możliwości zakupu biletów lotniczych: poprzez stronę lot.com, Call Center i biura sprzedaży, a także w Globalnych Systemach Rezerwacyjnych (GDS). Bilety nadal można też kupować poprzez stronę eurolot.com, co jest szczególnie korzystne cenowo dla pasażerów lecących „z punktu do punktu”. Od momentu podpisania umowy wszystkie loty regionalnej linii z BZG będą wykonywane pod kodem zarówno „K2”, jak i „LO”.
    - Od kilku lat korzystamy z połączenia lotniczego łączącego Bydgoszcz z Warszawą, jest ono bezwzględnie istotne dla osób, które wyruszają z Bydgoszczy w podróż służbową lub Bydgoszcz jest ich miejscem docelowym z transferem w Warszawie. Jako agencja, która jest właścicielem portalu promującego Słowenię w Polsce – średnio raz w miesiącu lecimy do tego południowego kraju z Warszawy do Lublany. – mówi Paweł Kranc, Właściciel Agencji Marketingowej Green House oraz serwisu Słowenia - atrakcje turystyczne, hotele, ceny, wakacje i wczasy w Słowenii - Dzięki umowie code-share podróż będzie dużo łatwiejsza m.in. dlatego, iż nadając bagaż na samolot o 5:45 z Bydgoszczy – odbieram go dopiero w Lublanie po 13:00. Wcześniej bagaż musiałem odebrać w Warszawie i nadać go ponownie. Druga kwestia to bezpieczeństwo w razie opóźnionego lotu.
    Pasażer będzie mógł dokonać odprawy bagażowej do portu docelowego oraz z portu wylotu docelowo do Bydgoszczy w ramach siatki Star Alliance i nie tylko, co znacznie skróci transfer przez Warszawę. Co ważne, podróżny ma także gwarancję transferu lub, w przypadku zakłócenia rejsu, zapewnienie alternatywnej przesiadki z wszelkimi prawami przysługującymi pasażerowi (hotel, darmowa zmiana rezerwacji). Bydgoszcz widoczna będzie w globalnych systemach rezerwacyjnych, co dodatkowo wpłynie na promocję regionu i zapewni łatwiejsze planowanie podróży wszystkim pragnącym odwiedzić Województwo. Dzięki umowie code-share honorowane będą karty programu lojalnościowego Star Alliance „Miles & More”.

    Specjalnie dla naszych pasażerów w dniu 11 sierpnia 2014r. w godzinach 9:00-15:00 pracownicy Portu Lotniczego Bydgoszcz pełnić będą dyżur telefoniczny i odpowiedzą na pytania dotyczące zasad podróżowania w ramach umowy code-share. Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 52 365 46 67.
    Code share PLL LOT i Eurolot to:
    • Zakup biletu na Polskie Linie Lotnicze LOT, w biurach sprzedaży PLL LOT, Call Centre PLL LOT, Globalnych Systemach Rezerwacyjnych GDS.
    • Zakup biletu na Eurolot - bilety lotnicze i atrakcyjne promocje, alternatywa dla pasażera do nabycia tańszego biletu przy przelocie z punktu do punktu do WAW
    • Odprawa bagażowa do portu docelowego oraz z portu wylotu docelowo do Bydgoszczy w ramach siatki PLL LOT i nie tylko, co znacznie skróci transfer przez WAW
    • Gwarancja transferu lub, w przypadku zakłócenia rejsu, zapewnienie alternatywnej przesiadki z wszelkimi prawami przysługującymi pasażerowi (hotel, darmowa zmiana rezerwacji)
    • Honorowanie kart programu lojalnościowego Star Alliance „Miles & More”
    • Możliwość lotu z Bydgoszczy do największych miast na całym świecie: m.in. Nowy Jork, Chicago, Pekin, Toronto, czy Moskwa.
    • Bydgoszcz widoczna w globalnych systemach rezerwacyjnych, co dodatkowo wpłynie na promocję regionu i zapewni łatwiejsze planowanie podróży wszystkim pragnącym odwiedzić Województwo.

    źródło: http://plb.pl/pl/contents/content/52/473

  17. #77

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Sprawdziłem ceny po wprowadzeniu code-share na trasie BZG-WAW-BZG z końcówki września
    zakup na stronie
    EUROLOT 2x99 =198
    w tym samym terminie i ten sam lot
    LOT 268,47 + 290,22 =558,69 :-(

  18. #78

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie

    Przeciez CS nie jest po to aby kupować na stronie LOTu bilety bezpośrednie do Bydgoszczy lub Warszawy tylko po to aby lecieć dalej a wtedy cena odcinka BZG-WAW-BZG bedzie inna.

  19. #79

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez omenair Zobacz posta
    Przeciez CS nie jest po to aby kupować na stronie LOTu bilety bezpośrednie do Bydgoszczy lub Warszawy tylko po to aby lecieć dalej a wtedy cena odcinka BZG-WAW-BZG bedzie inna.
    Niestety w chwili obecnej tak nie jest. Przykład: BZG-WAW-PRG-WAW-BZG droższe o te słynne 558,69 PLN niż WAW-PRG-WAW. Te same daty, te same loty. Może coś zmienią w najbliższych dniach...

  20. #80
    Awatar dupcins

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NAPAD

    Domyślnie


    Polecamy

    Do Warszawy z międzylądowaniem w Poznaniu - dla mnie super, pod warunkiem, że miałbym trochę czasu w zapasie ;-)

    http://bydgoszcz.gazeta.pl/szwederow...rzez.html?bo=1

Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •